پژو

تست و بررسی پژو 2008 جدید

پژو با عرضه‌ی مدل ۲۰۰۸ در سال ۲۰۱۳ باعث جلب‌توجه خریداران خودروهای کوچک شد. این خودرو که بر پایه‌ی ۲۰۸ هاچبک بنا شده، گزینه‌ای متفاوت را به راننده‌های سوپرمینی‌ها پیشنهاد می‌دهد. ۲۰۰۸ که به‌طور مستقیم نیسان جوک را هدف گرفته تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه فروش را در سرتاسر جهان تجربه کرده است.

New Peugeot 2008 2016
New Peugeot 2008 2016
اما سه سال بعد از عرضه زمان آن بود تا پژو دستی بر سر و روی این خودرو بکشد. ۲۰۰۸ صاحب یک چهره‌ی جدید و لیست آپشن های به‌روز شد. همچنین تریم سطح بالای GT Line که اینجا تست شده نیز به لیست خرید اضافه گردید. داشبورد آشنای خودرو باقی‌مانده و اکثر مدل‌ها از صفحه‌نمایش ۷ اینچی استفاده می‌کنند.
New Peugeot 2008 2016
New Peugeot 2008 2016
بزرگ‌ترین تغییرات در بیرون خودرو رخ‌داده‌اند. در نمای جلو جلوپنجره‌ای جسور و عمودی را می‌بینیم که در کنار چراغ‌های تیره‌ی خودرو نمایی خشمگین و جذاب را به وجود آورده‌اند. قوس‌های بزرگ چرخ‌ها نیز نمایی چشمگیرتر را ایجاد کرده‌اند. در نمای عقب دسته‌ای از لامپ‌های ۳ بعدی، طراحی متمایز و جالبی را ارائه داده‌اند. هرکسی که پژو ۲۰۸ یا ۳۰۸ را رانده باشد سریعاً با کابین این خودرو نیز ارتباط برقرار می‌کند. کیفیت موارد بکار رفته درمجموع خوب است. فقط یک شرمندگی برای پژو وجود دارد و آن این است که پژو استفاده از پلاستیک‌های سخت در بالای داشبورد را رها نکرده است. فرمان کوچک خودرو آشنا است و نشان‌دهنده‌ها نیز سبکی منحصربه‌فرد دارند. برای اولین بار نیز تکنولوژی MirrorLink و اپل کارپلی داخل سیستم اطلاعات سرگرمی قرار داده‌شده‌اند.
باید خاطرنشان ساخت که کاربرد بیشتر اسمارت فون ها به یک امر ضروری در دنیای مدرن تبدیل شده و پژو هم از این امر غافل نبوده است. نبودِ دکمه‌های فیزیکی اذیت کننده است هرچند که احتمالاً این مورد در مدل‌هایی همچون ۳۰۰۸ بهبود خواهند یافت. پژو ۳۰۰۸ اواخر امسال با نسل دوم داشبوردهای iCockpit عرضه خواهد شد.
Peugeot 2008 2016
Peugeot 2008 2016
همانند مدل‌های موفق ۲۰۸،۳۰۸ و ۵۰۸، این نسخه‌ی GT Line نیز از جزئیات مشکی‌رنگ، رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی و نشانه‌های منحصربه‌فرد سود می‌برد. خریداران همچنین پدال‌های آلومینیومی و دوخت‌های قرمز داخل کابین را به همراه سقف پانورامیک کامل و سیستم ناوبری دریافت می‌کنند.
اگرچه که این تریم GT در بالاترین مدل ۲۰۰۸ قرار می‌گیرد اما این جزئیات اضافی بهای زیادی را طلب می‌کنند. خودروی حاضر در تست تقریباً ۲۸ هزار دلار قیمت دارد که بهایی گزاف برای چنین خودرویی با حد و اندازه‌ی یک سوپرمینی محسوب می‌شود. همچنین این خودرو با پرفروش‌ترین پیشرانه‌ی ۸۱ اسب بخاری PureTech عرضه نمی‌شود به این معنی که ارزان‌ترین نسخه‌ی GT Line از قیمت ۲۶۸۸۵ دلاری آغاز می‌شود.
در جاده ۲۰۰۸ جدید باعث شگفتی نمی‌شود و همانند ۲۰۰۸ قدیمی است. تغییری در شاسی، سیستم تعلیق و فرمان انجام نشده است بنابراین جذابیت‌های رانندگی آن نیز تغییر چندانی نداشته است. فرمان کوچک خودرو حس چابکی را بالاتر برده اما در پیچ‌های تند بی‌حس است. برای خارج کردن حداکثر قدرت از پیشرانه باید دور موتور را بسیار بالا برد.

Peugeot 2008 2016
پیشرانه‌ی بنزینی ۱۲۸ اسب بخاری PureTech به‌طور قابل‌توجهی لطیف و تصفیه‌شده است. یک صدای مشخص از پیشرانه‌ی ۳ سیلندر در زمان شتاب گیری‌های سنگین شنیده می‌شود که در سرعت‌های بالا تبدیل به یک ریتم می‌شود. جای شرمندگی و خجالت است که گیربکس دارای تعویض‌های دنده‌ی طولانی است و این عمل، تعویض‌های نرم و دقیق را دشوار می‌سازد.

Peugeot 2008 2016
اما باید گفت که در بحث هزینه‌های سوخت ۲۰۰۸ می‌درخشد. این خودرو سوخت بسیار خوب ۳.۹ لیتر در هر صد کیلومتر را نشان می‌دهد و از رنو کپچر با پیشرانه‌ی ضعیف‌تر، کم‌مصرف‌تر است. مالیات‌های جاده‌ای این خودرو نیز به لطف آلایندگی کم خودرو ارزان است.

Peugeot 2008 2016
کاربردی بودن این خودرو یکی از نکات خوب است و ۲۰۰۸ بدون آنکه ابعاد بزرگ‌تری همانند ۳۰۸ یا ۳۰۰۸ داشته باشد، از تطبیق‌پذیری بالایی بهره می‌برد. فضای عقب نیز برای سرنشینان بالغ مناسب بوده و محدوده‌ی وسیع باز شدن درها به این معنی است که می‌توانید از صندلی مخصوص کودک استفاده کنید. فضای صندوق ۳۵۰ لیتری این خودرو نیز حجمی تقریباً برابر با نیسان جوک و اوپل موکا دارد. البته با تا شدن صندلی‌های عقب این فضا به ۱۱۹۴ لیتر افزایش می‌یابد.

خودروهای سطح بالای پژو از جمله همین GT Line از پیشرانه‌هایی با خروجی بالای ۱۰۰ اسب بخار استفاده می‌کنند و نیز سیستم کنترل چسبندگی منحصربه‌فرد پژو را نیز به همراه دارند که به‌صورت متفاوت گشتاور را در راه‌های شنی، برفی و گلی تقسیم می‌کند تا خودرو را از شرایط خطرناک بیرون آورد. همه‌ی مدل‌ها دیفرانسیل جلو هستند. ما همچنان در شگفتیم که چه تعداد از خریداران ۲۰۰۸ واقعاً از آن استفاده خواهند کرد. پژو ۲۰۰۸ تطبیق‌پذیری بیشتری را با این آپدیت به دست آورده است. این خودرو نمای بهتری دارد و بیش از قبل مجهز شده، به‌علاوه اینکه هزینه‌ی جاده‌ای کمتری دارد. درحالی‌که پیشرانه‌ی ۳ سیلندری PureTech پرفورمنس کافی را ارائه می‌دهد اما نسخه‌ی ارزان‌تر ۱۰۸ اسب بخاری شاید گزینه‌ی بهتری باشد. ممکن است که این خودرو نمای خوبی داشته باشد اما قیمت تندی دارد. تریم ارزان‌تر حس بیشتری دارد و احتمالاً ستاره‌ی زیادتری را دریافت می‌کند.

مشخصات پژو ۲۰۰۸

قیمت: ۲۷۴۵۶ دلار
پیشرانه: ۱.۲ لیتری/۳ سیلندر توربوی بنزینی
قدرت: ۱۲۸ اسب بخار
گشتاور: ۲۳۰ نیوتون متر
گیربکس: ۶ سرعته ی دستی/ دیفرانسیل جلو
شتاب صفر تا صد کیلومتر: ۹.۳ ثانیه
حداکثر سرعت: ۱۹۹ کیلومتر بر ساعت

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. بهنام طیبی

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4421 ديدگاه)

    به نظرم حجم موتور 1.2 لیتری ضعیف
    قیمتش هم 27456 دلار که به پول ما میشه93350400 تومان
    قیمتش با این حجم و قدرت موتور گرون

    1. moein

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (853 ديدگاه)

      خاک تو سر ایران خودرو که پژو رو در نظر ایرانی ها خراب کرده
      مصرف عالیه 3.9
      یه مقدار منطقی باشیم هیچ کدوم از چینی ها به پای 405 سی سال پیش تولید شده نمی رسن
      درسته که کیفیت رو ایران خودرو پایین آورده و اجزای ماشین هر بار یه جا رو لنگ می زارن که نباید پای پژو گذاشت
      من خودم باشم 308 رو بیشتر از این می پسندم
      فرانسه خدای سوپر مینی ساز دنیاست به نظرم فقط باید سوپر مینی بسازه

      1. moein

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (853 ديدگاه)

        آقای طیبی
        اولا من کجا نظر دادم و به کارشناسی وصل کردم
        دوما من گفتم اگه پولم داشم این ماشین رو نمی خریدم
        سوما این ماشین به ایران نمیاد
        چهارما شما که در ثانیه قیمت ماشین ها رو با توجه به گمرک تایین می کنی میشه به چه مبنایی یهو قیمتو تایین کردی که مام یاد بگیریم
        ( کاش یاد بگیریم همین جوری سیکیم خیاری درصد و آمار ندیم )
        درضمن جهانی نه جانی

      2. بهنام طیبی

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (4421 ديدگاه)

        شما مراجعه کن سایت ایران جیب ببین بهترین ماشین های المانی و ژاپنی قیمت جهانی که دارن چند اون موقع میفهمی این ماشین اصلا ارزش قیمتی مناسبی نداره.بعدش هم تعرفه ها برو از گمرک بپرس کاملا پاسخو شما هستن و بهت میگن این ماشین بخوای بیاری برات چند اب میخوره که البته اوردن خودرو کار هرکسی نیست.توجیح شدی دوست گرامی؟؟؟؟؟؟

      3. بهنام طیبی

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (4421 ديدگاه)

        درضمن من حداقل و کمترین حالت قیمت تعرفه این خودرو بهت گفتم و مطمئن باش اگه ایران بیاد خیلی بیشتر از این حرف ها میدن دست ملت
        تازه من قیمت جهانی این ماشین پسندیده و مناسب نمیبینم دیگه چه برسه بیاد ایران که اوف دیگه حرفشو نزن

      4. MSV

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        این خودرو با همکاری ایران خودرو قراره که در داخل عرضه بشه بقیمت ۷۷ تا ۸۵ (این مدل با ۲۰۱۴ فرق ظاهری نداره)

      5. ماهان

        ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دقیقا…گیربکس هم که دستی میباشد.این خودرو در این رنج قیمت و با شاهکار مونتاژ ایران حرفی برای گفتن ندارد…

      6. ارمين

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (3 ديدگاه)

        بهنام جان الان این خودرو داره با قیمت ۷۰ الی ۸۰ تومن عزضه می شه. در ضمن ماشینی که خودشون می سازن از گمرک رد نمی شه که

      7. رضا

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        گمرکی در کار نیست کارخونه میزنه داداش

      8. َaaa1999

        ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        کی گفته با تعرفه گمرکی میاد و اصلا کی به شما گفته میشه 150 ملیون…چه حرفایی میزنید :/

    2. Nima

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (1651 ديدگاه)

      همین جمله که گفت کیفیت در مجموع خوب!!! نشون میده چقدر عقبه نسبت به رقبایى از سایر کشور ها مثل آلمان و آمریکا و ژاپن، موتورش هم که توان کمترى داره! مثلا موتور 0.9 لیترى اکوبوست فورد قد اینه توانش تازه یه مدل داره 150 اسب با ۱ لیتر.

  2. فقط انگلستان

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1130 ديدگاه)

    قیافش در حد گرند ویتارا هم نیست دوس دارید در موردش تعریف کنم شبیه فرغون توربوه

    1. بهنام طیبی

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4421 ديدگاه)

      قیافه درست حسابی هم نداره بقول شما دوست عزیز

  3. ehsan

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (112 ديدگاه)

    نه

  4. king 918

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    بدبختی پژو ماشینی هم تولید کنه از بوگاتی هم بهتر و سریع تر و قشنگتر باشه به دلم نمیشینه نمیدونم چرا خدا از ایرانخودرو نگذره ……….

    1. بهنام طیبی

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4421 ديدگاه)

      خداییش دقت کن طراحی عقب خودرو انگار خودرو چینی

  5. پارسا فرهيخته

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (52 ديدگاه)

    ببخشید سال رو اشتباه نوشتید 2003 اشتباهه

  6. پویان

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (824 ديدگاه)

    خودرو خیلی خوبیه .قدرتی که فرانسوی از موتورهای با حجم کم موتوری میگرن فوق العاده ست و این نشانه مهندسی خوب موتوره .تولید خودرو هم در یسال 2013 بوده

    1. بهنام طیبی

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4421 ديدگاه)

      البته سیتروئن چند دوره توانست بهترین خودروها در زمینه مسابقات بیابان و صحرایی طراحی کنه خدا وکیلی خیلی حال کردم خودرو که چی بگم وحشی تولید کرد
      شرکت رنو هم قبول دارم چندین مدل مفهومی طراحی کرد واقعا عالی بودن

  7. پیرهن مشکی

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (47 ديدگاه)

    آخه شماها با موتور 1.2 لیتری چی کار دارید.شتاب 9.3 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر رو بچسبید.این ارقام برای یک شاسی بلند ارزان قیمت و هم رده ی این زیاده.

    1. سامان اذری

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (3200 ديدگاه)

      ارزان قیمت ؟؟؟
      نیسان جوک 17 هزار دلار قیمتشه موتور 1.6 لیتری 188 اسب بخار

      1. بهنام طیبی

        ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (4421 ديدگاه)

        درود بر سامان اذری عزیز

      2. کامران

        ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (7 ديدگاه)

        منبع قیمتتون رو نمی دونم اما یه سر به سایت آمریکا نیسان بزنید از ۲۰.۰۰۰ دلار
        شروع می شه

  8. ahmad

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (655 ديدگاه)

    در برخی موارد از این خودرو به عنوان شاسی بلند و یا کراس اور یاد میکنن در حالی که شاسی اون از یک خودرو سدان هم کوتاه تره!
    من وقتی در نمایشگاه اخیر ایرانخودرو داخل کابین اون نشستم حس نیمکت های چوبی دوران دبستان بهم دست داد
    از بس که کابین کوچک و فشرده ای داره، به آدم حس خفگی دست میده
    (از کابین هاچ بک هم کوچک تره)

  9. احمد باقری

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4711 ديدگاه)

    در کل، با این قیمت و این قدرت موتور و این کیفیت، ماشین خوبی نیست.

  10. محمد

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (998 ديدگاه)

    آقای طیبی شما که ادعا داری که تخصصی صحبت می کنی و میگی موتور این خودرو ضعیفه آیا ضعیف بودن به حجم موتوره؟
    سانتافه نیو با موتور 2400 و قدرت 175 اسب شتاب 10.5 داره اسپرتیج و توسان هم با همین موتور و اتاق سبک تر شتاب 10 دارن
    گرند ویتارا با موتور 2 لیتری 140اسب شتاب 12 داره
    گرند سانتافه با موتور 3.3 لیتری 290 اسب شتاب 9 داره
    شتاب و سرعت فقط به حجم موتور نیست منظورم اینکه به تکنولوژی ساخت هم خیلی ربط داره
    الان ام وی ام 315 با 110 اسب شتاب 21 داره در حالی که 206 فراسنوی با همین قدرت و تکنولوژی 20 سال پیش شتاب 9.6 داره
    جنیسس با موتور 3.8 و قدرت 303 اسب شتاب 6 داره در حالی که پژو. Rczr با موتور 1.6 لیتری و قدرت 270 اسب شتاب 5.9 داره
    پژو به خاطر اروپایی بودن سعی می کنه موتورای کم مصرف با عملکرد بالا تولید کنه

  11. علی

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    همه چیزش افتضاحه قیمتش خیلی زیاده اونم بدترین و بی اعتبارترین برند اروپا
    یک مقاله در زومیت خوندم تقریبا با این قیمت بهترین برندهای جهان و زیباترین مدل میدن مرسدس بنز CLA ۳۲۹۷۵ دلار آئودی A3 ۳۱۸۲۵ دلار بی‌ام‌و سری ۲ ۳۳۸۴۵ دلار شورولت ایمپالا ۲۷۹۷۰ دلار کرایسلر ۲۰۰ ۲۲۹۹۰ فورد موستانگ دلار ۲۲۹۸۵ مزدا ۳ ۱۸۶۶۵ دلار مزدا ۶ ۲۲۳۱۵ دلار

    1. بهنام طیبی

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4421 ديدگاه)

      پژو برند قدیمی شکی نیست ولی نمیخواد روکیفیت محصولاتش کارکنه نمیدونم چرا
      ولی رنو خیلی در تلاش که دل مشتری های خودشو بدست بیاره
      سیتروئن هم طراحی های خودروهای صحرایی خیلی خوب بلد

    2. پویان

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (824 ديدگاه)

      بدترین و بی اعتبار ترین برند اروپا؟! خودت به حرفت خندت نگرفته

      1. علی

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (13 ديدگاه)

        اون قسمت تخت گاز که برای پژو ساختن ندیدین؟والا تو برنامه تخته گاز همه به پژو میخندیدن مسخره میکردن پژو هارو میزدن به در و دیوار بطرز وحشتناکی انواع مدل پژو هارو مسخره میکردن حتی یک جا به ادرار نجاست هم پژو رو تشبیه کردن دقیقا اون برنامه نشون دادن همه مدل های پژو شکست خورده و بدون خریدار در اروپاست و جهانه

      2. علی

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (13 ديدگاه)

        اینم اضافه کنم پژو انقدر بی اعتبار هست که در این همه قسمت های تخت گاز هیچی مدلی از پژو معرفی یا مقایسه نکردن هیچ موقعه نشد بگن این مدل پژو رقیب برای خودروهای دیگه هست بقیه برنامه های خودرو هم ندیدم یک مدل پژو معرفی کنن

        1. رضا

          ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (7 ديدگاه)

          ببخشید آقا علی تا حالا چند پژو تونسته خودرو سال اروپا بشه؟!!

  12. ایران فرانسه

    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    این خودرو قراره تو ایران تولید بشه نه وارد و قیمتش هم حدود هفتاد میلیون و رقیبش هم کپچره ماشین خوبیه و با توجه به داستان شورولت ها تولیدش تو ایران غنیمته

    1. بهنام طیبی

      ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4421 ديدگاه)

      شما طرفدار پژو بیا رشد و کیفیت پژو توضیح بده که چرا این همه قدمت قدیمی داره پس چرا رشد کیفیت چندانی نداشته؟؟؟؟

      1. sina

        ۹ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (46 ديدگاه)

        لابد چینی ها و پرایدا خیلی کیفیت دارن من نمیدونم تو نمایشگاه نمیتونستید از پشتش پیاده بشید میاید اینجا میگید بی کیفیت

  13. Mahmood

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (197 ديدگاه)

    هیچ مزیتی به جز مصرف سوخت عالی نسبت به رقباش نداره و همچنین قیمتش هم زیادی بالاست و با این قیمت میشه بهترین خودروهای ژاپنی و آمریکایی و حتی آلمانی همچون خودروهای فولکس را خریداری کرد ضمنا به قول دوست عزیزمون سامان آذری نیسان جوک با این همه مزیت و کیفیت برتر نسبت به این پژو با قیمت پایین 17 هزار دلاریش رو کدوم آدم عاقلی ول میکنه که بعد بیاد اینو بخره.

    1. محمدمهدي

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام با 77 تومن کدوم خودرو ژاپن و المانو شما سراغ دارین.. پژو غول نیست ولی این سگش میارزه به آشغالای چینی.. موفق باشید..

    2. ارمين

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3 ديدگاه)

      محمدجان .
      ۷۷ تومن هیچی نمی دن، در ضمن نکنه پراید یا ام وی ام یا جک اس۵ یا هر ماشین چینی که بعد یه ماه به غار و غور می افته خوبه؟!

  14. maha

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (86 ديدگاه)

    فوقش 60 تومن می ارزه.

  15. امید

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ایران خودرو به هر برندی دست بزنه آن برند را خراب میکنه چون دقت در مونتاژ و کیفیت قطعات به کار رفنه آن اقتضاحه. پس من با خرید هر خودرو تولیدی این خودرو ساز مخالفم

  16. هادی

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    یه آشغال دیگه…
    جک اس5 چینی چندین برابر هم از لحاظ موتور و هم ظاهر و گیربکس بهتر تا کی قراره ما ناجی شرکت های ورشکسته ی فرانسوی های چندش آور باشیم?!

    1. ارمين

      ۱۳ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (3 ديدگاه)

      هادی!
      اس ۵ خوبه!!؟’ صدای موتورش با هواپیما برابرری می کنه

  17. میلاد

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان من چند نظرو خوندم دوستانی گفته بودن که با این قیمت میشه بنز و مزدا و نیسان وهندا خرید من فقط یه راهنمایی میکنم که ما تو ایران هستیم نه دبی یا امریکا پس انتخاب های محدود تری داریم البته به لطف مسئولین با این قیمت 75 تا 85 میلیونی نمیشه ماشین ژاپنی یا امریکایی یا حتی کره ای خرید با این قیمت چند انتخاب بیشتر ندارید پژو فرانسه جک چین لیفان چین ام وی ام چین پس تو این قیمت فکر میکنم که پژو حرف اول رو میزنه البته تو ایران

  18. سید

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از نظر فنی و زیبایی داخلی بنظرم از خیلی ماشینای دخلی قشنگ تره ولی ظاهر بیرونیش چنگی به دل نمیزنه
    بنظرم دنای خودمون به نسبت قیمتش بهتر از اونه

  19. مهدی

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پژو سالهاست که در اروپا دچار افت شده کیفیتش هم نسبت به مدلهای مشابه اصلا تعریفی نداره اون برنامه تخت گاز که دوست عزیزمون علی در کامنت های بالا بهش اشاره کرد رو من دیدم واقعا پژو رو به بدترین شکل تحقیر کردن و علنا گفتن که ماشیناش اشغال هستش حالا اینکه ایران خودرو دست از پژو نمیکشه اون رو تو مباحث سیاسی میشه دنبال کرد والا کارخانه های بسیار بهتر و با محصولات با کیفیت تر وجود داره ولی خوب اینجا یه سیستم بسته هستش پیکان پژو میزنن بعد هنر بخرج میدن اردی میزنن بعد حماسه می افرینن پژو رو میکنن وانت خلاصه که واقعا مسخرمون کردن الانم این سری جدید ماشینا خداییش از ۴۰۵ و وانت باردو سمند بهتره انقدر ایراد نگیرین خدا وکیلی قیمتش هم هر کی داشت خرید مبارکش باشه.

  20. MAJID

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من اتوماتش 70 بیشتر نمیرزه

  21. کیوان

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من با نظر اقا مهدی موافقم ماشینای فرانسوی به خصوص رنو و پژو ضعیف ترین خودروهای اروپا و به غیر از فرانسه فقط تو ایران و الجزایر خاستگاه دارن از طرفی با سابقه بد پژو تو ایران ثابت شده که ماشینای پژو و رنو اصتهلاک و مصرف سوخت فوق العاده بالایی دارن وعیوب طراحی فاحش مثل نصف پایین رفتن شیشه های عقب همه ما خاطرات دایم التعمیرگاهی زیادی با این خودروهای فرانسوی رو داریم و این که بگیم این خودروها خوبن خودمون گول میزنیم این خودرو با فضای اتاق کوچیک و موتور تربو پور مصرف و پور استهلاک و به احتمال زیاد ناسازگار با بنزین داخلی با مونتاژ بیکیفیت فقط یه فاجعه کامله انم با یه قیمت تخیلی

  22. کیوان

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    راستی دوستان حتما این خودرو رو از نزدیک ببینن داشبورد بی کیفیت فضای اتاق کم ارتفاع سقف کوتاه صندلی های پارچهای نداشتن ساندروف و موتور توربو 1600 سی سی غیر استاندارد توضیحا استاندارد این خودرو 1300 سی سی تو خود فرانسه ایران خودرو حتی خطوط روی کاپوت رو هم حذف کرده همه به کنار مونتاژ فوق العاده بد و نبود خدمات پس از فروش که حتی توانایی تامین خودروهایی مثل 405 و 206 رو هم ندارن این خودرو بیشتر از 75 تا 80 نمی ارزه

  23. سارا

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا نمیدونم با این خدمات بعد از فروش و تعمیرگاهای فلج ایران خودرو چجوری میخواد این ماشین و تامین کنه یه 206 داشتم که 1000 تا کارنکرده تبق و جلو بندیش خراب بود ده روز تو تعمیرگاه خوابید تا تامین قطعه بشه با اون خط تولید فوقالعاده ناجوری که دارن این ماشین چی از اب در میاد

  24. سارا

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    راستی چرا به این ماشین میگن کراس اوور این فقط یه کم از 206 من بزرگتره بهتره اصطلاح هاچ بک بزارن روش

    1. محمدرضا

      ۹ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با سلام . ماشینهای سدان ارتفاع حدود 1450 دارن کراس 1550 و شاسی 1650
      چرا فکر میکنی یکیه!!!!!!

  25. شادلو

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام بدوستاران اتوموبیل
    با وجود اینکه شخصا از تاخیر ها ی ایران خودرو در بازار خسته شدم و با خرید گزینه ای دیگر خیلی هم راضی هستم ولی با بررسی تمام جوانب باید پذیرفت که اگر مونتاژ ایرانیزه نشه، در کلاس پژو ۲۰۰۸ با موتور ۱/۶ توربو و ترانزمیشن کویک شیفت ۶ دنده اتوماتیک، هیچ رقیبی زیر ۱۶۰ میلیون در بازار ایران وجود نداره!!!
    طراحی بیرونی بروز، طراحی داخل که در اروپا یکی از نقاط قوت این خودرو محسوب میشه، ایمنی بالا، مصرف بنزین پایین، شتاب فوق العاده و تورک/ گشتاور بالا در دور موتور پایین، قیمت مناسب به دلیل نداشتن ۱۰۰℅ گمرک رقبای وارداتی، سیستم هوشمند و انتخابی در سطوح مختلف چون برف و شن و گل غیره، سیستم ای اس پی و ابی اس و غیره…. فضای راحت برای ۴ سرنشین در مسافرتها، همه و همه رقیبی برای پژو ۲۰۰۸ توربو وجود نداره!!
    البته شتاب ۰ تا ۱۰۰ زیر ۹ ثانیه فراموش نشه!!! بالا ترین نسبت اسب بخار به وزن این ماشین در بازار ایران هیچوقت وجود نداشته.
    البته سقف پاناراما فراموش نشه….جاده چالوس منظره… سفر به سلامت

    1. مصطفی

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جاده چالوسو چجوری میخوای از سقف ببینی مگه میخوای ملق بزنی ؟ بعدشم ایران کشوریه که اکثر مواقع افتاب داره وسقف پانوراما بیشتر برای اروپای ابریست که یه موقع افتاب در میاد اونو از دست ندن ببینن

  26. vahid

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    – موتور 1.6 لیتری توربوشارژ – 16 سوپاپ
    – قدرت بالاتر، گشتاور بالاتر در دور موتور پایین
    – کسب عنوان موتور سال برای 8 سال پیاپی
    – 163 اسب بخار در دور موتور 6000
    – 240 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1400
    – فناوری توربوشارژ TWIN SCROLL
    – وزن کمتر برای چابکی بیشتر
    – گیربکس اتوماتیک 6 سرعته با فناوری
    QUICK SHIFT
    اگه موتورش بد بود این همه جایزه نمیگرفت
    دوستان تا امتحان نکردین نظر غیر مرتبط ندین
    بهترین خرید برای 100 تومن هست

  27. reza

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بیش از 70 الی 75 نمییرزه.
    هرکی بخره پولشو ریخته جوب

  28. دکتر بهزاد

    ۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام بر جوانان غیور ایران زمین
    لطفا تا ننشستین پشت شیر فرانسوی ، ازش غیبت نکین .
    پژو 2008 خودرویی هست :
    زیبا ، قوی و گران در کلاس خودش .
    مزاحمت برا اونایی که پیش فروش کردن و میخوان حالشو ببرن ایجاد نکنین.
    دوستش ندارین پس اینجا نظر ندین .
    دوسش ندارین برین ماشین چینی برونین.
    به نظرم ایران خودرو کار خوبی کرده 120 تومنش کرده . تا هر چشم بادومی سواری نیاد بخره.
    ارادتمند. از طرف طرفداران 2008.

  29. دکتر بهزاد

    ۲۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام . این یادتون باشه :
    پژو 2008 ، اصیل فرانسوی طراحیش 100 البته از خوردوهای زیر 160 تومن بالاست.
    لطفا با محصولات چشم بادومیا مقایسه نشه تا اونایی که ثبت نام کردن ، حال کلاس این ماشین رو ببرن .

  30. عدنان

    ۲۶ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام علیکم و رحمت الله
    هر قیمتی باشه بلاخره پشتیبانی ایران خودرو میتونه برگ برنده ای باشه برا این محصول.
    خوب حالا یا هر کی دوست داره و پولشو داره پرداخت میکنه و اقه نداشته باشه با خودروی دیگه ای سرگرم و توجیح میکنه خودشرو.
    خوردروهای دیقه علاوه بر کیفیت نا مطلوب نمایندگی در زمان حال و آینده ( تامین قطعات ) اشکالات زیر وارد هست و توصیه میکنم خرید نکنید :
    – تیوولی : امکانات گول زننده به همراه موتور ضعیف و بازار فروش حبابی.
    – کپچر : باک بسیار کوچک (40 لیتر)به همراه ترمز عقب کاسه ای و موتور ضعیف.
    – تیگو : چینی زیبا و تنبل و پر مصرف با بازار آینده نامعلوم. مشابه لیفان و ام وی ام .
    – داستر : آفرود خوب اما زشت و بی امکانات .
    – جک اس : چینی قدرتمند با بازار فروش نا معلوم. سرنوشت لیفان و ام وی ام .
    – هایما : صد رحمت به سایر محصولات چین. مصرف سوخت 17 تا !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا