جنرال موتورز سهام PSA خود را به قیمت ۲۵۰ میلیون یورو میفروشد، و این یعنی ارزش سهام خودروساز فرانسوی باز هم کاهش پیدا میکند. به دنبال اعلامیهی روز پنج شنبه در مورد ادامهی همکاری با شرکت خودروسازی PSA پژو-سیتروئن، روز جمعه شرکت جنرال موتورز اعلام کرد که کار فروش تمامی ۷ درصد سهام خود در شرکت فرانسوی پژو-سیتروئن را از طریق عرضهی خصوصی به موسسات سرمایه گذاری به اتمام رسانده است. GM برای ۲۴،۸۳۹،۴۲۹ سهم خود از شرکت PSA مبلغ ۲۵۰ میلیون یورو معادل ۳۴۳ میلیون دلار دریافت کرده است.
جنرال موتورز در ماه مارچ ۲۰۱۲ این میزان سهام را به مبلغ ۳۲۰ میلیون یورو (۴۳۹ میلیون دلار)، به عنوان بخشی از معاهدهی همکاری با شرکت پژو-سیتروئن خریداری کرده بود. از آن زمان، دستیابی به اهداف اصلی تعیین شده در مورد این همکاری به چالش بزرگی تبدیل شد؛ به گونهای که مقامات پژو دیروز اعلام کردند که میزان سودی که آنها از این قرارداد بهدست آوردهاند ۴۰ درصد کمتر از برنامه ریزی اولیه بوده است.
ولی عامل تأثیر گذار اصلی در تصمیم GM برای فروش سهام خود گفته میشود این است که شرکت چینی دانگ فنگ موتورز در حال نزدیک شدن به اتمام معاملهای است که ۲۰ درصد از سهام پژو-سیتروئن را در اختیار آنها قرار خواهد داد. اگر این معامله انجام بگیرد، مشکلاتی بین GM با شریک چینی خود SAIC Motor که یکی از رقیبان Dongfeng Motors به وجود خواهد آمد. جنرال موتورز اعلام کرد تا زمانی که قرارداد همکاری فعلی آنها ادامه داشته باشد از همکاری و مشارکت پژو با هر خودروسازی حمایت خواهد کرد.
با توجه به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت PSA پژو-سیتروئن با امضای یک قرارداد همکاری با دانگ فنگ و دولت فرانسه موافقت کرده است، به طوری ای که هر یک از طرفین برای بهدست آوردن ۲۰ درصد از سهام شرکت پژو-سیتروئن ۱.۵ میلیارد دلار پرداخت خواهند کرد. انجام این معامله ۳ میلیارد یورو پول نقدی را که شرکت به شدت به آن نیاز دارد برای آنها به ارمغان خواهد آورد، ولی انتظار نمیرود که حداقل تا سه ماههی اول سال آینده این معامله انجام شود.
مهدی
۲۶ آذر ۱۳۹۲حقشونه…..ایرانی ها هم دیگه نباید محصولات شصت سال پیششونو بخرند…..
mahsa
۲۶ آذر ۱۳۹۲تازه بیشتر از اینم باید له بشن
هنوز اولشه
پژوازاین ببعد باید برا کشیدن اخرین نفساش خودشو اماده کنی
به امید روزی که خبر تولید اخرین پژو رو بشنویم و بعد با هلهله دفنش کنیم
sorena330
۲۶ آذر ۱۳۹۲دوستان خوبم که همگی از پژو متنفرید و مسئول بازار یکنواخت و کشته های سوانح رانندگی رو پژو میدونید:
قبلا هم عرض کرده بودم مشکلی که خودروسازان داخلی ما با اون دست و پنجه گرم میکنند مسئولین بی لیاقته نه خودرو ساز خارجی شما واقعا تصور می کنید اکه 20 سال بیش به جای فرانسه،تویوتا ژاپن با ایران قرارداد می بست چی میداد دست مردم؟الآن ویران خودرو کمری و آریون 2014 تولید می کرد؟نه خیر هدف هر شرکتی بالا بردن درآمد است نه کار خیر و باقی صالحات…
حتی اگر جی ام هم با ایران قرارداد می بست آشغال ترین وقدیمی ترین محصولاتشو به ایران میداد”زمانی که بازار رقابتی وجود نداشته باشد و مردم حتی با میلیون ها پول حق انتخاب نداشته باشند بازار تشنه می شود و هر آشغالی رو به عنوان خودرو میشه عرضه کرد”پس مشکلات خودروسازی ایران از مسئولان بی شرم و بی لیاقت و منفعت نگر این صنعته نه از شرکا خارجی…
این که صنعت خودروی ماپیشرفت نکرده به خاطر این بوده که طرف ایرانی هیچ وقت طالب دریافت تکنولوژی نبوده
مهدی
۲۶ آذر ۱۳۹۲پژو خیلی خوبه کسی نباید جرعت به خودش بده که به این کارخونه توهین کنه…… شماهایی که نظرمنفی میدهید اصلا تابحال شما سوار پژو شدید همتون لیاقتتون همون پراید اشغال هست چکار میشه کرد ایرانی هستیم دیگه
محمد
۳۰ دی ۱۳۹۲شما که از ماشین سر در نمیاری چرا نظر میدی درمورد پژو البته درست گفتی شما فقط سوارش شدی یه بار موتورشو نگاه نکردی سیستمشو و..البته نگام کنی چیزی حالیت نمیشه کره و ژاپن سیستمشون خیلی شرافتمندانست امریکام که نگو فرانسه کلا از جریان پرته برا همینه که داره ورشکست میشه
محسن.د
۲۶ آذر ۱۳۹۲دقیقا موافقم! فرانسوی جماعت خودروساز نمیشه! حتی حاضرم ماشین کره ای بخرم ولی پولمو به پژو و رنو ندم!
sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
۲۷ آذر ۱۳۹۲نعمت بخش ،دبیر انجمن قطعه سازان بر لزوم حضور دوباره پژو در ایران تاکید کرد!
نماینده پژو در پاسخ به نعمت زاده که چه برنامه ای برای حضور در ایران دارد،گفت:دستور لغو تحریم ها هنوز به ما ابلاغ نشده و ما برنامه ای برای حضور در بازار ایران نداریم…
خروج پژو از ایران 800 میلیون یورو به صورت مستقیم به ویران خودرو ضرر زد و این شرکت رو چند قدم به ورشکستگی نزدیک کرد.
فقط به خاطر موضوع آخر از پژو خیلی خوشم اومد،مهمترین گام در ورشکستگی ایران خودرو رو پژو برداشت
هوشنگ
۲۸ آذر ۱۳۹۲“دبیر انجمن خودرو سازان”
دبیر انجمن قطعه سازان آقای نجفی هستند
Yashar
۲۷ آذر ۱۳۹۲دوستان چند نفر معتقدند که پژو در این قضیه* مقصر بوده و کیا موافق کم فروشی گران فروشی مسئولین کشور در زمینه خودرو ** هستند؟!
* خودروهای پر مصرف و نا ایمن و بیکیفیت قدیمی
** (خودروهای پر مصرف و نا ایمن و بیکیفیت قدیمی)+ ( گران فروشی )+ (کم فروشی) + (رقابت نا سالم و فضای انحصاری در مقابل خودرو های خارجی حتی برای شرکتهای خصوصی داخلی)!
بنظرم ما تو خودرو سازی هرچی داریم و نداریم مدیون همین 405 و 206 اهدایی پژو هستیم والاه پیکان رو هم نمی تونستیم درست مونتاژ کنیم.
carbonado aventador
۲۷ آذر ۱۳۹۲خیانتی که پژو به ما کرد …. ….. …. نکرد!!!!!!!
امیرحسین
۲۷ آذر ۱۳۹۲بنده بعد سالها خودروی دست چندم و داغون سوار شدن، اوایل تابستون امسال با هزار بدبختی مقداری پول فراهم کردن و واسه یه 405 ثبت نام کردم (به امید اینکه یکی دوسالی یه خودروی بدون خرج داشته باشم) موعد تحویلش هم مهر 92 هست .. الان 4 ماهه که خبری از ماشین نیست و هربار مراجعه میکنم به نمایندگی میگن فاکتور نشده.. 7 ماهه که بدون ماشین موندم.
mahsa
۲۶ آذر ۱۳۹۲اان شا الله ور شکست بشن و صفحه ی روزگار به طور کل پاک بشن
تا دیگه اشغالاشو به ایرانیای بی خبر از دنیا نفروشن
الهی ورشکست بشن
محمود
۲۶ آذر ۱۳۹۲خیلی جالبه چند سال پیش شرکت پژو در مورد 206 صندوق دار سر ما ایرانی ها رو کلاه گذاشت و 206 صندق دار رو که تمام هزینه ی طراحیش رو ایران پرداخت کرده بود به چند کشور رومانی و برزیل و… صادر کرد. حالا یکی گردن کلفت تر از پژو امد و سرشون کلاه گذاشت.
ای خدا قربون بزرگیت……..
زیگما
۲۶ آذر ۱۳۹۲از این امریکایی ها خوشم میاد(کلی میگمااا)سر همه رو کلاه میذارن همیشه هم موفق هستن.جنرال موتورز اومد و پژو رو از ایران بیرون کشید و حسابی بدنامش کرد تا اگه روابط ایران امریکا خوب شد خودش و با فورد و کرایسلر بیان تو ایران جولان بدن!(البته نباید هیچ وقت ساده نگر بود!!)
mahsa
۲۶ آذر ۱۳۹۲خداکنه اینطوری بشه و فورد کرایسلر بیان تو ایران ما که از خدامونه
اما از امریکایی این کار بعیده
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۶ آذر ۱۳۹۲همانطور که در جدیدترین شماره ی مجله ی ماشین نوشته :
جهان از نظر خودروساز های ما یعنی فرانسه.
این سیاست پشت پردست.ایران یک همکاری هایی با فرانسه
داره.
تو خرید تکنولوژی هایی برای ردیابیه گوشی ها و
پارازیت ها و ……….
امیدوارم که پژو از صحنه ی روزگار محو بشه.
((( ایران و المان )))
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۶ آذر ۱۳۹۲این پژوی اشغال حدود 3 الی 4 سال پیش تو یکی از خبر نگاری ها
اعلام کرد که فروش محصولات پژو در ایران فقط 1 درصد است.
از 3 الی 4 سال پیش ایرانخودرو هیچ محصول جدیدی از پژو وارد خط
تولیدش نکرد.پروژه ی 407 هم خداروشکر با شکست همراه شد.البته
بیچاره کسانی که این پژو رو خریدند و الان دارند با مشکلات
متعددش دست و پنجه نرم میکنند.
حالا از زمانی که پژو روابطش رو با ایران قطع کرد ، منهای
هزاران نفری که بیکار شدند.چند میلیون یورو هم ضرر کرد.
همه ی اینها به خاطر 1 درصد فروشش از ایران بود.
دروغگوی کثیف .
((( ایران و المان ))).
یارو
۲۶ آذر ۱۳۹۲درود
منم با شما موافقم ارتباط خودرو ساز های ایرانی با فرانسوی ها دلایل کاملا سیاسی داره . ده سال پیش تویوتا اومد توی ایران و گفت من ماشین هایی ارزون تر و بهتر از پزو بهت میدم ولی ایران قبول نکرد
mahsa
۲۶ آذر ۱۳۹۲اگه پژو نقش بر زمین شه دیگه کمپانی نیس کهایران بخواد با اون سیایت مدارانه و پنهانی رابطه داشته باشه
ایشاالله از صفحه ی روزگار حذف شه
sorena330
۲۶ آذر ۱۳۹۲روابط ایران و آمریکا؟!
قبلا هم به شما عرض کردم ولی پدال نظرمو پاک کرد:خرید کالا از دشمنان اسلام(؟!)به طوری که باعث پیشرفت اقتصادی و افزایش قدرت آنها شود حرام است…
پس هیچ وقت منتظر خودروی آمریکایی پلاک ملی نباشید(البته با پرداخت مبلغ هنگفت(حدود 1،1.5 میلیارد)میتونید هر خودرو ی آمریکایی رو پلاک کنید،گویا با این مبلغ دیگه آمریکا دشمن اسلام محسوب نمی شه و…
امیدوارم پاسخ خودرا قبل از پاک شدن توسط سردبیر محترم دریافت کرده باشین
احسان
۲۶ آذر ۱۳۹۲حاج آقا چرا حرف الکی میزنی فدات شم
با این تحلیلی که تو داری میگی اگه ملت سوار پراید شن و کشته شن تو یه تصادف بهتره تا سوار یه فورد باشن و کشته نشن تو یه تصادف!!!
پرت و پلا نگو عزیزم.
Intel هم اسرائیلی هست ولی بیشتر ملت با CPU سر و کار دارن.ما باید فعلا ازش استفاده کنیم و فناوریش رو بدست بیارم.
mahsa
۲۶ آذر ۱۳۹۲احسان جان حرفای سورنا کاملا درسته از خودش که در نکرده حقیقتو داره میگه مگه حرفاش جز واقعیته چه ما بخوایم چه نخوایم همینه که هست
حسن
۲۶ آذر ۱۳۹۲آقای محترم نمی دانم آیا می دانی که 85 درصد مردم سوئد به خدا اعتقاد ندارند(ویکی پدیا)یا 71 درصد مردم چین به خدا اعتقاد ندارد. یعنی کافر ملحد به معنای واقعی . بدون هیچ تفسیر .اگر ما ولوو و اسکانیا سوار نشویم چون توسط کفار ساخته می شوند خدا از ما راضی تر است یا سوار نشدن فورد و کرایسلر . اشکال شما این است که سیاست برایتان بر هر چیزی ارجحیت دارد حتی دین . برای رو کم کردن از آمریکاییها که مذهبی ترین مردم غرب هستند (بنا به آمار)حاضرید از کالاهای کفار استفاده کنید و حتی با آنها هم پیمان شوید. بهتر است بدانید در همین آمریکا یا عربستان یا فلسطین و خیلی از کشورهای اسلامی دیگه مسلمانان محصولات آمریکایی را سوار می شوند.
زیگما
۲۶ آذر ۱۳۹۲احسان اینتل 100% امریکاییه.اطلاعاتت رو تصحیح کن
sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
۲۶ آذر ۱۳۹۲احسان جان من نمی گم اعتقاد من هم مخالف اینه،
بلکه از نظر آقایون مردم سوار ام وی ام بشن بمیرن بهتر از اینه که سوارqorosبشن که با همکاری اسرائیل تولید شده
همونطوری که اگه مردم سرطان بگیرن و جنیناشون سقط بشه بهتر از این که کانال های معاند رو ببینن.
متاسفانه سیاست حاکم ما اینطوریه وکاریش نمیشه کرد.
در ضمن خودت حاجی ای
sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
۲۸ آذر ۱۳۹۲آقای حسن این نظر من نیست لطفا به من ناسزا نگید این سیاست حاکم بر مملکته این عقیده ی من نیست،من فقط سیاست رو بیان کردم…
اشتباه متوجه شدید
ahmad
۲۷ آذر ۱۳۹۲عزیزم شما واقعا به قول خودتون ساده نگری.درضمن سهام کرایسلر متعلق به فیاته که دیگه آمریکایی ها دخل و تصرفی ندارن
زیگما
۲۸ آذر ۱۳۹۲درسته که کرایسلر بخشی ار فیاته ولی بخش طراحی و تولید خودرو کرایسلر در امریکا هست
فردید
۲۶ آذر ۱۳۹۲خونِ جوانانِ وطن می چکد از چنگ تو
ای پژو…
با این حال، جنابِ دولتِ تدبیر و امید بهتر است دو کارخانه یِ عظیم الشانِ ایران مرگ رو و سایه پا را تعطیل نماید و کارخانه یِ معظمِ مادرِ پژو را خریداری نماید، ان شاء ا… که مسبب خیرات آخرت گردد.
فردید
۲۶ آذر ۱۳۹۲خونِ جوانانِ وطن
می جکد از چنگ تو
ای پژو
mahsa
۲۶ آذر ۱۳۹۲کاملا دقیق اشاره کردید اما من اضافه میکنم که مشکلات خودرو قاتله جوانو غیر جوان رو با هم میکشه
زیگما
۲۶ آذر ۱۳۹۲نترسید.دولت فرانسه همین جوری به تماشای ورشکستگی پژو نمیشینه!!هزاران نفر نیروی کار داره پژو.لذا با وجود بیکاری گسترده در اروپا دولت با کمک های مالی نمیذاره ورشکسته بشه.
پژو همچنان با ما!
درضمن پژو بره، خودروسازی بغیر از چینی ها برامون نمیمونه!همین پژو رو دو دستی بچسبید.
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۶ آذر ۱۳۹۲درود.
حاضرم با چینیه خوب همکاری داشته باشم تا با پژو.
لااقل چینیه روز بهروز داره پیشرفت میکنه و حداقل امکانات رو داره.
تو فرانسوی ها فقط و فقط رنو.
اقاست.
کاری که پژو برای ایران نکرد و رنو انجام داد.
امیدوارم ورشکستگیه پژو رو تو پدال بخونم.
((( ایران و المان )))
mahsa
۲۶ آذر ۱۳۹۲من نمیفهمم اخ برای چی ما مجبوریم از این اشغال سازای فرانسوی و چینی ماشین بخریم
بقول یارو که میگه
خدایا بکدامین گناه مرا اینگونه جزا میدهی
یارو
۲۶ آذر ۱۳۹۲کی گفته اگه پزو نباشه هیچی برامون نمیمونه اگه با کارخونه ی فولوکس واگن ویا تیوتا و مزادا همکاری کنن خیلی بهتره
زیگما
۲۶ آذر ۱۳۹۲شتر در خواب بیند….
جلال
۲۶ آذر ۱۳۹۲سلام
آخ آخ چی بدم میاد از این فرانسویها
خصوصا پژو که حالم بهم میخوره ازش
احسان(احسان سابق)
۲۶ آذر ۱۳۹۲شرکت پژو نمونه کاملی هست برای ضرب المثل:هر چی رشد نکنه میمیره.بازار شکننده کشورهای جهان سومی و کشورهایی که صنعت انحصاری دارن مثل ایران و کشورهای افریقایی مثل مصر و مراکش و الجزیره وچند کشور بدبخت بیچاره دیگه چند سالی پژو رو سرپا نگه داشت اما حالا با بهم ریختن اوضاع این کشورا و راحت طلبی فرانسویها و پیشرفت نکردنشون در صنعت اتومبیل هر روز دارن بازارشون رو در همه جای دنیا از دست میدن.تو این دوره زمونه هر ادم و شرکت و حتی کشوری نخواد خودش رو تغییر بده و پیشرفت نکنه نابود میشه.مثالش هم کشور خودمون ایران که با داشتن این همه نفت و گاز و زیرساخت ها ومنابع طبیعی دارن حقوق ها رو از جریمه های راهنمایی رانندگی میدن.شرکت پژو و ایران خودرو و سایپا تغییر نکنن میمیرن.مطمئنم
sorena330
۲۶ آذر ۱۳۹۲حقوق ها رو از جرایم رانندگی میدن؟!!!!!!!!!!
داوود
۲۶ آذر ۱۳۹۲بخدا سانگ یانگ کره جنوبی هم به جا این پژو آشغال بیاد تو ایران کارخونه بزنه، محصولات خیلی بهتری تولید میکنه!!!!
محصولات 2014 پژو سیتروئن رو هم حاضر نیستم به جای ژاپنیا و حتی کره ای ها بخرم!!!
بدجوری این فرانسویا آشغال از چشمم افتاده
sorena330
۲۶ آذر ۱۳۹۲قرارداد مرسدس با سنگ یانگ در حوالی2003،مرسدس رو از ورشکستگی نجات داد…
همه ی شرکت ها قراز و نشیب دارن
زیگما
۲۶ آذر ۱۳۹۲فرانسه از اول مارو اذیت کرد.این از صنعت خودروسازیمون .اونم از خون های آلوده که از فرانسه اومد و ذره ای به روی خودشون نیاوردن.فرانسه دشمن درجه ملت ایران.به جای اینکه بگین مرگ بر امریکا بگین مرگ بر فرانسه. :|
mahsa
۲۶ آذر ۱۳۹۲اخ زیگما این کامنتت بد جوری چسبید
واقعا از تو بعیده
مرگ بر فرانسه
احمد.ف
۲۶ آذر ۱۳۹۲همچنین اضافه کنید تاسیسات سلاح های شیمیایی صدام و هواپیماهای میراژ و برنامه اتمی صدام (که البته به نتیجه نهایی نرسید) و …
mahsa
۲۶ آذر ۱۳۹۲زیگما بدجور باهات موافقم با کلمه به کلمش موافقم
حامد MASERATI GT
۲۶ آذر ۱۳۹۲پژ بد نبوده برا ما چرا از رو بغض کینه حرف میزنین درسته کارش اصلا خوب نبود که تحریممون کرد اما اگه همین پژو نبود باید اشغلای چینی رو سوار میشدیم که الان داره همین اتفاقم میوفته
یارو
۲۶ آذر ۱۳۹۲کی گفته اگه پزو نبود ما هیچی نداشتیم قبلا گفتم تویوتا ده سال پیش اومد تو ایران و می خواست ماشین های روزشو توی ایران مونتاز کنه اما به خاطر این که مسعولین زحمت کش نذاشتن این اتفاق نیوفتاد همین الانشم همه ی کارخونه های دنیا عاشق بازار ایرانن . فرانسوی ها در طول تاریخ به ایرانیا ظلم های زیادی کردن و به پدران من و تو ستم کردن و الانم به ما می گن جهان سومی عقب افتاده اون اگه بهترین ماشین های جهان هم بزنه من حاضر نمی شم بخرم
Sina.ferrari
۲۶ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
دوستان اینقدر جوش نیارید.
اگه ایران کشور درستی بود
خودش ماشین تولید میکرد
واینقدر وارد نمیکرد.
ولی از سوی دیگر هم این مشکله که ایران اگه، که اونم
اگه ماشین خوبی تولید
می کرد و مثل بقیه ی ماشین
هایی که ما دوسشون داریم معروف بود حتما قیمت خوبی هم داشت و اگه این ماشین ها
هم قیمت خوبی داشتن ایران
به کدوم این ملت فقیر باید می فروخت؟ فوقش می تونست صادر کنه که اونم با این تحریم ها و دشمن ها محاله!!!
بهزاد
۲۶ آذر ۱۳۹۲دوستان انصافا نباید روند پیش آمده در 2 سال اخیر رو معیار قرار بدهیم.
مطمئن باشید هیچ شرکت و مدیری دوست نداره یک شبه بازاری رو از دست بده و از زیان پیش آمده خرسند باشه.
اگر بخواهیم تحریم شدن منافع ملی رو معیاری برای نفرین بدونیم کشور و شرکتی از قلم نخواهد افتاد و اگر تغییری در سیاستهای خارجی و قوانین داخلی نیوفته این روند تا آخر گریبان ملت رو خواهد گرفت.
iman
۲۶ آذر ۱۳۹۲کلید اسرار
MBS
۲۶ آذر ۱۳۹۲با206 های فرانسوی موافقم + با206 های ایرانی خودکفایی مخالفم _
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۷ آذر ۱۳۹۲درود.
کلا با پژو مخالفم.
hero
۲۷ آذر ۱۳۹۲سلام دوستان
از همه مقصرتر خود مردم ایرانن
حالا ببینید وقتی پژو برگرده ایران دوباره ملت […] می ایستن تو صف
ثبت نام
ahmad
۲۷ آذر ۱۳۹۲شما قبل از اینکه هز پژو متنفر باشید باید از خودروسازهای خودمون متنفر باشید که بعد از این همه حمایت و انحصار بعد 35 سال تازه نمیتونه بدون شریک تجاری خودرو تولید یا بهتره بگیم مونتاژ کنه.
mahsa
۲۸ آذر ۱۳۹۲پس کو کامنت من
پدال چرا کامنتای غیر مذهب رو تایید میکنی و کامنت من که عین اسلامه رو نمیذاری رو سایت
اما من د بردار نیستم حرفای حسین کم نیس من نمی ذارم بی جواب بمونه
زیگما
۲۸ آذر ۱۳۹۲یه دور کامنت هارو خوندم.دلم واسه پژو سوخت :( اگه رییس پژو بیاد تو پدال این نظرارو بخونه خیلی ناراحت میشه. :( :(
:)
علی
۹ فروردین ۱۳۹۳این از پژو و سیتروئن که حسابی به خاک سیاه نشستن
ولی رنو هنوزم کیفش کوکه و بازار شم داغه
امید وارم رنو ام هرچه سریع تر نابود شه
اما بیشتر از نابودی پژو ، رنو از نابودی سایپا خوشحال
میشم چون که با پرایدشون باعث مرگ هزاران نفر شدن
علی
۹ فروردین ۱۳۹۳این از پژو و سیتروئن که حسابی به خاک سیاه نشستن،
ولی رنو هنوزم کیفش کوکه و بازار شم داغه
امید وارم رنو ام هرچه سریع تر نابود شه
اما بیشتر از نابودی پژو ، رنو از نابودی سایپا خوشحال
میشم چون که با پرایدشون باعث مرگ هزاران نفر شدن
…
ت
محمدرضا
۹ خرداد ۱۳۹۳حیف این مردم که سهام دار 60 درصد سهام مرسدس لنز و داشتن و الان به محصولات زیر خاکی دهه 70 و80 میلادی پزو قانع هستند و پزو هم ناز میکنه
سهیل
۲۷ دی ۱۳۹۳مشکل پژو اینه که
نسبت به رقباش
موتورش ضعیفه
مثلا پژو 407 باموتور 2000 سی.سی و 4 سیلندرش
میخواست با آزرا 6سیلندر و 3300 سی.سی رقابت کنه
که اوت شد !