پژو

جدیدترین سدان پژو در چین

اولین تصاویر از مدل جدید پژو ۴۰۸ که اواخر این هفته در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی می‌شود، منتشر شد. این خودروی فرانسوی در یک ویرایش اساسی تقریباً به نسل جدید خود رسیده است.

2014 Peugeot 408
۲۰۱۴ Peugeot 408
پژو ۴۰۸ جدید چهره‌ای مشابه با ۳۰۸ دارد اما با اندازه‌ای رشد یافته. چراغ‌های جلو و عقب با طراحی جدید و استفاده از LED و فرم منقار گونه در جلو و چنگال فرم در عقب، جذابیت خوبی ایجاد کرده‌اند. برخلاف مدل قبلی ۴۰۸، پژو برای این مدل از یک جلوپنجره استفاده کرده که با قابی کرومی در بر گرفته شده است. نورافکن‌ها و چراغ‌های روزتاب هم به زیبایی روی سپر قرار گرفته‌اند. طراحی آینه‌های جانبی، سقف با شیب ملایم و خطوط روی درها نیز قوی و پرتوان‌تر از آن چیزی است که در واقع از این خودرو انتظار می‌رود. حسن ختام این طراحی اروپایی، اگزوزهای ذوزنقه‌ای شکل در انتهای خودرو می‌باشند.
نسل اول پژو 408 از سال 2010 تاکنون
نسل اول پژو ۴۰۸ از سال ۲۰۱۰ تاکنون
اندازه بزرگ‌تر بدنه در مدل‌های با فاصله بین دو محور کشیده‌تر، همراه با فضای کابین مناسب می‌تواند مشتریان مشکل‌پسندتری که به دنبال راحتی افزون‌تر هستند را راضی نماید.
2014 Peugeot 408 Sedan
۲۰۱۴ Peugeot 408 Sedan
در زیر هود حداقل دو انتخاب وجود دارد. یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو (THP) که می‌تواند ۱۶۷ اسب بخار نیرو تولید کند و یا موتور ۱.۸ لیتری با تنفس طبیعی که ۱۳۹ اسب بخار قدرت دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (4713 ديدگاه)

    خوبه واقعا خوبه.هر جند در نمای اول شاید نشه فهمید که این پژوئه.
    موتور 1.8 واقعا قدرتش کمه.توربو خوبه باز.در کل خوشم اومد.
    الان همه فهمیدن که بازار چین واقعا یه معدنه.

    1. javid

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (92 ديدگاه)

      (مخصوص داش شاهین)ببخشید که این رو اینجا نوشتم میدونم که جاش نیست. شاهین جان یه درخواستی ازت داشتم من خیلی از اگاهی و علم شما که برای همگان روی سایت میزارید خوشم میاد خواستم ببینم اگه امکانش هست جیمل تون رو بدونم یکم باهاتون بیشتر آشنا شم اگه امکانش هست جیمیل تون رو بدید اونجا باهاتون کار دارم

      1. شاهین

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (4713 ديدگاه)

        خواهش میکنم داداش.من در مقابل دوستانی مثل اقا میلاد و زیگما جان و کلا همه اصلا عددی نیستم.
        این جی میل منه:
        power.of.mpower@gmail.com
        ارادتمند شما.

        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          شاهین جان حرف شمارو در مورد قدرت موتور 1.8 لیتری قبول

          ندارم . الان قریب به 80 درصد موتورهای 1.8 لیتری قدرتی

          در همین حد دارند . موتورهای تنفس طبیعی .

          الان رنو داستر با موتور 2000 سی سی 136 اسب بخار

          قدرت داره .

        2. شاهین

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4713 ديدگاه)

          میلاد جان پژو 405 از همین حجم 100 اسب بخار تولید میکنه.بعد از این همه سال،توی 2014 همین حجم 139 اسب بخار میده.به نظرت پیشرفتش کم نبوده؟(البته افزایش راندمان مصرف سوخت و… رو قبول دارم.)ارادت.

