یکی از کارهای هیجانانگیزی که میتوان در پیست نوربرگ رینگ انجام داد تماشای افرادی است که با هر مهارت و با هر خودرویی وارد این پیست مشهور و نمادین میشوند. اگرچه خودروهای متنوعی در جهنم سبز حضور مییابند اما قطعاً تماشای هنرنمایی محصولاتی از خودروسازانی همچون ب ام و، پورشه و سوپرکارهای مختلف لذت خاصی دارد. خوشبختانه امروز توانستیم یکی دیگر از خودروهای کمیاب تاریخ پژو را در نوربرگ رینگ رؤیت کنیم!
این خودرو پژو ۲۰۷ THP اسپایدر پیشرانه وسط است که به مدت کوتاهی برای مسابقاتی ساخته شد که رانندگان میتوانستند آن را خریداری کرده و با دیگر افراد مسابقه دهند. این خودروی مسابقهای و منحصربهفرد از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوی ۲۰۷ GTI استفاده کرده اما همین شباهتها خاتمه مییابد. از اینجا به بعد با یک خودروی مسابقهای کامل روبرو هستیم که برای پیستهایی همچون نوربرگ رینگ، مونزا، سیلورستون و اسپا ساخته شده است.
پژو ۲۰۷ THP اسپایدر از گیربکس ۶ سرعته سکونشئال برای سرعت و چابکی بیشتر استفاده میکند. این گیربکس مسابقهای تعویضهای بسیار سریعی دارد. وزن این خودروی مسابقهای تنها ۷۲۰ کیلوگرم است که بسیار کمتر از وزن ۱۲۵۰ کیلوگرمی ۲۰۷ GTI استاندارد است.
خودروی موردبحث محصولی عالی برای حضور در نوربرگ رینگ و تعقیب خودرویی همچون پورشه ۹۱۱ GT3 است. با تعداد تولید ۵۰ دستگاهی، این پژو ۲۰۷ THP اسپایدر یک فرصت منحصربهفرد برای لذت بردن از پیست است و ما نیز خوشحالیم که آن را در جهنم سبز پیدا کردهایم.
[دانلود ویدئو]
MASIHA
۱۳ آبان ۱۳۹۹پژو و سیتروئن یه زمان سلطان هندلینگ بودن….
دانیال
۱۳ آبان ۱۳۹۹من نمیدونستم 207 این مدل هم داشته
NAVID۰۰۹۸
۱۳ آبان ۱۳۹۹نکته 1 : هیچ خودروی ۲۰۷ در ایران اصلی نیست و در اصل همون پژو ۲۰۶ با چراغ و سپر متفاوت و طراحی داشبورد متفاوت هست (( 206 + )) .
نکته 2 : میدونستید پژو در قبال تک به تک همین آشغالهایی که در ایران به اسم پژو تولید میشه (( ۲۰۷ ، ۲۰۶ ، ۴۰۵ ، پارس )) مبلغی حدود ۱۵۰ یورو دریافت میکنه ( یعنی ۵/۱۰۰/۰۰۰ تومن ) ، یعنی حق برند برای ماشینی که در اصل هیچ بویی از پژو نبرده !!!
محمد
۱۴ آبان ۱۳۹۹۴۰۵و۲۰۶و ۲۰۷ک هستن فقط ۲۰۶پلاس رو کردن ۲۰۷توایران
زیزیگولو
۱۳ آبان ۱۳۹۹اونوقت هنوز تو ایران پژو 207 عهد تیغ علیشاه تولید میکنن میدن دست مردم
Hadi
۱۳ آبان ۱۳۹۹چقدر عجیب و باحاله…
زیزیگولو
۱۳ آبان ۱۳۹۹??
ارشیاsvj
۱۳ آبان ۱۳۹۹چه چیز عجیبی!!!!
منم نمیدونستم.
Ahmadreza
۱۳ آبان ۱۳۹۹فقط چشمای اون چلنجر
خوش به حالشون
(Saeed(peugeot
۱۳ آبان ۱۳۹۹ولی چه چسبندگی داشت سر پیچ ها
Mad.z.Max
۱۳ آبان ۱۳۹۹نهایتا سره پیچای ۹۰ درجه به بالا، با سرعت ۷۰ کیلومتر یا کمتر میپیچید، اینجور بنظر میومد..
\\\|♤|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۱۳ آبان ۱۳۹۹سعید پژو اینم داشت ما خبر نداشتیم؟؟
اشکان
۱۳ آبان ۱۳۹۹سر جلوش خیلی شبیه 207 ایرانخودروی خودمونه
Mad.z.Max
۱۳ آبان ۱۳۹۹آقا اینی که توی ایران به اسم ۲۰۷ میدن دست ملت، ۲۰۶+ هست، ۲۰۷ کاملا متفاوته (حالا کار ندارم پژو ها از زمان تیرکمون شاه یه انجین ۱.۶ داشتن :)) )
ضمن اینکه اینی که توی مقاله هست، عجب خوش صدا و خشنه، با اینکه پژو دوست ندارم ولی اینو دوست داشتم.
Amin-mc20
۱۳ آبان ۱۳۹۹همون 206 پلاس مسابقه ایه
mahdi-abdi
۱۳ آبان ۱۳۹۹یه ماشین مسابقه ای که کامله
\\\|♤|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۱۳ آبان ۱۳۹۹یا خدا!!!!!!
این پژوهه یا اونتادور SVJ؟؟؟؟؟؟؟
خیلی گنگش بالاس??
حمید
۱۳ آبان ۱۳۹۹چندماه پیش یه اگهی ازش دیدم حدود ۲۰ هرارتا گذاشته بودش ، این سایت المانی فقط ماشین ریس توش اگهی میشه ، نمیدونم لینکش و میشه اینجا قرار داد یا خیر !
http://www.motorsportmarkt.de
Taha shahbeiki
۶ آذر ۱۴۰۲بیان ایران یه جفت چراغ جلو جدید ببرن 🤣🤣