پژو

معرفی فیس‌لیفت پژو 3008 با ظاهر جذاب‌تر و تکنولوژی‌های بیشتر

کراس‌اوور موفق ۳۰۰۸ پژو مورد به‌روزرسانی قرار گرفته و حالا بدون شک برای نبرد با رقبایی مثل فولکس‌واگن تیگوآن و نیسان قشقایی آماده است. طی این به‌روزرسانی، علاوه بر انطباق بیشتر طراحی ۳۰۰۸ با سایر محصولات جدید پژو، تکنولوژی‌ها و سیستم‌های ایمنی آن‌هم ارتقاء پیدا کرده که برای هر خودرویی در سال ۲۰۲۰ الزامی است. در ظاهر، کراس‌اوور کامپکت پژو حالا از بخش جلویی کاملاً بازطراحی شده‌ای برخوردار شده که چراغ‌های جدید با دی‌لایت‌های دندان بَبری و سپر جدید از ویژگی‌های آن هستند. همچنین مه شکن‌های جلو هم حالا به‌صورت یکپارچه درون چراغ‌های اصلی جای گرفته‌اند.

اما یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های ظاهری ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ جلوپنجرهٔ جدید بدون قاب آن است که به شکل زیبا و منحصربه‌فردی تا زیر چراغ‌های جلو کشیده شده است. در بخش عقبی خودرو اما تغییر چشمگیری صورت نگرفته و صرفاً گرافیک داخلی چراغ‌ها بروز شده است. این چراغ‌ها که حالا تمام LED هستند، مثل قبل با یک شیشهٔ دودی پوشیده شده‌اند. برای فیس‌لیفت ۳۰۰۸ همچنین دو رنگ بیرونی جدید شامل آبی سِلیبز و آبی ورتیگو هم ارائه شده است. علاوه بر این، پژو برای این ماشین پکیج جدید بنام Black Pack را هم ارائه کرده که عناصر تیره‌ای را به جلوپنجره، نشان‌ها، تریم گلگیرهای جلو، نوارهای روی سقف، تریم اسپویلر، تریم کرومی روی سپر عقب و رینگ‌های ۱۹ اینچی اضافه می‌کند.

مهم‌ترین تغییر در داخل ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ ارائهٔ یک نمایشگر لمسی جدید ۱۰ اینچی با وضوح‌ بالا برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است. مثل قبل زیر این نمایشگر هفت دکمهٔ پیانو مانند زیبا قرار گرفته که برای کنترل رادیو، سیستم تهویه، ناوبری، تنظیمات خودرو، اپلیکیشن‌های موبایلی و فلاشر مورداستفاده قرار می‌گیرند درحالی‌که نسخه‌های هیبریدی از یک دکمهٔ خاص برای دسترسی به منوی قسمت الکتریکی هم برخوردار هستند. در همین حال، همهٔ مدل‌های ۳۰۰۸ به‌صورت استاندارد به یک انتخاب‌گر حالات رانندگی مجهز هستند که امکان انتخاب بین حالات معمولی، اسپرت و اکو یا الکتریکی، هیبریدی و اسپرت در نسخه‌های هیبریدی را فراهم می‌کند.

این کراس‌اوور فرانسوی همچنین به تریم‌های جدید، قطعات تزئینی منحصربه‌فرد و تکنولوژی‌های هوشمندی مثل سیستم جدید دید در شب هم مجهز شده که در سگمنت کراس‌اوورهای کامپکت ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود. در بخش ایمنی هم ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ از کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت، دستیار حرکت میان خطوط، جدیدترین نسخه از ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم تشخیص علائم ترافیکی و… سود می‌برد. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های این ماشین هم می‌توان به اپل کارپلی و اندروید اتو با نمایشگر آینه، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و سیستم صوتی سفارشی ۵۱۵ واتی فوکال اشاره کرد.

