پژو آمادهی معرفی نسخهای ویژه از شاسیبلند ۳۰۰۸ به منظور گشتوگذار خارج از جاده در منطقهی مشهور هو چی مین ویتنام میشود.
این شاسیبلند که به تعداد یک دستگاه تولید شده توسط مجله تاپ گیر بریتانیا به این منطقه آورده شده تا تکنولوژی کنترل چسبندگی پیشرفتهی پژو با سیستم چهار چرخ محرکی که در ۳۰۰۸ وجود ندارد مقایسه شود.
این خودروی ویژه بر پایهی نسخهی GT Line مجهز به پیشرانهی ۱.۶ لیتری پیورتک بنا شده و از برخی ویژگیهای متمایز همچون رینگهای ۱۷ اینچی و لاستیکهای آفرود کوپر AT3، فلاپ جلو، روف راک آلومینیومی با نوار نورانی LED و چادر سقفی سیمپسون سود میبرد. از دیگر ویژگیهای ۳۰۰۸ یاد شده میتوان به باربند حمل دوچرخه و پوشش خاص بدنه اشاره کرد.
دیوید پیل مدیر پژوی بریتانیا میگوید:
این خودروی تک دستگاهی نشان دهندهی تواناییهای کاربردی و آفرود پرفروشترین شاسیبلند ماست. با اصلاحات نسبتاً کم، ۳۰۰۸ برخی از سختترین مسیرها را پشت سر گذاشته و تکنولوژی کنترل چسبندگی پیشرفتهی ما را ثابت کرده است.
تنها مدل ۳۰۰۸ که از نظر فنی خودرویی چهار چرخ محرک محسوب میشود مدل هیبرید ۴ است که قدرت ترکیبی ۲۹۶ اسب بخاری دارد.
(Saeed(peugeot
۱۷ مرداد ۱۳۹۸یه شاسی بلند شیک با پرستیژه این ۳۰۰۸
فوق العاده تر از این مدل ۴wd هیبرید با قدرت ۳۰۰ اسبی که دیگه فوق العادس ……
حیف که تحریم ها اجازه نداد بیاد ایران
ali a
۱۷ مرداد ۱۳۹۸بنظرم گزینه های ژاپنی و آمریکایی کاملا بهتر از پژو برای آفرودن…ولی طراحی بیرونی و داخلی جذابی داره…
amir
۱۷ مرداد ۱۳۹۸نمیدونم چرا پژو با چهارچرخ محرک مشکل داره!!خو لامصب لااقل یه نسخه سفارشی از این چهارچرخ محرک بزن
علی
۱۸ مرداد ۱۳۹۸چون از ابتدا قرار نبوده چهارچرخ متحرک باشه ، پلت فرم با همین فرض ساخته شده
به همین خاطر امکان نصب گاردان و دیفرانسیل دوم وجود نداره
ضمن اینکه خودرو های awd مرسوم بازار ، عملا تفاوت معنا داری با fwd ها ندارن و همین سیستم 4wd برقی پژو ، هم ارز اوناست
همچنین وجود یه سیستم دو دیفرانسیل که اقلا ۱۰۰ کیلو به وزن ماشین اضافه میکنه و از فضای بار کم میکنه ، برای ماشینی که شاید سالیانه کمتر از انگشتای یه دست نیاز به ۴ چرخ داشته باشه کار عاقلانه ای نیست
حمید فورد
۱۸ مرداد ۱۳۹۸فقط یه آدم شوت میتونه شاسی بلندای امریکایی و ژاپنی رو بیخیالشه و بره اینو سوارشه.
حالا یکی
۱۸ مرداد ۱۳۹۸فراموش نکنید که کلاً 3008 و 5008 در کلاس کراس اورها قرار دارند. مثل ماشینهایی چون اسپورتیج، سانتافه، راوفور و حتی وراکروز و…..
اینها ماشینهای آفرود به معنای خاص کلمه نسیتند و اون توانایی را ندارند بلکه 4wd در حدی برای کراس اور کاربرد داره که شما بتونید در جادههایی که ماشینهای تک دیفرانسیل توانایی حرکت ندارن از گل و لای و پستی و بلندیهای معمولی عبور کنید. یعنی در حد معمول و سطحی، نه جادههای صعب العبور که ماشین آفرود واقعی لازم داره. و سیستم awd هم که دائماً دو دیفرانسیل درگیر هست در خارج از جاده کار 4wd را در حد یک کراس اور ارائه میده و در جاده برای افزایش چسبندگی کاربرد داره. حالا اگه پژو ادعا میکنه با سیستم پشرفته و هوشمند میتونه صرفاً در حد این کراس اورها، آفرود و چسبندگی ایجاد بکنه دور از ذهن نیست. کما اینکه اگه به سابقه پژو در چند دهه پیش مراجعه بکنید میبینید که با ماشینهای دیفرانسیل عقب هم در این کار موفق بوده.
Soheil
۱۰ آذر ۱۳۹۸داداش سانتافه و اسپورتیچ تویه اروپا مثل پراید تو ایرانه
Soheil
۱۰ آذر ۱۳۹۸ماشینی شیک ومجلسی
برای سفر های خانوادگی