چند وقتی است که زمزمههای بازگشت گروه پژو-سیتروئن یا همان PSA به بازار ایالاتمتحده به گوش میرسد. حال مدیرعامل پژو آقای «Jean Philippe» نیز بار دیگر تأیید کرده است که نهایتاً این شرکت به آمریکا بازخواهد گشت اما ممکن است پژو اولین برند PSA برای بازگشت به آمریکا نباشد زیرا این گروه خودروسازی فرانسوی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته که کدام برند خود را برای اولین بار راهی بازار ایالاتمتحده کند. البته پیش از این شایعاتی نشان دادند که احتمالاً برند دیاس برای این کار انتخاب شود.
با این حال آنچه که قطعی به نظر میرسد، بازگشت گروه پژو-سیتروئن به بازار ایالات متحده است زیرا این شرکت در حال انجام اقداماتی در جهت انجام این پروژه است تا جایی که سال گذشته قسمتی را در سایت TrueCar اجاره کرده و همچنین مدیر پیشین نیسان آقای «Larry Dominique» را بعنوان معاون ارشد پژو-سیتروئن آمریکای شمالی استخدام نمود. در آن زمان PSA اعلام کرد که بازگشت به ایالاتمتحده پروژهای ۱۰ ساله بوده و بازاریابی در این کشور بسرعت امکان پذیر نیست.
همچنین ممکن است اولین محصولات پژو-سیتروئن در ایالاتمتحده برای فروش عرضه نشوند بلکه در عوض نخستین گام این گروه خودروسازی برای بازگشت به آمریکا از طریق یک سرویس اشتراک خودرو بنام Free2Move خواهد بود. این استراتژی، پژو-سیتروئن را به بازار ایالاتمتحده بازمیگرداند بدون آنکه نیاز باشد ابتدا یک شبکهٔ فروش کامل ایجاد کند. برندهای گروه خودروسازی پژو-سیتروئن برای چندین دهه است که در ایالاتمتحده حضور ندارند به نحوی که پژو از سال ۱۹۶۰ پای به بازار آمریکا گذاشت و در سال ۱۹۹۱ از این بازار کنار رفت و سیتروئن هم از سال ۱۹۷۴ بازار ایالاتمتحده را رها نمود.
حامد
۹ بهمن ۱۳۹۶انگار پژو دیگه اشغال نمیزنه
F۲۲RAPTOR
۹ بهمن ۱۳۹۶محصولات نرمال تری میزنه
(Ali (Chevy nova
۹ بهمن ۱۳۹۶حالا که بحث پژو هست بگم
به نظر من پژو فقط و فقط 504 ولاغىر
اونقدر 504 محصول خوبى هست که فکرش رو نمىکنىد
504 سال 1975 ماشىن سال اروپا هم شده
من سالها پىش سوار ىدونه سالمش شدم و هنوزم اون نرمى فنربندىش رو ىادمه
واقعا چى شد شرکتى که 404 و 504 رو ساخت ىهو رفت سمت ساخت محصولاتى که باعث افول اون شد و جرمى هم بارها اون محصولات رو مسخره کرد؟
حامد
۹ بهمن ۱۳۹۶دقیقا
۵۰۴ فوق العاده بود
فک کنم محمود هم یه ۵۰۴ داشت??
(Ali (Chevy nova
۹ بهمن ۱۳۹۶اره
ماشىنش فکر کنم مدل 78 بود و سفىد رنگ
گفتن تو حراجى 2 مىلىارد فروخته شده!!!!!!!!!!
F۲۲RAPTOR
۹ بهمن ۱۳۹۶ما پیکانه موتور ۵۰۴ هم داریم
فک کنین پیکان ۱۰۵ اسبی چه شود
SAEED
۹ بهمن ۱۳۹۶سلام
ببخشید علی جان میشه معرفی کنی جرمی کیه ؟؟
F۲۲RAPTOR
۹ بهمن ۱۳۹۶جرمی کلارسون او یه قسمت از تاپ گیر بد پژو رو تخریب کرد
NAVID۰۰۹۸
۹ بهمن ۱۳۹۶پژو همیشه آشغال میزنه
فکر کن پژو فقط ۴سیلندر به پایین داره .بعد میخواد آمریکا هم بره.
آمریکا رفتن لیاقت میخواد که تو نداری
فکر پژو فقط پوله نه مشتری مداری
نیسان ماکسیما را ببینید تا اتمام قرارداد بهترین کیفیت رو حفظ کرد و پس از اون هم ارزش برندشو حفظ کردو خَزِش نکرد
حالا فقط ببینید شرکت پژو علامت ((شیر))رو جلو پنجره خورده و داره مثل یه قاتل جانی جونه مردم ایرانو میگیره و این خودروسازها با تبانی شرکت پژو بیوقفه آشغالارو تولید میکنه چون ما گروگانیم و گروگان هم باید حتما تو سرش بزنن که اونم ماهاییم که مجبور به خریدیم
اینه که ارزشه برندو میرسونه
غیر از پژو هیچ شرکتی در ایران اینقدر خودشو بیخفت نکرده بخاطر پول یاموفتی که گیر میاره از آشغالهای دهه ۸۰ و ۹۰ با علامت انحصاری .حتی کیا پراید هم با علامت سایپا به درد نخور تولید میشه
fehrad
۹ بهمن ۱۳۹۶حتما می خوان با 1.6 لیتری 8 سیلندر برن آمریکا.
ونوم اف ۵
۹ بهمن ۱۳۹۶اره دادا برا شهر بازی ها بدرد میخوره که بچه های امریکایی با این اسباب بازی های ۱.۲ و ۱.۶ لیتری رانندگی یاد بگیرن
پرسپولیس
۹ بهمن ۱۳۹۶آمریکایی هاکه ازهرخودرو حق انتخاب دارند ازآلمان وانگلیس تا ژاپن وکره ایتالیا وشرکتهای داخلی که همه جز بهترینهاازهرلحاظ هست کی به این راحتی این خودرو هارا میخرندمثلا مثل خودرو چین داخل ایران هستند
amir2020
۹ بهمن ۱۳۹۶هموطنان همیشه در صحنه پژو رو زنده کردند
مجتبی
۹ بهمن ۱۳۹۶فکر کردن آمریکا هم مثل اروپا یا ایران هستش.اونجا همه برند های خوب و عالی حضور دارند کی خودروهای کسل کننده و حوصله سر بر فرانسوی میخره آخه.
چه اعتماد به نفسی دارن اینا.
(Ali (Chevy nova
۹ بهمن ۱۳۹۶مجتبى
داداش باهات موافقم
البته خودروسازان فرانسه افتخارات زىادى هم دارن ولى از ىه دوره به بعد رفتن سمت محصولات واقعا کسل کننده که هرکسى سمتشون نمىرفت
پویان
۹ بهمن ۱۳۹۶پس طبق منطق شما لابد کره از فرانسه بهتره !!!!
فرانسوی ها کاملا شایستگس حضور در امریکا رو دارن یه مثال ساده زانتیا سال 1989 ساخته شد هنوز موضوع پایان نامه های دانشجوهای تحصیلات تکمیلی مکانیک در همه دنیاست
یه c5 سوار شو فرقشو با بقیه ببین .علت موتور حجم پایین استاندارد های الایندگی اروپاست نه اینکه بلد نیستن بسازن .بنز نسل بعدی موتورهاشو مشترک با رنو میسازه
(Ali (Chevy nova
۹ بهمن ۱۳۹۶پویان
منظور مجتبى رو کمى بد متوجه شدىد
منظور مجتبى طراحى هاى ماشىنهاى فرانسوى بود وگرنه مىشه با همون موتور 1.6 لىترى هم محصول جذابى ساخت
به زانتىا هم اشاره کرى افرىن
از افتخارات بزرگ خودروسازان فرانسوى طراحى و تولىد فنربندى و سىستم تعلىق محشر محصولاتشون هست که حتى در(( 2cv)) ىا همون ژىان هم استفاده شد
سىتروئن ds هم محصولى بود که از دهه ى 50 با اون سىستم تعلىق معرکش تولىد شد وتا سالها از اون استفاده شد
5سال پىش ىدونه سىتروئن dsدهه70 دىدم عىن هواپىما شخصى بود داخلش بسىار زىبا
AK_007
۹ بهمن ۱۳۹۶احسنت, عالی گفتی
سیتروئن همیشه به تعلیق عالی و طرح های فضایی و عجیبش معروف بوده
هرچند که تو آمریکا رقابت واقعا شدیده ولی خب بازار آزاد!
(Ali (Chevy nova
۹ بهمن ۱۳۹۶Ak-007
حتما تارىخچه شرکت پانهارد فرانسه رو بخون
مجتبی
۹ بهمن ۱۳۹۶خودرو های کره ای هم مثل خودروهای فرانسوی هستن با همون کیفیت با همون سواری کسل کننده.شما سوار تالیسمان بشید بعد سوار اپتیما میفهمید از لحاظ کیفیت با هم هیچ فرقی ندارند.کره هم الان تو آمریکا زیاد موفق نیست و داره دست و پا میزنه.
به نظر من فرانسوی ها اصلا شایستگی حضور در بازار آمریکارو ندارند.
کدوم خودروی فرانسوی به نظر شما میتونه تو آمریکا موفق باشه؟!!
آمریکاییها خودروی اقتصادی بخوان میرن ژاپنی یا محصولات خودشونو میخرن.
لوکس بخوان که benz_BMW_lexus هستن.فرانسه خودروی لوکسش کجا بود.
خودروهای عضلانی هم که آمریکا خودش سلطانه.فرانسویها تو آمریکا چی میخوان بفروشن؟
تو خوده اروپا هم فقط بخاطره عوارض کم و مصرف سوخت خوب فروش داره
تو ایران هم که نگم بهتره همه میدون.
(Ali (Chevy nova
۹ بهمن ۱۳۹۶درسته داش مجتبى
سال پىش که 2017 بود امار فروش محصولات کره در امرىکا پاىىن اومده بود
شاهين
۹ بهمن ۱۳۹۶اگه بیست سال پیش میپرسیدی من میگفتم فرانسه بهتره…اما الان با اینکه طرفدار کره نیستم ولی خب قطعا ترجیح میدم مثلا اپتیما یا سوناتا سوار بشم تا یه پژو تو همون سگمنت
شایان
۹ بهمن ۱۳۹۶اونجا دو نفر پژو میخرن بعد که تو بیابون واشر سر سیلندر زد کلا جمعشون میکنن
ali a
۹ بهمن ۱۳۹۶فروش ناچیزی میکنه تو آمریکا..حالا چه پژو چه سیتروئن…اونجا رقابت فوق سنگینه..
شایان
۹ بهمن ۱۳۹۶البته اینجور که بوش میاد ترامپ میخواد مالیات ببنده به ماشینای غیر آمریکایی و ماشینایی که تو آمریکا تولید نمیشن
حمیدرضا
۹ بهمن ۱۳۹۶اگر این اتفاق بیفته با توجه به قوانین امریکا احتمالا بالاخره شاهد خارج شدن از تولید 405 و مشتقات 206 خواهیم بود چون سرمایه گذاری در امریکا با سرمایه گذاری در ایران منافات داره به هر صورت اونا 10 سال طول میدن تا وارد یه بازار بشن اونوقت کشور ما یه شبه یه ماشین میاره همشونم پیش فروش میکنه فرق یه کشور با ثبات اقتصادی با ما در اینه
Wrx
۹ بهمن ۱۳۹۶پژو
?
امریکا
?
?
SAEED
۹ بهمن ۱۳۹۶نظرات واقعا پر بار بود مشخصه بعضی افراد حتی بهترین ادله هم براشون ذکر بشه همون طرز فکر جهان سومی خودشونو دارن
من چیزی برای گفتن ندارم چون میدونم تو این موقعیت واقعا نرود میخ اهنین در سنگ
مرسی
amir
۹ بهمن ۱۳۹۶متاسفانه باز هم یه مشت اراجیف اون هم در یه سایت مثلا تخصصی خودرو.طرف کامنت میزاره که پژو موتور ۴سیلندر ۱۰۶ بیشتر نمیتونه بسازه!یکی نیست بگه زمانی که پژو موتور ۱۰ سیلندر ۹۰۵ را برای رقابت با پورشه در مسابقات لمانز میساخت کره جنوبی کجا بود؟زمانی که پژو در دهه ۸۰در چهار دوره متوالی مسابقات رالی آئودی را به زانو در آورده بود ژاپن کجا بود؟بهتر نیست اول فکر کنیم بعد کامنت بزاریم.
Wrx
۹ بهمن ۱۳۹۶نظر همه دوستان قابل احترامه ولی ؛
دوست عزیزم گذشته دیگه گذشته
وقتی شما میگی در گذشته این همه خوب بوده پس الان باید در سطوح بالا باشه ولی این چیزی که من میبینم نشان از چنین گذشته پرباری نمیده
گذشته دیگه گذشته مردم پول نمیدن بخاطر چیزی که در گذشته بوده یا مسابقاتی که میبره مردم پول میدن در زمان حال از چیزی که برای عموم تولید شده با قیمت مناسب و تجهیزات خوب لذت ببرن نه فقط تو مسابقه
من برای گذشته پژو ارزش قائلم چون خلاصه یه بخشی از این کاروان تکنولوژی خودرو از زمان گذشته تا به امروز هست
ولی خواهشا تعصبی برخورد نکنید و بعد بقیه رو به جهان سومی بودم محکوم نکنید
SAEED
۱۰ بهمن ۱۳۹۶درسته مردم پول میدن برای سبز ترین برند خودروسازی
مردم پول میدن برای خودروی سال
مردم پول میدن برای یه ماشین لوکس به سبک فرانسه(چون همه ی ماشینای لوکس نباید شبیه لکسس باشن-باید خیلی ریز برای بعضیا توضیح بدم)
جهان سومی بودن یعنی تفکرت از پژو تو همون چند سال محدود افول پژو باقی مونده باشه
جهان سومی بودن یعنی یک دنده بودن و یه بحث پر تعصب و نادیده گرفتن حقایق
من هیچی پیش خودتون فکر کنین که چقدر دامنه ی دید تفکراتتون درباره خودرو و خودروساز وسیعه که به خودمون اجازه میدیم تا یه کامنت بذاریم و ذره ای دربارش تفکر نکنیم و هیچ انتقادی رو هم قبول نکنیم
بدونین اگه یه نفر هزاران کامنت گذاشته باشه به معنای ایلان ماسک بودن اون فرد نیست که ما هم چشم بسته ازش حمایت کنیم
یکم فکر کنیم…
مرسی.
Wrx
۱۰ بهمن ۱۳۹۶باشه اقا ماهمه جهان سومی ?
اخه بحث هیچ کس اینجا اصن ۴۰۵و ۲۰۶نیست که
اقا من الان رو میگم سال ۲۰۱۸هستیم پژو عقبه چه بخوای قبول کنی چه نخوای قبول کنی عقبه پژو
دیگه شما میخوای یه ماشین سطح پایین تر رو گرونتر از بقیه رقیباش بخری یه بحث دیگست
دیگه مثال و بحثم بی فایدست شما پژو رو با خیلی از برندها برابر میدونی ولی نظر بقیه اینطور نیست پژو سیتروئن هنوز مونده برسن به رقیبهای خودشون هم باید قیمتاشونو بیارن پایین هم سطح تکنولوژیشونو از نظر فنی ببرن بالا
پرسپولیس
۹ بهمن ۱۳۹۶هرکسی آزاده نظربده چیزی که امروز مشخص ومورد بحث هست بازار بزرگ آمریکاهست رقابتی آزادوهمه میدانندکه کره یاژاپن امروز بسیاردرحال پیشرفتند به خاطر تعهددرکار وخدمت وتکنولوژی- فرانسه دیگه تمام شدکشوری که کشورای دیگررابه خودروهای تاریخ گذشته به استعمارگرفته قابل دفاع نیست گذشته دیگه تمام شده بحث امروز هست چه خودروی بفرسته امریکاکه نمونه بهتری از وضعیت حال بازارخودروی آنجا داشته باشه درضمن کاربران دیدگاهشان به اندازه تمام ان مردم امریکا درمورد خودرو شاید یکسان باشد درسته که امروز صاحب چنین خودروهایی نیستندوآگاهند