خرید اوپل/واکسهال از جنرال موتورز تغییری در برنامههای پژو-سیتروئن برای ادامهی عرضهی سدان کلاس D خود با برند پژو ایجاد نکرده است.
نسل بعدی پژو ۵۰۸ که سودای رقابت با حریفانی نظیر اوپل اینسیگنیا، فورد موندئو و حتی فولکسواگن آرتئون جدید را در سر دارد طبق گفتههای اتواکسپرس سال آینده معرفی خواهد شد.
مدیر تولید پژو در خلال صحبت با این نشریهی بریتانیایی در نمایشگاه خودروی ژنو تأیید کرده که نسل بعدی این سدان خانوادگی بزرگ در راه بوده و البته اضافه کرده که جایگاهی بین خودروهای سطح میانی و لوکس خواهد داشت.
ما در نظر داریم جایگاه برند خودمان را به بالاترین نقطهی خودروسازان سطح عمومی برسانیم. معنی سخنم این است که ما نمیخواهیم لوکس باشیم. برند دیگری برای این کار وجود دارد و نام آن DS است. چیزی که ما میخواهیم ایفای نقش به عنوان برند عمومی بسیار خوب است و برای اینکه شما یک برند بسیار خوب باشید باید در سگمنت D حضوری واقعی و پررنگ داشته باشید.
جانشین پژو ۵۰۸ در طراحی خود از کانسپت Istinct که اخیراً معرفی شد الهام خواهد گرفت. داخل کابین نیز انتظار میرود شاهد نسخهی بهروز شدهی طراحی i-Cockpit باشیم. این طراحی را هماکنون میتوان در مدلهای جدید ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ دید.
زیر پوست خودرو پلتفرم EMP2 پژو-سیتروئن بکار خواهد رفت. این پلتفرم از تکنولوژی پلاگین هیبریدی نیز پشتیبانی کرده و به سازنده اجازه میدهد تا نسخهی الکتریکی شدهی جانشین ۵۰۸ را نیز ارائه کند.
علیرغم حضور ادامهدار پژو در سگمنت D، برند خواهر یعنی سیتروئن بهطور کامل غایب خواهد بود زیرا برنامهای برای تولید جانشین C5 کنونی ندارند. بجای این کار سیتروئن روی توسعهی کراس اوور C5 ایرکراس که اواخر سال جاری عرضه خواهد شد تمرکز دارند.
توضیح: تصاویر به کانسپت پژو Instinct تعلق دارند.
reza-a
۳ فروردین ۱۳۹۶پژو 508 فعلی طراحی خوبی داره اوپل رو هم فکر میکنم تو ایران جایگاهش تغییر کنه با توجه به حضور پژو
جالبه که ایران خودرو میگه دنا هم تو کلاس D هست
ونوم اف ۵
۳ فروردین ۱۳۹۶خبر قبلی که خوندم ۵ خودروی پرفروش بازار بود الان که اینو میخونم یه حس کینه ی شدیدی به پژو دارم
ونوم اف ۵
۳ فروردین ۱۳۹۶همونقدر که ds تونست تو بازار لوکس ها موفق بشه این ۵۰۸ هم میتونه با موتور ۱.۶
rrr
۳ فروردین ۱۳۹۶فرانسه از خواب بیدار شده هم رنو داره خیلی خوب کار میکنه هم پژو سیتروئن ، پیشرفتشون کاملا محسوسه
مهدي
۵ فروردین ۱۳۹۶در این پیشرفت نباید نقش کارلوس تاوارس رو دست کم گرفت.معاون و دست راست سابق کارلوس گون در رنو.فورد و جنرال موتورز هم به شدت دنبالش بودند ولی سرانجام به پژو رفت و از اون موقع پژو متحول شد.
یاسین
۳ فروردین ۱۳۹۶من فکر میکنم پژو میخواد تو نسل بعدی سدان سایز D خودش هم از این کانسپت و هم از کانسپت EXALT استفاده کنه چون چند سال پیش که EXALT رو معرفی کرد گفته بود که در اینده یک سدان پرفرومنس هیبریدی سایز D بر پایه این کانسپت و کانسپت های اینده این سگمنت برای این کلاس تعریف کنه الان دیگه به مرحله ای رسیدن که اون ماه عسل قضیه رو معرفی کنن
ایرانی
۳ فروردین ۱۳۹۶والا 508 و ds به اون شکل لوکس بشو که نیستن… ولی شرف دارن به کره ای…. مخصوصا از نظر مهندسی ساخت…
saied
۴ فروردین ۱۳۹۶تا اقایونی امثال شما ها هست حقمونه که عزیزانمون تو ماشینایه ساخت فرانسه جانه خودشونو از دست بدن.
اقایونه ماشین باز بدونین که فرانسه و کره بزرگترین خیانتو تو بحث ماشین به ایرانیا کرده.
و اقایونی که میگه تیوتا به ایران نمیاد چون میترسه بازارشو تو امریکا از دست بده نیست.
عامل اصلیش اینه که مثل پژو دزد نیست و دزدارو دوست نداره. وگرنه درصد طرفدار هایه تیوتا تو امریکا این قدر زیاد هست که اصلا نگران بازار امریکا نیست .
ایرانی
۳ فروردین ۱۳۹۶رنو هم واقعا داره خوب عمل میکنه….
رامتین
۴ فروردین ۱۳۹۶پژو 3008 هم خودروی سال اروپا شده و این نشون میده خیلی پیشرفت کردن. بر خلاف رنو که معمولا تولیدات ترکیه هست و به ایران میاد، پژو508 یا 3008 که چند ماه دیگه بشکل وارداتی میاد، کاملا بصورت پکیج از فرانسه میاد. بابا دیگه 10-15 سال پیش وقتی 206 فرانسوی یا زانتیا سوار میشدیم همه میگفتن عالیه. نمیگفتن خوبه بلکه عالی. پس این خودروها هم باید فوق العاده باشن. خیلی فرق داره پژویی مثه 2008 یا 301 یا 207 که مونتاژ ایران باشه و قطعاتش چینی ممکنه باشه تا خودریی مثه 508 که کامل فرانسویست و سایتش خود پاریسه.