در راستای پیاده سازی طرح “Push to Pass”، پژو سیتروئن یک کارخانهٔ جدید را در شهر چنگدو چین با همکاری شریک چینی خود دانگ فنگ راه اندازی کرده است.
این کارخانه که طی دو سال ساخته شده است، چهارمین کارخانهٔ DCPA (گروه خودروسازی پژو سیتروئن دانگ فنگ) در کشور چین است که پس از راه اندازی سه کارخانه در شهر ووهان استان هوبی کار خود را آغاز میکند. هدف گذاری اصلی این کارخانه روی تولید خودروهای پلتفرم EMP۲ پژو سیتروئن برای برندهای دانگ فنگ پژو، دانگ فنگ سیتروئن و دانگ فنگ فنگشن خواهد بود.
کارلوس تاوارس، رئیس هیئت مدیرهٔ پژو سیتروئن در جشن افتتاحیهٔ این کارخانه در کنار دیگر مدیران ارشد کمپانی و همچنین مدیران چینی گفت: “این کارخانهٔ جدید به ما کمک خواهد کرد تا مجموعه مدلهای خود را در سگمنت پر رونق شاسی بلندها گسترش داده و بتوانیم نیاز مشتریان چینی خود را برطرف کنیم. افتتاح این کارخانه قدم بزرگی در اجرای نقشه Push to Pass ما محسوب میشود و میتواند نقش مهمی در دستیابی ما به هدف تولید ۲۰ مدل جدید در چین تا سال ۲۰۲۱ و فروش یک میلیون خودرو در منطقه تا سال ۲۰۱۸ ایفا کند.”
کارخانهٔ جدید چنگدو از یک سیستم تولید انعطاف پذیر استفاده میکند که به آن اجازه همکاری نزدیک با تأمین کنندگان را میدهد. این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰۰۰ دستگاه خودرو در سال را دارد و کارش را با مونتاژ پژو ۴۰۰۸ آغاز خواهد کرد که طبق برنامه قرار است در ماه نوامبر وارد بازار شود.
منبع: carscoops
حميد
۲۴ شهریور ۱۳۹۵تو یک مقاله خوندم بطور متوسط چینی ها در یک هفته یک شرکت ألمانی رو میخرند کم کم باید منتظر باشیم بنز و بی ام دبلیو هم چینی بشه
البته تو این دنیا هیچ چیز برا همیشه نیست هر چند صباحی نوبت پیشتازی یک ملت هست
مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )
۲۴ شهریور ۱۳۹۵نه نگران نباش.
بنز ، BMW ، پورشه ، آئودی ، و کلا گروه فولکس واگن برای دولت آلمان از اهمیت زیادی برخورداره.
دولت آلمان الان در زمینه ی خودروهای خودروان، سیستم های نوین سوختگیری ، انرژی های پاک فعال ترین دولت در جهانه. مشوق های فراوانی رو واسه این شرکت هایی که گفتم در نظر گرفته و حمایتشون میکنه تا بتونن در آینده پیشتاز باشن. یعنی آلمان برای 50 تا 100 سال بعد صنعت خودروسازی خودش هم برنامه داره.
از طرفی اقتصاد آلمان با 80 میلیون جمعیت رشد بسیار خوبی داره و هیچ نشانی از عقب موندن یا کم شدن سرعت نداره. آلمان موتور محرک اقتصاد اروپاست و بعد از آمریکا و چین سومین غول اقتصادی دنیاست.
از طرفی شنیدی میگن بهترین بودن مهمه اما بهترین موندن مهم تره ؟
چین تا سال 2010 رشد اقتصادی عالی رو تجربه کرد ولی الان دیگه ازون رشد خبری نیست.
هر سال هم داره کمتر میشه.
در حالی که آلمان همیشه رشد اقتصادی خوبی داشته. همون خوب رو حفظ کرده و خواهد کرد. بحث پیشتازی نیست. آلمان همیشه 19 بوده. بهتر از کشوری هست که یک زمان 10 بوده. یک زمان 5 بوده. یک دوره 20 شده.
پس فکر الکی نکن. بهت قول میدم بنز و BMW و فولکس واگن تا 1000 سال دیگه هم که من و شما به عناصر طبیعت تبدیل بشیم آلمانی خواهند بود.
فرامرز
۲۴ شهریور ۱۳۹۵فولکس واگن رو خود چینی ها به اینجا رسوندن. هر سال بیش از ۲-۳ میلیون خودرو تو چین میفروشه و از این حیث رقیب نداره! فولکس واگن تو این دو دهه بیشتر از هر چیزی مدیون مشتری های چینیش هست. چین هیچوقت یک کشور خیلی پیشرفته نمیشه چون هر چی پیشرفت کنن هزینه های تولیداتشون زیاد میشه و بازار محصولاتشون خراب میشه. شاید دولتش از نظر اقتصادی از همه جا پیش بیافته اما متوسط سرانه خیلی پایین تری نسبت به اروپا و آمریکا خواهد داشت. راستش میدونستید در واقع فولکس واگن مالک پورشه نیست و پورشه ۳۲٪ سهام فولکس واگن رو خریده و ۵۱٪ حق رای داره!
مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )
۲۴ شهریور ۱۳۹۵فولکس واگن مثل یک خونست با 11 نفر سکونت. صاحبخونه پورشست.
احمد باقری
۲۴ شهریور ۱۳۹۵این شرکتها از هر فرصتی برای سودآوری استفاده می کنن، مخصوصا در بازار چین.
حمیدرضا
۲۴ شهریور ۱۳۹۵بازار چین برای مدتهای طولانی نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی داره و تا دو دهه آینده رشد خیلی بیشتری خواهد کرد و رفاه مردمش بیشتر خواهد شد برای همین تمام شرکت های جهان از این فرصت استفاده می کنن اونا تا یک دهه پیش میخاستن مردمشون ثروتمند تر بشن که شدن الان میخان رفاه رو به ارمغان بیارن که حتما موفق خواهند شد
ارومیه
۲۵ شهریور ۱۳۹۵شرکت تکنولوژی تنسنت رقم چهل میلیارد دلار رو برای خرید بی ام و کنار گذاشته
ارومیه
۲۵ شهریور ۱۳۹۵از طرفی کی گفته آلمان سومین اقتصاد هستش از نظر جی دی پی ژاپن سوم هستش.اما ازنظر صادرات آلمان دوم هستش یعنی حتی از آمریکا صادرات بیشتری داره.اولین مقصدصادراتیش چین هستش سپس فرانسه امریکا انگلیس و هلند هستش.بزرگترین اقتصاد درون ایالتی آلمان متعلق به ناحیه رو هر هستش بعد ایالت باواریا.از نظر مقالات علمی سوم هستش با بیش از صد و پنج هزار مقاله ای اس ای البته ژاپن از نظر تعداد مقالات علمی واقعی دوم هستش منتها ای اس ای کمتری دارند.در کل آلمان کشوری هستش با توجه به جمعیتش قوی ترین اقتصاد رو داره .متاسفانه عالمان صنعت نیمه هادی و الکترونیکی هست البته در این مورد هم زیاد ضعیف نیستند.