شکی وجود ندارد که ۲۰۵ GTi مهمترین مدل برای پژو بوده و در سگمنت خود نیز به عنوان یک قهرمان مطرح بوده است اما آیا این خودرو میتواند باارزشتر از ۲۰۸ GTi مدرن باشد؟
بستگی دارد. عملاً پدربزرگ کلاسیک با طراحی پایهای خود و فقدان تکنولوژیهایی که مقداری از لذت خالص رانندگی را میدزدد، نمیتواند با نوهی مدرن خود مقایسه شود.
خیلی از افراد فکر میکنند که ۲۰۵ GTi هیجانانگیزتر بوده و یکی از همین افراد ۳۰۹۳۸ پوند (۴۰۴۲۷ دلار) را برای یک نمونهی دست نخورده پرداخت کرده است. این خودرو که در SilverstoneAuctions سال ۲۰۱۶ فروخته شده در سال ۱۹۸۹ ساخته شده است.
این خودرو از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ استفاده نشده اما در طی این زمان بهصورت معمولی استارت خورده و رانده شده تا اطمینان حاصل شود که پیشرانه و گیربکس آسیبی نمیبینند. کیلومتر شمار خودرو عدد ۱۲۸۲۵ کیلومتر را نشان میدهد، رنگ خودرو اصلی است و نما، رانندگی و همهچیز آن درست شبیه خودروی صفرکیلومتر است. این خودرو به حدی شبیه نمونهی صفر است که شما میتوانید به نمایندگی پژو بروید و این خودرو را که به عنوان بهترین هاچبک ساخته شده در تمام دوران شناخته میشود به آنها بفروشید!
سامان اذری
۲۰ مرداد ۱۳۹۵درگ پورشه پانامرا دوج چارجر پورشه کاین
و پژو 205 تیون شده در تبریز
حتما ببینید (کانال خودم تو اپارات)
http://www.aparat.com/v/ZhYuU
کلا از برند پژو دل خوشی ندارم ولی ببینید چجوری شتاب میگیره
uss zumwalt DDG-1000
۲۰ مرداد ۱۳۹۵پژو 308 که خوبه
حسین
۲۰ مرداد ۱۳۹۵کار دل هس!
مجید
۲۰ مرداد ۱۳۹۵این ماشین اسطوره ی تکرارنشدنی هستش من 206 RC سوار شدم و این مدل نه ولی نسخه تقویت شده رو روندم یه چیزدیگه س شاسیش عالیه و به مهارت راننده ربط داره ک چجوری ازش لذت ببره تو مسابقات رالی زمان خودش هم دو سال پشت سر هم قهرمان شد رکوردش هم 16 مسابقه در کل بهترین ماشین اسپرت هاچبک هست که پژو تولید کرده
احمد باقری
۲۰ مرداد ۱۳۹۵هر کس یه جوری علاقه داره.
موكا
۲۰ مرداد ۱۳۹۵من الان یه دونش رو دارم با موتور 1800 ، کسی را یارای مقاومت در مقابل شتابش نیست.
سیاوش
۲۱ مرداد ۱۳۹۵برادر در به در به دنبال یک اطاق 205 سلامت هستم. یک موتور کامل Mi16 و یه موتور 90% تکمیل GTi6 دارم. واقعا محتاج یک عدد 205 تمیزم.
Ace
۲۰ مرداد ۱۳۹۵یک شاهکار ار پژو…
یاسین
۲۰ مرداد ۱۳۹۵سلام.آره یه شاهکار تکرار ناشدنی برا پژو بود!ابتدای ورود گسترده پژو به ایران با ورشکستگی هیلمن وآوردن۵۰۴و گذاشتن پیشرانه پژو روی پیکان همراه بود.بعدش این اسطوره در تعداد انگشت شمار به کشور وارد شد!و بعدش نسخه صندوقدارش یا ۴۰۵اومدو در نهایت ۲۰۶اومد!برا ۲۰۵اگه اشتباه نکنم حول و حوش ۲۰الی۳۰پیشرانه در نظر گرفته شده بود.که فک کنم دو نسخش بیشتر تو کشور نیومد!ممنون جالب بود!به نظر من هنوز هم اگه یه به روز رسانی بشه،باز هم می تونه برا این و اون خط و نشون بکشه!
موكا
۲۰ مرداد ۱۳۹۵من موتور 1600 انژکتور رو از روی یه 205 توی ترکیه بازکردم و اینجا تبدیلش کردم به کاربراتوری ، کاربراتور رو از نیسان گرفتم و منیفولد رو از مزدا ، خداییش اگر خود کارخونه این کار رو کرده بود بهتر جواب میگرفت. 50 سی سی کف پیستون رو گود کردم که ضریب کمپرس بیاد پایین . بی ام دبلیو x4 رو هم از نظر شتاب و هم سرعت شکست دادم . مصرف جاده 5/5 و شهری 7/5 هست. این ماشین اگر قیافه امروزی داشت ، بهتر از خودش نبود
amir
۲۰ مرداد ۱۳۹۵The Legend