پژو فروش نسل جدید ۲۰۸ در اروپا را از ماه جاری میلادی شروع کرده و اولین نشانهها برای این خودرو و مخصوصاً نسخهی تمام الکتریکی آن امیدبخش هستند.
این خودروساز فرانسوی در ابتدا انتظار داشت تولید ۲۰۸ الکتریکی حدود ۱۰ درصد از کل تولید نسل جدید این سوپرمینی را به خود اختصاص دهد اما تقاضای اولیه برای این خودرو نشان میدهد که سهم ۲۰۸ الکتریکی در این خانواده قابلتوجه خواهد بود.
ژان فیلیپ ایمپاراتو مدیرعامل پژو به اتونیوز اروپا گفته است:
یکچهارم پیش سفارشهایی که برای ۲۰۸ جدید دریافت کردهایم شامل مدل تمام الکتریکی بوده است.
او معتقد است این خودروی الکتریکی میتواند دو برابر سهم بیشتری از فروش خانوادهی ۲۰۸ در مقایسه با پیشبینیهای اولیه داشته باشد. ایمپاراتو گفته است:
کار من بر پایهی حقایق موجود پیش میرود و تنها حقیقت فعلی این است که ما میتوانیم در سال تا ۲۰ درصد از تولید نسل جدید ۲۰۸ را به نسخه الکتریکی اختصاص دهیم.
این یک موفقیت مهم خواهد بود زیرا ۲۰۸ الکتریکی حتی با وجود برنامهریزی ۱۰ درصدی کلی برای فروش کلی خانوادهی ۲۰۸ هم سودده خواهد بود. پژو ۲۰۸ الکتریکی از مجموعه باتری ۵۰ کیلووات ساعتی با برد ۳۴۰ کیلومتری سود میبرد. پیشرانهی الکتریکی این خودرو قدرت ۱۳۴ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۱ ثانیهای میشود.
قیمت پایهی پژو ۲۰۸ الکتریکی در فرانسه و بریتانیا به ترتیب برابر با ۳۲,۱۰۰ یورو و ۲۵,۰۵۰ پوند میباشد.
نیما
۱۸ مهر ۱۳۹۸300 کیلومتر خیلی کمه.
یه ماشین ساده با یه باک حداقل ۷۰۰ کیلومتر میره.
(Saeed(peugeot
۱۸ مهر ۱۳۹۸ایول به سلطان پژو
احمدرضا
۱۸ مهر ۱۳۹۸ینی حالم از پژو و ماشیناش بهم میخوره
ولی 207i یش و rcz ش خوبع
البته نظر شخص بنده است
من بیشتر خودروهای ایتالیایی رو میپسندم
فرزاد
۱۸ مهر ۱۳۹۸واقعا 208 خودروی جذابیه و همینطور 308
پویان
۱۸ مهر ۱۳۹۸بردش کافیه و برای بازار هدف فعلی خیلی عالیه . با توجه به اینکه از 2014 روی تولید این محصول با همکاری دانشگاه لیل برنامه ریزی مرده مشکلی از نظر تئات تئلید زیاد هم نداره
(Saeed(peugeot
۱۸ مهر ۱۳۹۸شرکت مینی که یه برند لاکچری و گران قیمت تر از پژو هستش کوپر الکتریکی جدید که چند ماه پیش رونمایی کرد …. بردش از ۲۰۸ خیلی کمتره
که در جواب مدیر عامل مینی گفته بود برای کاربردی که این خودرو ها دارن کمتر از این برد هم نیاز و برطرف میکنه.