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ با سه پیشرانهٔ درون‌سوز مختلف به همراه دو نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. موتورهای درون‌سوز شامل دو نمونهٔ بنزینی ۱.۲ لیتری سه سیلندر ۱۳۰ اسب بخاری و ۱.۶ لیتری چهار سیلندر ۱۸۰ اسب بخاری به همراه یک واحد دیزلی ۱.۵ لیتری چهار سیلندر با ۱۳۰ اسب بخار قدرت می‌شود. موتور ۱.۶ لیتری بنزینی صرفاً با گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک عرضه می‌شود درحالی‌که برای دو موتور دیگر گیربکس شش سرعتهٔ دستی هم ارائه می‌شود.

مدل‌های پلاگین‌هیبریدی این خودرو اما که HYBRID 225 و HYBRID4 300 نام دارند، قوی‌تر بوده و می‌توانند برای خریداران جذاب‌تر باشند. قوای محرکهٔ مدل هیبریدی اول از همان پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری بنزینی ۱۸۰ اسب بخاری به همراه یک موتور الکتریکی ۱۱۰ اسب بخاری تشکیل شده که به گیربکس متصل است. این مدل مجموعاً ۲۲۵ اسب بخار قدرت دارد که مثل نسخه‌های درون‌سوز معمولی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

مدل HYBRID4 300 اما به یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی ۲۰۰ اسب بخاری به همراه دو موتور الکتریکی ۱۱۰ اسب بخاری و ۱۱۲ اسب بخاری مجهز شده که موتور الکتریکی دوم روی محور عقب نصب شده و سامانهٔ چهارچرخ محرک را ایجاد کرده است. این مدل مجموعاً ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد. زمان شارژ باطری‌های این دو نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی با جعبه دیواری‌های ۷.۴ کیلووات ساعتی ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه و شارژرهای ۳.۷ کیلووات ساعتی ۴ ساعت تخمین زده شده است. پژو فروش نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ۳۰۰۸ را اواخر امسال در اروپا آغاز خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4148 ديدگاه)

    با به وجود امدن این تیپ ماشینها سدانها دچار مشکل جدی خواهند شد
    و تمام ???

    موافقم 34
    مخالفم 3
  2. AMIR-REZA

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (333 ديدگاه)

    همینطور که گفتم رونمایی شد ….
    خداوکیلی طراحیش خیلی مدرنه ……
    من اگر نخوام استفاده بلند مدتی داشته باشم اینو به اکثر رقباش ترجیح میدم(چون اگه بخوام بلند مدت استفاده کنم شاید ترجیح ندم) …..
    مدل هایبریدشم از نظر قدرت واقعا مناسبه…..

    موافقم 64
    مخالفم 5
    1. AMIR-REZA

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (333 ديدگاه)

      این ماشین در جواب به اونایی که میگن پژو آشغاله و فقط یه موتور 1.6داره و خودرو های ……….یا ……..خوبن به جرات میشه گفت رقیب سرسختی برای خودرو های هم رده هست…..

      موافقم 49
      مخالفم 10
    2. حسین

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (131 ديدگاه)

      یه خودرو مقرون بصرفه و کم اصتحلاک و جا دار با انواع و اقسام موتور . دیگه چی لازمه برا یه خونواده متوسط که استفاده روزمره دارن از ماشین؟؟؟
      واقعا جای همچین ماشینی با قیمت واقعی تو ایران خالیه

      موافقم 24
      مخالفم 1
      1. AMIR-REZA

        ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (333 ديدگاه)

        ماشین خیلی خوبیه ومن منکرش نمیشم ولی اگر کسی دوام بیشتر و اصطهلاک کمتر میخواد ژاپنی ها گزینه معقول ترین ….

