خانواده محصولات الکتریکی شده دی اس پذیرای عضو جدیدی با نام دی اس ۷ کراس بک E-TENSE 225 پلاگین هیبریدی شده است. این خودرو به برادر قویتر خود و همچنین مدل تمام الکتریکی دی اس ۳ کراس بک E-TENSE پیوسته است.
قوای محرکهی این خودروی جدید شامل پیشرانه بنزینی با قدرت ۱۸۰ اسب و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر، پیشرانه الکتریکی ۱۱۰ اسب بخاری، باتری ۱۳.۲ کیلووات ساعتی و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است. در زمان استارت پیشرانه تنها پیشرانه الکتریکی کار کرده و تا سرعت ۱۳۵ کیلومتر در ساعت را میتوان با تکیه بر این نیروگاه پاک حرکت کرد.
راننده سپس حالت هیبریدی را برای استفاده بهینه از انرژی درگیر میکند. در حالت اسپورت هم قدرت کامل خودرو یعنی ۲۲۵ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتون متری در دسترس خواهد بود. باتری نیز برد ۵۵ کیلومتری را در اختیار راننده میگذارد. مصرف سوخت دی اس ۷ کراس بک E-TENSE 225 بین ۱.۴ تا ۱.۶ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.
همانند دیگر محصولات الکتریکی شده دی اس، این خودرو نیز دارای دو کابل شارژ است که نمونه قویتر باعث شارژ ۱۰۰ درصدی باتری در ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه خواهد شد.
خودروی موردبحث بهصورت استاندارد از سیستم تعلیق فعال، شیشههای لمینیت و رینگهای ۱۹ اینچی مشکی سود میبرد. دی اس ۷ کراس بک E-TENSE 225 همچنین به تکنولوژی خودران سطح ۲، پایش توجه راننده، نایت ویژن و پایلوت پارک دی اس مجهز شده است. در تریم های پرفورمنس لاین و بالاتر هم ویژن LED فعال بهصورت استاندارد وجود خواهد داشت.
مانی
۲۷ خرداد ۱۳۹۹خوب شد ماشینهای پلاگین هایبرید اختراع شد
وگرنه همه مدلهای پژو،سیتروئن،اوپل،داچیا و …
باید با موتور ۱۶۰۰ با قدرتهای مختلف(اوج گزینه برای دادن حق انتخاب بالا به خریدار)
ساخته میشدن که ته تهش بخواد به قدرت ۳۰۰ اسب برسه
اما الان میتونه ماشین تولید کنه اینجوری:بنزینی+برقی
1600CC+برقی کوچولو تا خیلی گنده خخخخ دیگه از استرس ساخت موتور بنزینی نو آسودن
F22RAPTOR
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ماشین زیباییه
ولی من تو این کلاس ان ایکس
فرشاد
۲۷ خرداد ۱۳۹۹قیافش زود تکراری میشه
meysam
۲۷ خرداد ۱۳۹۹پلاگین هیبریدی در حال حاضر برای روزمره خیلی بهتر از الکتریکی خالص یا بنزینیه
(Saeed(peugeot
۲۷ خرداد ۱۳۹۹بسیار زیبا و شیک ….. رینگاش عالیه …. طراحیش خیلی ظرافت داره ….و مصرف سوخت عالیی هم داره ….
جالبه که بعضی از دوستان از اینجاااا ….ایراد به دومین خودروساز بزرگ اروپا میگیرن ….
فکر نکنم یه صنعت واسه پز دادن و در صورتی که نیاز نداره بخواد موتور حجیم بسازه …..
دقیقا کاری که پژو با مدل rcz انجام داد… که فقط گفت این ماشین بیشتر جنبه تبلیغاتی هست که مردم و برندای دیگه بدونن واسه پژو ماشین اسپرت ساختن با شتاب زیر ۶ ثانیه هم کاری نداره ….ولی بازار هدف پژو یه چیز دیگس ….دی اس هم شاخه لوکس پژو سیتروئن هست ….و تا وقتی مثل آب خوردن استاندارد های آلاینده(بنزینی) اروپا رو پاس میکنه و توان مورد نظرشو از موتور های موجود میکشه بیرون نیازی نداره …..در ضمن ماشین DS 9 موتور ۳۶۰ اسبی داره …..
و ۱۵ سال پیش پژو روی مدل ۶۰۷ موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر میذاشت.
و اگر هم حالا پژو یا موتور ۲ و ۲/۵ لیتری هم تو سبد انجین هاش داشت نمیدونم بعضی ها به چی میخواستن گیر بدن .
فرشاد
۲۷ خرداد ۱۳۹۹کلیپای مقایسه همین با ائودی رو ببین
نابود شد
مانی
۳۱ خرداد ۱۳۹۹من نمیدونم چطور ممکن شده که بیشتر کاربرهای پدال اینجورین
وقتی کسی یه چیزی رو خیلی ساده و واضح مینویسه چطور امکان داره که معنی اونو متوجه نشد؟؟؟!!!
میشه دقیقا بگی که چه ایرادی از این ماشین گرفتم؟؟؟
NAVID۰۰۹۸
۲۷ خرداد ۱۳۹۹این خودرو فقط در یک گزینه برتریه مطلق را نسبت به رقبا داره و اون ظرافت در جزئیاته طراحیه
(Saeed(peugeot
۲۷ خرداد ۱۳۹۹کلیپ مقایسش با آئودی تو سایت auto moto گویای قابلیت هاش هست ……هردو نمره 16/20 و گرفتند ….پا به پای آئودی بود…
البته نسخه ۳۰۰ اسب بخاری این ماشین بود ……
حالا نمیدونم تو کدوم سایت شما دیدید ….البته سایت و مجله واسه تخریب و گنده و کردن یه برند زیاده …..
ولی چیزی که ما دیدییییم …. نابودی برای رقبای اصیلش بود