پژو تأیید کرده در حال مطالعهی بازگشت به مسابقات ۲۴ ساعته ی لمانز بوده اما این را هم گفته که اگر هزینههای مسابقات کاهش پیدا کند برنامههای مربوط به مسابقات را تأیید خواهد کرد.
این خودروساز فرانسوی در سال ۲۰۰۹ برندهی مسابقات لمانز شد و برای ۵ سال در مسابقات قهرمانی مسابقه داده است. در ادامهی خروج آئودی از مسابقات سال پیش، کارشناسان بسیاری از پژو درخواست بازگشت به این مسابقات استقامت را داشتهاند. هماکنون تنها پورشه و تویوتا در لمانز حضور دارند.
مدیر ارشد پژو در خلال مصاحبه با اتوکار در نمایشگاه ژنو تأیید کرده که این برند در حال نزدیکتر شدن به بازگشت به لمانز است اما باید هزینهها و شرایط نهایی تأیید شوند.
ما همیشه گفتهایم اگر شرایط مناسب باشد به مسابقات باز خواهیم گشت. اول از همه اینکه ما به عنوان یک خودروساز در حال پول درآوردن هستیم. ثانیاً ما در مسابقات رالی داکار برنده شدهایم و ثالثاً هزینهی رقابت در سال نمیتواند بیشتر از ۲۰۰ میلیون یورو باشد.
مدیر ارشد پژو ادامه میدهد:
دو شرط اول هماکنون برآورده شدهاند اما در مورد شرط سومی اینگونه نیست. ما در حال مطالعه برای بازگشت به مسابقات هستیم اما قوانین باید در زمینهی مالی آسانتر باشند.
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۶ فروردین ۱۳۹۶من نمیدونم خودروهای انگلیسی زهر دارن ک خبرشونو نمیزارین!
تا الان اتوکار 2تا مطلب از بازگشت ginetta ب lmp1در 2018گذاشته !
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۶ فروردین ۱۳۹۶بنتلی جان رفیق من خیلی خوب میشناسمت حتی از اون زمانی که تازه اومدی پدال حتی یادمه بحث هات با چند تا کاربر که اسم نمیارم ( چون الان نیستن ) خیلی رفیق عوض شدی عصبی شدی دیگه مثل قبل نیستی چی شده ؟؟؟؟؟
ول کن بابا این ماشین ها که واس ما ها نون اب نمیشه ……… :-)
پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)
۶ فروردین ۱۳۹۶آره منم موافقم.بنتلی یه چند وقتیه عصبی شده.
بنتلی جون داداش این بحثا زیاد مهم نیست.
مثلا اگه مجید میاد میگه هایپر (استون-ریکاردو-بوش-کاسورث و………)
ناراحتی نداره که خب بگه.چیزی نمیشه که.
مگه از توانایی های استون کم میشه؟؟؟
شما و یه سری از دوستان که از خودروسازی سرشون میشه نباید از این حرفا ناراحت بشین.
من اون اوایل زیاد عصبی میشدم.چون اون اوایل من هم تازه وارد بودم هم جو سنگین بود ضد خودروسازی انگلیس.ولی الان شرایط فرق کرده.دیگه اگه یه نفر بیاد بگه خودروسازی انگلیس به درد نمیخوره من کلا زیاد اهمیت نمیدم.
مگر اینکه یه فرد باسابقه اینو بگه.تازه اونم با احترام و شوخ طبعی میشه جوابشو داد.
حالا اگه در مورده ginetta خبر نذاشته سایت نباید اینقدر مهم باشه که خودتونو ناراحت بکنید.
امیدوارم همیشه بخندین و شاد باشین این چیزا خیلی مهم نیست.
سایتم جدیدا از خودروسازی انگلیس بیشتر خبر میزاره.(دارم پ خ میکنم به روم نیارین?)
به قل انگلیسیا:Keep Calm and Carry On.
به هر حال من که امیدوارم هرکی هر خودروی میخواد سوار شه.واقعا از ته قلبم می خوام.
به امید اون روز………………………..
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۶ فروردین ۱۳۹۶پهلوان عزیز کاملا درست میگی یه مدته عصبی شدم،برا همین تصمیم گرفته بودم یه مدت پدال نیام ولی خب دیدم نمیشه.سعی میکنم ازین ب بعد خوش اخلاق تر باشم. میتونم اسمتو بدونم؟
پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)
۶ فروردین ۱۳۹۶آره بنتلی جان خوش اخلاق باش و همیشه در حین کامنت گذاشتن هر هر بخند.اینطوری:?
(دانیال)
ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»
۶ فروردین ۱۳۹۶محمدرضا جان دیگه خسته شدم،کاسه صبرم پر شده. فک کنم شایانو یادت باشه،بدون هییچ دلیل منطقی از خودروهای انگلیسی بد میگفت! بی احترامی ب چیزایی ک آدم دوسشون داره و براش ارزش قائله مثه بی احترامی ب خود اون آدمه.
بعضیا درک درستی از صنعت خودروی انگلیس ندارن و فک میکنن عقب افتاده هس درحالی ک مثلا اگه یکم با فرمول وان ک حد نهایی صنعت خودرو هس آشنا باشن ب نقش اساسی انگلیس پی میبرن . درمورد کامنتم هم باید بگم قبلا هم ب پدال گفتم ک همه خبرا رو پوشش نمیده و یا دیر مطلبشو میزاره! انتظارم از پدال بیشتر از زومیته! زومیت با اینکه همه اخبار فناوری رو پوشش میده و ب نظرم سایت فوق العاده ای هس ولی بعضی خبرای خودرویی رو کامل تر و سریعتر میزاره،مثلا مطلب انجین های برتر سال یا هایپرکار کیتینگ بروس ک گفته شده بود قراره همین ماه معرفی بشه!
قبلا هم گفتم سلیقه من محدود ب یه خودرو ساز یا یه کشور نمیشه و اگه گاهی از خودروسازی بد گفتم فقط در جواب کسی بوده. اینو هم باید بگم ک بخش بزرگی از خودروهای مورد علاقم انگلیسیه و از خود کشور انگلیس هم خوشم میاد.
یاسین
۶ فروردین ۱۳۹۶شرکتهایی که سوپر کار میسازن تمرکز خاصی رو فرمول یک میذارن ولی هر شرکت خودروسازی که در دنیا مطرحه چه سوپر ماشین بسازه چه نسازه یا یه دوره ای در لمانز مقامی اورده یا حداقل حضور داشته دلیل اهمیت لمانز اینه شرکتی که حضور داشته باشه اوج کار مهندسی خودش رو با ماشینی که بتونه شرایط طاقت فرسای لمانز رو تحمل کنه نشون میده تمام دنیای خودرو اینو فهمیدن که پژو اگرم روزهای بدی رو داشته چند سالیه واقعا اشتباهات گذشته رو کنار گذشته و میخواد به روزهایی که اسمش کنار بزرگان بود برگرده واسه همینم بهش بها میدن چون به تجربه اش اعتماد دارن و دوست دارن دوباره روزای خوبشو ببینن بخصوص با نتایج خوبی که تو چند سال گذشته گرفته ولی واقعیت اینه پژو الان تمرکز روی برگشت به بازار امریکا گذشته ولی حرف زیادی ازش نمیزنه استارتش رو هم با برنامه اشتراک گذاری خودروهاش تو امریکا شروع کرده علت خبریم که راجع به نسخه جدید 508 که سال اینده معرفی میشه اینه که داره رو سگمنت D سدان ها که تو امریکا محبوبه کار میکنه و میخواد یه ماشین که بتونه نیازهای بازار امریکا رو تامین کنه معرفی کنه