        3. رضا

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (1691 ديدگاه)

          واسه 1.8 خوبه دیگه
          الن مزدا3 هم باموتور 2000 کمی ازین قدرتش بیشتره
          ولی 408 نسل قبل واقعا زشته ولی این یکی خیلی خوب و مدرن شده

        4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          شاهین جان قدرت خروجی معیار درستی نیست .

          مثلا با برنامه ریزی مجدد ECU میشه تا حدودی قدرت رو

          کم و زیاد کرد .

          دقیقا مثل ال90 که با موتور 1600 سی سی 105 اسب بخار

          تولید میکنه ولی مگان 1600 115 اسب بخار تولید میکنه .

          اونوقت پژو 206 با 1600 سی سی 110 اسب بخار و مزدا

          323 با 1600 سی سی 115 اسب بخار .

          ولی خروجی موتور 2000 سی سی و 1800 سی سی در همین

          حده .

        5. شاهین

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4713 ديدگاه)

          ممنون ازتون.نمیدونم شایدم من توقعم یه کمی زیاده از پژو.

    2. سرير

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (18 ديدگاه)

      از نظر من شاهین جان راست میگن موتور 1.8 تنفس طبیعی گزینه قابل قبولی نیست من به سایت پژو مراجعه کردم وزن ماشین رو 1485 زده بودن و اونجا حرفی از موتور 1.8 لیتری نبود اما موتور 2 لیتری 145 اسب بخاری و 200 نیوتون متری تنفس طبیعی رو معرفی کرده بود و وقتی به قسمت شتاب و مصرف میرسی میبینی شتاب 0 تا 100 موتور 2 لیتری 12.5 ثانیه است و با مصرف ترکیبی صدی 8.6 مواجه میشید حالا مشخصاتی در همین حدود برای موتور 1.8 لیتری متصور بشید اون وقته که واقعا احساس می کنید که این موتور از تکنولوژی عقب افتاده ایران خیلی به دور نیست مخصوصا وقتی اون رو با مشخصات فنی موتور ای اف 7 مقایسه میکنید(گذشته از مشکلات و مسائل ای اف7) که این خودش جای سوال داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. PEUGEOT

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (998 ديدگاه)

        سریر جان میشه آدرس سایتو بدی منم برم ببینم؟
        چون من سایت پژو رفتم اما فعلا هیچی از 408 در سایتش نزاشته بود
        حتی در گوگلم سرچ کردم به جز 3 و 4 تا عکس از مدل 2015 همه مدل های قدیمیش رو آورد.

        1. سرير

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (18 ديدگاه)

          این سایتی که معرفی میکنم فکر کنم سایت پژو اندونزی هستش
          این هم لینک سایت
          http://www.peugeotindo.com/showroom/408/5-doors/#!

      2. شاهین

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (4713 ديدگاه)

        سریر جان ممنون از توجهت.به نظر من خودروهای پژو از نظر طراحی مشکلی ندارن ولی از لحاظ موتور کمی ضعیف هستن.(البته این نظر شخصی منه).درسته که الان در اروپا راندمان مصرف سوخت حرف اول رو میزنه ولی در هر حال شتاب هم یکی از مولفه های تاثیرگذار (هر چند به مقدار کم) هستش.با تشکر.

      3. PEUGEOT

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (998 ديدگاه)

        سریر جان من سایتی که شما گفتی رو رفتم
        این اطلاعاتی که شما میدی برای 408 مدل قدیمی هست نه مدل جدید
        در این سایت اصلا از مدل جدید هیچ اطلاعاتی نزاشته

        1. سرير

          ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (18 ديدگاه)

          پژو جان درسته اما فک نکنم با این وضعیت مدل جدیدش از نظر موتور تفاوت خیلی فاحشی داشته باشه

  2. javid

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (92 ديدگاه)

    واقعا پژو یکی دوساله طراحیش خیلی فرق کرده ماشیناش نسبت به گذشته خیلی خوشکل تر شدند

  3. Un4given

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (234 ديدگاه)

    استایل پژو رو نداره، یچیز کپی کاری در اومده کلا

    1. e.scamp

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      طراحیش تو دل برو نیست

  4. ساسان.م

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (337 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه واقعاً
    ولی یه انجین درست حسابی میزاشت روش بد نبود
    این ماشین حداقل یه انجین 2.0 لیتری اتمسفریک میخواد

    1. شاهین

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4713 ديدگاه)

      این همون اشتباهیه که پژو 407 و سیتروئن C5 تو کشورمون انجام دادن.موتور ضعبف 2.0 لیتری رو روی جثه ی به اون سنگینی قرار دادن و نتیجه ش اون شد که ازشون استقبال نشد.

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود .

        شاهین جان اون اشتباه ایرانخودرو و سایپا بود . نه پژو و

        سیتروئن .

        ایرانخودرو و سایپا 4 سیلندر وارد کردن ، ولی قیمت 6 سیلندر

        را گذاشتند .

        1. شاهین

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4713 ديدگاه)

          اگه اونا شناخت کافی از بازار خودروی کشورمون داشتند موتور قوی تری رو ارائه میدادن.به هر حال شکست ایران خودرو و سایپا،شکست پژو و سیتروئن هم محسوب میشد.با تشکر.

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          کاملا درسته .

  5. ساسان.م

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (337 ديدگاه)

    بچه ها فهمیدین کمپانی معروف منصوری میخواد بیاد ایران؟

    1. شاهین

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4713 ديدگاه)

      ساسان جان یه زمانی بحثش بود که با تیون کردن پورشه میخواد اینجاکارشو شروع کنه.ولی فکر نکنم خیلی جدی باشه.هنوز به اون صورت فرهنگ تیون واقعی اینجا،جا نیافتاده.

      1. ساسان.م

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (337 ديدگاه)

        پیج مجله ماشین تو ف ی س بوک نوشته

        تو سایتش هم باید یاشه فکر کنم خبر جدیده ها

        1. شاهین

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4713 ديدگاه)

          به نظرت استقبال میشه از تیون؟ من که فکر نمیکنم.
          یه زمانی تو پیج مجله ماشین تو ف.ب خیلی نظر مینوشتم ولی الان نه.ادمیناش خیلی عصبانین!

        2. ساسان.م

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (337 ديدگاه)

          برای پز دادن آقا زاده ها و به رخ کشیدن دم و دستگاه زیر کاپوت هم که شده مشتری خودشو داره چون واسه اینا دیگه پورشه پانامرا و مازراتی و بنز و ب ام و دیگه خز محسوب میشه

          از این جماعت خرمایه که فراری 458 رو 8 میلیارد میخرن هیچی بعید نیست
          آقا دلم پره اگه بشینم درددل کنم تا صبح باید تایپ کنم

          خدایا نمیخوای امتحانمون کنی ببینی جنبه پولداری رو داریم یا نه؟ اگه جنبه نداشتیم همشو بردار واسه خودت یا بده به هرکی که دوس داری معامله از این بهتر ؟

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود .

          شاهین تا جاییکه من در اطلاع هستم ، وقتی خود منصوری 2

          الی 3 سال پیش در هتل المپیک تهران حضور پیدا کرد و

          از همکاریه خودش با دینا موتورز گفت ، همه ذوق زده

          شدن . اما هنوز هیچ خبری نیست . معلوم نیست نذاشتن

          یا نخواست .

          قرار بود یک خودرو ی ارزان قیمت طراحی کنه .

        4. شاهین

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (4713 ديدگاه)

          راست میگی میلاد جان.صحبت از یه خودروی 12 هزار دلاری بود ولی فکر نکنم صورت بگیره(چه تیون،چه تولید خودرو)
          البته به قول دوستمون،ساسان جان،تعداد معدودی میتونن خودروی خودشون رو تیون کنن.ارادت.

      2. مارال

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (270 ديدگاه)

        توی مجله ماشین یه پورشه پانامرا سفید رنگ با تیون منصوری را تست کرده بود که اتفاقا پسر کوروش منصوری هم هنگام تحویل ماشین به مشتری توی ایران بوده

  6. علی

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (123 ديدگاه)

    بدک نیست
    خودرو ی خوبیه
    ولی بین مدلای پژو فقط 308 و rcz

  7. امیر

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (329 ديدگاه)

    به نظر من پژو توی طرای چراغهای جلوش دستی ببره بد نیست خیلی از مدلهاش دیگه چراغاشون شبیه همه 206 207 407 607 307 ولی تلاش خودش رو توی این مدل 408 کرده اما نیاز به تغییر بیشتری داره

  8. امید

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1320 ديدگاه)

    طراحیش بد نیست حالا باید دید تو بازار چه فروشی داره استقبال میشه یا ن خوبه

  9. زیگما

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    آقا ما یه چیزو نفهمیدیم
    اونم اینه که چرا عکس فضای داخلی خودرو های جدید پژو منتشر نمیشه!! در مورد اون ماشین کوچیک پژو و سیتروئن همین مشکل رو من داشتم! نمیدونم پدال نمیذاره یا واقعا منتشر نمیشه….

    1. شاهین

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4713 ديدگاه)

      زیگما جان یه سر به پست سوبارو اوت بک بزن داداش.(راجع به گشتاور و اسب بخار) ارادت.

  10. امیر

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    پشت صندوق عقبش یکم شبیه BMW شده.
    همچنین در عقبش و اون خم معروف BMW در شیشه عقب!

    ولی در کل ظاهرشو خیلی پسندیدم!
    از پژو همچین توقعی نداشتم :D

  11. احسان(احسان سابق)

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2870 ديدگاه)

    ظاهر خوبی داره اما پژو خیلی وقته اعتبارش رو با بازارش از دست داده و باید بازاریابی قویتری داشته باشه

  12. ROLSE ROISE

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    ما از پژو تو ایران405،،،،407،،،،206،،،،207 دیدیم که بهترینشون هم 407 بود!!!!!!

    اون هم دیگه سفارشی براتون میارن!!!!!!!

  13. PEUGEOT

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (998 ديدگاه)

    از طراحی ماشین خیلی خوشم اومد
    نمی دونم چرا پژو روی همه ماشیناش موتو 1.6 لیتریه میزاره
    یه موتور 2500 3000 3500 بزاری بد نمیشه ها
    ولی از این که هر روز داره تلاشش رو بیشتر می کنه خیلی خوشحالم

  14. sadegh

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2117 ديدگاه)

    به نظر من هم یکمی موتورش ضعیفه، شاید اگه تویین توربو بود بهتر جواب میداد

    1. ساسان.م

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (337 ديدگاه)

      داداش چه خبره واسه 4 سیلندر با حجم 1.6 دو تا توربو بزاره اینجوری که همش تو موتور هوا میره به جای بنزین هوا میسوزونه :D

      1. sadegh

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (2117 ديدگاه)

        ساسان جون یه لحظه اومدم بنویسم که داری اشتباه میکنی بعد یهو فهمیدم خودم اشتب کردم، آخه اشتباهی خوندم 2.6 لیتریه و 167 اسب داره!!!
        با این اوصاف حرف شما کاملا درسته، پوزش

      2. sadegh

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (2117 ديدگاه)

        ساسان جون یه لحظه اومدم بنویسم اشتباه میکنی، بعد یهو فهمیدم خودم اشتب کردم، آخه اول خوندم 2.6 لیتریه و 167 اسب داره!!!!
        با این اوصاف حرف شما کاملا درسته، پوزش

        1. ساسان.م

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (337 ديدگاه)

          داداش ما کوچیک شماییم

  15. پیام

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    پژو نتونست سبک طراحی خاص خودشو ادامه بده در واقع انگار ایده کم آورده!البته کمی چاشنی طراحی کره ای هم بدک نیس

  16. Ehsan

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1243 ديدگاه)

    اینو میگم که چینیها اتیش بگیرن : ایران خودرو ما هنوز 405 آنتیک تولید میکنه :-D

  17. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (6507 ديدگاه)

    درود .

    به نظر من چراغای عقبش شبیه محصولات نیسانه . حالت بومرنگ داره .

  18. ali

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی شبیه رنو لتیتوده با این تفاوت که رنو موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر استفاده کرده

  19. YaShaR

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    متاسفانه دیدگاه غالب بازدیدکنندگان سایت تو اکثر مطالب کاملا مغرضانه و بدور از منطق هستش ، وقتی ماشین جدیدی میاد توجه همه اول میره به سمت حجم موتور وقدرتی که ازش بیرون میاد انگار همه منتظر رکورد جدیدی هستن و دیگه توجهی به مسایلی از قبیل کاربری ایمنی قیمت ومصرف و در کل صرفه اقتصادیش نمیکنن انتظار دارن از وانت و ون گرفته تا مینی هاچ بک قدرت و شتابی مانند موستانگ شلبی داشته باشند با عرض معذرت بنوعی عقده شده برای هممون…
    تو اروپاو امریکا هر ماشینی جایگاه خودش رو داره دیدید تو فیلماشون اکثرا چندتا ماشین مثل یه شاسی بلند و یه استیشن یا هاچ بک تو گاراژشون دارن یعنی از هر ماشینی تو جای خودش استفاده می کنن ولی ما فقط یه ماشین می خاییم که هم باهاش بریم تا قله کوه قد یه وانت نیسان تو اسبابکشی بار بزنیم و تمام اعضای خانواده خودمون + فامیل توش جا بشه با هم بریم عروسی و هم تو خیابون باهاش کورس بزاریم و ویراژ بدیم و مهمتر از همه تمام آپشنهای موجود روش باشه از سانروف گرفته تا کروز کنترل

    1. PEUGEOT

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (998 ديدگاه)

      یاشار جان من نظر شما رو هم تاحدودی قبول دارم اما شما اینجور فکر کن که ماشینی مثل 206 با قیمت 50 میلیون هم موتور 1600 داشته باش و ماشینی مثل این هم که در حدود 200 میلیونه هم موتور 1600 روش باشه
      خب یه کمی آدم سر خورده میشه. درسته موتور کوچکتر مصرف کمتری داره ولی پژو باید اونو هم در نظر بگیره که هرکسی که پول بیشتری به ماشینش میده پس میتونه پول بیشتری هم برای بنزینش خرج کنه
      من خودم طرفدار پژو هستم اما شما نگاه کن 207 206 208 308 2008 3008 508 408 4008 اگزالت و hx1 همه از موتور 1600 و در بعضی از دو موتور 1600 و 1800 استفاده کرده که این مسئله به نظر من زیاد جالب نیست

  20. ali

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    نسل اولش از سمند هم ضایع تر بود

  21. رضا احمدی

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    زیباست.نمیدونم چرا ایرانخودرو جای مونتاژ این راست میره سراغ 206عهد بوقلمون.

  22. مرتضی

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    پژو با این محصولات آشغالش فقط دنبال مارکت میگرده هرکاری هم میکنه که سهم بیشتری داشته باشه آخه ای چیه خداییش.

  23. مصطفی

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    !!!نمیدونم کادنزا شبیه اینه یا این شبیه کادنزا

  24. علیرضا

    ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (190 ديدگاه)

    من سال ۸۲ یه ۲۰۶ تیپ ۵ داشتم ۱۱۰ اسب داشت شتابشم فوق العاده بود تازه از نظر قیافه هم خیلی اون زمان خوشکل بود اما الان فکر میکنم این جدیداش نتونن جای اونو پر کنن درسته خوشکل شدن اما نسبت به بقیه ماشینا حرفی ندارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا