پژو از سال ۱۹۹۱ تاکنون در صنعت خودروی آمریکا حضور نداشته است و آخرین خودرویی از پژو که در آمریکا فروخته شد، خودروی آشنای ما یعنی سدان ۴۰۵ بود که به مدت سه سال در این کشور عرضه شده و سپس منسوخ گردید. این مدل، به هیچوجه یک خودروی هیجانانگیز نبود؛ ولی در عینحال تولید بسیار بالایی را داشت. امروزه شاید بتوان یکی از آنها را زیر ۵ هزار دلار تهیه کرد.
خبرهایی که از PSA به گوش میرسد، نشان میدهد که پژو برای بازگشت به بازار خودروی امریکا برنامههایی در سر دارد. همچنین، خبرها نشان میدهد که این تنها پژو نیست که تصمیم به چنین کاری گرفته است؛ سیتروئن و تمام گروه خودروسازی PSA این برنامه را در سر میپرورانند. این موضوع، جزئی از برنامههای مدیر عامل جدید، کارلوس تاوارز است که میخواهد پژو- سیتروئن بتواند در همه جای دنیا فعالیت خود را داشته باشد.
پژو-سیتروئن، ظاهراً قبل از نهایی کردن بازگشتش به بازار امریکا، باید به چهار هدف اولیه برسد؛ اجماع کلی سهام سه برند، کاهش خط تولید از ۴۵ به ۲۶ مدل ، رشد تولید در سراسر جهان و بهبود کارایی تولیداتش.
اگر برنامههای پژو به خوبی پیش برود، سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ احتمالاً بتواند به این چهار هدف اولیه دست پیدا کند. تنها پس از رسیدن به این اهداف است که گروه خودروسازی میتواند یک بازگشت آبرومندانه داشته باشد.
sj
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ما فقط باید بیایم ببینیم دنیا چطور پیشرفت میکنه کاش تو ایران جوونها فرصت پیشرفت داشتن نه صبح تا شب دنبال لایک
javid
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳اگه بخواد وارد آمریکا بشه باید موتور های دیگه ای طراحی کنه چون موتور های فعلیش خیلی خیلی ضعیف هستند
شاهین
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳لیست کامل موتورهای PSA رو میتونین از این لینک مشاهده کنین.با تشکر.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PSA_engines
PEUGEOT
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳عالی بود شاهین جان
PEUGEOT
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳دقیقا جاوید جان
شاهین
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ارادتمندم پژو جان.
ارمان
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳خداییش موتورهای جدید پزو زیادی اروپایی و ضعیف شدن، اون وقت تو بازار آمریکا با اون ماشینای قلچماق میخوان چیکار کنن؟
زیگما
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳لابد میخواد با اون موتور ها نیم لیتریش وارد امریکا بشه! زرشــــــــک
Blindman
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ایول زیگما با جملت حال کردم
PEUGEOT
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳زیگما جان من خودم زیاد از موتوراش راضی نیستم ولی این جور موتورا بیشتر در اروپا طرفدار دارن
پزو باید برای ورودش به هر بازاری سلیقه مردم اون کشور رو بدونه و مطابق با اون موتور و خودرو طراحی کنه
Blindman
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳پژو فقط به این فکره که آشغالاش رو رد کنه بره و از ورشکستی نجات پیدا کنه
PEUGEOT
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳شما اینجوری فکر کن که ماشیناش آشغالن
زیگما
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳بله بازار امریکای شمالی کاملا متفاوت هست . البته انجین های پژو برای سدان های سایز متوسطش مناسب هست. هم چنین برای کراس آوور های شهریش که میتونه در امریکا در کوتاه مدت خیلی فروش خوبی داشته باشه.
امیررضا
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳یعنی لیاقته ما همون ۴۰۵ و ۲۰۶ چرا اینا واسه ما نمیاد بعضی وقتی به خودم میگم بله اینجا ایرانه
شاهین
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳فکر نکنم بتونه توی این بازار به شدت رقابتی موفق بشه.راستی توی یه کلیپ یه 405 روباز دیدم خیلی قشنگ بود.
“حـالـم بـه هـم خـورد از اون پـسـر پـولـدار دانـشـگـاه کـه از کـنـار دخـتـر مـعـلـولـی کـه بـا ویـلـچـر مـیـومـد دانـشـگـاه رد شـد و گـفـت :
” کـوچـولـو مـاشـیـنـتـو مـیـدی مـنـم یـه دور بـاهـاش بـزنـم؟؟؟
و دخـتـر بـا سـادگـی گـفـت : مـاشـیـن تـو کـه خـیـلـی قـشـنـگ تـر از ویـلـچـر مـنـه ..
آهـای پـسـر , تـو وجـدانـم داری ؟”
پژو سیتروئن
۲۳ بهمن ۱۳۹۳یه سوالی دارم الان اینی که گفتی چه ربطی بهه موضوع داش؟
reza3303
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳آخرین خودرویی از پژو که در آمریکا فروخته شد، یک مدل با ظاهری کلاسیک و متناسب به نام سدان ۴۰۵ بود که سه سال قبل تولید شده بود. یعنی 405 و پارس ما چیزی حدود 27 سال از تولیدشون میگذره به نظز شما منطقی هست ساخت چنین ماشین های برا خانواده های ایرانی که از نظر امنیت، ظاهر، قدرت، مصرف سوخت ،راحتی و … واقعا قدیمی هستن
Zonda R
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
پژو اگرچه بدرد ایران نمیخوره
اما
لاستیکش به چینیا میرزه
ولی دیگه همین پژو هم شد ارزو
مصطفی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳چرا پژو برنامه ای برای ورود به ایران نمی ذاره؟آخه چرا؟
یه پسل باهوش
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳این دیگه از اون سوالا هاس
Blindman
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳نره تو بازار امریکا سنگین تره چون با وضع موتوراش عمرا بتونه خوب بفروشه
فرامرز
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳٬٬امروزه شاید بتوان یکی از آنها را زیر ۵ هزار دلار تهیه کرد.٬٬پدال جان بعید میدونم ۴۰۵ تو آمریکا به ۵۰۰۰ دلار برسه. من تو آلمان هر چی گشتم از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو بود (بدون هیچ گونه تصادف و از نظر کارکرد و رنگ و رو رفتگی مشابه مدل بالای ۱۳۸۰ تو ایران)! بی ام و سری ۳ ده سال کار کرده تو آلمان کمتر از ۴۰۰۰ یورو (۵۵۰۰ دلار) هست. این در حالیه که خودرو تو آلمان از آمریکا گرونتره!
PEUGEOT
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳اره منم قبول دارم فرامرز جان
فکر کنم پدال اشتیاه نوشته
چند روز پیش 405 با موتور 2000 مدل 80 بسیار سالم و تمیز در یک بنگاه گفت 8 تومن
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
فرامرز جان نبودی ؟؟؟
اون یکی دوستمون اقای خاوری مازراتی هم چند وقته پیداش نیست .
دوستان کسی خبر داره ؟؟؟؟
رضا
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳منم از خاوری عزیز بی خبرم……
ولی امیدوارم سالم و سرحال باشه و مشکلی نداشته باشه ایشالا
f
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳به نظر من میتونه چرا که تو این چند ماه اخیر پژو پیشرفت خوبی داشته و مطمین باشید که برنامه ای برای تقویت موتورهاش برای ورود به آمریکا داره چرا که خودشون بهتر از ما شرایط ورود به امرکا را میدونن
امیدوارم یروزی برسه که ایرانم بهشت بشه هر چند ما دیگه نیستیم
خاوری
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام بر دوستان عزیزم میلاد و رضای عزیز
خیلی دلم تنگ شده بود برا پدال اما متاسفانه برای لب تابم مشکلی ایجاد شده بود که دوسه روزی از کراماتش بی بهره بودم!!