        موافقم 17
        مخالفم 20
        1. علیx76

          ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (1206 ديدگاه)

          استهلاک
          فارسی رو درست بنویسیم

          موافقم 16
          مخالفم 4
      2. فرشاد

        ۱۳ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1197 ديدگاه)

        مطمعنی پژو خودروهاش کم استهلاکه؟

        موافقم 7
        مخالفم 8
    3. یانکی

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2353 ديدگاه)

      کاش از خطوط قویتری کنارش استفاده میکرد.نکته بعدی پژو با این هم همه عظمت خجالت نمیکشه فقط یه موتور 1600 داره که تو همه چی میتپونه.یعنی انقدر سخته یه ماشین دو دیفرانسیل استاندارد بسازه.خودرو سازی که اراده کنه میتونه مثل سابق از 3.9 لیتر تنفس طبیعی 670 اسب بکشه تو 12000 دور در دقیقه.خجالت داره والا.

      موافقم 12
      مخالفم 18
      1. حسن

        ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (326 ديدگاه)

        ساختن موتور بزرگتر با اسب بخار بیشتر کاری نداره،ولی در کشورهای توسعه یافته مصرف سوخت و آلودگی مهمتر از همه چیز هست وقتی با موتور ۱.۶ لیتری به شتاب زیر ده ثانیه میرسه چه دلیلی وجود داره که موتور بزرگتر بسازه؟

        موافقم 12
        مخالفم 1
  3. بنیامین

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (223 ديدگاه)

    زیبا مخصوصاً داخلش

    موافقم 33
    مخالفم 3
    1. فرزاد

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (566 ديدگاه)

      من از همه بیشتر نمای چراغهای عقبش و همینطور طراحی کابین خلبانی خانواده پژو که یه وجه اشتراک مشترک تو تمامی محصولاتشون هست میپسندم که به نظرم این سبک طراحی حتی از زمان خودش کمی جلوتر هم هست و به احتمال زیاد این سبک طراحی داشبورد در اینده توسط خودروسازهای دیگر هم استفاده خواهد شد مثل رنو 5 که وقتی در سال 1972 به بازار امد بسیاری از اهالی فن طراحیشو حتی جلوتر از زمان خودش میدونستن و اون سبک طراحی بعدن مورد تقلید و پایه گذاری بسیاری از خودروهای هاچ بک مثل گلف و پژو 205 قرار گرفت

      موافقم 7
      مخالفم 1
  4. ارشیاsvj

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    مشکل اصلیش نداشتن اپشن دو دیفرانسیل بود که حل شد.

    موافقم 24
    مخالفم 6
  5. Joker

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (603 ديدگاه)

    خیلی خوشجله این گوگولی،نقطه عطف طراحیش هم اون جلو پنجره بدون قابه که بسیار زیبا کار شده،مقایسه بشه با پژوهای ایرانی…

    موافقم 42
    مخالفم 11
    1. AMIR-REZA

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (333 ديدگاه)

      ??
      نمیدونم چی شد که پژو بلا فاصلا که از ایران رفت یهو طراحیاش انقد خوب شد (مثلا 2008 قدیمی رو با جدید مقایسه کن)

      موافقم 36
      مخالفم 2
  6. SF90 STRADALE

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    مدل پرچمدار پژو ۳۰۰۸ هیبرید عملکرد بسیار خوبی داره
    ۳۰۰ اسب بخار _ ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور
    ۰ تا ۱۰۰ >> ۵.۹ ثانیه _ حداکثر سرعت >> ۲۳۵ کیلومتر

    موافقم 23
    مخالفم 1
    1. TRD

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (7 ديدگاه)

      یه جا خوندم ۲۴۰ یه جا ۲۵۰ حداکثر سرعت رو

  7. (Saeed(peugeot

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    اول یه تشکر از سایت پدال ….

    دوم …. یه دست مریزاد جانانه به طراحان پژو ، که تبحر خاصی انصافا تو فیس لیفت کردن دارند ….نمونش ۲۰۰۸ که تو ایران هستش….بعد از فیس لیفت یه جوری دوباره فروشش رشد کرده بود که خوده مدیران هم انتطارشو نداشتند ….

