پس از عرضهی موفقیتآمیز اولین نسل، پژو دومین نسل کراساوور ۲۰۰۸ را معرفی کرده است. این خودرو که از ظاهری آشنا بهره میبرد در آینده با قوای محرکهی تمام الکتریکی هم عرضه خواهد شد. صرفنظر از نوع پیشرانه، ۲۰۰۸ جدید دارای نمای جلوی گیراتر، جلوپنجرهی افقی، چراغهای برگرفته از مدل ۲۰۸ و LED های ویژهی محصولات این خودروساز میباشد. از نظر ابعاد باید گفت نسل جدید این خودرو بزرگتر شده و فاصلهی بین محوری آن ۱۴ سانتیمتر بیشتر شده است.
همانگونه که انتظار میرود رشد ابعاد این خودرو به معنی وجود فضای بیشتر در کابین و محفظه بار است. در عقب فضای پای بیشتری به چشم میخورد و افراد قدبلند راحتی بیشتری در داخل کابین خواهند داشت. پشت صندلیهای این خودرو فضای ۴۳۴ لیتری دیده میشود که تنها کمی نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است. یکی از دلایل عدم بهبود قابلتوجه فضای بار نسبت به نسل قبل به طراحی خمیدهی سقف هم مربوط میشود که در پروفایل جانبی باعث ایجاد ظاهری جذاب شده اما کمی روی فضای داخلی تأثیر گذاشته است.
اما هر فردی که با نسل جدید پژو ۲۰۸ آشنا باشد طراحی داخلی ۲۰۰۸ را کاملاً شبیه خواهد یافت. کیفیت و متریال بکار رفته در این شاسیبلند نسبت به نسل قبل بهبود یافتهاند و پشت آمپرهای دیجیتالی نیز بکار رفتهاند. یک صفحهنمایش نیز به همراه کلیدهای پیانویی در کنسول به چشم میخورند. نسل جدید پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۰ در چهار تریم اکتیو، Allure، GT Line و GT عرضه خواهد شد. تمامی نسخهها با پیشرانههای دیزلی و بنزینی عرضه خواهند شد اما یک نسخهی تمام الکتریکی هم در آینده قابل انتخاب خواهد بود.
مدلهای درونسوز از پیشرانههای متنوعی سود خواهند برد. پیشرانهی ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری پیورتک با قدرتهای ۱۰۰، ۱۳۰ و ۱۵۵ اسب بخاری عرضه خواهد شد درحالیکه نسخهی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری دیزلی خروجیهای ۱۰۰ یا ۱۳۰ اسبی خواهد داشت. هر دو مدل الکتریکی و استاندارد ۲۰۰۸ با سیستمهای کمکراننده و ایمنی متنوعی در دسترس خواهند بود که از جملهی آنها میتوان به کروز کنترل تطبیقی و دستیار پیشگیری از خروج از مسیر با تصحیح فرمان اشاره کرد. از دیگر سیستمهای این خودرو میتوان به پایش نقاط کور، ترمز اضطراری خودکار و چراغهای جلوی خودکار اشاره نمود.
Ferrari Fxx K Evo
۳۰ خرداد ۱۳۹۸عجب طراحی بیرونی زیبا و مدرنی داره
:::فرشاد:::
۳۰ خرداد ۱۳۹۸لعنتی چه طراحی خوبی داره ? حیف که برند پژو هیچوقت به عنوان یه لوکسسازشناخته نشده وگرنه اگر بخواد با برند خودش یه پرچمدار لوکس تولید کنه؛ این سبک طراحی اونقدر زیبا و شیک به نظر میرسه که به راحتی میتونه با چاشنی چرم و چوب و پلاستیک نرم؛ تو یک محصول لوکس گرون قیمت، دنبال شه.
محمدامین
۳۰ خرداد ۱۳۹۸دی اس لوکسه دیگه :)
:::فرشاد:::
۳۱ خرداد ۱۳۹۸نوشتم با برند خودش
Khan
۳۰ خرداد ۱۳۹۸حیف این طراحی نیست که این موتورهای ریزه میزه رو سوارش کردن؟؟
amir
۳۰ خرداد ۱۳۹۸خوبه
سروش
۳۰ خرداد ۱۳۹۸طراحیش فوق العادس. فقط پژو باید از نظر موتوری سیاست هاش رو عوض کنه تا خارج اروپا فروشش بهتر بشه
رنو 5 زرد قناری
۳۰ خرداد ۱۳۹۸اِیول پژو کیفیت و طراحیش عالیه فقط جای یه پیشرانه قوی و دو دف کمه که حتما در آینده یه فکری به حالش میکنن
(Saeed(peugeot
۳۰ خرداد ۱۳۹۸با سلام خدمت دوستان
طراحی جدید ۲۰۰۸ تو این نسل واقعا عالی و فوق العاده شده حتی از رنو کپچر هم بهتر شده ….چون عکسهای جدید کپچر هم منتشر شده.
راجع به نظر دوستان درباره موتور ۲۰۰۸ ، باید بگم که تقاضا باعث شده این رنج قیمت و این سایز کراس اوور با موتورهایی با توان حدود ۱۵۰ اسب عرضه بشن …..مثل رنو کپچر ، تیوولی ، فولکس t-roc و حتی c3 ایرکراس….
چون بازار اروپا خودروهای کم مصرف با هزینه و مالیات کمتر و میپسندند….نمونه بارزش موتور توربوی ۱۳۰ اسب پیورتک گروه psa که پرتقاضا ترین روی محصولات هستش.
و چون این ماشین گریپ کنترل داره احتیاج چندانی به ۴ چرخ محرک بودن نداره……. ولی در محصولات پژو 4wd در نسل جدید ۳۰۰۸ هیبرید و۵۰۸ و اپل گرندلند x که قدرت ۳۰۰ اسب بخار توان دارند اجرا شده…..ولی ایشالا این ۲۰۰۸ بیاد ایران اونا سلیقه مارو میدونن ….بر خلاف نسخه های جهانیش مثل c3 و 2008 که در ایران هستند یه موتور میزارند عینه تلیسمان باهاشون گاز بدیم….۱۶۳ اسب بخار….
طاهری
۱ تیر ۱۳۹۸سلام
پژو ۲۰۰۸ محصول ۹۷ رو دارم
صندلیهای عقبش راحت نیست و نشستن در سفر را با مشکل مواجه میکنه عمچنین صندلی شاکردش گردن اذیت میشه
امیدوارم در نسل جدیدش این مشکل مرتفع شده باشه…