ممنون که به فکرمن بودید..آدما به دوست داشتن زنده ن
…
پوریا
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳405 هنوز هم داریم ، SLX با موتور تی یو قایو !!!
خ
پژو سیتروئن
۲۳ بهمن ۱۳۹۳تی یو قققققایو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یا تی یو فایو؟
امید
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳خوشبحال همه بجز ما
ROLSE ROISE
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳آره والا آقا امید!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما هم برنامه می ریزیم برای فروش سمند در افغانستان!!!!!!!!
امید
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳چیزی نگیم بهتره بخدا ROLSE ROISE جان والا با این گاریاشون
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
امیدوارم که با دست پر و موتورهای جوندار بره .
رضا
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳زمان همه چیز رو مشخص میکنه ولی بنظر من 208 و 308 میتونن موفق باشن
دور کلاس سدان رو باید خط بکشن
Un4given
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳شما فعلا همون بفکر بازگشت به بازار ایران باش US رو بذار برای رویای شبونت …
علی
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳اینارو تازه دارن واسه فروش تو امریکا جون میکنن
انگار خبر ندارن شریک صابقشون انقدر پشرفت کرده که
تو افغانستان هم فروش داره
حیف که بازار امریکا در حد ایران نیست وگر نه
اونجا هم خودرو میصادراتیدیم که حتی یدونه لاستیکم
نتو نن بفروشن
behnam
۵ اردیبهشت ۱۳۹۳Enter The PEUGEOT …
interceptor
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ظاهرا پژو برای بازارایران ناز می کنه و مسولان […] ما همجنان دنبال پژو هستن و بهش التماس می کنن که تورو خدا برگرد
پژو رفت یکی دیگه البته ترجیحا غیرچینی
YaShaR
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳شرکتهای بزرگ مثل بچه ها نیستن که بخان قهر کنن یا کسی نازشون رو بکشه اونا فقط به دنبال سود هستند در این بین یک عده شون بلند مدت فکر می کنن و بخاطر درصدی سود بیشتر، اعتبارشونو خدشه دار نمیکنن و یه عده شون هم یکم از اعتبارشون مایه می زارن ، صد البته فقط و فقط بخاطر سود بیشتر! مشکل ما بیشتر از خود پژو یا دیگران ، با شرکتهای داخلی هستش که با رانت و مافیا این وضع رو بوجود آوردن و الاه همه می دونن که این شرکت های قطعه سازی هستند که در پشت پرده ،هدایت خودروسازها رو در اختیار دارن و بطور پیچیده ای سهمامدار همدیگه هستن .شرکتهای بزرگ قطعه سازی برای سود بیشتر تمایلی به سرمایه گذاری برای ساخت قطعات جدید ندارن و کارخونه های خودرو سازی بیشتر بکار مونتاژ مشغول هستند صد البته دستهای پنهانی ار مسئولین و سیاستمداران هم در این بین هست.
hero
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳فکر نمیکنم تو بازار آمریکا موفق بشه
mohammad
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام دوستان باید بگم پژو برند بسیار بزرگ و معتبری در سطح دنیاست
این توانایی پژو هست که suv قدرتمندش یعنی 4008 فقط مصرفش
6.2 لیتر در 100 کیلومتر هست
حق ما همین ماشین های بی کیفیت چینی و کره ایی هست که مثل لوله افتابه بنزین میخورن…
و شما پیشینه پژو رو با دیگر شرکت ها مقایسه کنید
27 سال پیش که 405 متولد شد خداییش کدوم ماشین کیفیت 405 رو داشت؟؟؟
که هنوز که هنوزه محبوب ترین خودرو داخلیه
تو اینترنت ماشینای 27 سال پیشو نگاه کنید خدتون میفهمید 405 و پژو چی بودن
پژو سیتروئن
۲۳ بهمن ۱۳۹۳yes for all of you