پژو برخی بهبودهای قابلتوجه را در ۲۰۸ الکتریکی مدل ۲۰۲۳ اعمال کرده تا این خودروی کوچک و بدون آلایندگی پرفروش بتواند رقابت بهتری را داشته باشد. هاچبک الکتریکی پژو هماکنون از قدرت و شعاع حرکتی بیشتری نسبت به مدل سال قبل خود سود میبرد. کوچکترین محصول الکتریکی پژو از نظر ظاهری تغییر خاصی را تجربه نکرده و البته مشکلی هم وجود ندارد زیرا ۲۰۸ را میتوان زیباترین سوپرمینی کلاس خود دانست؛ اما مشخصات فنی ۲۰۸ الکتریکی به لطف قرض گرفتن سختافزار ۳۰۸ الکتریکی ارتقا یافته بهبود محسوسی را نشان میدهد.
هماکنون شاهد نصب یک پیشرانه الکتریکی جدید و قویتر در پژو ۲۰۸ الکتریکی هستیم که باعث شده قدرت این خودرو از ۱۳۴ اسب بخار نسخه قبلی به ۱۵۴ اسب بخار برسد. البته شعاع حرکتی ۲۶۰ نیوتون متری این خودرو تغییری نداشته است. پژو پرفورمنس محصول بهروزتر خود را منتشر نکرده اما با توجه به اینکه مدل قبلی میتوانست در عرض ۸.۱ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد بنابراین انتظار میرود مدل سال ۲۰۲۳ این خودرو صفر تا ۱۰۰ حدود ۷.۵ ثانیهای داشته باشد.
همچنین یک باتری کاراتر و جدید نیز در این هاچبک فرانسوی دیده میشود که ظرفیت آن از ۵۰ به ۵۱ کیلووات ساعت رسیده و باعث میشود شعاع حرکتی خودرو ۴۰۰ کیلومتر باشد. از این نظر نیز ۲۰۸ الکتریکی بهبود ۳۸ کیلومتری را نسبت به مدل سال قبل نشان میدهد. شایان ذکر است پژو ۲۰۸ الکتریکی برای اولین بار که در سال ۲۰۱۹ تولید شد فقط ۳۴۰ کیلومتر برد داشت.
به گزارش پدال و به نقل از carscoops، باقی بخشهای این خودرو مشابه مدل ۲۰۲۲ است که از جمله آنها میتوان به پمپ گرمای همگام با حسگر رطوبت روی شیشه جلو اشاره کرد که این حسگر به حفظ شارژ باتری در زمان استفاده از سیستم تهویه مطبوع کمک میکند. همچنین در هاچبک الکتریکی این خودروساز مواردی همچون لاستیکهایی با مقاومت چرخشی پایینتر و نسبت گیربکس تغییر یافته دیده میشوند. ۲۰۸ الکتریکی بهصورت استاندارد از شارژر ۷.۴ کیلوواتی استفاده میکند اما میتوان شارژر سه فاز ۱۱ کیلوواتی را نیز سفارش داد. البته در صورت استفاده از شارژر سریع ۱۰۰ کیلوواتی مالک میتواند ۲۰ تا ۸۰ درصد باتری را در ۲۵ دقیقه شارژ کند.
MASOUD 0099
۶ مهر ۱۴۰۱زیبا
ehsan.fa
۷ مهر ۱۴۰۱دوست عزیز دقت کن فرانسوی ها تو تبلیغات فولترین نسخه با یه سری حقه های بصری استفاده میکنند حتی گاهی چیزی که وجود نداره رو میچسبونند رو خودروی تبلیغاتی، جیمز می چندسال پیش توضیح داد اینو ، در اصل قارقارک سازی پژو یه خودروی اقتصادی تولید میکنه که فروش نسخه های فولش کمتر از ۱۰ درصد هست و وقتی میری تو جامعه میبینی اکثر ماشین ها سپر پلاستیکی سیاه که بخاطر مالیدگی خط افتادن و تعمیر نشدن ، اونجا دچار فقر فلسفی میشی و میبینی واقعیت فرق داره با تبلیغات همونجوری که قراره من دیسلایک بخورم احتمالا فقط قبلش برین اون قسمت تخت گاز رو ببینید.
amir
۷ مهر ۱۴۰۱سپر پلاستیکی سیاه!!
والله من سپر پلاستیکی سیاه رو فقط رو پرایددیدم اونم فقط 131.حتی 111 هم سپر سیاه نداره!!
علی جردن
۶ مهر ۱۴۰۱پژو فقط تو ایران عراق و ترکیه و افغانستان و پاکستان و بقیه کشورهای جهان سوم چهارمی مشتری داره توی خاک آمریکا می شه ماشین چینی پیدا کرد اما یدونه پژو پیدا نمی شه.. کلا صنعت خودروسازی فرانسه مثل چین هست فقط تو قاره اروپا تولید می شه وگرنه متریال دقیقا مثل چینیاست.. مثلا لوکس ترین برند فرانسه DS هست دوتا مدل SUV از برند DS هم اومد تو ایران دقیقا مثل شاسی بلند های چینی اونا هم تک دیفرانسیل هستن
سبحان
۶ مهر ۱۴۰۱برند های فرانسوی که دهه ها هستش تو آمریکا حضور ندارن دقیقا به همون دلیلی که برند های جنرال موتورز و کرایسلر در اروپا حضور ندارن
تک دیفرانسیل بودن یه خودرو نه از روی بد بودنش هست نه خوب بودنش
جالبه از برند های ورشکسته ای مثل آلفارومئو و مازراتی اینجا تعریف و تمجید میشه از طرف کاربر ها بعد برند های فرانسوی که نه تنها در اروپا بلکه در خیلی کشور های دیگه در آسیا و آفریقا بسیار خودرو های موفقی میفروشند بد گفته میشه
پویا
۶ مهر ۱۴۰۱*جالبه از برند های ورشکسته ای مثل آلفارومئو و مازراتی*
به نکته ظریفی اشاره کردی. حتی اگر بحث قدمت و افتخارات باشه بازم فرانسوی ها حرف های زیادی برا گفتن دارن
علی
۷ مهر ۱۴۰۱پژو را با آلفا و مازراتی مقایسه نکن !!! مگه اطلاعی از ماشین نداشته باشی ، فقط ببین تو بازار اروپا یه آلفا رمءو بعد از ده سال چه افت قیمتی پیدا میکنه و بعد یه پژو چه افتی داره!!! اونوقت جوابتو میگیری
مردیم از خوشی
۶ مهر ۱۴۰۱قدمت خودروسازی فرانسه از المان بیش تره واینکه تنها مشکل خودرو های فرانسوی موتور های کم توان هست که اونم بخاطر وضعیت اروپا هست وگرنه پژو 307 نسخه چین با 17 هزار دلار 170 اسب بخار قدرت داره
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۶ مهر ۱۴۰۱آلمان اولین خودروسازی احتراقی جهان رو داشته
مردیم از خوشی
۶ مهر ۱۴۰۱اولین خودروسازی احتراقی جهان المان ها هستند ولی در کل قدمت خودرو سازی فرانسه بیش تره
GMA
۶ مهر ۱۴۰۱به هیچ وجه قصد دفاع از پژو را ندارم،ولی اگه در حد چینی ها بود،دومین برند پرفروش ۲۰۲۱ اروپا نمیشد با وجود اینهمه برند های مطرح!
آرین
۷ مهر ۱۴۰۱با اینکه تو آمریکای شمالی حضور نداره ولی از نظر فروش دومین خودروساز بزرگ اروپاست و تو دهه اخیر 3بار برنده عنوان خودروی سال اروپا شده. دانش مهندسی فرانسویها رو هم با چینیها مقایسه نکن. دیاس۲۱ دهه۶۰ چراغهای جلوی گردان داشت که هیچ ماشینی نداشت.
۹۱۱
۶ مهر ۱۴۰۱اینم به لیست ماشین های الکتریکی که دوست دارم اضافه شد. 🙃🙃
Hadi
۶ مهر ۱۴۰۱بچه ها دقت کردین لوگو قبلی پژو رو داره و جدیده نیست؟
بنظرم همین قبلی بهتره…
MASOUD 0099
۶ مهر ۱۴۰۱وقتی خدا بخواد
شوخی کردم بابا 🤣
ببخشید بهت بر نخوره
امیرحسین
۶ مهر ۱۴۰۱همیشه بخندی دوست من ناراحت نشدم فقط اینکه توی زندگیت با خدا با قران با ایاتش و اذان شوخی نکن همون موقع جواب میگیری این به من چند بار ثابت شده
مانی
۷ مهر ۱۴۰۱🤣
Royal Driver UK 70
۶ مهر ۱۴۰۱یکی از بهترین برند برای وارد همین پژو هست، ماشیناش خیلی موفقه ظاهر ، کیفیت، کم دردسر بودن طراحی خیلی خوبه کابین، من این ۲۰۸ رو ۲۰۶ خودمون قبول دارم
کرگدن باواریا
۶ مهر ۱۴۰۱حاچ بک بی رقیب :))
Hadi
۶ مهر ۱۴۰۱خیلی خوبه تو کلاس خودش طراحی های پژو زیبا و حس میکنم یه چند سالی جلو تر از سال تولیدشه 👌🏼…
مثل 206 سال 2000 هنوزم زیباست و تازگی داره ولی انقدر میبینیمش عادی شده…
208 خیلی عالیه و بنزینیش یه چیز دیگس…
کسرا
۲۲ مهر ۱۴۰۱حالم به هم خورد