پژو به صورتی آشکار نیسان قشقایی و سئات Ateca را هدف قرار داده است. نسل جدید کراساوور پژو ۳۰۰۸ با زبان طراحی بهروز شده آن و کابینی مدرن و دنج میتواند جلب نظر بسیاری از مشتریان اروپایی کراساوورهای جمعوجور را بنماید.
پژو ۳۰۰۸ جدید روی پلتفرم ماژولار و مقیاسپذیر EMP2 بنا شده که به گفته پژو تا ۱۰۰ کیلوگرم از سلف آن سبکتر میباشد. طول خودرو ۴۴۵۰ میلیمتر بوده و فاصله بین دو محور نیز با ۸۰ میلیمتر افزایش، باعث بهبود فضای سرنشینان شده است. در مقایسه با نسل اول پژو ۳۰۰۸ که در سال ۲۰۰۸ معرفی شده بود، طراحی نسل دوم باشکوهتر و البته خشنتر شده است. کاپوت برآمده و کشیدهتر شده و دیگر آن فرم ون گونه در ا دیده نمیشود. جلوپنجره بزرگ روی سپر هم جای خود را به جلوپنجرهای مشبک با نشان شیر در وسطان و با حاشیه کرومی داده و هواکشهای روی سپر نیز مجزا شدهاند. بعلاوه چراغهای خودرو هم از نوع دندانهای و با نوار لامپهای روزتاب از نوع LED میباشند. خط شانه کناری بالاتر، ستونهای سقف تیره رنگ، چرخهای آلیاژی بزرگتر، حفاظهای جانبی و اسپویلر سقفی عقب و چراغهای عقب پنجه مانند از دیگر نکات طراحی نسخه جدید ۳۰۰۸ میباشند.
مشتریان پژو میتوانند از بین دو گزینه بنزینی و چهار گزینه دیزلی دست به انتخاب بزنند. مدل پایه مجهز به موتور ۱.۲ لیتری PureTech 130 و مدل بعدی مجهز به موتور ۱.۶ لیتری THP 165 است. موتورهای دیزلی نیز شامل ۱.۶ لیتری BlueHDi با قدرت ۱۰۰ و یا ۱۲۰ اسب بخار و ۲.۰ لیتری BlueHDi با خروجیهای ۱۵۰ یا ۱۸۰ اسب بخار میباشند. برای مدلهای پایه از گیربکس شش سرعته دستی و مدلهای بالاتر از گیربکس شش سرعته خودکار استفاده میشود.
همانگونه که از یک کراساوور مدرن انتظار میرود، طیف گستردهای از امکانات ایمنی فعال نظیر هشدار فاصله و ترمز اضطراری، هشدار خروج از لاین جاده، کروز کنترل تطبیقی، مانیتورینگ نقاط کور، نور بالای خودکار و سیستم دستیار پارک در ۳۰۰۸ جدید یافت میشوند. درون کابین با طراحی موسوم به i-Cockpit، از دکمههای حسی، روشنایی محیطی پیشرفته، نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی برای راننده و ۸.۰ اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی، سقف شیشهای پانوراما و فرمان اسپرتی با روکش چرم باید نام برد.. بعلاوه این خودرو نخستین خودروی جهان است که بهصورت کارخانهای مجهز به سیستم صوتی کانونی Hi-Fi میباشد.
کاهش تعداد دکمهها و استفاده از نمایشگر داشبورد دیجیتالی با افکتهای زیبا و پنج حالت قابل انتخاب، صندلیهای اسپرت مجهز به ماساژور و قابل تنظیم در ۸ وضعیت، تهویه مطبوع خودکار، سیستم ناوبری سهبعدی، سازگاری با برنامههای اپل کارپلی و گوگل آندروید اتو و تزئینات کرومی باعث گردیده تا سواری و نشستن پشت فرمان این خودرو بسیار خواستنی شود.
پژو قرار است از ۳۰۰۸ در نمایشگاه پاریس در اول سپتامبر رونمایی کند و البته تا پیش از پایان سال نیز آن را وارد بازار خواهد نمود.
پویان جان اراتمندم.ولی پژو چی داره که شما اینقدر حمایت میکنی؟؟؟؟؟ شما برو هم دوره های پژو نگاه کن چقدر پیشرفت کردن ولی پژو چه پیشرفتی داشته؟؟؟؟؟ من نمیگم پژو بد ولی قبولش هم ندارم
ول کن دیگه این حرفها رو. خسته شدیم… یکم بهتر فکر کنید. انگار جرمی فوق دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه MIT داره که تونسته دقیقا محاسبات مهندسی خودرو را بفهمه…..
