پژو

سقف باز برای پژو 208

پژو ۲۰۸ یکی از محبوبترین خودروهای کوچک حال حاضر بازار اروپا می باشد. پس از مدل‌های هاچ بک ۲۰۸، مدل GTI و کراس اوور ۲۰۰۸ حالا پژو در اندیشه تولید یک مدل کروکی از روی این خودرو است. خودرویی که می‌تواند با نیاکان خود نظیر 206CC و 207CC تفاوت‌های زیادی داشته باشد و جایگزینی مناسب و البته متمایز برای آن‌ها محسوب گردد.

Peugeot 208 CC
Peugeot 208 CC
پژو ۲۰۸ کروکی ممکن است از یک سقف بازشونده از جنس نرم استفاده کند که گرچه قدیمی‌تر به نظر می‌رسد اما هزینه‌های پایین‌تر و ساخت آسان‌تری نسبت به سقف های بازشونده فلزی مدلهای قبلی در پی دارد و قیمت نهایی محصول را نیز کاهش خواهد داد. علاوه بر این سقف نرم از سه لایه تشکیل شده که میزان ورود صدا را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می‌دهد و از نظر استحکام ساختاری نیز به لطف پیشرفتهای فنی، تفاوت خاصی در ایمنی وجود نخواهد داشت.
Peugeot 207cc
Peugeot 207cc
سقف کاملاً بازشوی نرم می‌تواند نقطه افتراق این مدل با سیتروئن DS3 کروکی هم باشد که تنها قسمتی از سقف آن باز می‌شود.
انتظار می‌رود ۲۰۸ کروکی از همان پیشرانه‌های مرسوم ۲۰۸ از جمله موتور ۲۰۰ اسب بخاری مدل جی تی آی بهره گیرد. اولین نمایش این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ و فروش آن از انتهای سال ۲۰۱۵ خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۱ دیدگاه‌ها

  1. pentagon usa

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (65 ديدگاه)

    سقف فلزی بهتره..نمای زیباتری به ماشین میده

  2. محمد

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    خدایی زشته نه؟
    از قیمت ماشین چه خبر :D

  3. f

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    با سلام آقا خیلی ماشینه خوش استیل و خوش طرح ورنگیه خوراک جووناست ایشالا پاش به ایرانم باز بشه خیلی حال کردم
    دمت گرم پژو

    1. alireza

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (190 ديدگاه)

      داداش اگر هم پای ۲۰۸ به ایران باز شه اولا که مدل کروکش نمیاد بعدشم همین ۲۰۶ رو بر میدارن یکم چراغشو کج میکنن مثله همین ۲۰۷ قلابی :||||||

  4. jaguar

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    نمای عقبش مخصوصا چراغاش یه جوریه!
    و البته اون قوس کناری سپر عقب!
    به دل نمیشینه

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. محمد

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (95 ديدگاه)

      منم گفتم زشته ولی نمیدونم چرا منفی دادن
      مگه هر ماشینی که کروک باشه قشنگه
      با اینکه پولشو ندارم من که خوشم نیومد

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. محمد

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (95 ديدگاه)

        هر چی دلتون میخوا منفی بدید
        آقا زشته مگه زوره
        برید کروک جی تی رو ببینید که همین پدال چند وقت پیش خبرش رو گذاشت تا حال کنید
        والا تعصب فرانسوی رو دیگه ندیده بودم

  5. ساسان.م

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (337 ديدگاه)

    قشنگه واقعاً
    200 اسب برای این فسقلی چه حالی میده اوف اوف

  6. f

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    با سلام باید بگم طراحیه اسپرت و زیباییی داره که خوراک جووناست مخصوصا کروک شده عالیه ای کاش پاش به ایرانم باز میشد خیلی بهتر از 206 است
    مرسی پژو و مرسی پدال

  7. خاوری مزراتی

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1100 ديدگاه)

    فرانسوی تو هربخشی از صنعت خودروسازی ضعیف باشن تو بخش ساخت هاچ بک عالین
    شاری از بهترینهای تاریخ رو همینا ساختن مث محصولات سیتروئن و رنو و پژو
    بنظرم طراحی این مدل پژو بسیار زیباس

  8. مهدی

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    ماشین خوبیه البته ما ایرانی ها در کل با پژو خاطرات زیادی داریم پس خوبه

  9. alireza

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (92 ديدگاه)

    ایشالا امام زمان خودش میاد و ارزونی رو با خودش میاره تا ما هم بتونیم ماشن خوب سوار شیم.

    موافقم 2
    مخالفم 1
  10. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    اه اه . بازم فرانسوی اونم پزو .
    من سگ گلفم به این نمی دم گلف تکنولوزیش خیلی بالاتر از اینه چه از نظر مصرف یه هندینگ و قدرت
    این اگن اگه 200 اسب تولید می کنه گلف R می تونه 290 اسب رو تولید کنه

    فولوکس خیلی وقت پیش گلف رو کروک کرد حالا این بر شکسته ها تازه یادشون افتاده

    فرانسوی های اجنوی حداقل توی زمینه ی خودرو حرفی برای گفتن ندارند

    (پرچم بالاست)

    1. رضا

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1691 ديدگاه)

      رقیب گلف میشه 308 و رقیب 208 هم پولو میشه پس با گلف مقاسش درست نیست
      ولی زبان طراحی جدید پژو خیلی مدرن و اروپاییه و باکلاس هرچند از پژو و فرانسه بدم میاد.
      کل توان خودروسازی فرانسه هم در کلاس هاچ بک هست و در بقیه کلاس ها همیشه بازنده لقب خوبی براشونه

      1. داریوش

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        با شما موافقم یارو جان .
        فرانسوی ها ظلم زیادی به ما کردند
        خودرو سازیشون هم به درد نمی خوره و همه شون بر شکستن .
        به نظر من باید مارک پژو بجای شیر باید یه لاشخور می بود !!
        چون همه ی در امدش رو داره از فروختن اشغالاش به بد بختایی مثل ما می کنه و بخش زیادی از فروشش رو در جهان سوم داره

      2. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (290 ديدگاه)

        رضا جان طراحی مدرن و اروپایی و با کلاس دلیل تکنولوزی بالا و کیفیت و کارایی نمی شه مهم قیافه نیست که

        فولوکس بالاترین امار فروش رو در اروپا داره پزو چی
        فولوکس بالا ترین امار فروش در چین رو داشته پزو چی
        فولوکس در اماریکا (با برند VW) فروخته به حر حال زیاد نه ولی فوروخته پزو اصلا فروش داره در امریکا؟؟؟؟

        خوب حتما خریدارااز کیفیش راضی بودن که این همه خریدن ولی پزو فقط توی جهان سوم و کشواری یی مثل ایران فروخته می دونستی برای هر متور 405 که ساخته می شه تو ایران مبلغی به پزو داده می شه

        بعد هم چرا نمی شه گلف کروک رو با این مقایسه کرد جفتشون دو در و کروک هستن

        (پرچم بالاست)

    2. alireza

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (190 ديدگاه)

      دوسته عزیز من طرفدار پژو نیستم ولی تو توی ایران گلف یا فوکوس میبینی؟؟؟ گیر اومد با پلاک ملی خبرم کن من دنبالشم

      1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس

        ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (290 ديدگاه)

        علی رضا جان

        عمو ی من یه گلف یه زمان گلف 2000 قدیمی گرفته بود 5 ملیون 206 قورت می داد و فرومون پذیریش هم خیلی عالی بود از 206 خیلی بهتر بودالان دیگه از اونا نیست اگه باشه دردو داقونه الان گل هست که اونا رو برزیل ساخنه کیفیتش افت کرده ولی پلاک داره صد در صد ولی نمی ونم صفرش هست یانه

  11. MohammadTSR

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بهتر بود بگه 208cc

  12. مک میسل

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2687 ديدگاه)

    شما از کجا میدونی یارو جان که پژو برند خوبی در برابر فولوکس نیست؟؟؟؟؟؟؟؟همین 405 خودمون (البت از نوع ایرانی نه)در سال1998 بهترین خودروی سال اروپارو کسب کرده؟؟؟؟؟؟؟؟اون موقع فولوکس کجا بود؟؟؟؟جواب :اون موقع فولوکس داشت تا تاشی توشه بازی میکرد….میدونستی در سال2000 پژو یکی از بهترین برند(سومین برند فعال دنیا) شده که 405 و 406 داشتن در اون کارنامه میدرخشیدند؟؟؟؟؟؟؟؟اون موقع فولوکس کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جواب:داشت تاتاشی توشه بازی میکرد………در سال1869 کارخانه پژو تاسیس شد که اولین مدل پژو403 نام داشت تو اینترنت هم عکسشو زده………..در سال2004 پژو با مدل اصتثنایی 406توربو تمام برند های اروپایی رو به زانو در اورد…..(بجز بنز)و اما ناکامی های پژو از سال2008 شروع شد که پژو با جنزال موتور قرارداد بست…..درسال2010 پژو از بازار ایران رو برگردوند و جنسای اشغال چینی جای اونو گرفتند و همین اشتباه که جنزال موتور امریکا مقصر اصلیش بود 10%ضرر به کارخانه پژو زد و همراه با اون پژو قیمتاشو خیلی گرون کرد که این ضرر بر طرف بشه و در برعکس مشتریای اون خودرو هاشو نخریدن پژو زیاد خودرو تولید کرد که منجر به ضرر25%پژو در تمام دنیا شد …درسال 2012پژو40% از کاکنانشو اخراج کرد برای اینکه پولش برسه حقوق کارخونه هاشو بده..درسال2013 قرارداد باجنرال موتور بست که جنرال موتور تمام بدهی ها و قطعات کارخونه ی پژو رو داد که قرار است تا سال2018پژو50% از پول های خودرو هاشو به جنرال موتور بده که الان هم شاهد مدل های خوبی از پژو هستیم

    1. PEUGEOT

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (998 ديدگاه)

      کاملا باهات موافقم مک مسیل جان
      یارو جان شما اینقدر از روی تعصب حرف میزنی که از کامنتت اینو میشه فهمید
      یارو جان من قبول دارم که پزو اشتباهاتی داشته ولی دیگه شما خیلی گندش می کنی

  13. sina

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (101 ديدگاه)

    فکر کنم 15 سال دیگه پژو و خودروسازا به فکر وارداتش به ایران بیوفتن. مثه 405 و 206

  14. محمدرضا

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    درود بر همه دوستان عزیز
    والا شخصا زیاد دیگه با پژو حال نمیکنم
    طراحی هاش هیچ چیز نوآورانه و یا ریسکی نداره
    به نظر من دائم در حال تغییر دادن همون کارهای قدیمه و طراحی هاش هم بیشتر خوراک همون اروپاست….
    ولی خیلی از خودروسازان بزرگ چه شرقی چه غربی و حتی آلمانی ها الان بازار های بزرگی رو توی جاهای مختلف دنیا دارن … ولی پژو کماکان داره درجا میزنه..
    البته نظر منه

  15. محمد

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    زشت ترین کروکی که تا حالا دیدم

  16. hero

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (590 ديدگاه)

    خیلی زیبا و جوان پسنده
    کلا فرانسوی ها ماشینای کوچیک رو خوب و شیک میسازن

  17. محمد

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    آقا منم با شما خوبه

  18. علي اقا

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    ماشینای فرانسوی همیشه گرون ، با استهلاک بالا و هزینه قطعات بالا ، در عین کمبود امکانات پیچیدگی ساختار بالا ( مثل سیستم برق ۲۰۶ یا پیچیدگی قطعات در مگان ). در یک کلام سرشون به تنشون نمیرزه. واقعا اگر کمپانی معظم تویوتا یه ذره طراحیشو به روز تر کنه و در کلاس های مختلف تنوع ماشیناشو بیشتر کنه هیچی از این فرانسویا نمیمونه.

  19. امین

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    بجای این حرفا برید دعا کنین همون مدل معمولیش بجای 206 بیاد تو خط تولید ایران خودرو..
    ببخشید ایزان فرغون…

  20. Un4given

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (234 ديدگاه)

    اه بازم پژو !
    بابا حال آدمو بهم میزنه وقتی آدم یاد ماشینهای فرانسوی میفته. کلا ماشینهای فرانسوی به بدتعمیر بودن و مستهلک شدن زود معروفن. اینم که چی بگم والا …

  21. Saied

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1261 ديدگاه)

    به ماشینه شهریه خوب.

  22. AMIR

    ۲۵ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (106 ديدگاه)

    کروک فقط پژو
    یادتون نره مخترع سقف کروک پژو است نه برند دیگری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا