زیر مجموعه بریتانیایی پژو، قیمت مدل های ۲۰۱۳ کراس اور ۲۰۰۸ را برای بازار انگلستان منتشر نمود؛ این خودرو در چهار مدل اکسس پلاس، اکتیو، آلر و فیلاین قابل سفارش است . . .
با پرداخت ۱۲,۹۹۵ پوند یا معادل تقریبی ۱۹,۷۰۰ دلار می توانید مدل های پایه ای ۲۰۰۸ یعنی Access+ را خریداری کنید که امکاناتی مانند LEDهای مخصوص روز، شیشه های برقی جلو، تهویه مطبوع دستی، باربند و نهایتا کروز کنترل دارد. ۲۰۰۸ اکسس پلاس با دو پیشرانه عرضه می شود:
- ۱.۲ لیتری VTi بنزینی با قدرت ۸۵ اسب بخار.
- ۱.۴ لیتری HDi دیزلی با قدرت ۷۰ اسب بخار.
با پرداخت ۱۳,۸۹۵ پوند یا معادل تقریبی ۲۱,۱۰۰ دلار می توانید مدل های Active را سفارش دهید که مه شکن های جلو، رینگ های ۱۶ اینچ، روکش چرمی فرمان، رادیوی دیجیتال، بلوتوث و نمایشگر لمسی کنسول دارد. ۲۰۰۸ اکتیو با چهار پیشرانه عرضه می شود:
- ۱.۲ لیتری VTi بنزینی با قدرت ۸۲ اسب بخار.
- ۱.۶ لیتری VTi بنزینی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار.
- ۱.۴ لیتری HDi دیزلی با قدرت ۷۰ اسب بخار.
- ۱.۶ لیتری e-HDi دیزلی با قدرت ۹۲ اسب بخار و مجهز به استارت/استاپ پیشرانه.
با پرداخت ۱۴,۹۹۵ پوند یا معادل تقریبی ۲۲,۸۰۰ دلار می توانید مدل های Allure را خریداری کنید که مشخصه هایی مانند روکش کرومی قاب آینه ها، آینه های جانبی برقی با سیستم گرمایشی، سنسور عقب، روکش های پولیش شده فولادی ضد زنگ در جلو و عقب خودرو، شیشه عقب دودی، نورپردازی اطراف صفحه کیلومتر و تهویه مطبوع دوگانه دارد. ۲۰۰۸ آلر با همان پیشرانه مدل های اکتیو (به غیر از ۱.۴ لیتری HDi) راهی بازار می شود.
نهایتا با پرداخت ۱۷,۴۵۰ پوند یا معادل تقریبی ۲۶,۵۰۰ دلار، گران ترین مدل ۲۰۰۸ یعنی Feline در اختیار شماست که با رینگ های ۱۷ اینچی، سیستم راهیابی، پورت دوم USB، پدال و دستگیره های آلومینیومی و سقف پانوراما تحویل مشتریان می شود. ۲۰۰۸ فیلاین با دو پیشرانه عرضه می شود:
- ۱.۶ لیتری VTi بنزینی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار.
- ۱.۶ لیتری e-HDi دیزلی با قدرت ۹۲ (تا ۱۱۵) اسب بخار.
slr722
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲پژو مثل اینکه دلت نمیاد یه موتور قوی رو این ماشینهات بزاری…
اونم رو این ماشین…با این ابعاد بزرگ…
****
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲گیرم یه موتور 500 اسب بخاری گذاشت توی سینه ی این ماشین با 2تا توربو شارژ که چی بشه؟ به اندازه کافی خودرو با توان بالا موجوده توی بازار اروپا یا حتی از محصولات پژو. یه ماشینی طراحی کرده با حجم موتور معقول و کم مصرف برای استفاده ی یه خانواده ی 3 یا 4 نفره برای رفت امد درون شهری و رفتن پیک نیک قرار نیست که باهاش بری پیست با فراری کورس بزاری. از دستندرکاران پدال خواهش میکنم از منتشر کردن پیام های سطحی و بدون محتوا و سبک و یا کامنت های بی ربط با محتوای شوخی پرهیز کنه حداقل یه کامنتی بزارید 2نفر میاد بازدید چندتا چیزم از کامنتت یاد بگیره بدتون نیاد کامنت ها شده طنز و سبک گویی مقایسه ی پراید با فراری و حرف های بچه گانه البته جمع نمی بندم ولی تعدادشون کم نیست.
feri
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲به نظرم mitsubishi asx که هم قیمت اینه گزینه بهتریه کم مصرف و جمع و جور با 150 اسب قدرت
ناشناس
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳کی گفته هم قیمت با میتسوبیشیه…اگر بخوایم گرون ترین مدلش هم بخریم،با دلار 2272 تومن میشه 86 میلیون و 700 تازه فکر کنم قراره که مونتاژ داخل کشور خودمون باشه که باز هم میاد پایین تر بنابراین میشه گفت که کاملاً مفته و ارزششو داره که با این پول سوار یه ماشین اروپایی بشی
feri
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲به نظرم میتسوبیشی asx از این بهتره
رضا نانا
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲برادر من شما هم داری سطحی برخورد میکنی -چونکه خودرویی با این ابعاد با 4نفر سرنشین در سربالایی ودرحال روشن بودن کولر دریک دمای 40 درجه ای اگه یک موتور1400 سی سی 70 یا 80 اسبی داسته باشه بر اساس علم ومنطق واقعا کم میاره.به طور معقول این اتوموبیل حد اقل یک موتور 1600 بایک توربوشارژ ویا بک موتور 2000 سی سی با توان حد اقل 140 اسب بخار باشه -در ضمن برادران وخواهران گرامی لطفا از لخن تمسخر آمیز استفاده نکنین
soorena
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲عزیزم این کراس اور ,آف رود که نیست واسش موتور 250 اسب بزارن
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴کوچولوی قشنگ
feri
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲کاش ایران خودرو به جای فرانسه با آلمان کار می کرد این طوری ماشین 30 سال پیش آلمانی سوار می شدیم
ﺳﻴﻨﺎ ﻏﻼﻣﯽ
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲.ﻃﺮﺍﺣﻴﺶ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﺳﺖ ؛ ﻣﺨﺼﻮﺻﺎ ﺍﻳﻨﮑﻪ ﺁﺧﺮ ﻓﻬﻤﻴﺪﻥ ﻟﻮﮔﻮﯼ ﭘﮋﻭ ﺭﻭ ﮐﺠﺎ ﻭ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻦ ﮐﻪ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺯﺷﺖ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﻧﻴﺎﺩ.
ﺍﻼﻥ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺶ ﻋﺎﻟﻴﻪ ﺧﺼﻮﺻﺎً ﻓﺮﻣﻮﻧﺶ ♥
احمد.ف
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲بیخود نیست که پژو داره ورشکست می شه! (البته به دلیل کاهش فروش در اروپا)
kayhan
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲البته سالهاست کارخونه های معروف و محبوب و پر فروش آمریکایی از جمله جی ام و فورد یا ماشینای بسیار عالی (!) انگلیسی نسلشون منقرض شده! (حتی جگوار هم جدیدا هندی شده!)
amir
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲کراس اورها خودروهای شهری هستند با قیمت پایین و ارتفاع و فضای بیشتر نسبته به خودروهای سدان و …. و موتور های کم مصرف برای مصارف روزانه شهری توقع آفـرود با کراس اور نمیشه داشت برای اینکه کراس اور برای مصارف شهری طراجی شده نه آفرورد تفکر وفرهنگ مصرف و شرایط اقتصادی و ….. حاکم بر جهان برای خرید خودرو و ….. تغییر کرده و مردم در دنیا دنبال خودرو های کم مصرف برای مصارف شهری برای کاهش هیزینه ها و آلودگی هوا و …. هستند و در صورتی که وسع مالیشون برسه یک خودروبا موتور قویتر و ….. برای سفر و آفرود و ….. و در مصارف شهری اگر سوار یک خودرو سوپر اسپرت هم باشید نمیتونید از قدرت موتور و …. استفاده کنید و هر چقدر موتور خودرو و خودرو در مصارف شهری قوی تر و سریعتر باشه سرعت جریمه شدن هم بالاتر میره و در عمل قدرت موتور بالاتر برای مصارف شهری چیزی به جز مصرف سوخت بیشتر و استهلاک و مخارج سنگینتر و …. در ترافیک و …. شهری نیست و در ایران بخاطر اینکه تعرفه 110 درصد واردات و …. وجود داره و خودرو سازی داخلی دولتی و بازار انحصاری خودرو ایران ما مردم ایرن از خودرو های روز جهان با کیفیت و امکانات بالا نمیتونیم استفاده کنیم و به دلیل عدم امکان خرید و استفاده از خودرو های خارجی با کیفیت و به روز هنوز در تصورات خودمون در گذشته و خودروهای قدیمی عموما 6 و 8 سلندر مثلا آمریکایی و …. با موتور قوی و فضای زیاد و…. برای مصارف شهری باقی موندیم و خیلی سریع در مورد خودرو های شهری با موتور کم حجم پیش داوری و موضع گیری میکنیم و تا زمانی که ما مردم ایران از نمیتونیم از خودروهای روز خارجی استفاده کنیم این پیش داوری ها و …. در مورد خودروهای کم مصرف شهری ادامه داره
اميد(هنر هفتم)
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲حرف شما رو کاملا قبول دارم اما به نسبت قیمت،امکاناتش کم نیست؟
amir
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲نمیشه در مورد هر خودرو یا کالا یا به به طور کلی هر چیزی فقط از روی اعداد و ارقام روی کاغذ اظهار نظر و مقایسع کرد اگر به اعداد و ارقام روی کاغذ باشه در خیلی از موارد در آپشن و … خودو و محصولات چینی از تمام محصولات مشابه سرتر هستند اما در واقعیت داستان متفاوتی هست برای اینکه خیلی از وقت ها محصول نهایی از چیزی که روی کاغذ هست بدتر یا شاید بهتر باشه و برای همین باید صبر کردی و دید در عمل و واقعیت و در تستهایی که روی این خودرو انجام میشه نسبت به رقبای خودش چه شرایطی داره و بیشتر حرفهای من در مورد تغییر فرهنگ و بازار مصرف خودرو و طرز فکر ما مردم ایران به خاطر شرایط انحصاری بازار خودرو و دولتی بودن خودروسازی داخلی در ایران خیلی کلی بود و قصدم این نبود که بگم این خودرو بدون عیب هست و …. بلاخره هر محصولی معایب و مزایایی داره و تا زمانی که در دنیای واقعی این خودرو با محصولات مشابه و شرایط مختلف آزمایش و تست نشه نمیشه در مورد قیمت و امکانات و …. بصورت قاطع اضهار نظر کرد
مهران
۵ اسفند ۱۳۹۴طبق نظر شما که ماشینهای 6 یا 8 سیلند توجیهی برای حضور در شهر ندارند
پس با این حساب بنز و بی ام و که همه(اکثر) ماشینهای سواری اونها 6/8 سیلند هستند
نفهم و کودن تشریف دارند و فقط شما و پژو فهمیدید که در شهر ماشین باید 3 سیلند باشه!
feri
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲این مخصوص سرپایینیه برای سربالایی از یه ماشین دیگه استفاده می شه
اگه برای مصرف داخل شهره چرا شاسی بلنده اگه برای مصرف کم بنزینه هیبرید بهتره که خب پژو عرضه هیبرید نداره
amir
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲این ماشین شاستی بلند یا SUV نیست این ماشین کراس اور هست که بین خودروهای معمولی سدان و هاچ بک و خودروهای شاستی بلند یا SUV قرار میگیره و برای مصارف شهری با مصرف پایین سوخت و استحلاک پایین خودرو در مصارف شهری کراس اورهای طراحی و ساخته میشند نه برای آفرود و …. و کلاس کراس اور مثل تبلت هست که بین لپ تاب و گوشی های هوشمند قرار میگره و فاصله بین لپ تاپ و گوشی های هوشمند رو در بازار پر میکند و پژو چندین مدل خودرو هیبریدی مثل ۲۰۸ FE هیبریدی و پژو هیبریدی SXC و508RXH و HX1 و ….. داره و در پژو از نظر تکنولوژی تولید خودرو های هیبریدی مشکلی وجود نداره
kayhan
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲اولا اینکه خودروهایی مثل میتسوبیشی برای بازار اروپا ساخته نشدن همونطور که پژو برای بازار آمریکا ساخته نشده.
دوما کسی رو مجبور نکردن حتمن اینو بخره، اگه کسی براش قدرت و سرعت مهمه، می تونه 208 GTI رو با 200 اسب بخار خریداری کنه یا اگه یه شاسی بلند هیبرید می خواد میتونه 508RXH رو خریداری کنه یا اگه ماشین اسپرت میخواد میتونه RCZ رو خریداری کنه یا یه شاسی بلند عادی میخواد میتونه 4008 رو خریداری کنه، اگه سدان نسبتا پر قدرت میخواد میتونه 508 رو با موتور 2.2 لیتری 204 اسب بخاری خریداری کنه. هر ماشین مال یه سلیقه ایه خوب همه قرار نیست همین ماشینو بخرن.
علی
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ایرانخودرو مرده این مدلای پژو رو وارد کنه؟فقط گیر داده به 405 و 206 و 207 و 407.بسه دیگه.حالمون به هم خورد از اینا.
V10 Hemi
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲این توان خروجی قابل قبول نیست … نه توی سال 2013 … الآن خیلی از خودرو ساز ها مثل فورد مثل رنو مثل مرسدس از حجم های کم توان بالا میگیرن … این اعداد خیلی معمولی هست …
البته داخلش جالب بود یه حس خوبی داشت بخصوص فرمان و نمایشگرش …
در مجموع هم قیمت خودرو های چینی مشابهش هست در ایران و مشخصآ خیلی زیباتر بهتر و با کیفی تر از اونهاست
armin
۲ آذر ۱۳۹۲من خودم پژو دارم … واقعا ماشینای ضعیفی هستن…
سریر
۲۶ فروردین ۱۳۹۳از مجله پدال بسیار سپاسگذارم با این مقاله دل ملتی رو شاد کردید من فک میکردم فقط ایرانخودرو هست که موتور 206 رو روی پارس و سمند سوار می کنه با نمایش این کراس اور بسیار جالب دیگه خیلی از ایران خودرو شاکی نیستیم
حالا از شوخی گذشته این ماشین رو به عنوان شاسی بلند نگاه نکنید فکر کنید که مثلا سوار یه ماشین سواری معمولی شدید اونوقت این اعداد و ارقام خیلی عجیب نیست در ضمن شتاب 0 تا صد موتور 1.6 لیتری دنده دستی حدود 9.5 ثانیه است که خیلی هم بد نیست وزن خودرو با موتور 1.6 لیتری با باک پر 1170 کیلوگرمه که از وزن سمند هم کمتره در ضمن قیمت این ماشین 14000 دلاره که برای ماشین های اون ور آب قیمت یه ماشین سواری معمولیه
حالا یه بار دیگه با در نظر گرفتن این موضوع این خودرو رو تحلیل کنید
بنیامین
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳قرار است این خودرو با سرمایهگذاری مشترک پژو و ایران خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شود که برای این کار نیاز به ایجاد خط مونتاژ جدید در شرکت ایران خودرو است.
پژو 301 نیز به عنوان یکی دیگر از محصولات جدید شرکت پژو در ایران تولید خواهد شد که این خودرو حدود 2 سال است در بازار چین عرضه میشود. این محصول با مشارکت شرکت پژو و دانگفنگ چین در این کشور تولید و عرضه میشود.
برای تولید این خودرو در ایران نیاز به ایجاد خط مونتاژ و سالن رنگ جدید نیست و امکان استفاده از سالنهای موجود برای تولید آن وجود دارد ولی قالبهای خودرو باید تولید شوند.
در حال حاضر پژو 2008 در بازارهای جهانی حدود 18 هزار دلار و پژو 301 حدود 15 هزار دلار عرضه میشود.
طبق برآوردها این دو خودرو در ایران قیمتی پایینتر از 60 میلیون تومان نخواهند داشت.
ماکسیم پیکا مدیرعامل شرکت پژو اوایل هفته جاری در بازدید از شرکت ایران خودرو در مورد زمینههای جدید همکاری این دو شرکت خودروساز مذاکراتی را با یکهزارع مدیرعامل ایران خودرو انجام داد که بر این اساس قرار است شرکت پژو برای تولید دو محصول در ایران سرمایهگذاری کند.