    این فیس لیفت هم فوق العاده از آب دراومده … عالیه عالی

    فرم جلو پنجره جدید و چراغ های جلو بهترین نقاطی بودند که تغییر کردند …
    مانیتور و کاکپیت هم خیلی شیک تر شده….

    الان نسخه پلاگین ۳۰۰ اسب بخاری این ماشین تو ایران عرضه میشد ….بعید میدونم رقیبی پیدا میشد براش ….

    نسخه اسپرت ۵۰۸ اسپرت هم در حال تست هست ….فک کنم به زودی اون‌ مدل هم رونمایی بشه ….

    موافقم 25
    مخالفم 4
  8. بی ریا

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    پژو داره به روزای اوجش برمیگرده
    ادعای رقابت با کسی رو نداره ولی توی رده خودش بهترینه
    یکی دوسالی هست که عنوان بهترین خودروساز فرانسه رو از رنو پس گرفته
    البته رنو هم با مشکلات مالی مدیریتی دستوپنجه نرم میکنه و امیدوارم به روزای خوبش برگرده
    فکرکنم پلتفرمش با سیتروئن سی ۴ یکی باشه و ابعادش در اندازه کمی کوچکتر از اسپورتیج باشه

    موافقم 13
    مخالفم 4
  9. مازیار

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (233 ديدگاه)

    احتمالا باید منتظر تکرار طرح این جلو پنجره توسط برندهای دیگه باشیم

    موافقم 19
    مخالفم 2
  10. مهدی موتورز

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    فقط پژو بیاد ایران هیچی نیاد

    موافقم 13
    مخالفم 2
  11. Sina

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    واقعا این زبان طراحی پژو عالیه و همچنین داخلش فوق العادا ، پژو دوباره به قدرت زمانی که 205 T16 بی نظیر رو میساخت داره بر میگرده ، ولی جلوپنجرش زیادی پر جزییاته و اگه قاب داشت زیبا تر میشد

    موافقم 14
  12. Hadi

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    هنر فرانسوی رو میشه تو طراحیش دید…
    نمای جلو واقعاً عالی شده ?

    موافقم 11
    مخالفم 4
    1. علی‌آقا

      ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (583 ديدگاه)

      حالا هنر فرانسوی چه صیغه‌ایه؟!

      موافقم 4
      مخالفم 10
  13. وحید

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (4 ديدگاه)

    خدای من چقدر طراحی شیک و خاص و منحصربفردی داره این ماشین .

    طراحی داخلش بی نظیره ….. بیرونی هم که حرف نداره

    مطمنا تو فروش راحت تو کورس قشقایی و تیگوان برمیگرده……

    موافقم 11
    مخالفم 1
  14. sevlan

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (186 ديدگاه)

    واقعا زیبا شده ، ادغام موتورهای بنزینی و الکتریکی واقعا جواب میده ، مدل پرچمدارش که دیگه همه چی تمومه ، دست مریزاد به پژو

    موافقم 11
    مخالفم 2
  15. saeed

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2 ديدگاه)

    چقدر خوب شده این 3008 …..این نسل 3008 فوق العاده بود و به حقش هم رسید ….و با این فیس لیفت فروش چند سال دیگه شو تضمین کرد.

  16. یاسر

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان من این ماشین رو دارم و
    این ریویوی یک مصرف کننده هستش.
    سعی میکنم چیزایی بنویسم که توی سایت های بررسی و ریویوهای بقیه گفته نشده و امیدوارم به انتخابتون کمک کنه.
    من مدل بنزینی ۱۳۱psو gt pack قرمز این ماشین رو با آپشن های دید در شب، سقف پانوراما، صندلی برقی به همراه ماساژور، دوربین ۳۶۰ درجه، گریپ کنترل و چند تا آپشن دیگه به مبلغ ۴۶۹۹۰یورو از نمایندگی (mvc motors) سفارش دادم.
    اول ی چیز جالب بگم که من به هر ایرانی که میگفتم پژو خریدم میگفت چرا مرسدس یا ب.ام.و نخریدی! برعکس دوستان اروپاییم. نمیدونم چرا ما فقط بنز و بی ام و رو ماشین خوب میدونیم!! مثلا میدونستین که ۳۰۰۸ ماشین سال اروپا توی ۲۰۱۷ بوده؟
    من قبل از خرید تست درایو حدود ده تا ماشین مختلف از مرسدس و ب.م.و تویوتا، مینی، لندرور، ولوو، تسلا، هیوندا و غیره رو گرفتم و آخر اینو انتخاب کردم.
    خب بریم سر اصل مطلب. اول اینکه بخاطر مشکل جهانی چیپ های الکترونیکی تحویلش دو ماه تاخیر داشت که تو مدت تاخیر بجای پژو یه volvo xc40 بهم قرض دادن که آشغالترین ماشینی بود که تو اروپا روندم!
    و اما پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱
    اکثرا موافقن که بیرون و داخلش خیلی خوشگل و اصطلاحا eye catcher هستش. مدیا ۱۰ اینچی خیلی واضح، تمیز و بزرگه اما دوربین جلو و عقب کیفیتشون افتضاحه. البته نقشه برداری از زمین داره که واقعا جالب و موثره ولی از کیفیت پایین دوربین هاش ناامید میشید. همچنین سرعت جابجایی ناوی، بخصوص در شروع سرچ خوب نیست اما صفحه مدیای پژو بشدت جذاب تر و یوزرفرندلی تر از بقیه ماشین هایی بود که من تست درایو گرفتم. و یک نکته خوب اینکه تا ۳ سال مجانی آنلاین هستش. فرمون کوچیکش فوق‌العاده جذابه اما با اینکه بعضی جاها خوندم رانندگی اش اسپرته، مطمئن باشید این ماشین بهیچ وجه بهتون حس اسپرت نمیده اما واقعا بهتون حس یک ماشین لاکچری رو القا میکنه. دیدتون بسیار عالیه و هنگام نشستن پشت فرمون حس میکنید که ماشین بغلتون گرفته. این حس رو توی هیچ ماشین دیگه ای حس نمیکنید یا لااقل من تو ماشین هایی که تا امروز نشستم حس نکردم. کنسول وسط ماشین با روشن کردن کولر تبدیل به یخچال میشه که کاملا کاربردیه و توی حدود ۲۰ دقیقه میتونه دوتا بطری ۱.۵ لیتری آب رو کاملا خنک تحویلتون بده. حالت استاپ اند گو کروز کنترل توی بزرگراه بیشتر از چیزی که فکر میکنید کمک میکنه و کاملا قابل اعتماده. سیستم درایو اسیست که برای داخل خط موندن کمک میکنه خوبه اما بدیش اینه که حتی با فعال بودنش هر از چندگاهی حتی توی سرعت بالا غیرفعال میشه و تا چند ثانیه یا دقیقه کار نمیکنه(این وضعیت برای تمام ماشین های با این قابلیت هست و ایراد پژو نیست). درسته که ماشین گاز و ترمز و فرمون رو خودش میتونه توی بزرگراه کنترل کنه اما ازش انتظار رانندگی خودکار نداشته باشید چون بهتون اجازه نمیده و در صورتی که فرمون رو مدت طولانی رها کنید متوجه میشه و بهتون پیام میده. صندلی راحت ترین توی کلاس خودشه بخصوص سایدساپورتش اما هیجان رانندگی کاملا متوسطه بخصوص در دراز مدت. تشخیص خواب آلودگی راننده داره اما بعضی وقت ها با اینکه کاملا هوشیار هستید ممکنه پیام بده که استراحت کنید. بخصوص اگه در فواصل کوتاه از خط بیرون بزنید. در مورد ماساژور راننده و سرنشین باید بگم که حالت فشاری هستند و نه چرخشی اما بسیار خوش ساخت و لذت بخشه. ی چیز جالب که احتمالا ندونین اینه که منوها کاملا فارسی میشه و حتی میتونید پیام های صوتیدرو فارسی به ماشین بگید و ماشین هم به فارسی جواب میده. اما تو بعضی منوها کامنت ها با لهجه افغان گفته میشه و بعضی مواقع لهجه خودمون. شارژر وایرلس موبایلی ماشین سرعت کمی داره ولی افتصاح نیست. با اینکه سقف پانوراما باعث میشه سقف کوتاهتر باشه اما من با قد ۱۸۳ راحت میشینم پشت فرمون اما صندلی رو بالا میدم موهای سرم ی کوچولو به سقف میخوره اما باز هم دید عالیه. سقف شیشه ای از بالای سر راننده شروع نمیشه و کمی عقب تره. برای همین حتی شاگرد هم از سقف دید درست نداره.اما برای سرنشین های عقب فوقالعاده جالبه.
    گریپ کنترل اگه سفارش بدید دیگه نمیتونید ماشین رو بلک پک بگیرید بخاطر عدم انطباق. همچنین با اینکه GT هست اما اگر گریپ کنترل سفارش بدید سایز رینگ رو ۱۸ بهتون میدن و نه ۱۹ اینچ.
    اگر فکر میکنید چون ماشین ۳ سیلندره، پس ضعیفه اشتباه میکنید. هم سرعتش عالیه و هم اینکه موقع فرار توی سبقت ها راحت جواب میده. یادتون نره که ضعیف ترین موتورش هم ۱۳۱ اسب بخار قدرت داره.
    برای دنده عقب خیلی خیلی به دوربین متکی میشید چون شیشه عقب کوچیکه و دیدش افتضاحه. اما اینجا نقشه برداری ماشین بخصوص در حالت اتوماتیک دقتش از هر چی ماشین که امتحان کردم بالاتره و کاملا قابل اعتماده، بخصوص در حالت اتوماتیک که خیلی خوب و دقیق طراحی شده. سیستم اتوپارک ماشین بدون ایراد کار میکنه و خود ماشین کنترل فرمون رو دست میگیره و پارک میکنه.

    برخلاف اکثر ماشین های این کلاس بجز پارک دوبل میتونه ۳ مدل پارک مختلف رو تشخیص بده و هم پارک کردن و هم از پارک دراومدن رو شامل میشه. مجموعا ۶ مدل(برخلاف اکثر ماشین ها که فقط یک مدل پارک رو ساپورت میکنن). سیستم کیلس فقط برای صندلی های جلو و صندوق کار میکنه و صندلی های عقب ندارنش. چراغ های جلو led هستند و بنظر من یک مقدار بیش از حد قوی ساخته شدن(منظورم اینه که غیراستاندارد ساخته شدن. هنگام تبدیل نورپایین به نور بالا چنان محیط روشن میشه که خودبخود من چشمام رو کمی میبندم و همچنین نوربالا سفید سرد ساخته شده)
    اگر اهل موسیقی هستید حتما با سیستم صوتی فوکال بخریدش. مطمینا وقت موسیقی گوش دادن سورپرایزتون میکنه. درسته که گرونه اما از اسپیکرهای تجاری مثل هارمن، بوزه و خیلی های دیگه بسیار سرتره. دوربین دید در شب اصلا خطا نمیگه و اشتباه نمیکنه اما باید همیشه تمیز باشه. همچنین حتی اگه غیرفعالش کنید ولی عابر پیاده توی شب بیاد جلوتون اول با بوق هشدار بهتون میگه و در صورتی که متوجه نشید سنسور پیش بینی تصادف خودش وارد عمل میشه و جلوگیری میکنه از تصادف. من در مورد داشبورد هیچ ننوشتم چون توی یوتوب پره اما به گفته خیلیا یکی از چشم نواز ترین داشبوردها رو داره. اما فقط تم مسی و آبی داره و بنظرم تم ها باید زیادتر شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا