آنچه از نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ انتظار داریم معرفی خودرو است اما پژو ماه آینده تردستی دیگری را رو خواهد کرد!
استودیوی طراحی این خودروساز فرانسوی در حال آمادهسازی مجسمه غولپیکری از یک شیر که نشان دهنده برند خود است میباشد. این مجسمه ارتفاع ۱۵.۷ فوتی و طول ۴۱ فوتی دارد. طراحی باابهت این مجسمه نشان دهنده لوگوی مدرن شدهای است که از ۱۶۰ سال پیش تاکنون روی محصولات این خودروساز نصب میشود.
مجسمه غولپیکر مورد بحث جدیدترین پروژه موسسه طراحی پژو است. این موسسه پروژههای کاملاً متفاوتی از مبل گرفته تا بالگرد و دوچرخههای الکتریکی را به سرانجام رسانده است.
مدیر طراحی پژو آقای ژیلز ویدال میگوید:
طراحان ما یک طراحی نمادین و بدون زمان را از طریق مجسمه شیر بزرگی ایجاد کردهاند که در آن شاهد سطوح سیال و استخوانی هستیم. ابعاد ویژه این مجسمه تأکید زیادی روی کاراکتر خوب، قدرتمند و غیرقابل لرزش دارد. در این مجسمه شاهد حرکت رو به جلو و مطمئنی هستیم که بدون اغراق ایجاد شده است.
فورد
۴ اسفند ۱۳۹۶پژو میمیره فقط برای این چنگولک بازیا
علی
۴ اسفند ۱۳۹۶عجب چیزی شده حال کردم
ولی فک کنم پژو میخواد آرم خودشو عوض کنه
amir
۴ اسفند ۱۳۹۶…. نشان دهنده لوگوی مدرن شدهای است که از 160 سال پیش تاکنون روی محصولات این خودروساز نصب میشود.
وقتی از اصالت حرف میزنیم دقیقا راجع به چی صحبت میکنیم؟۱۶۰ سال پیش لوگوی پژو ثبت شده !اسم تجاری پژو تقریبا دویست سال پیش!!حرف دیگه ای ندارم.
SAEED
۴ اسفند ۱۳۹۶“اصالت به چه درد میخوره وقتی جرمی کلارکسون اونو قبول نداره”
بیان این حرف یعنی نهایت دیدن کورکورانه ی صنعت خودوروسازی