سعيد
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اخه ادم های حسابی 80 یا 90 میلیون بول میخواهی بدهی اون وقت توقع داری سوار بنز بشی بابا اینم به سرتون زیاده
PEUGEOT
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳قیمت تمام فولش توی ایران چی در حدود 140 تومن میشه
به نظرم قیمتش خوبه یعنی می تونه با رقبا رقابت کنه
پویان
۱ خرداد ۱۳۹۳در مورد زیبایی و امکاناتش که هیچ چیزی ندارم بگم
اما میمونه مسئله قدرت ماشین و گنجایش که به نقل از مجله ی top gear که خیلی رک و پوست کنده میگه :208 چاق شده.در کل از طراحی داخلی و خارجی تعریف کرده و میگه طراحی داخلیش به سادگی تکراری نمیشه(موافقم)
در مورد صندلی های عقبش میگه :این یک شاسی بلند 2 نفره است که صندلی های عقبش به کار نمیاد و بهتره از اون فضا برای چیدن جعبه و چمدون استفاده بشه
و در نهایت در مورد پیشرانه گفته: خروجی پیشرانه آنقدرها هم بد نیست و کمی وزن شاسی اگر کمتر میبود اوضاع بهتری میداشتیم (گشتاور 160و 0-100 10.4 حداکثر سرعت 190 )
فرشاد
۸ مرداد ۱۳۹۳با سلام و احترام به نظر تمامى دوستان .
به نظر من وقتى که میروى سوار یک پژو شاسى بلند شوى ، اما میبینى موتورى هم حجم ۲۰۶ تیپ ۵ میخواهد در کوه و جاده و جاهایى که نیاز به چنین خودرویى دارد ، شما را همراهى میکند ، در همان ابتدا حالتان گرفته خواهد شد. اگر هم هدف فقط استفاده شهرى است ، خوب از همان ابتدابهتر است خودرویى کوچکتر تهیه کنیم که حداقل مشکل جا پارک نداشته باشد و به نسبت پولى هم که دادیم توقعاتمان بیشتر براورده شود
rami
۲۷ مرداد ۱۳۹۳کسی هست که راهنمایی بکنه!!!؟ من میخوام این ماشینو بخرم باید چیکار کنم؟ ؟ ؟ لطفا جواب میخوام
رضا
۱ شهریور ۱۳۹۳جالبه ماشین با این قیمت نه سیستم ورود بدون کلید داره نه سرد کن صندلی ، نه اینه فتوکرومیک نه یه جعبه دنده درست و حسابی ( چهار دنده اتو یا 5دستی ) نه سیستم اضافه دیگه اون که اینو برای تولید تو ایران انتخاب کرده یا تا حالا ماشین سوار نشده یا بدجور زیر میزی گرفته.
تازه بعد از مونتاژ هم یه سی سالی مثل 405 میان به زور به مردم بندازن تا حرف میزنی حمایت از تولید رو میکشن وسط انگار همه ملت این چند هزار نفر نون خور این کارخانه ها هستن اون هفتاد میلیون بقیه جزء این ملت و مملکت نیستن
محمد رمضاني
۱۳ دی ۱۳۹۳من بچه لامردم(فارس)تو منطقه ی ما حتی موتور ۱۶۰۰هم قبول ندارن.هوا تابستون بالای ۴۵درجه است.مطمئنم جواب نمیده.ماشین باید سرعت بره ،ولی دلیل نمیشه همیشه باش سرعت بری.پس یه موتور قوی بزارن روش و ماهم سعی کنیم فرهنگ رانندگیمون رو درست کنیم
OMID
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴این ماشین الان تو بازار ایران موجود هست؟
نیکان
۲۵ خرداد ۱۳۹۴به نظر من ماشین301بهتر
pegot
۲۴ دی ۱۳۹۴در مقابل ماشین های چینی خیلی بهتره هم از نظر کیفیت هم زیبایی هم برند ولی ایران خودرو باید درامد ملت ایرانم در نظر بگیره قیمتش بین 50 تا 60 باشه خیلیا خواهانشن در حال حاظر تو ایران پژو پارس از نظر کیفیت و قدرت خیلی بهتر از ماشین های چینیه پس اگه 2008 وارد بشه خیلی بهتر از خودرو های چینیه
رضا
۲۹ بهمن ۱۳۹۴این خودروها تولید نمیشن برای استفاده قشر کم درآمد .اینها برای اخذ بدهی وخسارت از فرانسه قراردادبسته شده رو خط تولید برن ..من حاضرم
یه jac..s5 چینی سوارشوم .تا این خودروهای خارج از رده تو دنیا رو ..وتنها راه افت قیمتش هم آگاهی مردم از نو ع جنس بنجولی که با قیمت سرسام آوربه مردم ..قراره تحویل بدن ….بزار برن پیش یا نقد بخرن ..نمایشگاههای اتومبیل جاشون برای انبار وفروش زیاده ..پس با این حساب گفته های خودشون در مورد کاهش قیمتها ..دروغی بیش نیست ..وهدف پر کردن جیب خودشونه
محمد
۱۷ اسفند ۱۳۹۴اول اینکه باید فرق بین کراس و اس یو وی رو بدونیم
دوم قیمت این ماشین ها به صورتی تعیین شده که هم قیمت ماشین های چینی هستند و قسمت خالی بازار که بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون را پر میکنند .با این حساب من نوعی تصمیم به خرید یک خودروی پدر و ما در دار میگیرم که اولا تولید داخل باشد تا صنعت کشور خودم را تقویت کنم و از ورود ماشین های بی کیفیت چینی جلو گیری بشه
راجع به پژو باید واقعا پژو دوست باشید و راجع به حجم موتور هم باید دید چه توقعی از حجم موتور دارید از ۲۰۰۸ نباید توقع اف جی کروز داشت ۲۰۰۸ فقط یه ۲۰۰۸ هست و نباید با ماشین دیگه ای مقایسه اش کرد شما با این ماشین نباید اف رود برید همون طوری که با لیفان و ام وی ام نمیشه رفت ولی هم قیمت این ماشین هاست و کیفیت بهتری از ماشین های چینی داره و البته اصالت پژو رو یدک میکشه
من که دوسش دام
با توجه به شرایط اقتصادی مقرون به صرفه است و به درد من میخوره پس میخرمش.
شما هم با توجه به درآمدتون ماشینی بخرید که اولا براتون بصرفه و هزینه های اون رو بتونید پرداخت کنید .
عبداله انصاری
۱۲ مهر ۱۳۹۵باسلام
پژو208شاسی بلند اتومات فول چند قیمت هست؟کی وارد ایران میشه؟شرایط پیش فروش آن کی هست؟شرایط اقساط داره یا نه؟
erfan
۱۴ مهر ۱۳۹۵ایا سانروف این ماشین باز میشه یا فقط شیشه ایه
Shahab
۱۲ دی ۱۳۹۵دست وردارید ..تورو خدا …ملت دنبال تنوع هست اینقد ماشین تکراری سوار شدن دیگه خسته شدن….حالشون به هم میخوره….یه ماشین شهری برای یه خانواده ۴ نفره …قدرت میخواد چیکار…تو شهر قوی ترین ماشینم داشته باشی باز نمی تونی از همه توانش استفاده کنی …الان تو دنیا دنبال اینن ماشین های کم مصرف درست کنن به محیط زیستم آسیب نزنه …وشایدم هیبریدی …چون برای ما سوخت مهم نیست اگه مثل خیلی کشور ها ۸ تومن بدیم ۱ لیتر بنزین بزنیم اونوقت میفهمیم دنیا کجا میره…ولی خب هوا که برای خودمونه باید نفس بکشیم .
امید
۱۸ بهمن ۱۳۹۵سلام اقایون حالتون چطوره ایران اصلا ماشین نداره تولید کنه حتی این پیکان اصلش واسه انگلیسه ۳۰ سال پراید از کره جمع شده ولی ما ۲۰ میلیون بهش پول میدیم همه جای دنیا ماشین امروز میخرن فردا ارزان تر میفروشن اینجا میخری ۵ سال هم سوارش میشی گران تر از قیمتی که خریدی میفروشی نمیدونم کجای کار ما میلنگه بالاخره چاره نداریم هر چی بدن مجبوریم بخریم و سوارش بشیم چون باید از انتخاب بدو بدتر بهتره بد رو انتخاب کنیم
مهرداد
۲۱ فروردین ۱۳۹۶با عرض سلام خسته نباشید .
واقعا قیمتش در مقابل کیفیتش خیلی بالاست خیلیا قدرت خرید پژو 2008 ندارن 45میلیون بود مردم قدرتش به نسبت داشتن جایگزین خوبیه برای خودروی چون پراید 405 پارس اگه به دنبال استقبال مردم هستید کیفیت با قیمت در یک تراز بزارید سودش بیشتر به هر دو طرف میرسه
با تشکر