فیسلیفت پژو ۵۰۸ با طراحی جدید و جذابتر جلو و تکنولوژیهای بیشتر معرفی شده اما زیر کاپوت تغییری را تجربه نکرده است.
پژو فیسلیفت ۵۰۸ را در دو نسخه سدان و استیشن معرفی کرده است. این خودرو در قسمت جلو به لطف استفاده از جدیدترین جلوپنجره پژو به همراه لوگوی جدید این شرکت و همینطور چراغهای باریکتر با دیلایتهای سهتایی در پایین بجای نیشهای تکی قبلی، کاملاً از نسخه اولیه که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد متمایز خواهد بود. حجم تغییرات در عقب اما بسیار کمتر بوده و قابلتوجهترین آنها جایگزینی لوگوی پژو با نوشته PEUGEOT روی پانل مشکی بین چراغهای عقب است.
تغییرات داخل خودرو هم جزئی هستند اما بااینحال، شیفتر دنده قدیمی با نمونه دکمهای جایگزین شده و روی غربیلک فرمان هم لوگوی جدید پژو جای گرفته است. علاوه بر این، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو بروز شده و حالا قابلیت بهروزرسانی از راه دور دارد درحالیکه صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲ اینچی که از بالای غربیلک فرمان دیده میشود هم به حالتهای نمایش جدیدی مجهز شده که ناوبری، مدیا و سیستمهای کمکراننده را در مقابل راننده نشان میدهد. به گفتهٔ پژو، نرمافزار تشخیص صدای ۵۰۸ هم بهبود پیدا کرده است.
زیر کاپوت ۵۰۸ اما هیچ تغییری صورت نگرفته و متأسفانه خبری از موتور ۱.۲ لیتری هیبریدی خفیف ۱۳۶ اسب بخاری که بهتازگی برای کراساوورهای ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ ارائه شده نیست. این یعنی موتور پایه ۵۰۸ همچنان همان ۱.۲ لیتری قدیمی است که ۱۳۰ اسب بخار قدرت دارد. علاوه بر این، موتور ۱.۵ لیتری دیزلی هم با همین میزان قدرت ارائه میشود. نیروی هردو موتور توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میشود.
کسانی که خواهان قدرت بیشتری هستند اما باید سراغ یکی از سه گزینهٔ پلاگینهیبریدی بروند که دو مدل از آنها محرک جلو هستند. در این دو مدل، یک موتور الکتریکی با ۱۱۰ اسب بخار قدرت در کنار یک پیشرانه ۱.۲ لیتری قرار میگیرد و مجموعاً ۱۸۰ یا ۲۲۵ اسب بخار قدرت تولید میکند. تنها نسخه چهارچرخ محرک نیز مدل پرچمدار و اسپرت ۵۰۸ PSE است که با استفاده از دو موتور الکتریکی ۱۱۰ و ۱۱۳ اسب بخاری در جلو و عقب به همراه یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۲۰۰ اسب بخاری، مجموعاً ۳۶۰ اسب بخار قدرت دارد.
این مدل اسپرت بهصورت استاندارد به شارژر ۷.۴ کیلوواتی مجهز است که میتواند ظرف ۱۰۰ دقیقه باطریها را شارژ کند اما نسخههای هیبریدی ضعیفتر با شارژر ۳.۷ کیلوواتی ارائه میشوند که باعث میشود شارژ باطریهای آنها دو برابر بیشتر طول بکشد. البته برای این نسخهها هم شارژ قویتر ۷.۴ کیلوواتی قابل سفارش خواهد بود. فیسلیفت پژو ۵۰۸ در ژوئن امسال راهی نمایندگیهای فروش خواهد شد.
مهران
۶ اسفند ۱۴۰۱طراحی زیبا و دلنشین.
کابینشم قشنگه حس خوب میده بر عکس خیلی از ماشینای دیگه…
Amiro
۶ اسفند ۱۴۰۱میگم یه سوال من اشتباه میبینم یا پژو آرمشو تغییر داده؟؟ یه توضیح بدین اگه کسی اطلاع داره ما هم باخبر بشیم
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/02/Peugeot-508-2.jpg
🤍♥️🤍
حسام
۶ اسفند ۱۴۰۱بله چندماهی آرم رو عوض کرده
AMANTE
۶ اسفند ۱۴۰۱بله پژو لوگو شو تغییر داده.
این مطلب درباره ی تغییر لوگوی پژو هست.
https://www.pedal.ir/peugeot/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%85%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%DA%98%D9%88/
زیزیگولو
۶ اسفند ۱۴۰۱چیزی که در مورد این ماشین جالب هستش مشاهده ژنتیک پژو ۵۰۸ تو قالب یه سدان لوکس و مدرن و در واقع پلتفرم پژو ۵۰۸ هستش
مهدی
۶ اسفند ۱۴۰۱اگه ۴۰۵ رو به روز میکردند الان باید این تو ایران مونتاژ میشد حالا پژو تو دنیا به اشغال معروفه
ببین وضع چقدر تو ایران خرابه که تکنولوژی ۵۰ سال پیش فرانسه رو داریم با قرعه کشی میخریم
علیرضا
۶ اسفند ۱۴۰۱میشه بدونم کی گفته پژو اشقاله
حسین
۶ اسفند ۱۴۰۱به به
گربه شیک پوش 2023
دقیقا الان خودروی های پژو
اصالت خاص خودشون دارن
در مقایسه با تمام برند ها
خیلی راحت میشه تو خیابون به عنوان
یه پژو یا گربه های چطور بگم
خفن جذاب
تشخیصشون داد
در عین حال ک میشه ب قول دوستمون
دی ان ای یا روح محصولات قدیمی
یا خودرو های ریشه اشون رو
تو این گربه ها دید
خیلی راحت میشه کالبد ۴۰۵ و دیگر
اساطیر اون دوره پژو رو تو این ماشین
با نگاه کردن فقط به عکس ها حسش کرد
حسین
۶ اسفند ۱۴۰۱همین الگو گرفتن از طراحی های
موفق و قدیمی اون دوره
که جزو خودرو های برتر
اون زمان بودن و پیشرفت در راستای اونا
جدا شدن از
مسیر اشتباه
در کنار نو آوری و استاندارد های طراحی
به سال و .. تکنولوژی و همچنین موارد
دیگه از جمله قوای محرکه و پلتفرم
و …تمام جزئیات
خلاصش
این ثمره زیبا ک به نگاه هر بیننده ای میشینه
فقط با عکس هاش
لمس کردنش از نزدیک
و حسش نمیدونم دیگه
من ک خیلی شیفته این محصولاتشم
تا الان ک پژو
مزدا تویوتا لکسس
آئودی پورش حقیقتا
اگر در دسترسم بودن هر کردوم به خاطر
اولویت هایی
جزو برند های ۱۰۰ درصد
مورد انتخابم بودند دوستان
(Saeed(peugeot
۶ اسفند ۱۴۰۱به به ….. چه جواهری ؛ چه جیگری
با یه فیس لیفت ، چقدر ناز شده این ماشین ؛ پژو واقعا تو طراحی هاش داره شاهکار میکنه ….
با اختلاف ۵ سالی از کلیه سدان های هم ردش تو بازار جلوتره ….
بنازم این طراحی و …..
RENAULT5
۶ اسفند ۱۴۰۱پلتفرمش چیه؟همون پلتفرم پژو۳۰۱ گروه پی اس آ؟
بهنام
۶ اسفند ۱۴۰۱حقیقتا زیباست. طراحی داخلی هم عالیه.
Mohsen63
۶ اسفند ۱۴۰۱موتوری که روش گذاشتن مزخرفه.
مهدی
۶ اسفند ۱۴۰۱نمیدونم چرا. ولی حس خوبی نسبت به موتورهای کم حجم و توربو و هیبریدی ندارم.؟؟!!
AHMADREZA
۶ اسفند ۱۴۰۱واقعا طراحی زیبا و قابل احترامی داره چه خارج چه داخل
اما تو قسمت پیشرانه جا داشت قوی تر ظاهر بشه
حداقل از پتانسیل های استلانتیس استفاده میکرد
موتور های کم جون برای ماشین های لوکس کاملا مضحکه
Hassan
۶ اسفند ۱۴۰۱این کلاستر جلوش خیلی یه جوریه! انگار راننده از اون تو خیابون رو می بینه!!!
امیرحسین
۶ اسفند ۱۴۰۱زیباست و عالی. ولی قبل از فیس لیفت طراحی هماهنگ تری داشت. دی لایت های جلوش بهش نمیاد. بقیش عااالیه
Hadi
۶ اسفند ۱۴۰۱خیلی باحاله
طراحی های پژو خیلی خوبه 👌🏼
علیرضا
۶ اسفند ۱۴۰۱طراحی عالی شده ای کاش نسخه psa به جای ۳۶۰ اسب ۴۶۰ اسب تولید میکرد
R@min
۶ اسفند ۱۴۰۱چراغ جلوهاش از سدان های کادیلاک الگو گرفته، در کل خیلی جذابه مخصوصا طراحی جلو پنجره.
❤BMW❤
۶ اسفند ۱۴۰۱خوشگل و باحال
Hamilton1970
۶ اسفند ۱۴۰۱یعنی ما در حد اینها که خودروهای اقتصادی اروپا هستن (منظورم از اقتصادی بیکیفیت نیست، چون واقعا خوبن پژو و اشکودا و امثالشون که ماشینهای باکیفیتی میزنم) هم لایق نیستیم؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۶ اسفند ۱۴۰۱ان شا الله در حد تارا و دناپلاس و فیدلیتی لیاقت پیدا کنیم
اشکودا و پژو 508 که شرمنده تون هستم فعلا امکانش نیست
حسین
۷ اسفند ۱۴۰۱استیشن هاشو
نمیدونم از قصد انقدر
خفن میزنه
خیلی دلبری میکنن
کاش اون روح اسپرت دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی
محصولات پژو هم، فارغ از قوانین اروپا
به این جذابا تزریق بشه
اونوقت دیگه حرفی باقی نمیمونه
یک موتور ۲ لیتری
به سبک همون ایام
پر قدرت
قوی تر از تمام هم کلاس ها
اگر یادتون باشه یا دقت کرده باشید
موتور های ۲ لیتری پژو اون زمان
حریف می طلبید
البته یک علتش هم وزن مناسب خودرویی
مثل ۴۰۵ T16 …(تولید محدود)
در کنار اون موتور بسیار قوی ۲ لیتری توربو
اون زمان ک ب قول جرمی واقعا مثل مسلسل صدا می داد و مثل مسلسل هم کار می کرددد..
ما تمام اینا رو باید توی کالبد این
خودرو ها ببینیم
صدای ایرانی اینجا تهران
پژو به مرکز 👀
XANTIA.MY.LOVE
۲۰ آبان ۱۴۰۲خیلی خفنه…بخصوص امکاناتی که داره مثل دنده و حسگر صندوق و دوربین های بقل این چیزا…
لذت بخشه
امیدوارم پژو خوب پیشرفت کنه