سلام بچه ها میدونم بحثم ربط به تیتر این موضوع نداره اما خودم اتفاقی متوجه شدم گفتم برا شما هم شاید جالب باشه، از پدال هم عذر میخوام که این مطلب رو اینجا میذارم به مصادف اینکه این صدمین دیدگاه من تو سایت شده خواهشا مطلب رو بر ندارید دوس داشتم بچه های سایت هم ببینن…..ممنون بچه ها دیدید میگن چینی ها پلت فرم های قدیمی رو میخرن روش ماشین میسازن یا اینکه همه میگیم محصولات چینی کپی هستن، من به صورت اتفاقی متوجه شباهت عجیب ام وی ام X33 با تویوتا RAV4 مدل 2003 و همچنین ام وی ام 530 با نیسان آلتیما 2004 شدم که واقعا تعجب کردم از این شباهت گفتم عکس بذارم تا شما هم ببینید.
بهترین سیستم تعلیق دنیا مال پژو هست که خود آلمانی ها ازش استفاده می کنن و تولید مشترک دارن. بهترین موتورها از لحاظ مصرف و آلایندگی توی دنیا پژو تولید می کنه. بهترین طراحی کابین مال پژو هستش. بهترین کارکرد موتور توی سرما برای پژو هستش و… اگر یه سفر بری اروپا متوجه میشی که اونجا پژو به دوام و خوش دستی معروفه
علی اقا عزیز شما برو بهترین سایت ها که هرساله بزرگترین برندهای خودروسای اعلام میکنن بخون البته اگه انگلیسی بلد باشی و جالب اینجاست رتبه پژو 30 به بعد بود.برو حتما بخون این حرفو دیگه جای دیگه ای نگی.باتشکر
به نظر من موتور 2.0 لیتری میتونه گزینه ی خوبی برای ورود به بازار آمریکا باشه.چون موتور 2000 این ماشین قدرتش خوبه و طراحیش از هم رده های خودش خیلی بهترشده.به نظر من 208 GTi و 308 GTi و 508 GTi و این ماشین بهترین گزینه های پژو برای ورود به بازار آمریکا و فروش بیشتر در اروپا باشه.
وااای…طراحیش در عین رادیکل بودن خیلی زیباست..به نظر من که یه گام به جلواه…کلا طراحیای اروپاییا یه کلاس بالاتر از آسیایاس..فرانسویا هم واقعا دارن قشنگ کار میکنن..فقط کافیه یه نگاهی به طراحیای جدید پژو، رنو، سیتروئن و دی اس بکنیم…همشون محشرن…
بد نیست بیاد تو بازار ایران … تو سگمنت شاسی بلندها رقیب اسپورتیج و توسان بشه ، با یکمی داخلی سازی و مونتاژ و ذره ای انصاف ویران خودرو ، میتونه قیمت رقابتی داشته باشه نسبت به رقباش .
با سلام. واقعا عالیه. توی این مود طراحی داخلی تو جهان میتونم بگم اوله. امیدوارم بصورت کاملا واردات و با کلیه آبشنها وارد بازار بشه تا بتونیم ما هم سوارش شیم. ایول پژو حرف نداری پژو اصیل فرانسه
درسته .دوستانم ماشینا ی 20 یا 30 سال قبل فرانسه رو الان استفاده میکنن و با ماشینای 2016 کشورهای دیگه مقایسه میکنن. بعد میگن خودروسازی فرانسه خوب نیست !!!!
درسته مجید.دوستان ماشینا ی 20 یا 30 سال قبل فرانسه رو الان استفاده میکنن و با ماشینای 2016 کشورهای دیگه مقایسه میکنن. بعد میگن خودروسازی فرانسه خوب نیست !!!!
سلام پویان جون. دقیقا حرفت درسته. طرف میره میشینه تو 405 اونم نه مدلا قدیم که فرانسه بودن مدل 90 به اینور بعد میاد تو کیا یا هیوندا میشینه میگه پژو مزخرفه آشغاله از این حرفا. اگه یه نماینده تو ایران بیاد پژو رو بصورت واردات و بدون کم و کسری آبشن وارد کنه مطمئنن پژوی واقعی رو میفهمیم. ما یه 405 مدل 73 داریم شاید ممکنه واردات باشه ولی تو موتور پلاک ایران خودرو خورده آقا تو زمان خودش فوق العاده بوده الانم خوبه ولی دیگه آقا قدیم شده 25 ساله این ماشینو داریم میبینیم خسته شدیم پژو جدید و واردات مستفیم باید بیاد
یه جوری بحث میکنید انگار همتون الان پولاتون میرسه بخرید این ماشین تو ایران نزدیک ۲۰۰ میلیون قیمت داره که ۹۹ درصد مردم نمیتونن بخرنش و خرید یه خودروی خوب واسه اکثریت مردم رویایی دست نیافتنیه در نتیجه خودتونو خسته نکنید ما ایرانی ها همه چیزمون با بقیه دنیا فرق داره واسه هر چیزی باید چند برابر پول بدیم
ما که محکومیمم به سوار شدن برند افتضاحی مثل پژو …از وقتی هم که یاد گرفتیم دنده عوض کنیم پژو سوار شدیم …همیشه هم موقع مصاحبه پست به دوربین بودیم به خاطر اشغالایی که محکوم به سوار شدنشونیم
محمدرضا
۳ خرداد ۱۳۹۵وقتی اسم پژو میاد یاد برنامه تاپ گیر میوفتم قسمتی که راننده پژو بجهت افتضاح بودن پژو پشت به دوربین ایستاده بود !
amir
۳ خرداد ۱۳۹۵این نسل3008 به نسبت نسل قبلی خیلی پیشرفت داشته…
Amir
۳ خرداد ۱۳۹۵دمت گرم قشنگ یادمه اون قسمتو ک طرف ب دوربین پشت کردو گفت پژو دارم
پویان
۳ خرداد ۱۳۹۵شک نکن خیلی هم با کیفیته .جایگاه فروشش باید خیلی بالاتر از این حرفا باشه .مشکلشون بازاریابی محصوله که دارن حلش میکنن.
پویان
۳ خرداد ۱۳۹۵بسیار خودروساز خوبیه .این ماشین هم هفته پیش چند روز دوبی سوار شدم سواریش و هندلیگ و نرمیش عالی بود
بهنام طیبی
۳ خرداد ۱۳۹۵پویان جان اراتمندم.ولی پژو چی داره که شما اینقدر حمایت میکنی؟؟؟؟؟
شما برو هم دوره های پژو نگاه کن چقدر پیشرفت کردن ولی پژو چه پیشرفتی داشته؟؟؟؟؟
من نمیگم پژو بد ولی قبولش هم ندارم
پویان
۳ خرداد ۱۳۹۵سلام.من نگفتم بهترین خودروسازه دنیاست .
بهنام طیبی
۳ خرداد ۱۳۹۵ولی خیلی تعریف میکنی درحد همون بهترین ها
محمد جعفری
۵ مرداد ۱۳۹۵پژو سال هاست که ماشین های استانداردی تولید نمیکنه ، الآن تو اروپا به جز بنز و bmv ، فقط آلفارومئو و آاودی و ولوو
هیچ ماشینی خوب نیس
پاشا
۲۸ آذر ۱۳۹۵وقتی همچنان 405 توی ایران سوار میشی بایدم اینو بگی. پژو ندیدی داداش
پوریا
۴ خرداد ۱۳۹۵دمتون گرم ماشینی که هنوز معرفی نشده تو نمایشگاه شما نشستین پشتش!!!
بهنام طیبی
۴ خرداد ۱۳۹۵پوریا شما بگو ایا پژو خودروساز موفقی بوده؟؟؟؟؟
این همه برنامه های حرفه ای پخش شده و همه دیدن.تواین برنامه ها پژو اصلا حضور نداشته.این واقعیتی دیگه.
رامتین
۳ خرداد ۱۳۹۵ول کن دیگه این حرفها رو. خسته شدیم… یکم بهتر فکر کنید. انگار جرمی فوق دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه MIT داره که تونسته دقیقا محاسبات مهندسی خودرو را بفهمه…..
بهنام طیبی
۳ خرداد ۱۳۹۵شما حرص نخور
سعید
۴ خرداد ۱۳۹۵سلام بچه ها میدونم بحثم ربط به تیتر این موضوع نداره اما خودم اتفاقی متوجه شدم گفتم برا شما هم شاید جالب باشه، از پدال هم عذر میخوام که این مطلب رو اینجا میذارم به مصادف اینکه این صدمین دیدگاه من تو سایت شده خواهشا مطلب رو بر ندارید دوس داشتم بچه های سایت هم ببینن…..ممنون
بچه ها دیدید میگن چینی ها پلت فرم های قدیمی رو میخرن روش ماشین میسازن یا اینکه همه میگیم محصولات چینی کپی هستن، من به صورت اتفاقی متوجه شباهت عجیب ام وی ام X33 با تویوتا RAV4 مدل 2003 و همچنین ام وی ام 530 با نیسان آلتیما 2004 شدم که واقعا تعجب کردم از این شباهت گفتم عکس بذارم تا شما هم ببینید.
