پژو پیشفروش ۵۰۸ PSE جدید در آلمان را شروع کرد. این خودرو با دو فرم بدنه عرضه خواهد شد.
نسخه لیفت بک قیمت پایه ۶۶۶۴۰ یورویی داشته و مدل استیشن واگن هم با بهای ۶۷۹۴۰ یورویی در دسترس خواهد بود. این در حالی است که بامو M340i xDrive با ۳۷۴ اسب بخار قدرت و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیهای قیمت پایه ۶۳ هزار یورویی دارد.
پژو ۵۰۸ PSE جدید از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو و دو پیشرانه الکتریکی سود برده و قدرت کل ۳۶۰ اسبی و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متری دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل میشود. فرانسویها میگویند این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۲ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد.
باتری ۱۱.۵ کیلووات ساعتی این خودرو با شارژ دیواری ۷ کیلوواتی در کمتر از ۲ ساعت شارژ شده و باعث ایجاد برد الکتریکی ۴۲ کیلومتری میشود. ۵۰۸ PSE در هر صد کیلومتر ۲ لیتر سوخت مصرف میکند.
خودروی موردبحث که در کارخانه مول هاوس در فرانسه تولید میشود از کیت بدنه منحصربهفرد با سپرهای جلو جدید، جلوپنجره متفاوت، رکابهای جانبی و دیفیوزر متمایز و خروجیهای اگزوز برجسته برخوردار است. ۵۰۸ PSE همچنین دارای رینگهای ۲۰ اینچی، سه رنگ بدنه خاکستری، مشکی و سفید، پوشش کابین مخصوص، نمایشگر مرکزی ۱۰ اینچی، هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی پریمیوم و صندلیهای ماساژوردار است.
از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به کروز کنترل تطبیقی با عملکرد توقف و حرکت، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از مسیر و دید در شب اشاره کرد.
آرین
۶ بهمن ۱۳۹۹واقعا خوشگله
امیدوارم کیفیتش مثل پژوهای ایران آشغال نباشه
فقط برام جالبه که فرانسویا انقدر به موتور 1.6 علاقه دارن
Farzad
۶ بهمن ۱۳۹۹رفیق اون پژو هایی که داخله مونتاژیه و مال قرن بیسته شرکت پژو هستش برا همین آشغاله .
!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!!
۶ بهمن ۱۳۹۹بنظرم که خوبه!!!??
من حاضرم بجای M340i اینو بخرم ولی اینو با M5 و سری های بالاترش عوض نمیکنم!!!??
اونارو بیشتر دوست دارم!!!??????
MAHDI
۶ بهمن ۱۳۹۹بحث طراحی نیست، جدای از اینکه هرچی باشه کیفیت کابین سری3 بهتره و تکنولوژی های برتری داره که در کلاس خودش بهترینه. موضوع اصلی موتور،گیربگس، فرمان ب ام و است، حس هندلینگ ب ام و است، اون هیجان و لذتی که در سری 3 تجربه میکنی به هیچ وجه در این خودرو یا هر خودروی دیگه در این کلاس قابل مقایسه نیست. حالا سری 3 نه C کلاس یا آئودی A4… در هرصورت اینا خیلی متفاوت هستن.
Hadi
۶ بهمن ۱۳۹۹خیلی گرونه…
ماشین خیلی خوبیه
ولی اندازه بیمر ارزش نداره چه برسه به بیشتر از اون…
ارزششو نداره…
!!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!
۸ بهمن ۱۳۹۹درست میگی اگه فراهم کردن آرامش رو در نظر نگیریم و بجاش هیجان رو در نظر بگیریم تقریبا همه ی محصولات پژو جلوی بی ام و سوسک هم به حساب نمیاد!!!!
کابین بی ام و ها هم طوری طراحی شده که هم در بعضی مواقع که راننده و سرنشین هاش آرامش رو لازم دارن آرامش و وقتی دلشون هیجان می خواد هیجان رو تلقین کنه!!!!!!
من نظری که دادم و فعلا چهار تا دیسلایک خورده بر پایه ی یه تاجر 50 ساله(به قول جرمی کلارکسون) است نه بر پایه ی یه جوون هیجان دوست شیطون و 20 ساله!!!!
