پژو

پژو 508 فرست ادیشن، نیمه خاص لیوان!

معرفی اولین نسخه‌های سفارشی از محصولات جدید روشی فوق‌العاده برای ایجاد جذابیت بیشتر بوده و البته به افزایش فروش خودروی جدید خودروسازان نیز کمک می‌کند. پژو نیز این روش را برای جدیدترین سدان خود یعنی ۵۰۸ بکار گرفته است.


این خودروساز فرانسوی امروز از سدان شیک خود در ژنو رونمایی کرده و در برخی بازارها نیز نسخه سفارشی فرست ادیشن آن را عرضه خواهد کرد.

پژو ۵۰۸ فرست ادیشن بر پایه‌ تریم فول GT ساخته شده و دارای تریم بدنه مشکی و رینگ‌های ۱۹ اینچی ویژه می‌باشد. در کابین می‌توان پوشش چرم مشکی، دوخت‌های مسی، تریم آلکانترا و عناصر چوبی زبرا را مشاهده کرد. یک صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی، نورپردازی LED، پوشش سقف مشکی، غربیلک فرمان چرمی و پدال‌های آلومینیومی تأکید دیگری بر خاص بودن این خودرو داشته‌اند. همچنین باید به تجهیزات استاندارد دیگر همچون سیستم دید شب مادون‌قرمز و سیستم صوتی ‌های فای نیز اشاره کنیم. پژو تنها ۵۰۸ دستگاه از این خودرو را با رنگ‌های آبی تیره یا قرمز تولید خواهد کرد و قلب تپنده آن از نوع بنزینی ۲۲۵ اسبی یا دیزلی ۱۸۰ اسب بخاری استفاده خواهد کرد. یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به هر دو پیشرانه متصل می‌شود.


508 جدای از نسخه سفارشی خود یک تحول عظیم را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده است. این سدان پرچم‌دار دارای خط سقف خمیده و درب‌های بدون فریم با خط کمر بالایی است که ظاهری کوپه مانند را ایجاد می‌کند. تمامی این عناصر در قالب یک طراحی تیز و خیز دار جای گرفته‌اند تا نشان دهنده جهت‌گیری جدید بخش طراحی پژو باشند.

پیش‌فروش این خودرو در چندین کشور اروپایی از و با بهای پایه ۴۸۷۵۰ یورو آغاز شده است. مشخص نیست که آیا این خودرو در بازار موفق خواهد بود یا خیر اما خب محصول پژو استانداردهای جدیدی را نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    پژو ما!!
    پژو اونا!!!
    تاسف داره

    1. الهی

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (640 ديدگاه)

      508 ما!!!
      508 اونا!!!!
      خخخ

  2. Mohammad

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    ماشین خوبیه
    طراحیش هم قابل قبوله امید وارم ایران قیمتش بالا ۳۰۰ ملیون نباشه

    1. CNA

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (235 ديدگاه)

      نمیخوام ناامید کنم دوست عزیز ولی
      احتمالش خیلی کمه??

  3. Ali Keyhani

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (657 ديدگاه)

    پژو داریم تا پژو☺

  4. امیرحسین

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (122 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوبیه… ولی این قیمت خیلی بالاست! امیدوارم ادیشن وان قیمتش اینقد باشه و نمونه های تولیدیش ارزونتر باشه. ایکاپ حرفی نزده که اینو میاره یانه؟ و چه مدلی رو می خواد بیاره ایران؟

    1. امیرحسین

      ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (122 ديدگاه)

      49000 یورو خیلی زیاده… دی اس ۷ کراسبک ۴۴۰۰۰ یورو هست دی اس ۵ ۳۷۰۰۰ یورو هست

  5. علی

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    اوفف خیلی مشتی طراحیش
    یعنی ته خوفه جلوش خیلی شرارتی
    عقبشم که حرفی نداره
    قدرت بنشینی 225اسب تا پایان سال قول پلاگین هیبریدشو پزژو داده که احتمالا بالای 300 اسب قدرت داشته باشه به هر حال قیمت گذاریش خوب باشه بازار و قبضه میکنه

  6. حامد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    همیشه شرکت هایی که پرچم دارشون سدان سایز متوسطه هست بیشتر روی ماشینشون سرمایه گذاری میکنن

  7. مهزیار

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (444 ديدگاه)

    داخلش عالیه

  8. NAVID۰۰۹۸

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    ۴۹۰۰۰ یورو × ۵۸۰۰تومان ایرانی = ۲۸۴/۲۰۰/۰۰۰
    بدون احتساب گمرک . مالیات . بیمه . خودرو فرسوده . سود فروشنده . هزینه حمل و هزاران کوفتو زهرمار دیگه خودتون حساب کنید چقدر در میاد.
    البته شاید قیمت این سفارشیها اینقدر باشه ولی مگه نسخه تولیدی چقدر از این کمتره . شاید ۴ تا ۵ هزار یورو که باز هم قیمت سرسام آوریه.
    البته نکته دیگه اینه که تو هر کشوری نصبت به درآمد اون کشور قیمت گذاری میشه ولی کلا در سطح جهانی تقریباً تو یه مایه هستن.
    در کل کله شیر پژو با قیمت بیش از ۲۰۰ میلیون آدمه روانی میخواد براش پول بده ولوو اگه بهتر از هر خودروی دیگری باشه.
    فقط با یه سرچ کوچک در گوگل با توجه به قیمت ببینید چه چیزایی میتونید بخرید که پژو هیچ بلکه نامهای بزرگتر از پژو هم آب میکنن.
    خودروهای آلمانی
    خودروهای لاکچری لوکس ژاپنی
    رده بالاهای کره ای
    آمریکاییهای ناب
    در همه کلاسها
    تالیسمان قیمتش رقابته
    ولی این دیگه آخرشه???

  9. رامتین

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3254 ديدگاه)

    پژو نسخه 177 اسبیش سال دیگه به ایران میاد. نسخه 217 اسبی هم داره که مدنظر بازار ایران نیست.
    من که بشدت تمایل دارم نسخه جدید تالیسمان بیاد ایران. موتور ضعیف 1600 دیگه خبری نیست و موتور پرحجمتر رنو آلپاین 1.8 لیتری که 256 اسب هست با تغییراتی به 227 اسب رسیده برای تالیسمان. بیشک بهترین سدان زیر300تومن خواهد بود چون سیستم تعلیق هم تغییر کرد.

  10. مانی

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    واقعا خوشگله چه بیرونش چه داخلش
    داخلش خیلی‌ خوب در اومده و کاملا مشخص که لوکسه
    اما قیمتش فقط ۲۵۰ یورو از مرسدسE300 کمتره به همین
    خاطر فکر نکنم موفق بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا