ایران خودروایستگاه خبرپژو

بازگشت پژو 207 صندوق دار به خط تولید ایران خودرو؛ مشخصات و قیمت 1403

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مجمع عمومی سالانه این شرکت، بازگشت ۲۰۷ صندوق‌دار را برای تولید نیمه دوم سال ۱۴۰۳ اعلام کرد.
بازگشت پژو 207 صندوقدار به خط تولید ایران خودرو | مجله پدال

در سال ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ تعداد محدودی ۲۰۷ صندوق‌دار تولید شد و بعد مدیران وقت ایران‌خودرو تصمیم گرفتند ۲۰۷ هاچبک‌ را در کنار انواع ۲۰۶ و رانا پلاس عرضه کنند. حالا پس از ۵ سال توقف تولید ۲۰۷ صندوق‌دار، این محصول به خط مونتاژ باز خواهد گشت تا احتمالا، گران‌ترین محصول در گروه ۲۰۶ و ۲۰۷ و رانا موسوم به سدان کلاس B باشد.

آذر ماه سال ۱۴۰۲ در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو اخبار مختلف از بازتولید ۲۰۷ صندوق‌دار منتشر شد. پژو ۲۰۷ صندوقدار جدید قرار است کامل‌ترین محصول ایران خودرو در کلاس B باشد. این خودرو به پیشرانه ۱/۶ لیتری تنفس طبیعی TU5 پلاس با قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر مجهز است. همچنین جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT با ساختار انتقال توان به چرخ های جلو استفاده می‌شود. قوای محرکه پژو ۲۰۷ صندوقدار جدید با خودروهایی مثل ۲۰۷ هاچبک پانوراما و تارا اتوماتیک مشابه خواهد بود.

در بحث امکانات رفاهی و ایمنی ۲۰۷ صندوقدار جدید قرار است تا کامل تر از محصولاتی چون رانا پلاس باشد. این خودرو به سقف شیشه‌ای با سایه‌بان دستی، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، آینه‌های تاشو برقی، فرمان کمکی برقی با دوخت چرم، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، آینه حساس به نور، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسور نور، سنسور باران، رینگ آلومینیومی، سنسور پایش فشار باد تایرها و دو کیسه هوا مجهز است.

در بازار آزاد، قیمت ۲۰۷ صندوق دار اتوماتیک مدل ۱۳۹۸، حدود ۷۰۰ میلیون تومان است. قیمت ۲۰۷ هاچ‌بک سقف پانوراما هم از یک میلیارد تومان گذشته است. باتوجه به شرایط موجود و اظهارات مدیران ایران خودرو، قیمت کارخانه برای نسخه‌ی ۱۴۰۳، حدود ۷۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود و طبیعتا ۲۰۷ صندوق‌دار جدید برای مشتری بازار آزاد، بیش از یک میلیارد تومان هزینه خرید خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۱۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. نانو

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (142 ديدگاه)

    دنده عقب پیشرفت خودرویی کشور

    موافقم 23
    مخالفم 2
  2. gabriel

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (133 ديدگاه)

    یعنی جهنمی ترین نقطه تمام کائنات ج.ا است چراکه اگه جز این بود نباید از بازگشت به 10سال قبل احساس شعف میکردیم!!!!!!!!!!!!

    موافقم 16
    مخالفم 9
    1. amirkhanzadeh

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (332 ديدگاه)

      👏

      موافقم 15
      مخالفم 10
  3. genius

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1335 ديدگاه)

    208 هم تو دنیا دیسکانتینیو شده عزیزان ابر قددددرت منطقه دارن میرن ته مونده ی انبار دانگ فنگ پژو رو بیارن باهاش 206+ سدان مونتاژ کنن!ممنونم ازتون که هستید

    موافقم 17
    مخالفم 6
    1. Dan

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (667 ديدگاه)

      دیسکانتینیو✅
      توقف تولید❎

      موافقم 16
      مخالفم 6
      1. ایران دوست

        ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (17 ديدگاه)

        دیسکانتینیو صدبار بهتر از عبارت تمام عربی توقف تولید است. ما ایرانیان اصیل هر زبانی رو به عربی ترجیح میدیم. اینجوری که رگ گردن جناب عالی برای این عبارت عربی بالا اومد برای زبان پارسی بالا نیومده. هر دو واژه «توقف» و «تولید» عربی هستند پس میگیم دیسکانتینیو تا زمانیکه پارسی اون پیدا بشه

        موافقم 21
        مخالفم 8
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2698 ديدگاه)

          خوش به حالت که نمی دونی پارسی “توقف تولید” می‌شه “پایان ساخت”
          اوج عقب ماندگی فرهنگی در ایران، استفاده از واژه‌های انگلیسی غیرکاربردی هست
          فقط می تونم متاسف باشم برای دیسکانتینو گفتن جوان ایرانی

          موافقم 14
          مخالفم 10
        2. Dan

          ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (667 ديدگاه)

          کاری ندارم عبارت عربی باشه پارسی یا انگلیسی.
          صرفاً میگم از یه عبارت جا افتاده تری استفاده کنیم عوض اینکه دانش واژه شناسیمونو به رخ هم دیگه بکشیم.
          میتونستم ۱۰ تا گزاره دیگه برای دیسکانتینیو بنویسم ولی اولین چیزی که به ذهنم رسید همون «توقف تولید» بود.
          چون وقت بنده کم بود ننشستم فکر کنم و عبارت پارسیشو پیدا کنم.
          شما به بزرگیتون عذر بنده رو بپذیرید.

          موافقم 15
          مخالفم 4
        3. داوود رستمی

          ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1 ديدگاه)

          اوج عقب ماندگی فرهنگی در ایران فقط لونجا که وبسایت تخصصی خودرو به جای پرخوران می نویسه توربو شارژ و hybrid رو مینویسه هیبرید (هایبرید هم نه)

          موافقم 8
          مخالفم 9
        4. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2698 ديدگاه)

          دلیلش خیلی ساده است
          ما به سواد میلیون‌ها ایرانی ماشین‌باز احترام می‌گذاریم آنچه توسط کل ایرانی‌ها پذیرفته است، قبول می‌کنیم
          پرخوران یک واژه من‌درآوردی مسخره است که هیچ مکانیک و ماشین‌بازی استفاده نمی‌کنه، هایبرید هم توسط ایرانی‌ها پذیرفته نشده و هیبرید تلفظ می‌کنن، مثل موستانگ و دوج که همه می‌دونیم تلفظ امریکایی چیز دیگه است

          موافقم 23
          مخالفم 3
        5. 8Dark8Night8

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (39 ديدگاه)

          دیسکانتینیو عزیز درحال حاضر ۲۰۶+ داره براتو عرضه میشه و اونور اب مردم تو رفاه با خودرو های روز لذت رانندگی رو میبرن کاش میفهمیم الان مسئله ما چیه

          موافقم 11
          مخالفم 1
        6. genius

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1335 ديدگاه)

          آقای اشتری جان زبان علم مهندسی انگلیسی است نمیدونم خود شما سررشته ای در مهندسی دارید یا مثل میلیونها ماشین باز فقط عشق ماشین دارید ولی تحصیلات و کارتون چیز دیگه ای است؟ مهم نیست مهم اینه که شما از استاتیک و دینامیک که عملا اول راه ورود به جهان مهندسی است با زبان لاتین سروکار داری حتی کسی نمیاد به استاتیک بگه درس ایستایی داریم!!!!!خواهشا کاسه داغتر از آش نباشید و بپذیرید زبان جهانی علوم فنی درحال حاضر انگلیسی میباشد

          موافقم 6
          مخالفم 10
        7. S

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (157 ديدگاه)

          الان کسی از مهندسی حرف زد؟

        8. محمد

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1134 ديدگاه)

          بدبخت عرب ستیز.
          باز تو اشتراکات ژنتیکی بیشتر با عربه نسبت به اون انگلیسیه‌ داری.

          موافقم 3
          مخالفم 7
      2. علی

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        شرم امور ماشینی از رد خارج دوباره تولید بشه

  4. صدرا

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    می‌دونم حرفم بی ربطه ولی الان با بودجه 1.400خوبه بهمن ریسپکت صفر خرید یا برم سراغ اریزو 5 صفر یا اریزو 6پرو کارکرده

    موافقم 13
    مخالفم 1
    1. amir

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3369 ديدگاه)

      چینی کارکرده که هیچی ریسپکت زیاد رایج نشد
      میمونه آریزو ۵

      موافقم 11
    2. کاربر آنلاین

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (7 ديدگاه)

      یا ریسپکت بخر یا اریزو ۶ پرو
      اگه اس یوی می خواهی تگو ۷ یا sx5 صفر بخر

      موافقم 4
      مخالفم 5
      1. کاربر

        ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (139 ديدگاه)

        تیگو ۷ الان ۱۷۳۰ هست

        موافقم 9
        مخالفم 1
        1. کاربر آنلاین

          ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (7 ديدگاه)

          الان ۳۰ تا ۶۰ کارش گیر میاد البته تیگو هفت معمولی میتونه یه چانگان cs35 پلاس بگیره ولی اگه گیرت بیاد
          اگه هم کره ای خوب سالم یا ژاپنی خوب پیدا کنی بهتر از همه این ها هست

    3. هراکلیوس

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (179 ديدگاه)

      رسپکت

      موافقم 5
      مخالفم 2
    4. کسرا

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (158 ديدگاه)

      ۶ پرو به شرط تمیز بودن

      موافقم 10
    5. علیرضا

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (234 ديدگاه)

      بی شک مزدا ۳ اتاق قدیم یا رنو مگان اگر هم سواری رویای میخوای سیتروئن c5 اگر هم بازار خرید فروش برات مهم نیست پژو ۴۰۷

      موافقم 5
      مخالفم 17
      1. محمد

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1134 ديدگاه)

        بعد خریدن سیتروئن c5 برای‌ خرید قطعه بزنی تو سر خودت که چه غلطی کردی.

      2. محمد

        ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1134 ديدگاه)

        بعد خریدن سیتروئن c5 برای‌ خرید قطعه بزنی تو سر خودت که چه غلطی کردی.

    6. کاربر

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (139 ديدگاه)

      بهمن موتور که تا پایان سال فروش نداره به خواطر تعهدات سامانه یکپارچه.به نظرم با این بودجه سراغ kmc j7 برو موتورش قوی تره گیربکسشم دوکلاچه هست هرچند اونقدر تعریفی نیست گیربکسش ولی باز خوبه.فیسشم سلیقه ایه ولی باز جدیدتره.اما به نظرم چینی کراس اور بگیرید خیلی بهتره بازارش هم بهتره یه کلاسی هم داره.

    7. AMIR L

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (33 ديدگاه)

      تو خرید ریسپکت شک نکن!

      سواری نرمتر هندلینگ بهتر.

      موافقم 1
      مخالفم 5
  5. ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4755 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ها ولی نه برای سال ۲۰۲۴ که براش ۷۵۰ تومن بدی😐✋

    موافقم 12
    مخالفم 1
  6. رضا

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (269 ديدگاه)

    تا زمانی که ماشینای بهتر و ارزون تری مثل خانواده دنا پلاس و تارا و دویست و هفت هاچبک در انواع مدلا هست کی هفتصد تومن پول بابت این میده؟تارا اتوماتیک v4 با همین موتور تیو فایو پلاس و آپشن های بیشتر و اتاق جادار تر و سواری پایدار تر و نرم تر و قیمت کمتر کارخونه هست
    دنا پلاس توربو اتومات آپشنال هم بماند که از هر نظر از این سر تر هست و شتاب و توان موتورش اصلا با تیو فایو پلاس و نسخه معمولی قابل مقایسه نیست
    دویست و هفت صندوق دار فضای تنگ و ناکارآمد دویست و هفت هاچبک رو داره ولی جمع و جور بودن و راحتی رانندگی و اسپرتی و زیبایی اونو نداره خب کسی که ماشین تو دست و اسپرت و کمی زیبا بخواد میره همون نسخه هاچبکش رو با قیمت صد تومن ارزون تر از کارخونه میخره خیلی هم شیک تر هست اگر هم فضای بار و ماشین خانواده بخواد تارا اتو گزینه خیلی بهتریه حتی دنا با وجود جای کم باز از این ردیف عقبش خیلی راحت تره
    بنظرم ایران خودرو بجا این کارا باید به فکر ماشینای جدید تر باشه نه که همون ماشینای قدیم رو که فروش نداشتن و کنار گذاشته شدن رو دوباره عرضه کنه
    محصولات حال حاضرش درسته نه کیفیت دارن و نه بروز هستن ولی تنوع زیاد دارن
    نیازی نیست یک ماشین بنجل دیگه به لیست محصولاتش اضافه بشه

    موافقم 16
    مخالفم 1
  7. حسین

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (2979 ديدگاه)

    کاش صندلی هاش هم ایربگ داشت و طراحی داخلی اش جدید میشد.

