پژو فیسلیفت و تغییراتی برای مدل ۲۰۸ خود تدارک دیده تا آن را در نمایشگاه ژنو امسال به یک ستاره تبدیل کند.
قسمت جلوی پژو ۲۰۸ فیسلیفت کمی تغییر کرده است. چراغهای جلو از گرافیک جدیدی بهره میگیرند. جلوپنجره مشبک رادیاتور نیز طرحی تازه دارد. سپر جلو و هواکشهای زیر آن و چراغهای مه شکن نیز تغییر کردهاند. در مجموع کمی از پیچیدگی و شلوغی نمای جلوپنجره کاسته شده و هواکشها نیز به دو سوی سپر رانده شدهاند. در قسمت پشتی خودرو تغییرات محسوسی به چشم نمیخورد به جز تغییر قسمت پایینی چراغها که با چراغهای LED و به شکل سه بعدی، کمی متنوع شدهاند. پژو همچنین رنگهای جدید برای بدنه این خودرو نیز ارائه خواهد کرد. در داخل کابین ۲۰۸ جدید، غربیلک فرمان با روکش چرم، تریم جدید داشبورد و صفحه نمایشگر ۷ اینچی لمسی همراه با سیستم سرگرمی و بلوتوث و اتصال USB و هماهنگی با گوشیهای هوشمند از طریق نرمافزار اتصال پژو که امکان نمایش اطلاعات روی گوشی را در نمایشگر خودرو نیز مهیا میسازد، از موارد قابل توجه میباشند. پژو همچنین مدل GT این خودرو را با حاشیه جلوپنجره کرومی براق، مه شکن جلو، چرخهای آلیاژی ۱۷ اینچی و خروجی اگزوز کرومی نیز عرضه خواهد کرد. داخل کابین ۲۰۸ GT با چرم سیاه و قرمز پوشش یافته است. همچنین نسخه ویژه ۳۰ سالگی GTi هم بهصورت تولید محدود با ویژگیهایی چون تعلیق کاهش ارتفاع یافته، چرخهای آلیاژی ۱۸ اینچی، صندلیهای مسابقه ای سطلی شکل، کفپوش ویژه قرمز رنگ، رنگآمیزی بدنه به رنگ مشکی و قرمز، کالیپرهای قرمز رنگ ترمز و یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۵ اسب بخار، معرفی شده است. طیف وسیعی از پیشرانههای دیزلی و بنزینی برای ۲۰۸ قابل انتخاب میباشند. موتور ۱.۶ لیتری HDI با قدرت ۷۵ اسب بخار، سرآغاز این موتورهاست. دو نسخه دیگر از همین موتور با قدرت ۱۰۰ و ۱۲۰ اسب بخار نیز وجود دارد. موتور ۱.۲ لیتری توربوشارژر جدید هم با قدرت ۱۱۰ اسب بخار یکی دیگر از انتخابهای ممکن است. برای انتقال نیرو هم میتوان از گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک بهره برد. [jwplayer mediaid=”۱۰۳۴۰۳″] فروش مدل فیسلیفت ۲۰۸ از اواسط ژوئن (اواخر تیرماه) ۲۰۱۵ آغاز میشود. جزئیات بیشتر این خودرو هم تا نمایشگاه ژنو امسال فاش خواهند شد. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”۱۰۳۴۰۴″] [دانلود ویدئو]۲۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
#REZA#
۳۰ بهمن ۱۳۹۳کلا از چراغ های عقب پژو خوشم نمیاد
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Peugeot-208-facelift-taillight.jpg
سعید
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ولی در نوع خودش جالبه،چراغ عقبش مثل کف دسته فقط یه انگشت کم داره
NA-NikandreosApotheon-NA
۳۰ بهمن ۱۳۹۳برا زنم یدونه میگیرم!!!>>>؟؟؟
fj
۳۰ بهمن ۱۳۹۳کلا از فرانسه بدم میاد خیلی بد ذاته اا
afish
۳۰ بهمن ۱۳۹۳حداقل برای من که هشت ساله 206 دارم و مجبورم ده سال دیگه ام داشته باشم همینشم رویاست
4MATIC
۳۰ بهمن ۱۳۹۳کلا با پزو حال نمی کنم جز چند تا مدل
اوه الان امیر حسین می اد از پزو تا حد مر گ دفاع می کنه
احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ما که دستمون از خودروهای روز دنیا کوتاهه .ولی خدا کنه این پژو نامردی نکنه حداقل محصولاته روزشو بیاره ایران منتاژ کنه به اسم این خودروسازای بدبخت به ما بفروشه
PEUGEOT
۳۰ بهمن ۱۳۹۳احمد جان برا پژو فرقی نمی کنه چه مدل از محصولاتشو به ما بده
ایران خودرو میره یه مدل ساده از پژو میاره تا راحت تر بتونه چند سال بعد داخلی سازیش کنه و کیفیتشو بیاره پایین
نمونش همون 301 که قراره ایران خودرو بیاره ساده ترین مدل پژوست
اگه برا پژو مهم بود همون موقع هم پژو 405 بهترین خودروی اروپاشو نمیداد
فرید
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ایران خودرویی هاتازه 3ماه پیش باخوشحالی تمام جشن گرفتندکه 206 تیپ 2که مدل 1998 راخودشان موفق به تولیدداخلی شده اند وانشاالله تاسال 2100این موفقیت بزرگ راادامه می دهند.واقعاجای تاسف داره!
علی
۳۰ بهمن ۱۳۹۳فرید جان داخلی سازی نشده
چینی سازی شده اونم با بدترین کیفیت موجود
امیدوارم هرچه زودتر که دولت بودجه کمک به خودروسازان رو نداره ورشکست شن بلکه یه شرکت خارجی خریداریشون کنه حداقل محصولات باکیفیت و به روز بخورد مردم بدن
PEUGEOT
۳۰ بهمن ۱۳۹۳طراحی داخلی و خارجی قشنگی داره
تنوع موتوراشم عالیه
از 75اسب داره تا 205اسب
پژو واقعا عالی کار می کنه
علیرضا
۳۰ بهمن ۱۳۹۳متاسفانه نسبت به رقباش توی این رده حرفی واسه گفتن نداره
یه پسر
۳۰ بهمن ۱۳۹۳یاریس جدید طراحی خیلی بهتری داره
پیکان جوانان
۳۰ بهمن ۱۳۹۳208 با فولکس پولو و آئودی A1 همکلاسه ولی از هر دو اونا یک پله عقبه
احسان(احسان سابق)
۳۰ بهمن ۱۳۹۳پژو نسبت به گذشته ماشینای زیباتری میسازه اما هیچوقت نتونست مثل اوایل 2000 فروش داشته باشهومثلا همین 208 پژو بطور متوسط سالانه 220 هزار دستگاه فروخته که در برابر جدش 206 که سالانه به طور متوسط 600 تا 700 هزار دستگاه میفروخته.کوچولوهای جدید پژو از فورد و تویوتا و فولکس تو اروپا کم اوردن
رامتین
۳۰ بهمن ۱۳۹۳بنظرم 208 اتومبیل بسیار خوبیه و با قدرت 200 اسب و موتور 1600 واقعا پرتوانه. محصولاتی مثه امجی3،هیوندا i20، رنو اسکالا، و حتی آلفا میتو یا هیوندا ولوستر (مدل ساده نه توربو) نمیتونه در برابرش رقابت کنه و با قیمت حدود 110 تومن میتونه بسیار فروش خوبی در ایران داشته باشه..
MoahmmadTSR
۳۰ بهمن ۱۳۹۳عشق منه
h112
۳۰ بهمن ۱۳۹۳خوبه…ولی باید دید که آیا قیمتش در حد خودشه یا نه …
omid
۱ اسفند ۱۳۹۳رنو کلیو و فولکس پولو به نظرم خودروهای بهتری توی این کلاس باشند.
علیرضاcar
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴به پا تیبا هاچ بک نمیرسه!