گروه خودروسازی پژو-سیتروئن شامل برندهای پژو-سیتروئن و DS به عنوان بخشی از برنامههای خود برای بازگشت به آمریکا، نسل بعدی خودروهای خود را برای پاس کردن قوانین این کشور مهندسی خواهد کرد.
کارلوس تاوارز مدیرعامل این گروه خودروسازی اخبار منتشر شده را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت تأیید کرده است.
او گفت:
ما قادر خواهیم بود از سه سال آینده خودروهای خود را منطبق بر قوانین آمریکا تولید کنیم.
او همچنین به این نکته اشاره کرده که پژو-سیتروئن تصمیم گرفته که اول از همه کدام یک از برندهای خود را وارد بازار آمریکا کند. تاوارس البته گفته که هنوز آماده اعلام تصمیم گرفته شده نیست.
برنامههای پژو-سیتروئن برای بازگشت به بازار آمریکا یک برنامه ۱۰ ساله خواهد بود. این برنامه از سال جاری و همکاری با مؤسسات اشتراک و حملونقل خودرویی استارت خواهد خورد.
:::فرشاد:::
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ای کاش سرجیو مارکیونه، مدیریت و آیندهنگری رو از امثال کارلوس تاوارز یاد میگرفت؛ به آینده پژو-سیتروئن، کاملا خوشبین هستم.
amir
۳۰ شهریور ۱۳۹۶مناسب ترین برند برای بازگشت به آمریکا پژو هست چون سیتروئن و دی اس ماشینای خیلی خاصی هستند به خصوص دی اس در ضمن زیاد هم شناخته شده نیست.هر چند خود پژو هم کار خیلی سختی داره.
:::فرشاد:::
۳۰ شهریور ۱۳۹۶اما وقتی اسم ورود به ایران میاد، همه میگن پژو بدترین گزینهست!!!
معین
۳۰ شهریور ۱۳۹۶بعد از 20 سال.
تو این مدت چی میساختن واقعا؟
ماشین بی کیفیت؟
پر مصرف؟
نا امن؟
amir
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ماشینای پژو جزو کم مصرف ترین ماشینای دنیا هستند.ضمن اینکه امنیت قابل قبولی هم دارند.توی همین بیست سال پژو سه بار عنوان خودروی سال اروپا را کسب کرده.
شایان
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ببین برادر من کمپانی پژو به ایرانخودرو اجازه داد موتوره یه ماشینه دیگه رو بذارن رو اتاقش تحت عنوان برند خودش تولید کنن آر دیو میگم حالا خودت ببین چیه دیگه
:::فرشاد:::
۳۰ شهریور ۱۳۹۶معین جان پژو کمپانی بدی نیست، همین محصولاتی هم که الان دارن تو ایران تولید میشن، زمان خودشون ماشینای خوب و قابل قبولی بودن، نمونش ۴۰۵ که سال ۱۹۸۸ خودروی سال اروپا شد یا ۲۰۶ که هنوزم طراحی شیک و مناسبی داره.
Ahmad
۳۰ شهریور ۱۳۹۶آمریکا رو ولش.
کسی میدونه چرا 3008 وارد ایران نمیشه؟؟؟؟