    موافقم 12
  8. علی جردن

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1868 ديدگاه)

    رانا پلاس و این هر دو یک ماشینن بنظرم که فیس رانا پلاس زیباتره

    موافقم 7
    مخالفم 6
    1. froG-driVer

      ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (894 ديدگاه)

      از کسی که 911 صفر رو بالاتر از 300 sl میدونه،از این بیشتر انتظاری نمیره…

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. علی جردن

        ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1868 ديدگاه)

        هر دو تاش یک ماشینن دقیقا یک ماشینن هیچ فرقی بجز چراغ و داشبورد ندارن
        موتور و پلت فرم و شاسی دقیقا یکسانه

        موافقم 4
        مخالفم 5
  9. mickeyy

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    اگه دقت کنید نمونه خارجی 206 پلاس صندوق دار گلگیر عقب و سپر عقب با نمونه تولید ایران متفاوته. به نظرم نمونه خارجی طراحی بهتری داره ولی اینا حتی زحمت همین کار رو هم به خودشون ندادن و همون گلگیر 206 صندوقدار رو گذاشتن روش

    موافقم 10
    مخالفم 1
  10. ابراهیم

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فیس ۲۰۷ عالیه صندوقدارش خیلی زیباست. ی تغییر داخل داشبورد بدن صندلی ها برقی کنن عالی تر میشه در کل عالیه

    موافقم 2
    مخالفم 18
    1. کیا

      ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      همین امثال شماها هستین ک این خودروسازی ها هر‌روز پرووتر و وقیییح تر‌میشن.
      تحریم کنید مردم بدبخت زجرکشیده تحریمشون کنید اشغال هاشون روی دستشون باد کنن
      نخریییییییییییییییییید
      تحرییییییییییییم دوساله حساب‌کار دست همشون میاد

  11. سهیل گل آزاد

    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    با ۴۵ ۴۶ سال پر از ادعا الان دنبال مونتاژ ته مونده های انبار دانگ فنگ هستن و همونا رو هم میان با قیمت پرت و پلا تو پاچه ملت میکنن ولی کشورهای بی عرضه همسایه پرفروش ترین ماشینای بازارشون مدل های روز برند های تویوتا و نیسان و هیوندای و کیا هست 😐

    موافقم 14
    مخالفم 1
  12. حدیقه

    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (35 ديدگاه)

    خوش به حالت ایران خودرو
    بالاخره به آرزوت رسیدی

    موافقم 2
    مخالفم 1
  13. Reza

    ۲۲ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ای هرچی خاکه توسرتون بااین پیشرفتتون.۲۰۷ ورانا خودشون بایداز رده خارج بشن ولی شما تازه میخواین ۲۰۷ صندوقدار بعد ۵ سال برگردونید خط تولید.

  14. کیا

    ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ملتو ب تمسخر گرفتن؟ این چ شوخیه هولناکیه؟
    207صندوق دار . ۴۰۵؟
    ایسگا کردین ملتو😡 چیه بلد نیستین پلتفرم طراحی کنین؟ بلد نیستین اتاق و شاسی و زیربندی طراح‌کنین؟
    چتونه مگه نارضایتی مردمو نمیبینید. کورید یا کر؟
    نمیشنوید دارن هر روز فح..تون مییدیم ما؟ لعنتتون میکنیم؟
    اقانمیتونین تولید کنین جمع کنین خودروسازیتونو
    مردم ک احم…ق هستن فقط میخرند مردم بیشعور هموطن ساده لوح نخر تا ورشکست بشن ساپ..و ایراخر رو . نخرررررید تحریمممم تحرییییییم خودروسازها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا