شاسیبلند پژو ۳۰۰۸ عنوان معتبر خودروی سال ۲۰۱۷ اروپا را به دست آورد. این خودرو ۶ رقیب دیگر را شکست داد که از شاخصترین آنها میتوان به آلفارومئو جیولیا و مرسدس بنز E کلاس اشاره کرد.
رتبههای چهارم تا هفتم این ردهبندی نیز به ترتیب به خودروهای ولوو S90/V90 با امتیاز ۱۷۲، سیتروئن C3 با امتیاز ۱۶۶، تویوتا C-HR با امتیاز ۱۶۵ و در نهایت نیسان میکرا با امتیاز ۱۳۵ اختصاص یافتهاند.
پژو ۳۰۰۸ جدید از زمان اعطای این جایزه در سال ۱۹۶۴ تاکنون اولین شاسیبلندی بوده که موفق به دریافت این جایزه شده است. این خودرو همچنین نشاندهندهی عصر جدید پژو هم در زمینهی طراحی و هم در زمینهی تکنولوژی است. پیش از این حدود یکصد هزار مصرفکننده سفارشهای خود برای دریافت این خودرو را ارائه کردهاند.
پژو ۳۰۰۸ پنجمین محصول این شرکت فرانسوی است که برندهی عنوان خودروی سال اروپا شده است. مدل ۳۰۸ در سال ۲۰۱۴، مدل ۳۰۷ در سال ۲۰۰۲، مدل ۴۰۵ در سال ۱۹۸۸ و نهایتاً پژو ۵۰۴ در سال ۱۹۶۹ برندهی این عنوان شدهاند.
هیئتداوران این رویداد را ۵۸ خبرنگار حرفهای از ۲۲ کشور تشکیل داده و از برای کسب این عنوان ۳۰ خودروی مختلف از اوایل سال ۲۰۱۶ با یکدیگر رقابت کردهاند.
اسامی برندگان جایزه خودروی سال اروپا در سال ۲۰۱۷
- رتبه اول: پژو ۳۰۰۸ – امتیاز ۳۱۹
- رتبه دوم: آلفارومئو جیولیا – امتیاز ۲۹۶
- رتبه سوم: مرسدس بنز E کلاس – امتیاز ۱۹۷
- رتبه چهارم: ولوو S90/V90 – امتیاز ۱۷۲
- رتبه پنجم: سیتروئن C3 – امتیاز ۱۶۶
- رتبه ششم: تویوتا C-HR – امتیاز ۱۶۵
- رتبه هفتم: نیسان میکرا – امتیاز ۱۳۵
DODGE
۱۷ اسفند ۱۳۹۵شیر بر میخیزد…
فوق العاده بود دیگه هیچی نمیتونم بگم
رضا
۱۷ اسفند ۱۳۹۵البته این ماشین در اروپا خودرو سال شده اگر بیاد ایران اینقدر ازش *** که لگن سال ایران هم نمی شه. همچین موجوداتی هستیم ما…
mohammadreza
۱۷ اسفند ۱۳۹۵حقت بود پدال پست تو فیلتر کنه?
رضا
۱۷ اسفند ۱۳۹۵نکنه رئیس ایران خودرویی که بهت بر خورده، واقعیت عزیز این که نیاز به گفتن نداره. جالبه که سایت پدال به جای کلمه ای که هر روز مردم برای خودروسازان به کار می برند نقطه چین گذاشته . قضاوت با خودتون هر کلمه ای که دوست دارید جای نقطه چین بگذارید. محمدرضا شما هم خیلی جوش نزن
mohammadreza
۱۷ اسفند ۱۳۹۵اقا رضا من با حرفت مخالفت نکردم فقط دارم میگم با خود تحقیری به هیچی نمیرسیم چیزی که متاسفانه تو این روزا مد شده
رضا
۱۸ اسفند ۱۳۹۵محمد رضای عزیز تا زمانی که یک ایراد یا نقص رو قبول نداشته باشیم نمیتونیم درستش کنیم. این خود کم بینی نیست بلکه قبول واقعیته. متاسفانه خودرو سازان در پشت این حصار امنی که سیستم برای اونها فراهم کرده از هیچ خیانتی در حق مشتری ایرانی کوتاهی نمیکنند
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۷ اسفند ۱۳۹۵.
سال 2014 هم پژو 308 برنده ی این جایزه شده بود.
.
.
.
یک حسی بهم میگه پژو 3008 هم مثل 405 قراره با اشکال و چهره های مختلف چندین سال در بازار ایران موندگار بشه .
چون دقیقا همون سناریوی 405 داره براش اتفاق میافته.
اون زمان مردم یک سدان خوب میخواستن ، الان عطش کراس اوور سواری خیلی شدید شده .
.
محمد
۱۷ اسفند ۱۳۹۵عزیزم اون ۲۰۰۸ و ۲۰۸ که قرار مونتاژ بشه.نه ۳۰۰۸ فرق شون ۱۰۰۰تا است.!!!!!
فرض کن پژو خودرویی هم کلاس پرادو تولید که میشه:۳۰۰۰۸
و اگه هم کلاس لندکروز باشه میشه ۳۰۰۰۰۰۰۸
و خدا نکه هم کلاس کشنده VOLVO FH16 تولید که که احتمالا میشه:۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸
???????
ali
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ای کاش بجای 2008 این رو وارد می کردن
وقتی 2008 رو تو نمایشگاه دیدم خورد تو ذوقم . خیلی کوچیکه
در حد ساندروه
Ferrari
۱۷ اسفند ۱۳۹۵فکر میکنم این مدل هم قراره توسط ایران خودروتولید بشه
ستار
۱۷ اسفند ۱۳۹۵پژو 2008 هم ماشین با افتخاریه و استاندارد انگلیس پژو 2008 رو کم نقص ترین کراس اوور شهری معرفی کرده و فروش بالایی هم داره
amin
۱۷ اسفند ۱۳۹۵قابل توجه دوستانی که ساخته های پژو و فرانسه رو آشغال میدونن و با هیوندا و کیا مقایسه میکنن
Ferrari
۱۷ اسفند ۱۳۹۵من قبلا هم گفتم پژو این توانایی رو داره که بزرگترین خودروساز جهان بشه،محصولات اخیر پژو بسیار باکیفیت و مدرن هستن ،پژو پاکترین موتورهای دنیارو داره تولید میکنه طراحی محصولاتش هم عالیه و از نظر تکنولوژی چیزی کم نداره
Mehran
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ولشون کن بابا، خودشونم خوب میدونن چی میگن.اصن قابل بحث نیسن
حامد
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ارزش خرید نداره!!! با پول گزاف این میشه دوتا سراتو سایپا خرید!!!
«میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۷ اسفند ۱۳۹۵درود .
یادمه بعضی دوستان به مرسدس بنز میگفتن برند ضعیفیه ، بعد وقتی ازش دلیل میپرسیدی ، میگفت چون تو بازار امریکا از لکسس کمتر میفروشه . حالا بماند که تفاوت فروش بنز و لکسس ناچیز بود .
عاشقان سینه چاک پژو به با دلیل و مدرک و سند ، به من نشون بدن چرا پژو و سیتروئن در بازار امریکا حضور ندارن؟؟؟
چرا پژو و سیتروئن یک موتور 8 سیلندر با تکنولوژی خودشون ندارن ؟؟هیوندای و کیایی که موتور 8 سیلندر از خودشون دارن، قطعا از نظر تکنولوژی به اعتقاد برخی دوستان ، زیر پژو هستن .
موتور های مورد استفاده در برند لوکس DS 90درصدش ساخت ب ام و است . با سند میگم اینو .
چرا پژو و سیتروئن در ساخت خودروی لوکس تا قبل از برند DS عاجز بودن ؟؟ کدام برند لوکس هنوز یک سدان فول سایز نداره؟؟؟
محصولات لوکس هیوندای و کیا رو با DS مقایسه کنید . تفاوت ها زیاده . فقط کافیه واقع بین باشن . یک کامنت هم در پست (((((پرسشهایی درباره پژو 2008 ایرانخودرو))))
گذاشتم که در پایین دوباره میزام . طرف صحبت کس دیگری است . ولی یکسری نکات داخلش هست که شاید برای بعضی دوستان به درد بخوره :اگر حرفهای من اشتباهه با سند بگو اشتباس ! الان من در مورد پژو صحبت میکنم و نه شما نه هیچ کس دیگه در مسند قضاوت شخص من نیست !! من برای تمام حرفام سند میذارم !! دوما : اشتراک پلت فرم و همکاری برای تمام خودروساز های دنیا اتفاق میفته ! کاملا صحیحه ! اما 1 خودروساز 120 ساله به من نشون بدید که بیش از نصف تولیداتش در اشتراک با با بفیه کمپانی ها باشه !!!! یک خودروساز به من نشون بدین که از تویوتا و میتسوبیشی تا بی ام و و فورد اشتراک پلت و موتور داشته باشه ! یک خودروساز به من نشون بدید که برند لوکسش 90 درصد از پیشرانه ساخت بی ام و باشه ! (با سند اثبات میکنم کل نقش پژو در ساخت اون پیشرانه استفاده از ابعاد tu5 و دادن ابعاد به بی ام و بوده که به نظر میرسه تنها هدف راحت کردن تولید اون موتور برای پژو بوده ! مبادا هزینه تولید زیاد بشه !!!!! ) ! 1 خودروساز به من نشون بدید که با 120 سال سابقه تنها awd برای مشتریش 4008 باشه که از awd میتسوبیشی asx استفاده میکنه !!!!!! در حالی که روی موتور 80 اسبی تیوولی هندی-کره ای ! میشه awd سفارش داد !!!!!! کار پژو از همکاری گذشته ! به نظر میرسه تعریف شما از همکاری با تعریف سایرین فرق داره !!!!
سوما : شما که اخبار 5008 رو دنبال میکنی ، لطف کن از سایت رسمی پژو سیتروئن ، 5008 و لینک خرید و قیمتش رو برای من بذار ! بنده دوست دارم این ماشین رو بخرم !!!!!! روی سایت رسمی پژو 5008 mpv قبلی هنوز با قیمت داره عرضه میشه !!! و 5008 جدید صرفا در حد 1 تبلیغ بدون قیمت بدون امکان سفارش باقی مونده !!! مثل اینکه شما خیلی خوب پژو رو دنبال میکنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تشریف ببرید اخبار رو مطالعه بفرمایید ! به گفته پژو ، عرضه 5008 تا تابستان عقب افتاده !!!!!!! خیلی ممنون که شما پیگیر اخبار پژو هستید !
چهارم: شما مطمئنی نشریات معتبر رو مطالعه میکنی ؟ شمایی که اسم اتو اکسپرس رو میاری ، واقعا اتو اکسپرس رو خوندی و از پلت فرم 206 دفاع میکنی ؟ به گفته اتو اکسپرس !!! 208 فراخوان نقص ساب فریم داشته !!!! پلتش مشکلی نداره ؟ شما اتواکسپرس میخونی ؟ کار اونجایی خراب میشه که شمایی که ادعا داری از پژو آگاه هستی حتی نمیدونی تا سال آینده کراس اوور اوپل روی پلت 206 معرفی خواهد شد ! و این یعنی ادامه تولید پلت 206 حداقل تا سال 2022 !!!!!!
پنجم : و اما 408 !! مدلی که پژو صرفا برای بازار چین عرضه کرده ! شمایی که انقدر دانا هستی ، امار فروش psa رو بذارید در چین !!! کمپانی psa ، رتبه اول لیست نا امید کننده های سال گذشته بازار چین شده!!!!! بفرمایید مدلی که مخصوص بازار چین طراحی شده ، چطور انقدر ماموریتش رو به نحو احسن انجام داده ؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!
و در آخر ! نوشتی که : من سهامدار پژو نیستم ! خب !!!! شما که سهام دار پژو نیستی ! بقیه دوستانی که توی این سایت هستن هم که طبیعتا کاره ای در پژو سیتروئن نیستن !!! مدیران پژو معتقدند : ما هرگز در سطح امروز نبودیم !!!! این گفته مدیران پژو هست !!! در حالی که بعضیا میان مینویسن : 205 و 405 افسانه ای بوده !!! پزو در سری 7 خودش یعنی 407 و 207 و … افت کرده و امروز داره به اوج برمیگرده !!!!!!! گویا از مدیران پژو بیشتر آگاه هستند ! توهم خود عقل کل پنداری نداشته باشیم !!! وقتی میخوایم طرفداری کنیم 1 چیزی ننویسیم که حتی مدیران کمپانی هم بهش اعتقاد نداشته باشن ! اینطوری خیلی مسخره است !
حامد
۱۷ اسفند ۱۳۹۵توهم خود عقل کل پنداری؟؟!!!
هیوندای و کیا موتور از خودشون دارن ؟؟؟؟؟
از شما که طرفدار آلمانی بعیده!!!
روسلهایم میدونی کجاست!!
Machine
۱۷ اسفند ۱۳۹۵شما فقط قصد داری هر جور که شده اثبات کنی پژو تو صنعت خودروسازی هیچ برتری نداره و حتی از هیوندای و کیا هم پایینتره اما باید بدونی که حقیقت اینه که هرگز اینطور نیست.
اولاً به نظر من حضور در بازار آمریکا نمیتونه مرجعی باشه برای خوب یا بد بودن یه شرکت. ساخته های PSA با فرهنگ آمرکایی همخوانی ندارن و برای همین ترجیح داده از این بازار خارج بشه که البته بزودی با برند DS به آمریکا بر میگرده.
دوماً افتخاراتی که پژو-سیتروئن تو رالی WRC و داکار کسب کردن بسیار بیشتر از مثلاً کیا-هیوندایه و حتی پژو با همین سیستم تک دیفرانسیلش تو داکار با حضور رقبای سر سخت چهارچرخ محرک قهرمان شد.
سوماً عجیبه که نداشتن موتور شش سیلندر یا هشت سیلندر رو نقطه ضعف PSA میدونی. در جواب این باید گفت هر شرکتی سبک خاص خودشو تو موتور دنبال میکنه و همه قرار نیست موتورهای حجیم و 8 سیلندر استفاده کنن. مثال بارزش برند لوکس ولوو هست که حتی تو بزرگترین ماشینش یعنی XC90 هم از موتور چهار سیلندر استفاده میکنه و یا خود محصولات فولکس واگن که اکثراً با موتورهای چهار سیلندر تولید میشن.
ضمناً انتخاب شدن پژو 3008 بعنوان خودروی سال اروپا با حضور رقبای بسیار سرسختی کاملاً نشان از برتری این شرکت داره و عجیب اینکه حتی سعی داری این برتری رو هم با بیان موارددیگه کمرنگ جلوه بدی.
درسته یه دورانی خصوصاً از سال 2005 به بعد پژو و سیتروئن خیلی افت کردن ولی این گروه الان پرقدرت برگشته و با خرید اوپل حتی اوضاعش از این هم بهتر میشه.
محمد
۳ فروردین ۱۳۹۶یک نکته رو در نظر داشته باش دوست عزیز. خودرو سال شدن معیارهای مختلفی داره که بعضیهاش به چشم من و شما نمیاد البته بعضی معیارهاش هم واقعا” جالب نیست مثل قیمت و اینطوری میشه که محصولات با کیفیت و البته گرانتری مثل بنز و BMW خودروی سال اروپا نمیشن.
من خودم به شخصه لاشه ماشین آلمانی یا کیفیت رو با خودرویی مثل پژو عوض نمیکنم.
احسان
۱۷ اسفند ۱۳۹۵اقا میلاد جو الکی نده داداش میخوای چیو ثابت کنی شما چطور فهمیدین 90درصد موتور پژو رو بی ام و زده؟
همون بنز که حیلی سنگشو به سینه میزنی برای سی کلاس از موتور رنو استفاده میکرد
ناظر
۱۷ اسفند ۱۳۹۵machine جان،این میلاد همان کسی هست که یه موقعی توی همین سایت پدال هی کامنت می گذاشت و بر علیه تویوتا تا اونجایی که می تونست جوسازی می کرد و ماشین هاش رو بی کیفیت و بی اصالت می دونست و وقتی بهش می گفتن که طبق گزارشات جی دی پاور و یا سایت کانسیومر ریپورتز ماشین های تویوتا مقام های بالایی در زمینه کیفیت دارن،می گفت من این آمارها رو اصلا رو قبول ندارم،چون این موسسات آمریکایی هستند و این داده ها هم کلا چرندند!من فقط داده های موسسات آلمانی و اروپایی رو قبول دارم!حالا هم ظاهرا تغییر موضع داده و میگه چون پژو وارد بازار آمریکا نمی شه پس ماشین خوبی نیست!مثل اینکه بگی چون تویوتا کمری توی بازار اروپا عرضه نمشه پس ماشین بدیه.این آقا استاد سفطسه و جوسازی و تخریب است و زیر بار هیچ منطقی هم نمی ره و فعلا نیز مأموریتش تخریب برند پژو در جامعه است.
«میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۸ اسفند ۱۳۹۵درود . سند بیار برا حرفت . سند بیار از موتور رنو استفاده کرده.
محمد
۱۷ اسفند ۱۳۹۵تازه کار جایی از این خراب تر میشه که گیرباکس تمام محصولات DS ساخت کمپانی آیسین ژاپن زیر مجموعه گروه تویوتا است.
فقط تویوتا و هوندا
۱۷ اسفند ۱۳۹۵هیوندای و کیا موتور از خودشووووووون دارن؟؟؟!!!!!! جوک میگی؟؟؟؟
mohammadreza
۱۷ اسفند ۱۳۹۵بابا این همه بحث چیه؟بیاید همه با هم طرفدار تویوتا بشیم ?❤
Delport
۱۷ اسفند ۱۳۹۵هه هه.کلی خندیدم.دمش گرم جوکا با حالی گفت.میلاد جان لطف کن اسمه ایدیتو بزار فقط هیوندا اونم النتراااش.شک کردم نکنه کیا هیوندا امسال موتور فرمولا وان هم بسازن
شایان
۱۸ اسفند ۱۳۹۵عزیز من چرا فکر می کنی فقط خودت می دونی و بلدی؟ این روزا مردم اینترنت دارن و خیلی هاشونم انگلیسی بلدن بخونن. چرا با تعصب بی جای خودتون اطلاعات غلط به مردم میدین !؟*** به کجا می خواین برسین؟
Machine
۱۸ اسفند ۱۳۹۵سند لازم نداره؛ شما مرسدس بنز سیتان رو نمیبینی که کاملاً بر اساس رنو کانگو ساخته شده؟ یا اسمارت فورفور که با همکاری با رنو و بصورت مشترک با توئینگو ساخته شده؟ نکنه اینا رو هم انکار میکنی؟
اگه خودروسازی فرانسه به زعم شما اینقدر ضعیفه پس هرگز شرکتی مثل مرسدس بنز که بازهم به عقیدۀ شما بهترین خودروساز تاریخه نباید هرگز به سمتش میرفت و باهاش همکاری میکرد.
دست از این تعصبات بی جا بردارین. خودروسازی فقط و فقط تو آلمان خلاصه نمیشه هرچند که هرگز منکر برتری آلمانها تو این صنعت نیستم.
حسین
۱۱ دی ۱۳۹۷پژو قدیمی ترین خودرو ساز جهان رو با کیا و هیوندای که از ایران خودرو هم جدیدتر تاسیس شدن مقایسه نکن لطفا
ماشین های فرانسوی سلطان هندلینگن برین توی یوتیوب ویدئو های مقایسه ها رو تو پیچش های ناگهانی ببینید
مهدی
۱۷ اسفند ۱۳۹۵درود
این ماشین یه عیب داره که به نظرم عیب بزرگیه و اینکه فضای سر سرنشینان ردیف دوم خیلی کمه .
از نظر من تو بحث طراحی و باقی موارد خیلی خوبه و قابل ستایش
ستار
۱۷ اسفند ۱۳۹۵چه جالب شما این ماشینو داری؟
amin
۱۷ اسفند ۱۳۹۵از رو عکس متوجه شدند!!!!!!!همونطور که برخی دوستان از روی عکس بوی مشمئز کننده کابین رو که از مواد بازیافتی ساخته شده رو متوجه میشوند!!!!!!!!!!!
حامد
۱۷ اسفند ۱۳۹۵فقط توکسان..!!!!!!
amin
۱۷ اسفند ۱۳۹۵کپتئور چطور؟؟؟؟!!!!!!!!
Mehrbod
۱۷ اسفند ۱۳۹۵دوست من ، اندازه G ( فاصله کف صندلی پشتی تا سقف ) این خودرو ، 912 میلی متر است ، این اندازه از بیشترین ها در این گونه خودروهاست و حتی برای فردی با قد 190 هم چالشی درست نمی کند..!
ایران و فرانسه
۱۷ اسفند ۱۳۹۵شیر رمانتیک اروپا بیدار شده خوشبختانه واردات این ماشین در دستور کار ایران خودرو قرار داره مهمتر از همه اینکه اپل را هم خرید حالا تکنولوژی آلمان و آمریکا با طراحیهای دیدنی و متفاوت فرانسوی عالیه البته هیچ کدام به پای سراتو ۱۶۰۰ دنده ای سایپا نمره کرمانشاه نمی رسه!!!
یاسین
۱۷ اسفند ۱۳۹۵کامنتی گذاشتم که پژو از سال 2010 به اینطرف استارتی زده برای برگشتن به دوران خوبش تا از اونموقع تا الان دوبار جایزه ماشین سال(2014 پژو 308)و الانم پژو 3008 دوبار قهرمانی داکار سالهای 2016 و 2017 با سیستم تک دفرنسیال معرکش، دومین برند قابل اعتماد در بین خریداران المانی همش فقط دست گرمی هایی که تو کامنت قبلی مدنظرم بود همینا فقط برای شروع کافی بود که جنرال موتورز اوپل رو بفروشه به پژو چون اون دستهایی که بالاها دارن تصمیم میگیرن میدونن اضافه شدن اوپل به PSA نتایج خوبی رو خواهد داشت و بعد هم حضور PSA تو بازار امریکا مگه یه گروهی نمیگفتن ماشینی که بازار امریکا رو نداره بی کیفیته (کما اینکه علت اصلی نبود PSA تو بازار امریکا موضوع مارکتینگه) خب بیا PSA قراره به بهترین شکل وارد بازار امریکا بشه با سیستم اشتراک گذاری سیستمی که ماشین هایی برای اون انتخاب میشن که بتونن این سطح عملکردی رو پس بدن از منظر قابلیت اعتماد،ایمنی،راحتی و …… این یعنی پژو از این سدها رد شده
بدون شک 3008 به محض ورود به ایران دردسر بزرگی برای رقباش بخصوص کره ای ها میشه چون با وجود قیمت کاذب کره ای ها قیمت منطقی تر ظاهر بسیار با اصالت تر و مدرن تر و خدمات پس از فروش بهتر داره و مهمترین موضوع اینکه وارداتی قراره عرضه بشه نه خراب شده توسط ویران خودرو کسایی که تو نمایشگاه بودن فقط کیفیت رنگ 508 و 2008 رو اگر مقایسه میکردن متوجه تفاوت سطح کیفیتیشون میشدن یعنی یه محصول با کیفیت نهایتا دست مشتری میرسه
و اینو تو دور نمای پژو میشه دید که در صورت اضافه شدن اوپل و واکسهال پژو تبدیل به دومین خودرو ساز اروپا بعد از فولکس میشه و بعد از ورود به امریکا در کمتر پنج سال خیلی راحت PSA در رقابت با کره ای ها بازار خودرو های اقتصادی رو ازشون میگیره
Ferrari
۱۷ اسفند ۱۳۹۵بسیار عالی گفتین دوست عزیز
اگه PSA گارانتی محصولاتشون رو حدودا تا 5سال افزایش بدن کره ای ها که هیچ حتی برای ژاپنی ها هم دردسر درست میکنن. البته دلیل گارانتی کم PSA کیفیت ساخت بسیار بالاست ولی گارانتی بالاتر هم میتونه PSA رو سریعتر به چیزی که میخواد برسونه
امیر
۱۷ اسفند ۱۳۹۵واقعا نمی دونم چرا بعضی ها سعی می کنند پژو رو تخریب کنند. پژو خودرو ساز خوبیه و سال قبل مدل 508 با دوام ترین خودرو شد و الانم به عنوان یک خودروی کاملا مطمئن شناخته می شه. توی رالی نفس گیر داکار پژو 2008 با اختلاف زیادی بعد از 9000 کیلومتر مسیر سخت و دشوار تونست اول بشه و حتی تویوتا هایلوکس پر ادعا هم نتونست بهش نزدیک بشه. توی انگلیس پژو 2008 کم نقص ترین کراس اوور شهری از نظر استاندارد انگلیس شناخته شده . موتور 1.6و 1.2 و 1.0 لیتری پژو چند ساله که داره اول می شه. موتور های پژو کم ترین آلایندگی رو دارن طوری که حتی در حالت واقعی کمتر از مقدار اعلامی مصرف می کنه و آلایندگی داره. اینایی که گفتم تعدادی از افتخارات پژو بود که فقط در یک سال گذشته بدست آورده بود. جالبه که بدونید پژو تنها خودرو سازی توی دنیا هست که از فناوری های فای استفاده می کنه.
این روزا هم که پژو اوپل و واکسهال رو خریده و قراره هولدن استرالیا رو هم بخره.
به نظر من پژو پتانسیل اینو داره که خودرو ساز برتر دنیا بشه.
حقیقت
۱۷ اسفند ۱۳۹۵امیر جان،مسئله اینها اصلا پژو و رنو و امثالهم نیست.اینها و بزرگترهاشون اصلا نمی خوان هیچ ماشین جدیدی بیاد توی ایران مونتاژ بشه.مطمئن باش اگه تویوتا و مزدا هم روزی قصد تولید با تیراژ بالا و ورود جدی به بازار ایران داشته باشد اینها بر علیه اون فحاشی و جوسازی می کنند.اینو مطمئنم که دارم بهت می گم.
سیاوش
۱۷ اسفند ۱۳۹۵کاملا باهاتون موافقم پژو از میان این همه خودرو ساز گردن کلفت فولکس تویوتا بنز هوندا نیسان جنرال موتورز فورد لکسس اینفینیتی هیوندا کیا اکورا و……….. سربلند بیرون امده حالاا این که پژو های تولیدی ایرانخودرو چینی اند چه دخلی به پژو فرانسوی داره مثل اینه که بگیم کیا اشغال نمونه اش پراید یانیسان لگن سازه مثل وانت نیسان آبی پژو برند محببوبی است اصلا فرانسوی ها استاد زیبایی شناختی هستن بیجهت به پاریس نمی گن پایتخت مد دنیا
محمد
۱۷ اسفند ۱۳۹۵واقعا من پژو ۳۰۰۸ رو به رقبای کره ایش مثل توسان و اسپورتیج ترجیح میدم
فقط تویوتا و هوندا
۱۷ اسفند ۱۳۹۵خوب مگه قرار بود غیر از این باشه؟
Mehrbod
۱۷ اسفند ۱۳۹۵زیباترین طراحی داخلی در بین تمامی رده های خودروهای خیابانی..
طراحی این خودرو را در سایت های خارجی ، صاحب سبک و انقلابی ارزیابی می کنند.
شایان
۱۷ اسفند ۱۳۹۵دو سال دیگه آسیایی ها از همین سبک تقلید می کنند.
riofarina
۱۷ اسفند ۱۳۹۵خطوط نمای بغل مخصوصا گلگیر جلو منو یاد تیبا میندازه!!!! (شوخی ولی حقیقت)
http://www.cargeek.ir/images/tiba.png
Mehrbod
۱۷ اسفند ۱۳۹۵زایده روی پلاستیک محافظ گل گیر پشتی که برای تمیز نگه داشتن نمای جانبی از گل و لای است ، بسیار هوشمندانه است..
رامتین
۱۷ اسفند ۱۳۹۵بابا وقتی 3008 خودروی سال شده باز دارید با توسان و اسپورتیج مقایسه میکنید. چقد اخه بدبین هستید. یکم بزرگ بشید…
John
۱۷ اسفند ۱۳۹۵به نظرم ولوو باید خودروی سال میشد، هم طراحی داخل هم طراحی خارجش واقعاااا سر تر از باقی ماشیناست
محمدرضا
۱۷ اسفند ۱۳۹۵البته نسخه فرانسوی نه نسخه ایرانیزه شده
amin Lion Steel
۱۷ اسفند ۱۳۹۵اینم از جهان سوم .. هر جور سعی دارن بدون هیچ اطلاعی برندی رو بکوبن . . فعلا که خودروی سال اروپا شد . . . الکی جوش نزنید
سهيل
۱۷ اسفند ۱۳۹۵چه زشته
محمد
۵ فروردین ۱۳۹۶درپاسخ به میلادبنز : اول بروتواینترنت پژوONXروسرچ کن موتورش 8سیلندره 3.7لیتری که 600اسب بخار قدرت داره