پژوچشم انداز

پژو 508L وارداتی؛ مشخصات و قیمت مدل 2025 در ایران

به تازگی چند دستگاه پژو 508L وارد ایران شده است. واردات خودروهای پژو از طریق روابط تجاری با شرکت‌های چینی انجام می‌شود و ظاهرا سیف خودرو، نماینده‌ی فروش خواهد بود.

پژو مهمترین بازیگر خارجی در تاریخ خودروسازی ایران است. هر چند که رنو و چند برند امریکایی، چند دهه قبل از پژو اقدام به مونتاژ محصولات مختلف در خاک کشورمان کردند؛ از اوایل دهه ۷۰ خورشیدی تا امروز انواع ۴۰۵ و ۲۰۶ با تیراژ بسیار بالا برای مردم ما عرضه می‌شود. این شرایط، برند پژو را برای بازار ایران، دارای شهرت و جایگاه ویژه کرده است.

بیشتر بخوانید:

شرکت پژو (Peugeot) توسط خانوادهٔ پژو در سال ۱۸۱۰ با ساخت دستگاه‌های خانگی آسیاب‌ قهوه، شروع به کار کرد. دوچرخه و موتورسیکلت سبک، دیگر محصولات پژو بودند که قبل از خودروهای بنزینی توسط برند فرانسوی، تولید شدند.. نخستین خودروی پژو، به نام تیپ ۱ (Type one) یک مدل سه‌چرخ بود که در سال ۱۸۸۶ توسط آرمان پژو و با همکاری گوتلیب دایملر تولید شد. پژو جزو نخستین شرکت‌های خودروسازی جهان است و امروزه یکی از زیرمجموعه‌های گروه استنلانتیس محسوب می‌شود.

اولین پژو ۵۰۸ سال ۲۰۱۱ رونمایی شد. این محصول، توسط ایران خودرو به خط مونتاژ رسید. معرفی نسل دوم در سال ۲۰۱۸ همزمان با تحریم‌ها علیه ایران شکل گرفت و طبیعتا نتوانست در کشور ما جایی داشته باشد. این خودرو برای مدل ۲۰۲۵ در فرانسه و چین مونتاژ می‌شود. ظاهرا نسخه‌ی L همراه فیس لیفت جدید، وارد ایران خواهد شد که از محصولات کارخانه‌ی دانگ فنگ –پژو سیتروئن موسوم به DPCA است.

طراحی بدنه و نمای بیرونی پژو 508L وارداتی

نسخه‌ی L نسبت به ۵۰۸ مونتاژ فرانسه، ۱۲ سانتی‌متر کشیده‌تر است؛ اما فاصله محوری این‌ خودروها فقط ۵ سانتی‌متر تفاوت دارد. پژو 508L با دو نوع بدنه‌ی سدان و استیت تولید می‌شود. فعلا فقط مدل سدان وارد ایران خواهد شد.

مدل ۲۰۲۵ نسبت به نمونه‌های قبل از فیس‌لیفت، تفاوت‌های جالبی ارایه می‌دهد. سه خط موازی LED برای روشنایی روز، حالت عمودی دارند و جلوپنجره نیز حالتی مشبک با طرح سه‌بعدی فراهم می‌کند. یکی از مهم‌ترین نکات مثبت در طراحی پژو 508L جدید، فقدان ادوات پلاستیکی سیاه‌رنگ برای سپر است. همچنین لبه‌ی کاپوت به خوبی تا کاسه چراغ‌ها کشیده شده و خط اضافی ندارد.

حس اسپرت و تهاجمی به وضوح در پژو 508L دیده می‌شود. از نمای جانبی هم می‌توان حالت خاص چراغ‌ها با فرم بوم‌رنگی را مشاهده کرد. حجم‌دهی بدنه برای پژو 508L با ظرافت قابل قبول انجام شده و فاقد شلوغی است. خطوط برش درها و کشیدگی سقف تا انتهای درپوش صندوق، این موضوع را نشان می‌دهد.

پشت خودرو با پیوستگی چراغ‌ها، متفاوت از مدل‌های قدیمی پژو است اما نوار روشنایی در سراسر این قسمت، وجود ندارد. مواد پلاستیکی سیاه‌ در محدوده‌ی بین چراغ‌ها، چندان جذاب دیده نمی‌شود و همراه ادوات پایین سپر، حس لوکس ۵۰۸ را کاهش می‌دهد. حجم‌دهی بدنه، کاپوت عقب و محل نصب پلاک با شخصیت اسپرت این خودرو، هماهنگ هستند.

برای پژو 508L طول ۴,۸۷۰ و عرض ۱,۸۵۵ و ارتفاع ۱,۴۵۵ و فاصله محوری ۲,۸۴۸ میلی‌متر وجود دارد. ابعاد این خودرو، مشابه تویوتا کمری ۲۰۱۵ موجود در ایران است و البته سدان فرانسوی، اندکی بزرگ‌تر محسوب می‌شود.

طراحی کابین و نمای داخلی پژو 508L وارداتی

مطابق آنچه از پژو در سال‌های اخیر دیده‌ایم، سبک طراحی آینده‌نگر و فناوری محور برای ۵۰۸ جدید نیز ارایه شده است. پشت فرمان این خودرو، حس کابین هواپیما یا حتی سفینه‌های فضایی در فیلم‌های علمی –تخیلی تداعی می‌شود.

کابین پژو 508L اسپرت و مدرن، با فاصله از رقبای ساخت ژاپن و کره است. فرمان در بالا و پایین، حالت تخت و D شکل دارد. برخلاف غالب خودروهای دنیا، راننده برای تماشای اطلاعات فنی مربوط به پنل (کلاستر) از فضای بالای فرمان استفاده می‌کند. حتی دسته‌دنده، روی سطح شیب‌دار نزدیک فرمان نصب شده است تا خلاقیت در کابین ۵۰۸ را بیشتر نشان دهد. مدل پایه دارای نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ است اما نمونه‌ی ۱۲/۳ اینچ در نسخه‌های سفارشی ارایه می‌شود.

صندلی‌های چرم با راحتی قابل قبول، ۵۰۸ جدید را به کلاس لوکس نزدیک می‌کند. این خودرو به لطف فاصله محوری تقریبا ۳ متری، فضای بسیار خوب جلوی زانو برای ۴ سرنشین بلند قد ارایه می‌دهد. صندوق ۴۸۷ لیتری نیز برای سفرهای خانوادگی، کافی به نظر می‌رسد. صندلی‌های عقب نیز، قابل جمع شدن هستند و حمل بار تا ۱۵۳۷ لیتر را ممکن می‌کنند.

پیشرانه و تجهیزات فنی پژو 508L وارداتی

باتوجه به عرضه‌ی ۵۰۸ در اروپا و دیگر کشورهای جهان، تنوع پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی برای این خودرو، زیاد است. همه‌ی مدل‌های بنزینی از موتور ۱/۶ لیتر توربو استفاده می‌کنند. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودروها حدود ۷ تا ۸ ثانیه است اما ۵۰۸ دو دیفرانسیل پلاگین هیبرید، در زمان ۵/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۵۵ کیلومتر برساعت دارد.

پیش‌‌بینی می‌شود نمونه‌ی وارداتی، فاقد فناوری هیبرید با میانگین مصرف سوخت ۷ لیتر در صد کیلومتر باشد. قدرت ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر برای پژو 508L مجهز به موتور ۱/۶ لیتر توربو فراهم می‌شود.

از امکانات ایمنی پژو 508L  می توان به سیستم‌های کنترل پایداری و کشش  BAS ،BA ،CSC ،EBD ESC ،DSC ،ESP ،ASR ،TRC TCS ،ABS)، فناوری کنترل حرکت در شیب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ترمز اضطراری هوشمند، شش کیسه هوای ایمنی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پایش باد تایرها، سیستم‌های دستیار رانندگی سطح خودران ۲.۵ (شامل: رادار برخورد از جلو، هشدار خروج از خط، تابلوخوان، پایش خستگی راننده، کروز کنترل تطبیقی در تمامی سرعت‌ها، رانندگی بین خطوط، هشدار ترافیک از عقب، رادار هشدار باز کردن درهای عقب، هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور) و سنسور پارک جلو-عقب و طرفین خودرو اشاره کرد.

تجهیزات رفاهی پژو 508L شامل استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، سانروف برقی، سنسور نور و باران، سیستم تصفیه هوای کابین، تهویه خودکار دوگانه، سیستم صوتی شش بلندگو از برند  Audiophile با فرمان‌پذیری صوتی، رابط اپل کار پلی و اندرویداتو، صندلی های جلو برقی و دارای گرمکن، صندوق عقب برقی با حسگر پا، پدال تعویض دنده پشت فرمان، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و روشنایی هوشمند پژو به همراه نوربالای خودکار هستند.

قیمت پژو 508L در چین و پیش‌بینی برای ایران

بودجه‌ی لازم برای خرید پژو 508L مونتاژ چین همراه موتور ۱/۶ لیتر توربو و امکانات گفته شده در بالا، حدود ۲۵ هزار دلار است. نسخه‌ی پلاگین هیبرید با تجهیزات کامل، نزدیک به ۳۰ هزار دلار قیمت دارد. از مجموع موارد گفته شده، ضمن توجه به نرخ ۹۰ هزار تومانی برای دلار، حدود قیمت قابل پیش‌بینی برای پژو 508L وارداتی، ۴ میلیارد تومان است.

در بازار ایران، رقیب چندانی برای پژو 508L سدان دیده نمی‌شود. هیوندای سوناتا و کیا اپتیما K5 جدید هم، تقریبا ۴ میلیارد تومان هزینه خرید دارند اما چنان محدود و کم‌تعداد وارد شده‌اند که عملا فضای رقابتی فراهم نمی‌کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۸ رای

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. ______________

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    خب قضیه کنسله
    همین که پایین تیتر رو خوندم که گفته بود قراره توسط سیف خودرو بیاد همچی روشن شد
    سیف خودرو بدقول ترین خودرو ساز ایران میشه گفت محسوب میشه و خودرو هایی که تولید کرده بشدت نادر و کمیاب هستن
    و نهایت بیشتر از 100 تا ازش تولید نمیکنه و به مشکل مالی میخوره

    موافقم 75
    مخالفم 3
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (3268 ديدگاه)

      هنوز مشخص نیست چه طور وارد می‌شه

      موافقم 24
      مخالفم 7
    2. علی Shelby

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (705 ديدگاه)

      خوبه دیگه ایران هم خودروی کمیاب داره 🤣🤣🤣

      موافقم 22
      مخالفم 4
  2. امین

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (485 ديدگاه)

    بنظرم از ماشینهای کره ای کیفیت ساخت بهتر و بادوام‌تر و قابل اعتماد تری داره و مثل اغلب ماشینهای اروپایی هندلینگ بهتری از آسیایی ها داره. هرچند به کیفیت ژاپنی اصلا نیست.

    موافقم 58
    مخالفم 26
    1. nima.jdm

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1120 ديدگاه)

      پژو سال هاست توی ایرانه و مشخص شده اصلا دوام و کیفیت نداره
      پژو تا سال ۱۹۹۰ خوب داشت پیش می‌رفت ولی به مرور نقشش کم‌رنگ تر و کم‌رنگ تر شد
      بنظرم برعکس گفتی
      ماشین کره ای امروز مورد اعتماد تره تا فرانسوی ها

      موافقم 41
      مخالفم 79
      1. امین

        ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (485 ديدگاه)

        این پژوهان ایرانی هستن ، حتی همین ایرانی ها هم از کره ای ها بهترن ، شاتون نمیزنن، یاتاقان نمیزنن، مشکلات کره ای ها ، کم تو سایت گفته نشده

        موافقم 38
        مخالفم 37
        1. nima.jdm

          ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1120 ديدگاه)

          کاری ندارم من کره ای فن نیستم و پژو و رنو رو هم دوست دارم ولی اگه محصولات فرانسوی خوب بودن پس چرا نتونستن وارد بازار آمریکا بشن؟

          موافقم 30
          مخالفم 22
        2. B

          ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1025 ديدگاه)

          این دیگه عقدست پژو رو اصلا حساب نمیکنن خود تویوتا هم چندین خبر منفی ازش کار شد بیمر همینطور فورد تسلا و … اما پژو نه بخاطر اینکه با کیفیت تره ؟ نه چون اصلا کسی به پژو اهمیت نمیدهچندوقت یبار محصول جدید معرفی شاید کار کنن خبرشو

          موافقم 4
          مخالفم 8
      2. منصور

        ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (42 ديدگاه)

        ماشین های فرانسوی خصوصا پژو ،در دمای زیر ۳۰درجه ،از لحاظ موتوری و فنی کارایی بسیار بهتری دارن تا دمای بالاتر ،اینو تو انواع تولیدات ایران خودرو که از قوای محرکه پژو استفاده میکنن، به وضوح میشه دید ! بهمون خاطر برای اقلیم ما در مقایسه با ماشین های ژاپنی چندان مناسب به نظر نمیاد !

        موافقم 37
        مخالفم 7
      3. BMW is GOD

        ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (317 ديدگاه)

        عزیز من پژو اگه فرانسوی باشه به هر چی چینی و کره‌ای و داخلی هست می‌ارزه
        اون پژوهایی که آشغال هستند و به هیچ دردی نمی‌خورن و بدنه ندارن و موتور آشغال دارن رو ایران تولید کرده
        شما اگه پژو ۴۰۵ فرانسوی داشته باشی با یه پژو ۴۰۵ ایرانیزه خیلی خوب فرقشون رو متوجه میشی
        این پژوهایی که شما می‌بینید واشر می‌زنند و هزار تا مشکل دارن ایرانیزه هستن
        ای خدا ایران خودرو رو لعنت کنه که اسم و رسم پژو رو نابود کرده و هر کسی که اسم پژو رو می‌شنوه یاد یه ماشین آشغال میفته
        در ضمن پژو ۴۰۵ تو سال ۱۹۸۷ یا ۱۹۸۸ (درست یادم نیست کدوم سال بود) خودروی سال اروپا شد

        موافقم 40
        مخالفم 19
        1. منصور

          ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (42 ديدگاه)

          بله درست میگید
          سال ۱۹۸۸ بعنوان خودرو سال ،،،،اروپا،،،،!!!! معرفی شد .

          و دمای اروپا به ندرت از ۳۰ درجه تجاوز میکنه .

          موافقم 10
          مخالفم 14
        2. nima.jdm

          ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
          سوابق: (1120 ديدگاه)

          پژو اگه خوب بود که وارد بازار آمریکا میشد
          من اصلا کره ای فن نیستم ولی در حال حاضر بنظرم کره از فرانسه خیلی سر تره
          فرانسه در صورتی بهتر بود که امروز هم محصولاتش مثل دهه های قبل ۹۰ می‌بود

          موافقم 11
          مخالفم 22
      4. MITSUBISHI(JDM)

        ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (1456 ديدگاه)

        پژو از لحاظ دوام عالیه
        اینی که تو کشور میبینی ازش زدن
        مثلا از تسمه تایم به جای زنجیرتایم استفاده کردن و یا از موقع ورود پژو کیفیت آلیاژ موتورش ، بدنه و شاسی … بسیار کاهش یافته
        درکل از پژو یه خاطره ازش مونده تو ایران

        موافقم 18
        مخالفم 3
    2. Sina_carshow

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (440 ديدگاه)

      این ماشین گیربکس و موتورش مال دانگ فنگ هستش و تمام تو کارخونه دانگ فنگ تولید میشه و کیفیت ساخت هم تفاوت هایی با نسخه اصلی داره حتی تایر های متفاوتی برا کاهش هزینه روش گذاشتن
      تقریبا تمام وارداتی ها گیربکس و موتور چینی دارن و تو چین تولید میشن هیچ ماشینی جنس اصل خودش تو واردات نیس که خوب جز تحریم و محدودیت ها بخوام دلیل دیگشم توضیح بدم چرا اینجوریه کامنتم تایید نمیشه ولی احتمالا دوستان حدس میزنن قضیه چیه

      موافقم 25
      مخالفم 9
    3. همایون

      ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (991 ديدگاه)

      تا از نزدیک نبینی نمیشه از عکس متوجه شد مثلا کیا اپتیما جدید مونتاژ چین واقعا کیفیت بدش آدم رو متعجب میکنه اصلا نمیشه باور کرد این نسل جدید همون اپتیماهای داخل ایرانه به نظر من مقدار کاربرد پلاستیک و کلا کیفیت پایینش انقدره که چینیهای درجه یک وارداتی یه سروگردن ازش بهترن حالا نمیدونم نمونه های مونتاژ آمریکا یا کره نسل جدید اپتیما هم کیفیت داخلیشون اینجوریه یا نه اونایی که هر دوتارو دیدن فقط میتونن نظر بدن

  3. Taha Ayoobi

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (5797 ديدگاه)

    عقبش شبیه آئودی RS7 انگار

    موافقم 1
    مخالفم 16
  4. Nismo

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1759 ديدگاه)

    پژو در هر رنگ و شکل و مدلی اشغاله

    موافقم 18
    مخالفم 49
    1. پوریا

      ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      تا حالا ماشین پژو ساخت فرانسه سوار شدی ؟ لطفاً شما درباره سایپا یا ماشین های چینی نظر بده.

      موافقم 8
      مخالفم 2
    2. اشکان

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      پژو ۵۰۸ جی تی لاین سوار شو تا بدونی ماشین یعنی چی دیگه ماشین های کره ای و چینی برات فرغون و اسباب بازی حساب میشن .
      .
      . حقم داری همیشه پژو ۱۰۰% ایرانی سوار شدی فکر می‌کنی این هم ازوناست.

  5. Ali

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (68 ديدگاه)

    با طراحیش زیاد حال نکردم

    موافقم 7
    مخالفم 26
  6. محسن

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ماشین چینی ها گزینه های بهتری هستن .
    هم با تیراژ بالاتری تولید میشن هم خیال آدم از بابات تحریم ها راحته .
    کیفیت شونم که فرق خاصی نداره همه ماشین های دنیا مصرفی شدن و مثل قدیم با دوام تولید نمیشن

    موافقم 14
    مخالفم 33
  7. محمد

    ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1586 ديدگاه)

    از وضعیت خدمات پس از فروش سیف خودرو اطلاع ندارم ولی اگر قراره خودرو وارداتی بخرید حتماً از ایران خودرو و سایپا بخرید.
    الان تویوتا کرولا های سایپا خیلی خوبن.

    موافقم 12
    مخالفم 4
    1. Ahmad iazdy

      ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام این خودرو ها تو چین مونتاژ می‌شوند ولی خودروهای کره جنوبی تو کره مونتاژ می‌شوند به همین خاطر خیلی با کیفیت هستند

      موافقم 11
      مخالفم 4
      1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (3268 ديدگاه)

        خیر عزیزم
        هیوندای و کیا علاوه‌بر کره جنوبی در چین و هند هم کارخانه دارند
        مثلا خط مونتاژ هیوندای در بیجینگ چین، النترا سوناتا توسان و سانتافه می‌سازه

        موافقم 15
        مخالفم 4
      2. B

        ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (1025 ديدگاه)

        داداش همه وارداتیا تو همون چین تولید میشن میان صابون به دلتون نزنید

        موافقم 10
        مخالفم 1
  8. نیما

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (343 ديدگاه)

    این همه پول بدی موتور 1600 توربو با این بنزین؟ با کدوم خدمات پس از فروش؟
    صرفه خرید آشغال داخلی بیشتر از اینه

    موافقم 18
    مخالفم 5
    1. nima.jdm

      ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1120 ديدگاه)

      دقیقا

      موافقم 4
      مخالفم 5
    2. اشکان

      ۲۶ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (64 ديدگاه)

      اسب بخار و گشتاورشو هم یه نگاه بنداز
      برند اروپایی هست و کیفیتش هم بالا تر از کره ای و چینی است
      خودم فرانسوی مدل بالا اصل سوار شدم که میگم
      حقم داری تا حالا ماشین درست و حسابی سوار نشدی الکی بدون اطلاع حرف میزنی
      تازه هم کره ای داشتم هم فرانسوی .
      نکنه خودت اشغال وطنی داری میخوای ازش تعریف کنی ؟.

  9. ...

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    آشغالی دیگر از دیار فرانسه!
    اسطوره تعمیرگاه ها وارد بازار ایران می‌شود
    شیر همیشه پیر تعمیرگاه ها سلطان بی چون و چرا خیس از انواع روغن ها و ضد یخ بی رقیب در بی دوامی و بی کیفیتی
    محصولی بازیافتی دیگر از اروپا
    فرانسه آماده ست تا خودروی تان را به تعمیرگاه
    بیاورید. آرمان پژو

    موافقم 11
    مخالفم 14
    1. nima.jdm

      ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1120 ديدگاه)

      😂😂😂

      موافقم 3
      مخالفم 5
  10. علی

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (120 ديدگاه)

    بگردین تو دنیا ببینید چه خودروهایی داره تولیدمیشه، از هرکدوم ۸-۷ تا آبدارشو دستچین کنین بریزین تو سبد بیارین ایران بذارین جلو مهمون! خودتونو مسخره کردید با این مدل واردات خودرو یا ملت رو؟

    موافقم 19
    مخالفم 2
    1. محمد

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1586 ديدگاه)

      واردات دست دولت نیست.

  11. amirboss

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1005 ديدگاه)

    تو خودروهای فرانسوی قطعا پژو تو طراحی خیلی بهتر عمل کرده و طراحی های پخته تری داره.
    اما یه دردی که فرانسوی ها دارن اینه که لقمه رو دور سرشون میپیچونن.امیدوارم منظورمو گرفته باشین.
    508هم طراحی خوب و پخته ای داره بغیراز حجم دهی چراغ های عقب که خیلی می‌تونست بهتر باشه.
    یکی از نقاط ضعفش تو کابین که بعضیا نقطه قوت می‌دونن جای قرارگیری آمپر هاست که تو دید راننده تاثیر منفی داره و زاویه دید راننده به سطح خیابون رو افزایش میده.

    موافقم 3
    مخالفم 4
  12. Mr Tiger

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    نمای عقب که کاملا یه آئودی a7 … نمای جلو و کابین خوبه… ولی خب قطعا کیفیت ساخت پایینه و بعد از ۳ سال ماشین وا میره … انتخاب من تو این کلاس سوناتا و اپتیما و کمریه تا این… زباله قدیمی هنوز زندست

    موافقم 4
    مخالفم 11
  13. مهردادکمال

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (2082 ديدگاه)

    نهایت تا دو سه سال دیگه اینجور میتازن….

    موافقم 2
    مخالفم 3
  14. الیاس

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    پژو یه ماشین متوسطه کلا و کیفیت متوسطی داره در هر کلاسش

    موافقم 1
    مخالفم 2
  15. ناصر سلاجقه

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پژو اگه تولید خود فرانسه باشه صدشرف داره به ماشینهای داخل ایران مثل کره‌ای ژاپنی چینی اسم پژو که میاد همه جبهه میگیرن چرا چون ایران‌خودرو دگه اعتباری برای پژو نذاشته با تولید پژوهای اشغال خیلی جالبه که طرف ۲۰۷ رو برده بود نمایندگی پژو تو فرانسه مونده بودن که بابا این اصلان هیچ شباهتی به پژو نداره تا حتی خدمات ساده هم نتونستن بهش بدن و پژو به ندرت محصول جدید میده بیرون ولی با کیفیت شما هیچوقت نمیتونی عیب بذاری روی محصولات پژو تولید فرانسه پژو ساخت فرانسه کجا پژو ساخت ایران کجا مثل این میمونه یک خودروی چینی رو با BMW مقایسه بکنی ولی متاسفانه این خودرو مطمئن باشید وارد ایران نمیشه چرا چون شرکت وارده کننده سیف موتور از اون شرکتهای بی درو پیکر هست و هیچ اعتماد و اطمینانی بهش نیست….

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. محمد

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1586 ديدگاه)

      پژو ۲۰۷ در اصل پژو ۲۰۶ پلاس هست که تو پژو برزیل عرضه می شده‌.

      1. .

        ۲۵ اسفند ۱۴۰۳
        سوابق: (66 ديدگاه)

        البته داخل ایرانمون موتور ۲۰۶ چینی و بدنه ۲۰۶ پلاس برزیلی انداختند یک چندتا جنگولک بازی هم بهش اضافه کردند که بگن ۲۰۷ تولید می کنیم.

  16. Mehdi

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (11 ديدگاه)

    مشکل اینه این ماشین خارج از ایران برای افراد متوسط ساخته شده تو ایران برای افراد ثروتمند 😂💔

  17. رامتین

    ۱۷ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (3357 ديدگاه)

    موتور 1.8 توربو 225 اسبی هم داره که گویا این موتور وارد کشور میشه نه موتور 1.6 لیتری.

  18. مسعود

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    داخل ترکیه پژو 508 زیاده دیده میشه و با قیمت جهانی عرضه میشه

    1. محمد

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۳
      سوابق: (1586 ديدگاه)

      مشکل ما همون قیمت جهانی هست‌.
      با درآمد ماهانه‌ی ۲۰۰ الی ۳۰۰ دلاری عامه مردم چجوری به یک خودرو معمولی فرضاً تویوتا کرولا ۳۰۰۰۰ دلار پول بدهیم؟

  19. هموطن

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    پژو ایرانیزه شده رو نمیشه با پژو فرانسه تولید کرد . فقط نمیدونم چرا با موتور به این ضعیفی اومده بازار .
    شرکت سیف خودرو هم تخصص داره در نابود کردن یک برند در ایران ..
    سوبارو

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا