شاسیبلند جدید پژو یعنی ۳۰۰۸ به منظور قرار گرفتن در جایگاهی بالاتر از مدل GT میتواند نسخهای بنام GTi داشته باشد. ۳۰۰۸ GTi میتواند به عنوان مدل پرچمدار فول و با تجهیزات زیاد نظر خریدارانی را که چیزی گرانبهاتر از شاسیبلند جدید پژو میخواهند را به خود جلب کند.
وقتی دربارهی ۳۰۰۸ GTi پرسیده شد، مدیر پروژهی این خودرو آقای ماریون دیوید به اتواکسپرس گفت:پژو ۳۰۰۸ از پلتفرم EMP2 این شرکت که در ۳۰۸ نیز بکار رفته استفاده میکند بنابراین بخش اعظم شاسی و قوای محرکهی خود را میتواند از هاچبک داغ ۳۰۸ GTi قرض بگیرد. پس همان پیشرانهی ۱.۶ لیتری ۲۶۷ اسب بخاری توربو میتواند در این شاسیبلند نیز مورد استفاده قرار گیرد. شاسی این شاسیبلند GTi نیز میتواند توسط بخش پژو اسپورت به منظور بهبود هندلینگ مورد بازنگری قرار گیرد.GT هماکنون سریعترین نسخهی شاسیبلند ماست اما اگر این خودرو عملکرد بسیار خوبی داشته باشد ما نیمنگاهی به نسخهی بهتر هم خواهیم داشت. مردم خواهان خودروهایی با پرفورمنس خوب و البته قیمت پایین هستند.
همانند مدلهای ۲۰۸ GTi و ۳۰۸ GTi، بخش عقبی شاسیبلند جدید پژو نیز میتواند رنگی متفاوت نسبت به باقی پانلهای بدنه داشته باشد.
منبع: autoexpress
ارمان
۲۷ مهر ۱۳۹۵سردبیران عزیز دقت کردین تو این یه هفته ۴۵ تا مطلب پژو تو سایت گذاشتین؟ ???
احسان
۲۷ مهر ۱۳۹۵الان باز یه عده نظر میذارن که از پژو خوشمون نمیادو همون حرفهای تکراریه قبلی.
کامیاب
۲۷ مهر ۱۳۹۵کماکان پژو مزخرفه.
تنها پژوی جالب و کاربردی دنیا 504افسانه ای بود.
بقیه مدلاش تو منطقه آزادم طرفدار نداره.
اگر اومدین مناطق ازاد از مکانیکا در مورد پژو RCZ که (اتفاقابرای من جالب هس)بپرسید.
ماشین فرانسوی،در ایران یعنی سرطان.
امیرحسین (Lion26)
۲۷ مهر ۱۳۹۵سلام به همگی.
پدال لطفا بازم مطلب درباره ی خودروهای فرانسوی و ژاپنی بذار.
خیلی ممنون.
Just France And Japan.
amir
۲۷ مهر ۱۳۹۵بسیار زیباست.
ماسل
۲۷ مهر ۱۳۹۵امیر خان این عکس ۲۰۷ هست؟منظورم عکس پروفایلته(آواتار میگن بهش یا نمیدونم چی چی)
amir
۲۸ مهر ۱۳۹۵بله 207 هست.ولی 207 اصلی نه 207i ایران که همون +206
هستش.
king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]
۲۷ مهر ۱۳۹۵موتورش خیلی خوبه 1.6 لیتری این همه قدرت فوق العادس …
کابینش هم خیلی به روز و قشنگه از همه مهمتر کیلومتر شمارشه که خیییییلی زیباست …..
اگه قیمت مناسب داشته باشه ماشینه کاملی هست
ولی ماشین با اندازه ارتفاع در قسمت عقب نیاز به دیفیوزر داره و اسپویلر مخصوص این سگمنت
طراحی ماشین خیلی جالبه قسمت های ستون جلو خیلی بلند و کشیده ست و در قسمت عقب ستون خیلی کوتاه و طبیعتا شیشه کوچک عقب ( که ممکنه تو دید تاثیر کمی بذاره )
اما در کل ماشین جالبیه ……..
سينا
۲۷ مهر ۱۳۹۵واقعا عالیه از 1.6 لیتر ، 267 اسب واقعی بهره گرفتن
نه مث کره ای ها و چینی اسب بی بخار گرفتن
احمد باقری
۲۷ مهر ۱۳۹۵طراحی خیلی خوبی داره، معلومه که مدتها روی این طراحی کار کردن.
امیر.عارف
۲۷ مهر ۱۳۹۵نمیخوام از بدی و یا خوبی پژو چیزی بگم . ولی خودروسازهای ایرانی بلایی سر محصولات فرانسوی آوردن که اگه بهترین محصول را هم تولید کنه باز هم تو ایران با شک بهش نگاه میکنند. نمیدونم ما مردم کی به ظلم اینها میخواهیم واکنش نشون بدیم ؟
امین
۲۷ مهر ۱۳۹۵نتیجه ای که من گرفتم این بود که:
پژو از بعد از سری 6 که ماشینای موفقی داشت یه چندسال آشغالسازی کرد خوب پولاشو به جیب زد واسه سری 8 که بترکونه
هزینه طراحی های منحصر به فرد و رده بالاشو از قبل آماده کرده بود
با توجه به تفکر اقتصادی شرکت پژو معقوله که قبل از این همه اقدام به طراحی منحصر به فرد و تولید چندین مدل عالی مثل همین مدل، هزینه هاشو آماده کرده باشه
نکته جالبه کیلومترش کروزشه که با یه علامت سبز رنگ روی سرعت سنج نشون میده کروز رو چند تنظیم شده
نظر شما چیه ؟
ایران فرانسه
۲۷ مهر ۱۳۹۵آقا شیره لطف کن این خوشگلا رو برای ما هم بفرست به روزهاش را بفرست . این ایران خودرو را رها نکن گند بزنه به این نازنازا و یه کاری کن آرم خوشگلتو را روی 405 و 406 دیگه نبینیم گناه داریم واسه خودتم خوب نیستا
JUST TOYOTA. JUST JAPAN
۲۷ مهر ۱۳۹۵واقعا زیبا و عالی .ولی من از طراحی جلوش خوشم نیومد سلیقه ایه البته
C ar love
۲۸ مهر ۱۳۹۵خیلی طراحی داخلی زیبایی دارد و و اسب بخارش 267 و پیشرانه 1.6 چیز جالبیه پژو کارش یکه فقط peugeot