پژو تصاویر رسمی کابین جدید i-Cockpit خود را منتشر کرده است که برای اولین بار چند ماه دیگر در نسل جدید ۳۰۰۸ الکتریکی ارائه خواهد شد.
پژو از کابین جدید i-Cockpit خود رونمایی کرده است که برای اولین بار در شهریور آینده در نسل جدید کراساوور ۳۰۰۸ تمام الکتریکی ارائه خواهد شد و سپس آن را در کل تولیدات این برند فرانسوی خواهیم دید. ویژگی اصلی این طراحی جدید یک صفحهنمایش ۲۱ اینچی خمیده در بالای داشبورد است که صفحه آمپر دیجیتالی، هدآپ دیسپلی و نمایشگر لمسی مرکزی را باهم ادغام میکند. این نمایشگر روی یک پایهٔ پشتی مخفی قرار گرفته و زیر آن نورپردازی LED کار شده تا نمایی شناور پیدا کند.
سمت راست این نمایشگر خمیده از نوع لمسی است که دسترسی به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و تنظیمات سیستم تهویه را فراهم میکند. علاوه بر این، یک نمایشگر کوچک لمسی هم روی کنسول مرکزی تعبیه شده که جایگزین دکمههای پیانو مانند نسل قبلی شده و کنترلهای میانبر را ارائه میکند. پژو در این داشبورد جدید همچنان غربیلک فرمان دو پره مربع مانند خود را حفظ کرده اما این غربیلک حالا به مجموعهای از دکمههای لمسی مجهز شده است.
کنسول مرکزی آیندهنگرتر از مدلهای کنونی پژو به نظر میرسد و کنترلهای دیگری مثل ولوم صدا و ترمز پارک برقی را در خود جای داده است. شیفتر گیربکس اما روی داشبورد در کنار دکمهٔ استارت جای گرفته است. دیگر قسمتهای داشبورد شبیه تکاملی از طراحی کنونی به نظر میرسد. نورپردازی داخلی هشت رنگ، تریم آلومینیومی و پارچههای باکیفیت نیز نمای لوکسی به کابین ۳۰۰۸ بخشیده و نشان از حرکت پژو به سطح بالاتر بازار دارد.
این شرکت هنوز نمای بیرونی کراساوور جدید خود را نشان نداده است ولی از طریق تصاویر جاسوسی میتوانیم ایدهای از فرم کلی این خودرو داشته باشیم. پژو نسل جدید ۳۰۰۸ را یک کراساوور فستبک الکتریکی توصیف کرده که این یعنی باید انتظار فرمی کوپه مانند را داشته باشیم که بسیار آیرودینامیکتر از نسل کنونی خواهد بود. انتظار میرود این کراساوور جدید فرانسوی از پلتفرم جدید STLA استفاده کند که قرار است جایگزین پلتفرم قدیمی EMP2 شود. ۳۰۰۸ با سه قوای محرکهٔ الکتریکی مختلف به بازار عرضه خواهد شد و بردی تا ۷۰۰ کیلومتر را ارائه خواهد کرد.
amir-z
۱۹ خرداد ۱۴۰۲غرق در تکنولوژی🤖
MehdiTurbo
۱۹ خرداد ۱۴۰۲کاری به دوستان متعصب و کشور بین ندارم
حقیقتا پژو مسیری رفته تو این چند سال که به خیلی از خودرو های ژاپنی و تویوتا ترجیحش میدم
حیف که پژو تو افول تو ایران بود و تو اوج نبود هر چند هما ۲۰۶ اون زمان طراحیش خیلی دلچسب بود برای زمان خودش
الان دیگه واقعا چند سال بحث کیفیت رفته این کسایی که سوار میشن تجربه دارن تو مقالات ماشین میگن الان دیگه فرانسه و کره ژاپن نداریم الان بحث نکنولوژی کیفیت داریم الان واقعا خودروهای اقتصادی خودروهای لوکس شدن خودروهای اقتصادی الان تماما امکانات تجهیزات خودروهای لوکس چند سال قبل دارن حتی اختلافشان خیلی کمتر خودروهای لوکس همزمان خودشان با توجه به اختلاف قیمت
یه زمانی بی ام و کجا بود ۵۳۰ کجا بود پارس کجا بود فرسنگها فاصله الان اینو با بی ام و نسل جدید مقایسه کنید اختلاف هست ولی نه در حد اون دوران خیلی از همینا را مدیون کره ایم ما اقتصادی سوارا اگه دستمون برسه البته کره تجهیزات طراحی تو خودروهای اقتصادی جا انداخت و بقیه برای رقبات همین کار کردن
واسه همین به عنوان یه اقتصادی سوار عاشق کره ام صرفا به این دلیل چون با پول خودروی اقتصادیم امکانات لوکس دارم حالا چه پژو باشه چه تویوتا چه کیا
هر کی دیدگاهی داری یکی متعصب یکی حسودی پایه دیدگاهش من خودرو رو صرفا خودرو میبینم چه بی ام و باشه چه لامبو چه پژو چه میتسو
پیام
۱۹ خرداد ۱۴۰۲طراحیش عالیه!!!
بهنام
۱۹ خرداد ۱۴۰۲عالیه حیف اون لوگوی پژو که تغییر بدی کرد .
حالا یکی
۱۹ خرداد ۱۴۰۲بهنام جان این تغییر استراتژیک بود
با اون لوگو، همه ناخودآگاه یاد دوران افول پژو با ماشینهای اقتصادی و ارزونش میافتادن و پژو هرچه زحمت میکشید بی فایده بود اما این تغییر لوگو، نماد تغییرات بسیار بزرگ در سیاستهای پژو هست.
پژو آهسته و پیوسته داره خودشو میکشونه به سمت دوران طلایی گذشته و تبدیل شدن به برندی رده بالا
MILADZM
۱۹ خرداد ۱۴۰۲یه پژو همیشه یه پژو میمونه
حالا اینچ به اینچ ماشین رو مانیتور کار بزار و بزک دوزک کن
فوقش بتونه در بازار انحصاری و شدیدا تبعیض آمیز و حمایتی اروپا دوزار بفروشه .
Python
۱۹ خرداد ۱۴۰۲یه ایرانی متعصب هم همیشه یه ایرانی متعصب میمونه
محمد
۱۹ خرداد ۱۴۰۲پرایدتو سوار شو پسر
Dan
۱۹ خرداد ۱۴۰۲همین سطح کامنتت نشون میده که کی برای سیستم گیمینگت خرج کرده
MILADZM
۱۹ خرداد ۱۴۰۲من به کامنتام افتخار میکنم
سطح کامنتام اگه نگم از همه بالاتره از 95 درصد کاربرای سایت بالاتره .
محمد
۱۹ خرداد ۱۴۰۲همین که میگی سیستم گیمینگ یعنی بچه ای پسر امیدوارم بتونی پولش رو جور کنی بخری
MehdiTurbo
۲۰ خرداد ۱۴۰۲چیکار بهم دارین اینقد عین دریل
کی سطح کامنتا پدال درست میشه
کی درست میشیم چه تو پدال چه کنار هم چه تو جامعه کی واقعا درست میشیم
فريد
۱۹ خرداد ۱۴۰۲طراحی داخلی فقط فرانسه
سید علیرضا
۱۹ خرداد ۱۴۰۲کاش بی ام و هم از پژو طراحی رو یاد می گرفت
(Saeed(peugeot
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ای جاااااانم ؛ آخه چی میشه گفت به این زیبایی و هنر …. پژو واقعا از کلاس قبلی خودش بالاتر رفته و اصلا از لحاظ طراحی با فولکس و رنو و ژاپنی ها قابل قیاس نیست …..
ولی این طراحی اگه تحسین هم بشه … اساتیدی تو ایران خورده میگیرن …مثل دوستی که بالا گفته بود بزک دوزک …..😂😂😂
hamid
۱۹ خرداد ۱۴۰۲نمایشگر خیلی بالا نیست کمی جلوی دید اولیه رو نگرفته ؟شایدم من اشتباه می کنم
مجتبی .
۱۹ خرداد ۱۴۰۲این مدل نمایشگر که فکرکنم اولین بارتوسط کادیلاک وبعد بی ام و کار شد خیلی جالبتر ازاون مانیتور مسخره تسلاست که بعضیهام پیروی کردن. خوبه که طرحهای جدید اول توسط برندهای باسلیقه ولوکس اجرا بشه تا وقتی همه گیر شد مسخره نباشه.واقعا کادیلاک یک آپشن تکنولژیک ونازیبارو کاملا تبدیلش کرد به یک آیتم زیبا. ممنونیم ازت کادیلاک. البته ماها نمیدونم تاکی فقط تماشاگریم اونم عکساشو.
همایون
۸ تیر ۱۴۰۲داداش طرح دوتا مانیتور کنار هم اولین بار توسط بنز ارائه شد حالا کادیلاک چون برداشت خمیده کردش شد طرح کادیلاک؟!!!!!!حتی اولین باری که تصاویر کابین اسکالید اومد بیرون تقریبا همه جراید گفتن از اس کلاس الهام گرفته.حالا چون بنز تو نسل جدید طراحی داخلیش خراب کرده دلیل نمیشه اختراعشو بزنیم بنام کادیلاک و بیمر.البته اینکه خودروسازان از اختراعهای همدیگه با کمی تغییرات استفاده کنن یه چیز طبیعیه
مهردادکمال
۱۹ خرداد ۱۴۰۲چه قشنگ
Behi
۱۹ خرداد ۱۴۰۲فرانسوی ها همیشه خاص طراحی میکنن! بعد حدود ۲۰۱۵ طراحی شرکتهای فرانسوی عالی شده.
مهرداد
۱۹ خرداد ۱۴۰۲خوبه بنز این مانیتورو به جایه کلیومتر گذاشت همه یاد گرفتن😒😒😒 بابا حیف اون پشت امپرای قدیمی نبود😔
سید علیرضا
۱۹ خرداد ۱۴۰۲به دنیای خودروهای تمام الکتریکی خوش آمدید ، خداحافظ درون سوز
Alireza
۱۹ خرداد ۱۴۰۲همیشه طراحی داخل ماشینای پژو رو دوست داشتم و اینم واقعا فوقلعاده جذاب زیبا شده
Erfan
۱۹ خرداد ۱۴۰۲زیباییش واقعا حد و مرز نداره.
طراحی های داخلی و خارجی پژو رو واقعا دوست دارم.فکر نکنم کسی باشه که طراحی های پژو رو دوست نداشته باشه
DNA
۱۹ خرداد ۱۴۰۲به قول ی بنده خدا ” پژوها چقد خوب شدن”
گلاب
۱۹ خرداد ۱۴۰۲یکی از زیباترین طراحی های داخلیه که فقط یه تبلت نچسبوندن وسط و طراحی کردن
مهدی
۲۰ خرداد ۱۴۰۲اگر به ناموس کسی برنمیخوره به نظرم تو سگمنت هایی که پژو محصول داره بهتر از بقیه اروپایی ها عمل میکنه
Peyman.JDM
۲۰ خرداد ۱۴۰۲طراحی عالی و گیرایی داره 👌
ایشالا قیافه بیرونیشم همینطور خواهد بود