چیزی که پژو از آن به عنوان باکسر جدید یاد میکند، در واقع یک فیسلیفت عمیق، همراه با بهینهسازیهای مکانیکی، ساختاری و تکنولوژی، از نسل قبلی آن است. این مدل، تغییرات عمدهای به خود ندیده، امّا در حال حاضر دارای نمای جدید از خانواده پژو است؛ یک ساختار بدنه تقویتشده و یک جلوبندی با طراحی جدید از مهمترین تغییرات باکسر هستند.
در مورد پیشرانه، پژو دست به تغییری نزده است. یک موتور ۲/۲ لیتری دیزل که میتواند ۱۱۰، ۱۳۰ یا ۱۵۰ اسببخار قدرت داشته باشد و همینطور یک موتور ۳ لیتری که HDi 180 نامیده میشود. این خودروساز فرانسوی، وعده داده که باکسر جدید، کارایی بهتری داشته و در عین حال، سازگاری بیشتری با محیطزیست دارد و تولید آلودگی آن ۵ گرم دیاکسید کربن در هر کیلومتر کمتر است. درون کابین، داشبورد دارای یک پنل کنترل جدید و سیستم صوتی تازهای در آن استفاده شده است. در همین حال پوشش سیاهرنگ «دارکو» همراه با طرحهایی از قرمز و خاکستری برای صندلیها استفاده شده است. همچنین تریم آچیله قهوهای به عنوان یک آپشن برای کابین باکسر در نظر گرفته شده است.۳۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳پژو رو قبول دارم.به نظر من راه خودشو پیدا کرده.البته عدم دوست داشتن پژو از سوی برخی دوستان رو کاملا درک میکنم.
درباره ی این ون هم بگم که چهره اش خوبه و کاملا مناسب کارهای تجاری سبک هستش.ارادت.
javid
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳پژو توی طراحی خیلی پیشرفت کرده چه از بیرون چه از داخل ولی داخل کابین این ون رو خیلی خوب درآوردن
YaShaR
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳پدال لطفا در پستاتون عکس هایی از نسل قبلی خودرو جدیدی که معرفی می کنید رو هم بگذارید تا تفاوت بیشتر گویا باشه!
sadegh
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳وقتی پژو یه ماشین میزنه میترسم که بگم کاش تو ایران بیاد، آخه میترسم بیاد و تا هزار سال دیگه دست از سر ما بر نداره…!
mohammad8743
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳خوب چه کاری بود دنده ماشینو میزاشتن وسط فرمون
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
قیافش بهتر از قبل شده . عقبش هم شبیه رنو ترافیکه .
البته باید بگم که پژو که یک زری هم زده :
((( پژو به بازار خودرو ایران نیاز ندارد
عصرخودرو: بهبود وضعیت بازار خودروی اروپا موجب شده تا کارخانه هایی مانند پژو ایران را از صدر فهرست هدف صادراتی و همکاری خود خارج کنند. آنها به ایران مانند بازار حاشیه ای نگاه می کنند.
به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین صنعت خودروسازی در اروپا برای هفتمین ماه متوالی روند رو به بهبود خود را حفظ کرده و به همین خاطر برآورد می شود که صنعت خودروسازی در اتحادیه اروپا در سال جاری میلادی رشدی 3 درصدی را تجربه کند. با این حال میزان فروش خودرو در این اتحادیه همچنان از میزان فروش پیش از بحران مالی جهانی فاصله دارد. خودروسازانی مانند شرکت پژو اعلام کرده اند که در ماه گذشته فروش محصولات آن ها در داخل اروپا رشد داشته است و همچنین رشد فروش در بازارهای خارجی مانند بازار آمریکا نیز به بهبود صنعت خودروسازی اروپا کمک کرده است به طوری که حتی خودروسازانی مانند آلفا رومئو نیز بعد از بیست سال به بازار آمریکا بازگشته اند.
میزان فروش خودرو در این اتحادیه طی هفت ماه اخیر به طور متوالی رشد کرده است و اکنون 10.6 درصد بیشتر از زمان مشابه در سال قبل قرار دارد. با این حال میزان فروش خودرو در این اتحادیه هنوز به سطح پیش از بحران مالی جهانی اواخر سال 2008 بازنگشته است به خصوص که اقتصاد اروپا و به طور خاص منطقه یورو بسیار دیرتر از دیگر اقتصادهای توسعه یافته مانند آمریکا به مدار بهبود بازگشته است. بحران بدهی های دولتی و شرایط نامساعد اقتصادی در کشورهایی مانند یونان و اسپانیا طی سال های اخیر اقتصاد منطقه یورو را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است و تازه از اواخر سال گذشته بود که نشانه هایی از بهبود در اقتصاد اروپا مشاهده شد. )))
یعنی تا موقعی که کارش گیره ، عین موش میشه ، موقعی هم که جون میگره ،
جفتک میندازه . واقعا گربه صفته این پژو .
به جای اینکه درس بگیره از رفتارش ، بدتر همونو انجام میده . مثل اینکه
یادش رفت زمانیکه رفت سمت جنرال موتورز چه ضربه ایی دید .
فکر کرده بازار اروپا همیشه همینطوریه .
همون بهتر که نیاد . خداکنه پای فولکس و ماشینای ژاپنی باز بشه به
ایران .
((( همه موجودات زنده بعد از مرگشون فاسد میشن ، انسان ها قبل از
مرگشون . ))) .
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳از خود ماشین پژو خوشم میاد ولی از سیاست هاش بیزارم.باز 2 درصد اومد رو فروشش،جو گیر شد این پژو.متاسفم براش.
PEUGEOT
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد جان این حرفتو قبول ندارم
شما نگاه کن زمانی که پژو از این خارج شد چقدر ضرر کرد
به قول خودت که بهم گفته بودی زمانی که پژو از ایران خارج شد 8 هزار نفر از کارکنانش رو اخراج کرد
حالا اینا یه طرف بحران اروپا رو هم بذار روش و هنوزه که هنوزه فروش خودرو در فرانسه به نسبت کشور های دیگه اروپا کمه و همه اینا دست به دست هم دادن تا پژو دچار بحران شدید بشه و حتی پژو رو تا مرز ورشکستگی برد و تا اونجا که 14 درصد سهامش رو الان اگه اشتباه نکنم به دونگ فنگ موتوز فروخته
ولی الان می بینیم که هرروز داره پیشرفت میکنه که خودت میدونی
من حرفم اینه: پژو از زمانی که دست و پا زد برای خارج شدن از بحران تا الان هیچ قطعه و خودرویی ای به ایران ارسال نکرد و هنوزه که هنوزه با این که ایران خودرو در همایش سال پیش خودرو از پژویی ها خواست تا باهاشون قرارداد ببنده ولی پژو قبول نکرده. البته من قبول دارم که پژو در حق ما خیانت کرد ولی این خیانت فقط مقصرش پژو نبود بلکه از بی لیاقتی و پول دوستی و دزدی مسئولان ایران خودرو بود که این زمینه رو برای پژویی ها فراهم کرد تا اونا هم از آب گلالود ماهی بگیرن.
میلاد جان الان که پژو بدون هیچ وابستگی به ما داره پیشرفت می کنه چرا نمی تونه بگه ما به ایران هیچ نیازی نداریم؟ چرا این حرفشو جفتک اندازی داری تلقی می کنی وقتی با همت خودش از بحران داره خارج میشه؟
مثلا کسی که میره خودش کار می کنه و دیگه از پدرش پول توجیبی نمی گیره نمی تونه بگه من دیگه به پدرم وابسته نیستم؟
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳مثلا کسی که میره خودش کار می کنه و دیگه از پدرش پول توجیبی نمی گیره نمی تونه بگه من دیگه به پدرم وابسته نیستم؟
میتونه بگه ولی دیگه به باباش که نباید فحش بده که!(شوخی)
باید قدردان پدر بود.
PEUGEOT
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳صد در صد شاهین جان
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳منم همینو میگم.پژو تا حالا از فروش خودروهاش توی کشورمون سود میبرد،الان نباید اینجوری رفتار کنه.
یه نکته: با اومدن نسل جدیدی از یک خودروی بنز،همه ی سایت های تولید بنز در هر جای جهان باید تولید نسل قبل رو متوقف کنن و نسل جدید رو تولید کنن.حالا اینو مقایسه کن با پژو که …
PEUGEOT
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳پزو هم چیزی نگفته که فقط گفته ما به ایران وابسته نیستیم
از اینا گذشته کی گفته با اومدن مدل های جدید بنز مدل های قدیمیش دیگه تولید نمیشه
مدل های قدیمی بنز کلاس C (همون چراغ گردا) با اومدن نسل جدیدش باز هم صفرش داره تولید میشه
یا کامیونهای نارنجی رنگ بنز که بعد از 60 سال باز هم داره در ایران صفرش تولید میشه
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳چراغ گردا داره تولید میشه؟! واقعا؟
ماشین سنگین هاشو نمیدونم.
PEUGEOT
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳آره واقعا شاهین جان
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
مقایسه سیاست ها پژو با بنز اصلا درست نیست .
بعدشم پژو جان ایرانخودرو بابای پژو نبوده که .
تو ایران داشته پول پارو میکرده . پسر خوب چند سال پیش گفت :
ایران در فروش ما کمتر از 1 درصد تاثیر داره . غلط کرد که گفت .
ولی اینو قبول دارم که تلاش کرد . اما نباید از تزریق نقدینگی
دانگ فنگ بهش چشم پوشی کرد .
PEUGEOT
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد جان حرفتو کامل قبول دارم پژو غلط کرده و دروغ هم گفته و همه ما می دونیم بعد فرانسه ایران دومین بازار پژوست
اما حرف من چیزه دیگست . من میگم الان واقعا پژو به ایران نیازی نداره و خودت می بینی هر روز فروشش رو بدون ایران زیاد می کنه البته الان همه خودروسازها خیلی دوست دارن در بازار ایران حضور داشته باشن حتی پژو
عینک
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳طراحی خوبی داره.اما من به شخصه ون هایی که یه دماغه با شیم ملایم تر دارند رو بیشتر دوست دارم.ادم احساس میکنه این ون هم نیاز داره برای زیباتر شدن جلو پنجره اش کمی جلوتر بود و شیب دماغش کمتر میشد.
خودم
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین تو که همه چی رو قبول داری.وقتی چین نصف سهامش رو بخره بیش تر از این انتظار از پژو نیست.دنده رو داخل کابین گذاشتن.چقدر ضایع هستش.
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳خب ماشین خوبو همه باید دوست داشته باشن.خوبه منم بیام از یه ماشین خاص شدیدا تعریف کنم و هر چی از دهنم دراومد به مخالفام بگم؟!
خودم
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳عینک جان طراحی خود شما خوب هست که طراحی این ون خوب باشه؟
مردم داریم؟
عینک
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳متوجه منظورت نشدم.من از نظر شخصی خودم و حسم نسبت به ظاهر این پژو گفتم.الان مشکل کجاست؟طراحی من چیه؟
PEUGEOT
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳خودم جان اولا نصف سهامشو نخریده و فقط 14 درصدشو خریده
بعدشم چه ربطی داره چون چین 14 درصد از سهام پژو خریده پس انتظاری ازش نمیره!!!!
پس تا چند ماه پیش جنرال موتوز که مالک 7 درصد پژو بود اون موقع پژو خوب بود؟
دوست عزیز مطالبو با منطق تحلیل کن. چین هیچ دخالتی در مهندسی خودروهای پژو نداره و فقط 14 درصد درآمد های پژو برای چین هست.
PEUGEOT
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳به نظر من طراحیش بیرون و داخلی قشنگی داره البته به عنوان ماشین کاری
دوما قدرت موتورشم بدک نیست
خودم
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳بیخیال.بابا کارشناس ها.خوشم میاد از این شاهین با این تحلیلاش.
شاهین استعدادت رو عشق هست
شاهین
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳مخلصم داداش!
رضا
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳طراحی خوبی داره از جلو چون ون های باری از کنار و عقب خیلی شبیه همن و جای مانور طراحی ندارن
واسه کاربری شهری و مسافت های کوتاه بین شهری خیلی مناسبن اینطور ون ها
تو ترکیه پره ون های پژو و رنوئه
درکل فرانسویها در این بخش بازار خوب عمل میکنن
خودم
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳جناب پژو.
وقتی چین سهم پژو رو داشته باشه حتما تو طراحیش هم نقش داره.
چین که همه جا خاک اندازه.تو شرکت پژو که جای خود داره.
پژو مجبوره به طراحی چین اهمیت بده چون هیچ کشوری حاضر نشد سهام پژو رو بخره چون یک ریسک بزرگی براش بود.الانشم رو شانس شرکت پژو فعال مونده
PEUGEOT
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳اولا که طراحی های پژو قبل از قراد داد با چین عوض شده بود
دوما اگه به طراحی های چین هم اهمیت بده فعلا که طراحی های ماشیناش از مدل های قبل بهتر شده
سوما مگه میشه خودروسازی که در فرانسه اول در اروپا دوم و در جهان هفتمه و قدمت تاسیس کارخونش بالای 200 ساله روی شانس فعال مونده باشه؟
یه حرفایی می زنی ها
SHELBY GT500
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳میگن سگ چیه که پشمش چی باشه حالا پژو چیه که ونش چی باشه
ROLSE ROISE
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳فرانسه ماشین بد نمیزنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Un4given
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳اتفاقا بد هم میزنه خیلی بد !
همه جا به بد تعمیر بودن و استهلاک بالا معروفن.
امید
۴ اردیبهشت ۱۳۹۳عالیه جون میده برای جابجه کردن چیزای حساس