چندین تصویر جدید از سدان نوین پژو ۵۰۸ در فضای مجازی منتشر شده است. قرار است جدیدترین محصول پژو چند هفته دیگر در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸ بهصورت رسمی معرفی شود.
در این تصاویر شاهد طراحی شیک و لوکستری هستیم. کار را با نمای جلوی آغاز میکنیم که دربردارنده جلوپنجرهای آشنا بوده و توسط چراغهای شیبدار احاطه شده و به نظر میرسد واحدهای روز روشن LED نیز به آنها متصل هستند. این خودرو دارای شیشه جلوی خمیده، خطوط اسپورت و سقف شیکی است که باعث شده ۵۰۸ جدید ظاهر کوپه مانندی داشته باشد.
در بخش عقب شاهد صندوقی سرراست با اسپویلری یکپارچه هستیم. این خودرو همچنین در بخش عقب از چراغهای نازک و سیستم اگزوز با دو خروجی کرومی در نسخههای GT بهره میبرد.
خب صحبت از نسخه GT شد و باید گفت ۵۰۸ جدید در این تریم دارای جلوپنجره منحصربهفرد، رکابهای جانبی اسپورت تر و رینگهای آلیاژی ویژه خواهد بود. نسل جدید سدان پژو در تریم GT علاوه بر موارد یاد شده دارای پوششهای مشکی آینههای جانبی و شیشههای تیره خواهد بود.
اگرچه طراحی ظاهری ۵۰۸ جدید باب میل همه نبوده اما به نظر میرسد کابین فضای لوکستری را ارائه کند. زمانی که پشت فرمان منحصربهفرد ۵۰۸ بنشینید شاهد پوشش چرم و تریم چوبی خواهید بود. این خودرو همچنین دارای پشت آمپرهای دیجیتال، سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته و سیستم صوتی فوکال خواهد بود. از دیگر شاخصههای برجسته کابین میتوان به نورپردازی LED و داشبوردی متمایز با ورودیهای خاص اشاره کرد.
هنوز پیشرانههای بکار رفته در ۵۰۸ جدید تأیید نشده اما گفته میشود این خودرو با پیشرانههای دیزلی ۱.۵ و ۲ لیتری و همچنین گزینههای گوناگون بنزینی عرضه خواهد شد. همچنین نسخهای هیبریدی از این سدان فرانسوی با قدرت ۳۰۰ اسبی عرضه خواهد شد.
F۲۲RAPTOR
۳ اسفند ۱۳۹۶فقط جون مادرشون یه دولیتری توربو هم جزو پیشرانه هاش باشه
علیرضا
۳ اسفند ۱۳۹۶اره قشنگه
ولی آرمشو دربیاری میشه شورولت ایمپالا
رامتین
۴ اسفند ۱۳۹۶گویا فعلا دو موتور توربو 1.6 مد نظره که یکیش میاد ایران. نسخه 180 اسبی که بروز شده موتور قبلیه که در پژو2008 هم میبینیم. و 220 اسبی. منم امیدوارم نسخه 220 اسبی که مدل GT هست، عرضه بشه که جذابیت زیادی داره. ضمنا گیربکس هم 8دنده شده و این تغییرات موجب میشه با خودرویی کاملا برتز ار تالیسمان و گزینه فوق العاده خوب مواجه بشیم.
فرزاد لاکچری
۳ اسفند ۱۳۹۶یعنی باور کنیم پژو میخواد سدان ۳۰۰ اسبی بده بیرون؟؟
بهرام
۳ اسفند ۱۳۹۶ما هم پژو سوار میشیم اینا هم پژو سوار میشن ، ننگ به نیرنگتون دولت مردا ???
رامتین
۳ اسفند ۱۳۹۶افغانستان هم میتونه 300 اسب بده. انگار قراره ریزپردازنده کوانتومی تولید کنند.
amir
۳ اسفند ۱۳۹۶طراحی خوبی داره به خصوص قسمت عقبش انصافا قشنگ شده.
حامد
۳ اسفند ۱۳۹۶طراحی بیرونیش مجذوب کننده نیست
ولی طراحی داخلش فوقالعادست شگفت انگیزه?افرین به پژو…
me84
۳ اسفند ۱۳۹۶.
طراحیش واقعا قشنگه. اصلا طرفدار فرانسویها نیستم و حتی بدم میاد. اما انصافا قشنگه. بخصوص از طراحی داخلیش خیلی خوشم اومد . قرار دادن صفحه آمپر بالاتر از فرمون واقعا ایده باحالیه .واقعا عالی شده. یکی از قشنگ ترین طراحی های داخلی که تا حالا دیدم. محصولات جدید سیتروئن هم خیلی خوب شدن.
امیرحسین
۳ اسفند ۱۳۹۶تو ایران به خاطر ایران خودرو و سایپا فرانسوی ها بد نام شدن. ولی من هم ماشین ژاپنی داشتم هم کره ای هم آلمانی و هم فرانسوی. ماشین های فرانسوی بسیار خوبن و مطمئنا از کره ای ها برترن (تجربه شخصی). امیدوارم ۵۰۸ جدید با موتور و گیربکس جدید (نه ۱۶۵ اسبی و ۶ سرعته!!!) بیاد ایران! منتظر محصولات جدید دی اس هم هستم. با تشکر
me84
۳ اسفند ۱۳۹۶.
امیر حسین میدونم چی میگی. من تو همین پژو 206 نکاتی رو دیدم که تو الانترا 2014 ندیدم. مثلا یه نمونه اینکه به کلاف دور پنجره 206 و الانترا یا تویوتا نگاه کنید تفاوتها رو میبینید دقیقا گوشه پنجره نزدیک ستون وسط. تو 206 قالب خورده و حالت کرو و انحنای استاندارد داره و تو الانترا جوش خورده و نوک تیزه . ماشینای اروپایی و آمریکایی اکثرا همشون قالب خوردن ولی تو ماشینای آسیایی خیلی خیلی کم دیدم این مورد رو. البته این فقط یه نمونه کوچیکه. صد البته ماشینای آسیایی هم ویژگیهای منحصر بفرد خودشونو دارن.
دلیل اینکه من از فرانسوی و اخیرا از آلمانیها خوشم نمیاد یه عقیده سیاسی شخصیه و بخاطر همون دلیل هم طرفدار آمریکایی و تا حدودی هم ژاپنی ها هستم وگرنه محصولات جدید فرانسویها خیلی خوبن. تو پست پژو 508 جدید هم واقعا طراحی داخلیش رو تحسین کردم. خیلی خیلی خوشم اومد.
امیرحسین
۳ اسفند ۱۳۹۶واقعا مشخصه مهندسی ماشینای فرانسوی از کره ای برتره… حتی از لحاظ حس رانندگی و هندلینگ گاهی از بعضی از ژاپنی ها هم برترن…( نه از لکسس و اینفینیتی…) در ضمن هزینه نگهداری و استهلاکشون هم از آلمانی ها خیلی پایین تره ولی شتابو سرعت و لذت ماشین های آلمانی رو اصلا ندارن
امیرحسین
۳ اسفند ۱۳۹۶اینم بگم… موتور ۱۶۵ اسبی پژو سیتروئن و دی اس از موتور ۲/۴ لیتری کیا و هیوندای قوی تر و سریعتره و خیلی کم مصرف تر. من هیوندای سوناتا ال اف و سانتافه داشتم و الانم دی اس ۵. بر اساس تجربه می گم می تونید امتحان کنید.
احسان
۳ اسفند ۱۳۹۶خوبه به نظر پژو هم داره برمیگرده به روزای خوبش
محمد
۳ اسفند ۱۳۹۶چه عجب پژو یه تکونی به خودش داد طراحی بیرونش هم خیلی خوب از اب در اومده
Mehdi TuRbO
۳ اسفند ۱۳۹۶خوش اومدی پژو
پژو داره به دوران قبلش برمیگرده ?دوران اوجش
آریا
۳ اسفند ۱۳۹۶من از آلمانی خوشم میاد ولی وقعا عالیه
الان بعضیا که پارس و ال90 سوار شدن میان میگن ماشین فرانسوی به درد نمیخوره
حمید
۳ اسفند ۱۳۹۶جرمی کلارسون هم از پژو بدش میامد
ولی به هر حال به نظر من اول المان بعد ژاپن بعد امریکا سپس کره و آنگاه فرانسه
amir
۳ اسفند ۱۳۹۶چه خری هست این جرمی کلارکسون؟ دلقک سیرکه؟!
Khosrow
۳ اسفند ۱۳۹۶خیلی شیکه / واقعا ماشین های خوبی میزنه / نمیدونم چرا اینجا خیلی ها این برند رو میکوبن / سال 2000 یه کانسپت زد 607 Feline — ارزوی داشتنش تو خواب هم رها نمیکرد ..
آرمین
۳ اسفند ۱۳۹۶من یک مشکلی اساسی که با محصولات فرانسوی دارم اینه که داشبرد بیش از حد بلنده و دید راننده کم میشه الان تو همین خودرو داشبرد و صفحه آمپر خیلی در راستای دید راننده قرار گرفته و مانع از دید وسیع میشه کلا خودروهای فرانسوی با اینکه نسبت به زمان خودشون طراحی های زیبا و گیرایی دارن ولی هندلینگی که تو خودروهای آلمانی و ژاپنی احساس میشه تو فرانسوی ها نیست و به نظرم خودرو های فرانسوی بدرد خریدن نمیخورن چون بیشترین مزیتشون ظاهرشونه در صورتی که مزیت اصلی برای هر خریداری ایمنی،هندلینگ،استهلاک پایین،مصرف سوخت و لذت رانندگی هستش که این موارد در خودروهای فرانسوی زیاد به چشم نمیخوره
علی
۳ اسفند ۱۳۹۶دوست عزیز اتفاقا اون آمپر بالای فرمون یه امتیاز ویژه و منحصر به فرد محصولات پژو هست باعث افزایش تمرکز راننده میشه
حرف دومون رو اصلا قبول ندارم داشبورد پژو اگه سوار محصولات جدیدش بشی (من خودم پژو 308 3008 و 301) رو سوار شدم داشبوردشون اصلا بلند نبودند و دید کاملا خوبی داشتند
دوست عزیز کی گفته خودرو های فرانسوی ایمن نیستند هندلیگ خوبی ندارند واقعا خنده داره
جالبش اینه که نوشتی فرانسویا در بعد مصرف زیاد به چشم نمیان!!!!
راستی اینم بگم دی اس ۷ تو تست تصادف ترکوند !
SAEED
۳ اسفند ۱۳۹۶کامنتارو میخوندم واقعا به یه چیز خندم گرفت
خبر مثبت درباره پژو=کامنتای مثبت و اینکه چقد از کره ای ها بهتره
خب منفی درباره پژو = کامنتای منفی و اینکه پژو فقط به درد ایرانخودرو میخوره که البته سر اونم داره کلاه میذاره
واقعا پیشرفت چشم گیری رو تو طراحی چه خارجی و چه داخلی شاهد هستیم و همونطور هم که گفته بودن از کانسپت اگزالت و اینستینکت قراره الهام بگیرن همینطور هم هست مخصوصا ترکیب این دو تا کانسپت رو در طراحی چراغای جلو شاهد هستیم
طراحی داخلیش به نظرم اگه واقعا عکسا معتبر باشن و همین باشه نسبت به هموطنش تالیسمان خیلی چشم گیر تره
باید منتظر سدان جدید سیتروئن هم باشیم
مرسی
رضا
۳ اسفند ۱۳۹۶ماشالله جلوش رو داده ایران خودرو فک کنم :)
ali
۴ اسفند ۱۳۹۶وانتش کی میاد؟
علی
۴ اسفند ۱۳۹۶هروقت نسل جدیدش به ایران بیاد!!!
رضا
۵ اسفند ۱۳۹۶واقعا جلوش رو بد طراحی کرده، اون کانسپت کجا این کجا!
یه سری به اون کانسپت بزنید بد نیست