تویوتا راو4 مدل 2003(نمای جلو)
https://www.netcarshow.com/toyota/2003-rav4/1024×768/wallpaper_05.htm
تویوتا راو4 مدل 2003(نمای عقب)
https://www.netcarshow.com/toyota/2003-rav4/1024×768/wallpaper_1a.htm
تویوتا راو4 مدل 2003(نمای داشبورد)
https://www.netcarshow.com/toyota/2003-rav4/1024×768/wallpaper_22.htm
نیسان آلتیما 2004(نمای جلو)
https://www.netcarshow.com/nissan/2004-altima/1024×768/wallpaper_03.htm
نیسان آلتیما 2004(نمای عقب)
https://www.netcarshow.com/nissan/2004-altima/1024×768/wallpaper_07.htm
نیسان آلتیما 2004(نمای داشبورد)
https://www.netcarshow.com/nissan/2004-altima/1024×768/wallpaper_0b.htm
علی آقا
۴ خرداد ۱۳۹۵ما نباید خودروسازان مطرح دنیا را به خاطر عملکرد ضعیف گاری سازان داخلی زیر سوال ببریم.
پژو یکی از خودروسازان تراز اول دنیاست.
بهنام طیبی
۴ خرداد ۱۳۹۵شما پژو بیا با المانی ها مقایسه کن. حرفت خیلی خنده دار علی اقا
پاشا
۲۸ آذر ۱۳۹۵بهترین سیستم تعلیق دنیا مال پژو هست که خود آلمانی ها ازش استفاده می کنن و تولید مشترک دارن.
بهترین موتورها از لحاظ مصرف و آلایندگی توی دنیا پژو تولید می کنه.
بهترین طراحی کابین مال پژو هستش.
بهترین کارکرد موتور توی سرما برای پژو هستش
و…
اگر یه سفر بری اروپا متوجه میشی که اونجا پژو به دوام و خوش دستی معروفه
بهنام طیبی
۴ خرداد ۱۳۹۵علی اقا عزیز شما برو بهترین سایت ها که هرساله بزرگترین برندهای خودروسای اعلام میکنن بخون البته اگه انگلیسی بلد باشی و جالب اینجاست رتبه پژو 30 به بعد بود.برو حتما بخون این حرفو دیگه جای دیگه ای نگی.باتشکر
علی
۳ خرداد ۱۳۹۵پژو تریلی هم بزنه موتور 1.6 میزاره روش
Archi KHAN
۳ خرداد ۱۳۹۵انصافا طراحیش قشنگ شده …
علي
۳ خرداد ۱۳۹۵فرانسه خودروهاش رو بر اساس ایده fashion طراحی میکنه و ۳۰۰۸ از نظر طراحی خیلی قابل احترام تر شده.
احمد باقری
۳ خرداد ۱۳۹۵خیلی خوب طراحی کرده، هم داخل و هم بیرون.
بهنام طیبی
۳ خرداد ۱۳۹۵مشخصات فنی نداره؟؟؟؟؟؟
ایران فرانسه
۳ خرداد ۱۳۹۵دود از کنده بلند میشه شیر یه آس رو کرده عجب طراحی زیبایی داره اگه قیمتش مناسب باشه خیلی حرفا واسه گفتن داره
Pooyan
۳ خرداد ۱۳۹۵طراحی داخلیش جالب و متفاوته(ولی واقعا نمیدونم دید راننده به کیلومتر سنجه چطوره)
موتورهاش هم فقط بدرد بازار اروپا میخوره ضعیف و کم مصرفن
پیرهن مشکی
۳ خرداد ۱۳۹۵به نظر من موتور 2.0 لیتری میتونه گزینه ی خوبی برای ورود به بازار آمریکا باشه.چون موتور 2000 این ماشین قدرتش خوبه و طراحیش از هم رده های خودش خیلی بهترشده.به نظر من 208 GTi و 308 GTi و 508 GTi و این ماشین بهترین گزینه های پژو برای ورود به بازار آمریکا و فروش بیشتر در اروپا باشه.
عیسی
۳ خرداد ۱۳۹۵وااای…طراحیش در عین رادیکل بودن خیلی زیباست..به نظر من که یه گام به جلواه…کلا طراحیای اروپاییا یه کلاس بالاتر از آسیایاس..فرانسویا هم واقعا دارن قشنگ کار میکنن..فقط کافیه یه نگاهی به طراحیای جدید پژو، رنو، سیتروئن و دی اس بکنیم…همشون محشرن…
ag
۳ خرداد ۱۳۹۵بد نیست بیاد تو بازار ایران … تو سگمنت شاسی بلندها رقیب اسپورتیج و توسان بشه ، با یکمی داخلی سازی و مونتاژ و ذره ای انصاف ویران خودرو ، میتونه قیمت رقابتی داشته باشه نسبت به رقباش .
ای کاش پژو 308 و 3008هم میومدن تو ایران …
sara
۴ خرداد ۱۳۹۵چقدر سر اسپید زیباست.
خیلی جلب توجه میکنه.
کیانوش
۴ خرداد ۱۳۹۵پژو کم کم داره از کما در میاد ولی فعلا تو ریکاوریه ????
مجید
۴ خرداد ۱۳۹۵با سلام. واقعا عالیه. توی این مود طراحی داخلی تو جهان میتونم بگم اوله. امیدوارم بصورت کاملا واردات و با کلیه آبشنها وارد بازار بشه تا بتونیم ما هم سوارش شیم. ایول پژو حرف نداری پژو اصیل فرانسه
پویان
۴ خرداد ۱۳۹۵درسته .دوستانم ماشینا ی 20 یا 30 سال قبل فرانسه رو الان استفاده میکنن و با ماشینای 2016 کشورهای دیگه مقایسه میکنن. بعد میگن خودروسازی فرانسه خوب نیست !!!!
پویان
۴ خرداد ۱۳۹۵درسته مجید.دوستان ماشینا ی 20 یا 30 سال قبل فرانسه رو الان استفاده میکنن و با ماشینای 2016 کشورهای دیگه مقایسه میکنن. بعد میگن خودروسازی فرانسه خوب نیست !!!!
بهنام طیبی
۵ خرداد ۱۳۹۵تکنولوژی کشور فرانسه خیلی قبول دارم ولی خودروسازی پژو زیاد خوشم نمیاد
رنو خوب خودرو میسازه.درضمن اقا پویان عزیز همین الان هم پژو حرفی برای گفتن نداره
نت
۴ خرداد ۱۳۹۵چراغ جلوش زشته.
مجید
۶ خرداد ۱۳۹۵سلام پویان جون. دقیقا حرفت درسته. طرف میره میشینه تو 405 اونم نه مدلا قدیم که فرانسه بودن مدل 90 به اینور بعد میاد تو کیا یا هیوندا میشینه میگه پژو مزخرفه آشغاله از این حرفا. اگه یه نماینده تو ایران بیاد پژو رو بصورت واردات و بدون کم و کسری آبشن وارد کنه مطمئنن پژوی واقعی رو میفهمیم. ما یه 405 مدل 73 داریم شاید ممکنه واردات باشه ولی تو موتور پلاک ایران خودرو خورده آقا تو زمان خودش فوق العاده بوده الانم خوبه ولی دیگه آقا قدیم شده 25 ساله این ماشینو داریم میبینیم خسته شدیم پژو جدید و واردات مستفیم باید بیاد
مصطفی - برازجان
۷ خرداد ۱۳۹۵فقط باید گفت: معرکه ست! معرکه!
Nissan GTR
۶ بهمن ۱۳۹۵اگه پژو 3008 بیاد ایران (بدون دستکاری ایرانخودرو) ، این آشغالای کرهای مثل توسان، ix35 و آپتیما رو درسته قورت میده
رامين
۲ اسفند ۱۳۹۵یه جوری بحث میکنید انگار همتون الان پولاتون میرسه بخرید این ماشین تو ایران نزدیک ۲۰۰ میلیون قیمت داره که ۹۹ درصد مردم نمیتونن بخرنش و خرید یه خودروی خوب واسه اکثریت مردم رویایی دست نیافتنیه در نتیجه خودتونو خسته نکنید ما ایرانی ها همه چیزمون با بقیه دنیا فرق داره واسه هر چیزی باید چند برابر پول بدیم
امیرحسین
۶ فروردین ۱۳۹۶ما که محکومیمم به سوار شدن برند افتضاحی مثل پژو …از وقتی هم که یاد گرفتیم دنده عوض کنیم پژو سوار شدیم …همیشه هم موقع مصاحبه پست به دوربین بودیم به خاطر اشغالایی که محکوم به سوار شدنشونیم