البته قابلیت های بی ام و ها اونقدری هستن که حتی تاجر های 40 ساله( ده سال کمتر از حرف کلارکسون) هم دلشون می خواد توی بزرگراه های آلمان(سرعت نامحدود) حالت ماشین رو بگذارن رو اسپرت پلاس یا حتی Race(اگه داشته باشه) و گازش رو تا ته بگیرن!!!!
taha malek
۲۱ اسفند ۱۳۹۹زشت شدههههههههههه
S
۶ بهمن ۱۳۹۹اعتماد به نفس پژو رو سایپا داشت الان اس یو وی میزد???
بابا بیا برو ۲۰۸ تت روتولید کن تورو چه به این کارا?????
?Ali Hossein?
۶ بهمن ۱۳۹۹وااااااااااااااااااااااای خیلییییییییییییییییییییییییییییی عشقه???
من باشم 100 درصد اینو میخرم? نه اون بی ام و?
پژو جزو کارخونه های مورد علاقه منه ???????????????????
Sina
۶ بهمن ۱۳۹۹اصلا نمیصرفه
کند تر که هست
اسم بامو هم توی بازار بالاتر از پژو هستش
ضعیف تر هم هست
تازه درگ ها نشون داده M340i از اطلاعات اعلامی خود بامو سریعتره
ولی خب قیافه های هر دو تاشون خیلی زیبا و جذابه
انتظار داشتم پژو که میاد بعد از مدتی ماشین پرفورمنس به این خوبی میسازه یکم ارزون تر از رقبا باشه تا به صرفه باشه
حداقل ۱۰ هزار دلار ارزون تر اگه بود به صرفه بود
شاید تنها ویژگیش نسبت به بامو مصرف خیلی کمتر و آلودگی کمتره ، که حتی با اینا هم به نظرم قطعا بامو با فاصله بهتره
واقعا این قیمت ماشین به این خوبی رو کم ارزش جلوه میده
akrh78
۶ بهمن ۱۳۹۹پژو فک کنم مشوق هم بخوره بهش
قیمتش حداقل تا حد بی ام و پایین میاد
ولی باز نمیصرفه
بعنوان گام اول باید ارزونتر از رقبا میبود تا یه دلیل برا خریدش باشه تا به ضعیفتر بودن و پژو بودنش غلبه کنه
Ramin
۶ بهمن ۱۳۹۹1000 برابر از بی ام و بهتره……
من اول میگفتم پژو پول برندشو میگیره…. ولی این آخرین ماشینه…..
لعنتی عجب چیزیه…
خوشم اومد ازش… توش هم اسپرته… آپشن هاشم زیاده….
در کل بهتر از بی ام و 340 هست…
Bayerische Motoren Werke
۶ بهمن ۱۳۹۹بستگی به این داره کلمه بهتر رو چطور پیش خودت معنی کنی!
datsun
۶ بهمن ۱۳۹۹این هیبرید و برقی هم برا کمپانی های امثال پژو خوب شدها به دوتا موتور الکتریکی به شتابی میرسن که تو خواب هم با درون سوز بهش نرسیدن و نمیرسیدن
تعداد کمی از کمپانی ها با موتور درون سوز به شتاب زیر سه رسیدن ولی الان با چهارتا موتور الکتریکی شتاب سه که هیچ زیر دو هم میرسن.
(Saeed(peugeot
۶ بهمن ۱۳۹۹داداشی ک به این ماشین انتقاد میکنی ….
برو تست های این ماشین و ببین …. فقط مواظب باش فر نخوری .
درسته بی ام و جایگاه خاصی تو خودروهای لوکس و اسپرت داره و قطعا پژو تو اولین گامش به اونا نمیرسه ….. ولی قطعا اصالت و شخصیت و توانایی شو داره
نکته ؛ دوستان این پژو رو با ۴۰۵ دوگانه cng تاکسیرانی ما اشتباه نگیرند .
امیر
۶ بهمن ۱۳۹۹پژو ازینکه خودشو چسبونده به فیات کرایسلر جوگیر شده و فک میکنه هرقیمتی بده اولویت اول خریدارا میشه
حسین دهمرد
۶ بهمن ۱۳۹۹اگه ده هزار دلار تو داشبوردش باشه میصرفه. اما تلاشش قابل تحسینه
Benz
۶ بهمن ۱۳۹۹جایگزین عالی پژو ۴۰۵T16 ولی به نظر من اگر شتابش یک ثانیه کمتر بود و ده هزار دلار کمتر بود اونوقت عالی میشد.
زیزیگولو
۶ بهمن ۱۳۹۹واسه مصرف خونوادگی عالیه ولی قیمتش عجیبه
Aryan kia
۶ بهمن ۱۳۹۹واقعا اینو به بی ام و ترجیح میدم خیلی خشنو اسپرت و هماهنگ شده طراحیش
ツSAMURAIツ
۶ بهمن ۱۳۹۹خوشگله
اما نه در حدی که به BMW ترجیحش بدم
$ÃЪŦÏЛ$
۶ بهمن ۱۳۹۹آخه کدوم آدم عاقلی میره همچین آشغالی رو با ب ام و عوض میکنه؟!؟!ب ام و در هر صورت بهتر از این لگن ۱,۶لیتریه واشریه…
Aref.Genial
۶ بهمن ۱۳۹۹شخصا عاشق پژو هستم
بی ام و هم خیلی خوبه. بنظرم هر کس نسبت به سلیقه اش باید انتخاب کنه
فردینالد پورشه (me سابق)
۶ بهمن ۱۳۹۹شصت و سه هزار چوخ??
ولی انصافا بی رقیبه
OMID
۶ بهمن ۱۳۹۹این همه رقیب خفن
کجاش بی رقیبه
فردینالد پورشه (me سابق)
۶ بهمن ۱۳۹۹لطفا یه دونه ش رو نام ببرید شما
MOHAMMAD
۶ بهمن ۱۳۹۹ب ام و M3 و M4
بنز c کلاس
و….
فردینالد پورشه (me سابق)
۶ بهمن ۱۳۹۹نه محمد جان ترجیح میدم با یکی بحث کنم که یکم اطلاعات خودرویی داشته باشه
شما خودروها رو یه مستطیل فلزی میبینی که چهارتا چرخ زیرشه و حرکت میکنه ولی اجازه بده یکم به معلوماتت اضافه کنم
این ۶ سیلندرها و غیره ای که نام بردی غیر از اینکه از فلز ساخته شدن و چهارتا چرخ دارن وجه تشابه دیگه ای با یه چهار سیلندر( کم حجم با مالیات خیلی کم) که پلاگین هیبریدی و چهار چرخ محرک هم هست و اکسل مستقل الکتریکی و برد الکتریکی داره و هردو نسخه سدان و استیشن رو داره همزمان ارائه میده ،ندارند
توی کشوری که من زندگی میکنم تفاوت هزینه مالکیت(بیمه سوخت مالیات طرح ترافیک ) یه پلاگین هیبرید و یه بعنوان مثال m3 bmw در سال ممکنه به ۲۰۰۰ یورو برسه به اضافه اینکه با یه m3 هیچوقت نمیتونی تو بعضی از طرح ترافیکهای (محیط زیستی) آلمان وارد شی
فرشاد
۶ بهمن ۱۳۹۹حتما هم پر فروشه
MOHAMMAD
۶ بهمن ۱۳۹۹صد تای اینو ب ام و عوض نمیکنم فیس جدید ب ام و عالیه پژو حالا حالا ها کار داره و عمرا نمیتونه به پای رقبای آلمانی ایتالیایی آمریکایی برسه خودروسازی فرانسه خیلی عقبه یکم به خودتون تکون بدین
پرهام و رهام
۷ بهمن ۱۳۹۹زیبا هستش . ولی اگه بخوام با بی ام و مقایسه کنیم بی ام و بهتره از پژو هستش من بودم بی ام و می خریدم.
MOHAMMAD
۱۶ بهمن ۱۳۹۹خیلی خوبه ولی من اینو با M340i عوض نمیکنم
من بر خلاف نظر بعضی فیس جدید ب ام و عالیه