پژو

پژو 208 مدل 2015، نسیمی تازه بر برهوت

پس از جمع‌بندی برنامه هسته‌ای، که اخیراً روی داد سیل خبرها و گزارش‌ها حاکی از ورود برندهای معتبر و به نام اروپایی به ایران است و کمتر روزی هست که گزارشی از رفتن چینی‌ها و ورود اروپایی‌ها انتشار نیابد که البته برای اثبات صحت‌وسقم این مطالب باید کمی منتظر ماند و صبر پیشه نمود. در این میان خبر رسیده که محصول کوچک پژو به نام ۲۰۸ هم چند صباحی دیگر روانه کشورمان می‌گردد. به همین بهانه سعی نمودیم که متن مختصری را در مورد آن تهیه نماییم که امید است رضایت خاطرتان را فراهم آورد.

2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208
پژو ۲۰۸ خودرویی است که در صورت تولید، می‌تواند برای نماینده ایرانی آن بسیار مثمر ثمر باشد و گرد رکود و رخوت را از چهره‌اش زدوده و خونی تازه را در رگ‌هایش جاری کند! اما این مهم منوط به آن است که این خودرو با قیمتی معقول عرضه شود و با تیراژی بالا و به‌عنوان خودرویی عادی و مردمی در مدار تولید قرار گیرد و نه به‌عنوان محصولی لوکس و با تیراژی اندک و بهایی گران. این خودرو از این قابلیت برخوردار است که موفقیت و کامیابی ۲۰۶ را مجدداً در ایران تکرار نماید و به‌عنوان محصولی جوان‌پسند و یا شاید هم عامه‌پسند بازار داخلی را از ورود هاچ بک‌های مشابه وارداتی بی‌نیاز کند.
2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208
پژو ۲۰۸ که به لحاظ تیپ بدنه در ردیف خودروهای کلاس B یا B-SEGMENT جای می‌گیرد، برای نخستین بار در ماه مارس سال ۲۰۱۲ میلادی و در نمایشگاه خودروی ژنو سوئیس رونمایی شد. البته پیش از آن، نمونه سه درب این خودرو در کارخانه تازه تأسیس پژو در جمهوری اسلواکی تولید گردید. این خودرو تحت کد “A9” تکوین و توسعه یافت و پلت فرم به کار رفته در آن هم PF1 نام دارد. خودروی مذکور نسبت به نسل پیشین خود یعنی ۲۰۷، کاهش وزنی معادل ۱۷۳ کیلوگرم (به طور میانگین ۱۱۰ کیلوگرم) را تجربه نمود. سرپرستی تیم طراحی آن را شخصی به نام پیر آئوسیر (PIERRE AUTHIER) بر عهده داشت و کار طراحی هر یک از بخش‌های آن اعم از بدنه و کابین و تریم داخلی، توسط طراحان متفاوتی صورت پذیرفت. دست‌پخت این طراحان هم بدنه‌ای است که از ضریب آئرودینامیک مناسبی بهره می‌برد که میزان آن در این خودرو معادل ۰.۲۹ است. و درنهایت اینکه پژو ۲۰۸ علاوه بر فرانسه، در ممالکی همچون اسلواکی، برزیل، هندوستان و مالزی نیز تولید می‌شود و تمامی نمونه‌های وارد شده به امارات از سایت فرانسوی این شرکت روانه این بازار شدند.
2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208

خلاصه بررسی

کل امتیاز: ۳ از ۵
پژو ۲۰۸ مهیای رقابت سختی با همتایان خود می‌باشد، با این حال، ممکن است طراحی خاص این خودرو در این باب چندان کفایت بخش نباشد.

2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208
نمای ظاهری
با اینکه این روزها دیگر پژو خوش‌سیماترین خودروها را نمی‌سازد، اما با نظر می‌آید که با ارائه مدل ۲۰۸ این روند در حال تغییر است. علیرغم بدنه فربه آن، به‌احتمال قوی بازار هدف این خودرو جذب منحنی‌های خاص و قیافه ملایم و آرام آن خواهد شد. علیرغم آنکه در بدنه این خودرو لبه‌های برش داری همانند آنچه که در برخی از رقبایش وجود دارد، نمی‌بینیم ولی به طور حتم پژو ۲۰۸ را می‌توان از زیباترین مدل‌هایی دانست که از سوی برندی فرانسوی عرضه می‌شود. کابین
پژو ۲۰۸ یک خودروی سوپر مینی است و طبیعی است که ابعاد بدنه آن در حد و اندازه‌های کوچکی طراحی شده باشد. تنها کافی است نیم‌نگاهی به فرمان کوچک آن بیاندازید که ابعادش در حد چرخ‌های کالسکه اطفال می‌باشد و برای رانندگان بلندقامت هم سخت چالش‌برانگیز است. گرچه داخل این خودرو به نحو دقیق و ظریفی تکوین یافته ولی از فضا و راحتی چندانی بهره نمی‌برد. اگر احیاناً راننده‌ای با قامتی بیش از ۶ فوت (بالای ۱۸۰ سانتی‌متر) پشت فرمان آن قرار گرفت بهتر است که سرنشینان پشتی آن از کودکان باشند.
2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208
مهندسی
پژو برای بهبود ایمنی این خودرو سعی و کوشش بسیاری نموده است. یک ستون فرمان تاشو در آن وجود دارد که از جراحات حاصل از تصادفات می‌کاهد. وزن آن نیز ۱۷۳ کیلوگرم سبک‌تر از نسل پیشین آن، یعنی ۲۰۷ است، خودرویی که به این صفت شهرت یافته بود که وزن بالایش مانعی عمده بر عملکرد مناسبش است.
2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208
آنچه که در این خودرو ارائه می‌شود
پژو ۲۰۸ از یک پیشرانه ۴ سیلندر و ۱.۶ لیتری نیرو می‌گیرد. این پیشرانه توان و گشتاور مناسبی را از خود ارائه داده و ارقام مربوط آن نیز به ترتیب معادل ۱۲۰ اسب‌بخار و ۱۶۰ نیوتن‌متر است. نمونه‌ای که در اختیارمان قرار داشت از بیشینه سرعتی معادل ۲۱۶ کیلومتر بر ساعت برخوردار و شتاب صفر تا صد آن نیز معادل ۹.۹ ثانیه بود.
2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208
جمع‌بندی نهایی
همچون سایر سوپر مینی‌ها، پژو ۲۰۸ به خودرویی عام و عادی در جاده‌های امارات مبدل نشده زیرا این بازار معمولاً طالب و خواهان خودروهایی با ابعادی بزرگ‌تر است. اما در عین حال این خودرو کاندیدای ایده آلی جهت گشت‌وگذار در خیابان‌های پیرامونی شهر به شمار می‌آید. کیفیت ساخت آن نیز بسیار بهبودیافته و حقیقتی که دراین‌بین وجود دارد آن است که، عملکرد این خودرو را نیز می‌توان به‌عنوان آیتمی لذت‌بخش و سرگرم‌کننده به موارد فوق اضافه نمود. با این حال، برای رانندگان بلندقامت‌تر، گزینه‌های دیگر همچنان مفتوح است.
2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208
نکات مثبت این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
نمای ظاهری این خودرو به خاص بودن آن در میان همتایانش یاری می‌رساند.
نکات منفی این خودرو از دیدگاه سایت «AUTOMIDDLEEAST»
داخل کابین آن به نحو شوک‌آوری کیپ و تنگ است.
2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208

مشخصات فنی

حجم موتور:۱۵۹۸ سی‌سی
توان: ۱۲۰ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
گشتاور: ۱۶۰ نیوتن‌متر در ۴۲۵۰ دور در دقیقه
حداکثر سرعت: ۲۱۶ کیلومتر بر ساعت
شتاب صفر تا صد: ۹.۹ ثانیه
مصرف سوخت ترکیبی: ۶ لیتر در هر صد کیلومتر مسافت
استاندارد آلایندگی: یورو ۵
نوع گیربکس: ۴ سرعته اتوماتیک،۵ سرعته دستی
سیستم فنربندی جلو: مستقل، مک‌فرسون استرات، فنرهای مارپیچ و دمپرهای هیدرولیک
سیستم فنربندی عقب: محور پیچشی، فنرهای مارپیچ و دمپرهای هیدرولیک
سیستم ترمز جلو: دیسکی خنک شونده
سیستم ترمز عقب: دیسکی

ابعاد
طول/عرض/ارتفاع: ۳۹۶۲/۱۷۳۹/۱۴۷۱ میلی‌متر
فاصله بین دو محور: ۲۵۳۸ میلی‌متر
گنجایش صندوق بار: ۲۸۵ لیتر
حجم باک: ۵۰ لیتر
وزن: ۱۰۶۳ الی ۱۱۲۳ کیلوگرم (نمونه ۱.۶ لیتری) ایمنی
5 ستاره از موسسه ایمنی EURONCAP (ایمنی راننده: ۸۸ درصد – ایمنی سرنشین جلو: ۷۸ درصد – ایمنی عابر پیاده: ۶۱ درصد)
6 عدد کیسه هوای ایمنی (راننده، سرنشینان جلو، جانبی)
سیستم ضد بلوکه ترمز ABS
سیستم ترمز در حالت اضطراری EBA
سیستم الکترونیکی نیروی ترمز EBD
سیستم کنترل پایداری ESP
سیستم کمکی ترمز BA
ستون جمع شونده فرمان
و…..
2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208
تجهیزات (تیپ فول یا ALLURE در امارات)
فرمان الکتریکی حساس به سرعت
روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو
تهویه مطبوع تمام اتوماتیک دو ناحیه‌ای به همراه فیلتر هوای داخل
کروز کنترل به همراه سیستم کاهنده سرعت
صفحه نمایشگر رنگی چندکاره به سایز ۷ اینچ
سیستم ورود بدون کلید
سنسور پارک عقب
شیشه‌های برقی حساس به مانع
سوکت 12V در کنسول وسط
سنسور باران
6 عدد بلندگو
سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 و پورت AUX و USB و اتصالات بلوتوث
سیستم روشنایی در روز
کامپیوتر سفر و دماسنج هوای خارج خودرو
فرمان با پوشش چرمی
صندلی‌های چرمی (سفارشی)
سیستم هدایت ناوبری (سفارشی)
آینه الکتروکرومیک عقب (ضد تشعشع)
و…….
2014 Peugeot 208
۲۰۱۴ Peugeot 208
قیمت
در ایران: هنوز به طور رسمی مشخص نشده است.
در امارات:۶۲,۰۰۰ درهم (تیپ ACTIVE) و ۶۵,۰۰۰ درهم (تیپ ACTIVE PLUS)
71,۰۰۰ درهم (تیپ ALLURE)

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۷۴ دیدگاه‌ها

  1. Zippo

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (247 ديدگاه)

    ایران خودرو بیش از ۵۰ درصد از اپشن های این ماشین رو حذف میکنه و با چند برابر قیمت به بازار عرضه میکنه
    یعنی نسخه ناقص با قیمتی بسیار بیشتر از قیمت نسخه کامل این ماشین
    ماشین های جدید زیادی به بازار مان ولی همه قیمت های بالایی دارن

    1. سامان از تبریز

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3200 ديدگاه)

      بچه ها یه سوال ???
      ماشین کره ای یا فرانسوی ????
      ماشین کره ای +++++
      فرانسوی ——-

      1. امیر

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (179 ديدگاه)

        بعد از چند سال ایران مدل 208 SD را با کمک چینی ها میسازه
        باز دوباره چند سال بعدش چراغا و سپر 208 sd تغیر میده میشه مدل جدید رانا !
        موتور TU5 !!!!!!!!

      2. me84

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1768 ديدگاه)

        حتی اگه بهم ثابت بشه فرانسوی از کره ای بهتره، بازم کره ای رو انتخاب میکنم.

    2. امیرحسین

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (24 ديدگاه)

      سلام دوستان ببخشید مزاحم میشم
      اگه بتونید کمکم کنید ممنون میشم
      من چند وقتیه دنباله یه ماشین ترجیحا سدان میگردم با قیمت حدودا ۱۸۰ -۱۹۰ تومن که پولش بعد از ۱۰ سال سگدو زدن جور شده و با بد بختی قرون قرون جمع شده
      من خودم خیلی به ماشینای کره ای اعتمادی از نظر دوام ندارم اما هیوندای جنسیس هم امکانات خوبی داره هم دف عقب هست و هم موتور قوی ۲۹۰ اسبی داره و الان ۲۰۱۲ تمییز ۵۰ تا کارکردش ۱۸۰-۹۰ تومنه از طرف دیگه تویوتا کمری هیبریدی هست که الان صفرش ۱۸۰ تومنه
      ماشینه هیبریدی حسنش مصرف کمشه اما الان اصلا زیر ساخت تعمیرش تو ایران نیست و این نگران کنندس
      منم اصلا اخلاق عوض کردن ماشین ندارم و حداقل ۱۰ سال نگه میدارم
      دوستان اگه کمکم کنید ممنون میشم ازتون

      1. شایان

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        والا منطق میگه حد اکثر یک چهارم سرمایت رو صرف خریدن ماشین کن نه همش رو ماشین هر چی هم که باشه اسباب بازیه و با یه تصادف پرپر میشه. ولی من جات بودم مزدا6 میگرفتم البته نمیدونم تو ایران هست یا نه.

      2. Hitler

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (496 ديدگاه)

        دوست عزیز اینطور که شما میگین خیلی تلاش کردین و جمع کردین بنظرم بهتره باهاش یه کسب و کار راه بندازین و از سودش یه ماشین بخرین.حقیقت اینه با حدود دویست تومن میشه کارای خیلی خوبی در ایران راه انداخت و در مدت خیلی کم سود بسیاری کسب کرد.
        ولی اگه نظرتون حتما بر خرید خودرو هس و نه انجام کارهای دیگه از نظر من در:
        آلمانی ها:بنز ها و بی ام دبلیو های نسل قدیم،اگر صفر بخواید،هیچی خخخ
        ژاپنی:لکسوس CT200کار کرده ،صفر بخواید آریون
        کره ای:کیا کادنزا (کارکرده)اپیروس و سوناتا (هم نسل قدیم هم جدید هم صفر هم کارکرده)
        البته بااینکه گفتین سدان ولی بزارین گریزی هم داشته باشم به اس یو وی ها:
        لندکروز های هشت سیلندر 2000تا2008واس خودشون غولین ولی خب هزینه قطعات بالایی دارند.کیا موهای بجز کابین نه چندان جالبش در نسخه هشت سیلندر یه انتخاب فوق العادس.مرسدس ام ال نسل قدیم با حدود 220تومن میشه خرید که اونم قطعات اینا اذیت میکنه.
        اکیدا توصیه میکنم به هیچ وجه و در غیر هیچ صورت نرید پولتونو خرج شاسی بلند صفر کره ای مانند سانتافه یا توسان(ix35)یا اسپورتیج کنید.
        به هیچ وجه هم خودروی چهار سیلندر یا توربو نخرید :
        چون لذت سواری تو غرش موتور هست وگرنه فرق لذت سواری پرشیا با اسپورتیج چیه؟
        و خودروهای توربو با موتور حجم پایین:خیلی انتخاب بدین و واقعا هزینه تعمیر و نگه داری بالایی دارند و صاحبشونو به گریه میندازن.به عینه دیدم.
        اگر من به جای شما بودم با صد تومن یه اپیروس خیلی خیلی تمیز میگرفتم و بقیه پولمو سرمایه گذاری میکردم.
        و اگر خودم به جای خودم بودم_خخخخ_یه نیسان پاترول سافاری پارس خودرویی یا همون پاترول رونیز موتور میخریدم بقیه پولمم خرج آفرود و جهان گردی میکردم یا کسب و کار خودمو را مینداختم.
        تا نظر دوستان چه باشد.

      3. دانیال

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (92 ديدگاه)

        دوست عزیز جنسیس هم دوام خوبی داره ولی نه به اندازه ی کمری به نظر من حالا که واسه پولت زحمت کشیدی و اگه آپشن برات مهم نیست کمری بگیر ..البته یکم صبر کن تا بازار به یه آرامشی برسه

        1. علیرضا

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (101 ديدگاه)

          این پیشنهاد خیلی معقوله، به نظر من هم کمری برای شما خیلی مناسبه و از خریدت راضی خواهی بود، من هم وضعیت شما رو دارم و 200 تومن با بدبختی پس انداز کردم و قصد خرید اتومبیل دارم و منتظرم بازار به ثبات برسه و یه ماشین ژاپنی (کمری) و یا یه ماشین آلمانی بخرم

      4. reza

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (64 ديدگاه)

        شما که می خواید برای مدت طولانی استفاده کنید بهتره خودور ژ اپنی انتخاب کنید.
        بازار ایرانم محدودیت های زیادی داره .
        من بهتون هوندا آکورد پیشنهاد میکنم. دیگه نیازی به تعریف نداره.
        یه سدان بزرگ عالی و پروفروش تو دنیا مخصوصا بازار آمریکا.
        و تفاوت زیادی با کره ای های هم رده اش داره.
        کمری 2015-16 هیبریدی هم گزینه مناسبی هست ولی شاید در آینده هزینه های براتون داشته باشه (مثلا گفته میشه باتری هاش بعد چند سال نیاز به تعویض شدن داره )
        البته خودرو هیبریدی هم مزیت های خاص خودش داره .

      5. مهیار

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        Honda civic

      6. mohammad 7

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (102 ديدگاه)

        امیر حسین اگه دنبال یه ماشینی که چند سال با خیال راحت ازش استفاده کنی باید دنباله ماشین صفر بری، و از دوام که تویتا کمری عالیه، در غیر اینصورت باید بری سراغ هوندا و ماشینایه کره ای، ماشینایه کره ای هم به نظرم بیشتر اپتیما بگیری اشتباهه که حول و حوش 150 ملیونه و خدمات پنج ساله داره، البته آزرا صد در صد بهتره ولی گرون تره تقریبا با همون امکانات، جدیدا که نمیزارن بیشتر از 2500 سی سی وارد شه.
        به نظر من سوناتا ال اف و اپتیما نسبت به قیمتشون خوبن

      7. ZIPPO

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (247 ديدگاه)

        دوست عزیزی اگه 180 میلیون قسمت زیادی از کل سرمایت هست و به قول خودت با 1000 زحمت بدست اومده اکیدا توصیه میکنم حداکثر تا 100 میلیونش رو بده واسه ماشین
        نمیدونم تو کدوم شهر زندگی میکنی ولی در تمام نقاط ایران وقتی ماشینتو میبری بیرون ممکنه هر اتفاقی بیوفته

      8. saeed.shariati

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (475 ديدگاه)

        اولا دوست عزیز اگه میخوای ماشین با این قیمت بخری پس باید صبر کنی که فردا روز خدای نکرده یه ضرر هنگفتی روش نکی اگه نظر منو بخوای جویا بشی برای نگهداری چندین ساله حتما هوندا اکورد رو بهت پیشنهاد میدم همسایمون یه اکورد مدل1992 داره هنوز رفت و امد های شهریش رو باهمون انجام میده و تا حالا جز قطعاتی که دوره ای باید عوض کرد مثل لنت و اینا دیگ خرجی رو دستش نزاشته و در مورد کمری هم همه مون از شایستگی هاش خبر داریم اما خدا وکیلی بابت پولی که میدی قیافه حوبی گیرت نمیاد
        ولی بزار یه چیز دیگه بگم من اگه جات بودم این پولو تا عید حداقل 30 تومن روش میاوردم اونموقع هم با ارامش خاطر قیمت و هم به یه سود خوب میرفتم ماشین میخریدم

      9. Archi KHAN

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        وا ؟؟!!
        بنده خدا پرسیده با اون مبلغ پیشنهادتون چیه ؟؟!!!!
        حتما فکر کردن ، برنامه ریزی کردن ،حتما شغلی دارن که بواسطه اش پس انداز کردن و…
        اون میگه باهاش کسب و کار راه بنداز یکی دیگه… !!!!
        نیاز به نصیحت و راهنمایی نداره که . آخه یعنی چی….

        ضمنا پیشنهاد من داداش با توضیحاتی که دادی ، آکورد هستش

      10. Ariaz

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (25 ديدگاه)

        دوست عزیز منم یه کمک در حد اطلاعاتم به شما بکنم.
        جنسیس ماشین فوق العاده ایه. البته نسل قدیمش تو ایرانه. با این قیمتی که شما پرداخت میکنید باید دست دوم بخرید ولی دست دوم کم کارکرد مثل 10 هزار. ماشین بهتر تو این رده نیست. چرا چون کمری قدرت 180 اسب بخاره. مدل 2014 هم اصلن ظاهر خوبی نداره. جنسیس ماشین لوکسه هیوندایی هستش. کیفیتش هم قابل قبوله. موتور خیلی قوی و ظاهر خیلی زیبایی داره. خدمات پس از فروشش هم بهتره. خیلی هم راحته.
        البته بی ام و و بنز دست دوم با کارکرد زیاد هم میتونی بگیری که پیشنهاد نمیشه چون هزینه هاش زیاده و یا هوندا آکورد که اونم قطعا بهتر از کمریه.
        کلا رو هوندا آکورد هم میتونی حساب کنی. کیفیتش هم که دیگه مشخصه.
        من تازگی قیمت گرفتم فول آپشن از بین 200 تا 220 ئه.
        ببین کدوم سلیقت میخوره. هوندا آکورد 2014 نو
        یا هیوندا جنسیس 2013 کم کارکرد

      11. ساسان.م

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (337 ديدگاه)

        دوست عزیز من به شما پیشنهاد میکنم نیم نگاهی هم به هوندا آکورد بندازید
        ظاهر دلچسب تر و لوکس تر نسبت به کمری به همراه کیفیت خاص ژاپنی ها
        البته نکته ای که هست اینه که قطعات آکورد سخت تر از کمری گیر میاد و کلا نمایندگیش که فامیلی موتور باشه همه گیر نشده هنوز
        زیادم نگران قطعات نباشید چون ژاپنیا مرگ ندارن مگر خدایی نکرده اتفاقی پیش بیاد

      12. محمد20

        ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (84 ديدگاه)

        با توجه به اینکه ماشین رو سالها نگه میدارید، من این خودروها رو پیشنهاد میکنم:

        1-تویوتا کمری (بنزینی)
        2-لکسوس IS 250
        3-مزدا 6
        4-هوندا آکورد

      13. سعید

        ۲ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (6 ديدگاه)

        به نضر من کیا اپتیما -فولکس واگن پاسات این دوتا هم از نظر قیمت خوبن هم سواری .

    3. ==========ARASH==========

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (86 ديدگاه)

      zippo سلام .
      بنده با شما موافقم و در تکمیل خواهم گفت اگر حتی این خودرو با قیمت مناسب وارد شود این مهندسان فعال و نخبه و صد البته ***فعال در نمایندگیهای که از رفع ایراد خودروی 40 سال پیش و به قول خودشان ملی عاجزند چه سرویسی به خریداران بخت برگشته میدهند و ایمان دارم این خودرو پس از ورود و مدتی بعد مونتاژ با نامهای 208 208ای 208 دی208چی 208 می با آپشن قالپاق یا رینک عرضه میشود ..من از نزدیک دیدم که عزیزان ***در نمایندگی چراغ جلوی 207 رو نتونستن باز کنن تا با نمونه کپی شده عوض کنن بنده با گوشی ویدیوش ظبط کردم ولی گوشی را گرفته و تهدیم کردن..در کل امیدی نیست

  2. AHMADREZA

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1012 ديدگاه)

    تبلیغش خیلی خفنه پیشنهاد میکنم ببینیدش البته فکر نکنم این که روی صفحه پدال هست اون که من میگم باشه یه هلیکوپتر دنبال 208 میره

  3. افشین

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    به نظر من از 207 خوشگل تره…اما اگه اینو بدن دست ایران خودرو اون کاریو با ماشین میکنه که سایپا با کیا سراتو نسل قبل کرد…یعنی تا بتونن از ماشین می دزدن

  4. سامان از تبریز

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3200 ديدگاه)

    با درهم 800 تومنی حساب کنیم میشه حدودا 50 میلیون
    و اگه بیاد با گمرک و ….. حدود100 تومن باید در نظر. داشته باشیم

  5. Archi KHAN

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    پاسخ ما به فرانسه : “نه ” است.

    والسلام

    1. Zippo

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (247 ديدگاه)

      داداش متاسفانه یا خوشبختانه پاسخ ما خیلی مهم نیست
      بخشی از بازار ما به فرانسه واگذار شده

      1. Archi KHAN

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        فرمایش شما متین .
        اما منظورم حرف مردم ایرانِ ، نه دولت ایران !

        1. Zippo

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (247 ديدگاه)

          منم همینو گفتم دیگه مگه تو تمام این مدت حرف مردم برا خودرو سازا مهم بوده که حالا باشه
          حرف مردم که مشخصه
          ولی در نهایت خواست خودرو سازا اجرا میشه مثل همیشه

      2. Archi KHAN

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2200 ديدگاه)

        و آیا شما واقعا نمیدونی واگذار شدن بخشی از بازار ما به فرانسه
        متاسفانه اس یا خوشبختانه ؟؟؟؟!!!!!!!

        1. Zippo

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (247 ديدگاه)

          انتخاب بین بد و بدتره دیگه
          بازار ما کم کم داشت کاملا انحصاری میافتاد دست چینی ها
          کاملا مشخصه که حداقل فرانسه بسیار بهتر از چینه
          چه متاسفانه و چه خوشبختانه قسمت عمده ای از بازار ما به فرانسه سپرده شده

        2. DODGE

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (278 ديدگاه)

          ببخشید میشه بگید بدی این بازار چیه؟؟
          ماکه خسته شدیم اینقدر سیر نزولی کیفیت قطعات و خودرو هارو دیدیم
          خوب بعضی از همین مردمی که شما میگید شاید بخوان فراری 488 10 میلیونی وارد بشه!!مگه میشه در هر موردی حرف مردمو گفت
          دولت مردا هم این حسابای دو دوتا چهار تارو میکنن بعد یه تصمیمی میگیرن.
          بعدم قرار نیست بازار ایران به طور مستقیم بره دست فرانسوی ها که ……یکی از شروط ایران در قبول همکاری ها با دیگر خودرو سازان ارائه ی دانش فنی بوده نه اینکه ایران بدون هیچ سودی فقط حکم بازار را داشته باشد.

    2. فردید

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (13 ديدگاه)

      مهم پاسخ مسوولان ماست که البته “بله” می باشد، فدای همشون که دست رد نمی زنن

  6. حسین

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (63 ديدگاه)

    بعد عمری میخوام یه 206 نهایت مدل 89 یا 90 بردارم
    این که دگ اگر بیاد معلومه خیلی گرونه
    روی مسئولین ما سفید

  7. عارف

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (75 ديدگاه)

    همچین ارزون هم نیسته ها،حتی بدون گمرک هم در میاد ۶۰ میلیون،دیگه مشکل اصلیمون نه تنها گمرک هستش بلکه پول بی ارزش ایران هم هست

    1. امیر

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (871 ديدگاه)

      اینها بصورت کاذب ارزش ریالو پایین نگه میدارن که ما راحتی و ارزونی را حس نکنیم . از نظر مسئولین . چه معنی داره که ایرانی زندگی راحت با اجناس ارزون رو تجربه کنه

  8. armin

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (415 ديدگاه)

    واقعا با طراحی داخلش حال کردم …

  9. امیر

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (871 ديدگاه)

    طراحیش که چنگی بدل نمیزنه . داخلش که به گفته کارشناس لونه موشه . سازندش که خیلی نامرده . کشور صاحبش که بی معرفته . فروشندش که برای مشتریش ارزش قائل نیست . قیمتش تو ایران که میشه قیمت خون باباشون . ایرانیها هم که از پژو دلخورن . پس واسه چه …. دارن میارن واسه بازار ایران . برن گلف ، فورد ، فیات و….بیارن که از نظر کیفیت و طراحی خیلی بهتر از اینه . قیمتش هم

  10. AHMADREZA

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1012 ديدگاه)

    احمد ،میلاد من چند تا سوال دارم در باره بنز خواشا
    مرا از جهل درآورید

    1. Reza :: Deutschland :: Mercedes

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2277 ديدگاه)

      دستشون بنده!
      بفرما من اگه بلد بودم جواب میدم :-)

      1. AHMADREZA

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1012 ديدگاه)

        آقا رضا سوالم راجب کانورتیبل های بنزه و کوپه هاش e کلاس کابریولت باسری 4 کانورتیبل مقایسه میشه؟اگه میشه پس چرا سی کلاس کابریولت می خواد وارد بازار بشه اگه سی کلاس اومد تکلیف e کلاس کابریولت چی میشه ؟ بعد چرا اس کلاس کوپه هم قیمت m6 هست من فکر کردم واسه رقابت با سری 6 کوپه زده چیز عجیب تر واسه من اینه که فرق بین m6 کوپه و سری 6 کوپه خیلی بیشتر از فرق اس کلاس کوپه و اس 63 کوپه هست

        1. Hamid...Audi

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (712 ديدگاه)

          سوالت خیلی سنگین بود سه بار خوندم نفهمیدم :D
          در مورد آئودی سوال داشتی در خدمتم :D

        2. وحید

          ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (10 ديدگاه)

          رقیبه سری ۴ بی ام دابلیو بنز سی کلاس کوپه/کروک
          بی ام دابلیو توی کلاس اس کوپه خودرویی نداره.
          رقیبه سری ۶ کوپه/کروک مرسدس sl
          بی ام دابلیو برای e کلاس کوپه رقیب مستقیم نداره
          اختلاف قیمت ها به سیاست قیمت گذاری شرکت ها مربوطه.

  11. سارا

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (215 ديدگاه)

    “بازار داخلی را از ورود هاچ بک‌های مشابه وارداتی بی‌نیاز کند”
    منظور نویسنده اینه که این ماشینو اینقدر تو خیابون ببینیم مثل 206 تا …بیاریم

    1. AHMADREZA

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1012 ديدگاه)

      حمید جان اگر تونستی یک سر بیا اهواز اینجا بازار خودرو پر از آوودی هست a8 a1 a3 و… اگر اومدی در خدمت هستم

    2. AHMADREZA

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1012 ديدگاه)

      آقا وحید سری sl که رودستر بزرگ هست و صندلی عقب نداره ولی سری 6 داره

  12. رامتین

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3255 ديدگاه)

    اگر مدل فولش و دستیش 50 تومن باشه بد نیست و فروش خوبی میکنه در ایران.

    1. Hamid...Audi

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (712 ديدگاه)

      65000 درهم با فرض درهم 914 تومن حدودا 60 میلیون که با گمرکی و تعرفه واردات دقیقا میشه 118206700 :)
      من که فکر نمیکنم با استقبال خوبی همراه بشه…

  13. احمد باقری

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4711 ديدگاه)

    به هر حال، در کل همه ما می دونیم که ماشین به درد بخوری نیست، واقعا جای راحتی برای راننده نداره و به درد خانواده های بسیار کم جمعیت می خوره. به هر حال، به جای بنز و بی ام دبلیو و تویوتا، باز هم باید این ماشینهای چرت و پرت رو تحمل کرد.

  14. Milad

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    ماشین فقط کره ای ، والسلام

  15. genius

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1348 ديدگاه)

    این ماشین هم درست مثل 206ایراداتی مثل فضای بینهایت کوچک سرنشینان که عملا در اکثر مواقع اون رو تبدیل به یه ماشین دونفره میکنه و همچنین استهلاک بالای قطعات در کیلومترهای بالا رو داره که این مورد یه جورایی جز خصایص محصولات پژو شده!
    ایران خودروییها بهتره بجای 208برن سراغ کلیو یا ساندرو2015،البته این پیشنهادات رو بنابر علایق زایدالوصف ویرانخودروییها به پاریس نشینها دادم والا همه میدونیم گزینه های بسیار هیجان انگیزتری موجود هست!!

  16. mohsen

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1060 ديدگاه)

    من فولوکس polo رو ترجیح میدم

  17. علی

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    اصلا از این فرانسویا خوشم نمیاد نامردا توی بدترین شرایط مارو رها کردند .فقط باید با آلمانها کار کرد

    1. DODGE

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (278 ديدگاه)

      اقای محترم اصلا میدونی چرا مارو تنها گذاشت یا فقط شما هم میخوای حرف دیگرانو تکرار کنی؟؟
      اون زمان 15% سهام پژو مال جنرال موتورز بود و فروش پژو تو ایران باید توسط همه ی سهام دارا که یکیشون جنرال موتورز بود تایید میشد و همونطور که میدونید به خاطر تحریما امریکایی ها این اجازه رو به پژو ندادن و پژو هم مجبور به ترک ایران یعنی یکی از بهترین بازار فروشاش شد.

      1. سارا

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (215 ديدگاه)

        اتفاقآ اون زمان هیچ شراکتی با آمریکایی ها نداشت و تازه میخواست برای مشارکت مذاکره کنه … چند ماه بعد هم با هم مذاکره کردن که نتیجه ای هم حاصل نشد …
        اول مطالعه دوم اظهار نظر

        1. DODGE

          ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (278 ديدگاه)

          ببخشید میشه منابع مطالعات گسترده خودتونو در اختیار ما هم بذارین!
          اون مسئولایی که دارن تو پژو کار میکنن عقلشون بیشتر از من و شما میکشه که کدوم بازار براشون سود دهی داره پس شما نگران این قسمت نباشین.
          بنده منبعی معتبر دارم و مطمئن باشین مثل منبع شما نیست و همچنین شرط اول اظهار نظر رو هم بهتر از شما بلدم
          بعد هم اون قسمت چیز جالبی نوشتین”میخواست برای مشارکت مذاکره کنه” یعنی یه روز صبح از خواب پا میشه و میگه سود ده ترین بازارمو میخوام از دست بدم بعد عصرش پشیمون میشه……..
          واقعا خنده داره!!

  18. وحید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (324 ديدگاه)

    قیافش. مثل i20 تکراریه

  19. من

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (248 ديدگاه)

    اگر ایران خودرو میومد این 208 و 308 رو مونتاژ میکرد خوب بود! قرار داد بستن 2008 و اونیکی هم یادم نیست چی بود ولی جفتش محصول مشترک با شرکت های چینی جهت صادرات به کشور های امسال ماست…

  20. رامتین

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3255 ديدگاه)

    البته در اینکه اتومبیلهای فرانسوی جالب نیستند همه اذعان دارند و واقعا نمیدونم چرا اینقدر خودروسازها وابسته به پژو و رنو هستند. تا بلایی سر ما نیارند فکر نکنم همکاریمونو قطع کنیم. گرچه باز رنو شرکت بهتریه. اما بنظرم فولکس خیلی گزینه جذابیه و صد البته محصولات متنوعتری در همه سگمنتها داره. غیر از فولکس مثلا قراداد با ژاپنیها مثه مزدا یا نیسان خوبه، گرچه ژاپنیها کمی مرموزند. به شخصه آرزو میکنم فولکس وارد ایران شه و محصولاتشو با همکاری ایران تولید کنند.

    1. DODGE

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (278 ديدگاه)

      اقای محترم چه دلیلی جز کینه ی قدیمی از پژو شما رو وادار به نوشتن این حرف ها کرده.

  21. هادی

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    والله
    با این وضع اقتصادی خانواده های ایرانی البته بیشترشون نه همشون و آینده روشن شمع گونه ما جوانا نه بیشتر بهتزه پیکان جوانان رو دوباره تولید کنند شاید ماهم تونستیم ماشین دار شیم

  22. پیرهن مشکی

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    بیچاره پژو.تو اروپا یکی از پر فروش ترین خودرو ساز است اون وقت تو ایران دست کم می گیرنش.حتی از کره ای ها هم ضعیف تر حسابش می کنند در صورتی که تو اروپا در حد بی ام و است.

  23. حسین

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (258 ديدگاه)

    عجب حرفهای مسخره ای! کره ای یا فرانسوی یا آلمانی یا چینی یا آمریکایی بودن که دلیل نمیشه ماشینی از ماشین دیگه بهتره. درسته سوابق هر کشوری تو خودروسازی باعث ساخته شدن خودرویی بهتر میشه اما همیشه برای همه وقت و هر برندی این اصل صادق نیست؛ پس باید هر خودرویی رو با هم قیمت و هم کلاس خودش یه نقد منصفانه و همه جانبه کرد تا خودروی برتر تشخیص داده بشه نه با گفتن عباراتی “فقط کره ای” ، “فقط فرانسوی”
    (ولی خداییش گذشته از این حرفها ببینید چقدر بدبخت شدیم که شدیم عشق ماشین کره ای در حالی که اون زمانی که ایران ناسیونال ماشین میزد و صادر میکرد _ که هنوزم ماشینهاش دووم آوردن _ کره ای داشتن تو ایران ناسیونال کارگری میکردن و کارمند میفرستادن ایران تا دوره های میدیریت ببینن. شدیم مثل پدری که به بچه ش همه چی که بلد بوده یاد داده اما الان بچه ش شده یه مهندس و خودش شده یه معتادی به ارزشهای قبلیش پشت کرده)

  24. sunmartin

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1879 ديدگاه)

    پای اشکودا به ایران باز شد
    ای کاش کیا هیوندا یک سایت واقعی مونتاژ مانند آنچه در ترکیه (بورسا)و آنکارا وجود داره در ایران راه اندازی میکردن کاربران یک مقدار تفکر خودتون تغییر بدید خودروهای کره ای هم دست کمی از ژاپنی ها در دوام ندارن و اصلا دفورمه نمیشن و اگه مواظب تعویض روغن باشید حداقل 10 سال بی خرج هستن

  25. ahmad

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (133 ديدگاه)

    208 ماشینی فوقالعاده عالی و جوان پسنده. اگر با قیمت هم رده 206 عرضه بشه و در واقع جایگزین خطر تولید 206 بشه من اولین مشتری اون خواهم بود
    ولی افسوس که آقایون ***به قیمت حدود 100 میلیون میندازنش به ما.
    اون هم با فرمول شورای رقابت!

  26. احمدرضا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    آدم متوجه نمیشه معیار امتیاز دهی این سایت اماراتی چیه. این ماشین با این همه امکانات نمره 3 از 5 میگیره . بعضاً به خودروهای چینی همین امتیاز یا حتی بالاتر هم میده.
    این خودرو نسخه فولش اگه بیاد به نظر نمیاد زیر 100 میلیون قیمت بخوره. احتمالاً باز هم تعداد زیادی از آپشنها کسر میشه و در حدود 70-80 میلیون ارایه میشه

  27. عبدالله

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    دوستان عزیز در مورد خودرهای فرانسه بنا بر مونتاژهای ایران خودرو قضاوت نادرست نفرمایید چرا که ایران خودرو مدل های از رده خارج 30 سال قبل شرکت پژو را با قطعات درجه هفت و هشت چینی مونتاژ کرده و تمامی آپشن ها و امکانات رفاهی آن را حذف می کند و چراغ و داشبورد را به سیستم خودش دست کاری کرده و غیر استاندارد می کند و دنهایت به چهار برابر قیمت واقعی خودش تحویل ملت ایران می دهد.
    پارسال شرکت پژو در اروپا یکی از موفق ترین شرکتها بوده و مدل های شرکت پژو هر کدام موفق به اخذ بهترین ها در اروپا شدند به عنوان نمونه پژو 508 مستحک ترین خودرو از لحاظ امینی و کارایی فنی و پژو 308 ماشین سال اروپا شد.
    همین 208 به عنوان اقتصادی‌ترین خودروی غیر هیبریدی در اروپا را اخذ نمود و یکی از محبوب ترین ها شد.
    کاش به جای مونتاژ محصولات پژو توسط ایران خودرو یک شرکت پیدا می شد که محصولات روز پژو را از اروپا مستقیم وارد ایران می نمود و آن وقت می فهمیدیم که مدل های پژو در حد مدل های تویوتا و فورد و فلوکس واگن است نه محصولات به درد نخور چینی.
    من به جای مدیران شرکت پژو فرانسه بودم برای حفظ آبرو و تاریخ قدیمی پژو و موفقیت هایش در اروپا برای همیشه با شرکت ایران خودرو قطع رابطه می کردم.
    لصفا به چند لینک زیر که از همین سایت پدال است مراجعه فرمایید تا بیشتر متوجه منظورم شوید:
    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D9%BE%DA%98%D9%88-208-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D9%87%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF/

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D9%BE%DA%98%D9%88-2008-2015-%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA/

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D9%BE%DA%98%D9%88-308-gti/

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D9%81%DB%8C%D8%B3%E2%80%8C%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA-%D9%BE%DA%98%D9%88-508-gt/

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D9%BE%DA%98%D9%88-308-%D9%87%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF%DB%8C-r/

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D9%88%D9%BE%DB%80-%D9%BE%DA%98%D9%88-rcz-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D9%88%DA%A9%D9%88-%D9%81%D9%88%D9%84%DA%A9%D8%B3/

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/peugeot-308-gt/

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%BE%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B3%E2%80%8C%D8%A7%D9%88%D9%88%D8%B1-%D9%87%DB%8C%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%B2-%D9%BE%DA%98%D9%88/

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D9%BE%DA%98%D9%88-508-2015-%D9%81%DB%8C%D8%B3%E2%80%8C%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%AA

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D9%BE%DA%98%D9%88-308-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2014-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7/

    http://www.pedal.ir/%D9%BE%DA%98%D9%88/%D9%BE%DA%98%D9%88-208-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D9%88%DA%A9%DB%8C/

  28. مسعود جمالی

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این قدر از پژو بد نگید 206اس دی 94 گرفتم 16 هزار کارکرد باهاش داشتم انصافا عالیه 206 یه سرو گردن از ماشین های در حد قیمت خودش ویککم بالاتر عالیه ماشینهای تواین رنج سوار شدم سوار 206 یه چیز دیگه است اینم عالی خواهد بود اگر قیمتش تو ایران دستخوش تغییرات زیادی نشه مردم ما رو 206 که پرفورش ترین محصولات ایران خوردو هست و طالب زیادی داره فروش خوبی خواهد کرد.

  29. AMIR

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (106 ديدگاه)

    خدا کنه مدلGT هم بیاد ایران

  30. Arash

    ۷ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    پژو هس بالاخره حتمی کیفیتش خووبه اما این آپشنارو ایران خودرو میذاره باشه ؟ و اگه بذاره با این قیمت میده ؟
    من که بعید میدونم ، ایران خودرو اینکارو بکنه
    ماشینو لخت میکنه با حداقل دو برابر قیمت میده مردم
    پژو کیفیتش از ماشینای کره ای خیلی بهتره به شرطی که فرانسوی باشه نه وطنی مشکل اینجاس که نظارته درستی نداره روی مدل هاش که توی ایران مونتاژ میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا