پژو، مشخصات و تصاویر مدل جدید 308GT خود را منتشر کرد. این خودرو در دو نسخه هاچ بک و استیشن در دسترس خواهد بود و علاوه بر طراحی ظاهری جدید، پیشرانههای قدرتمندتر و تغییرات شاسی، تجربه ای لذتبخش از یک رانندگی چابک و جذاب را تقدیم میکند.
تغییرات ظاهری این مدل شامل چراغهای LED، دیفیوزر پلاستیکی مشکی رنگ عقب، خروجیهای اگزوز دوقلو و انتقال نشان پژو از لبه کاپوت به داخل جلوپنجره مشبک است. تغییرات و بهینهسازی شاسی با کاهش ارتفاع به میزان ۷ میلیمتر در جلو و ۱۰ میلیمتر در عقب همراه گردیده است. تقویت شاسی نیز به پویایی بیشتر خودرو کمک مینماید. برای پیشرانه دو موتور بنزینی و دیزلی قابل انتخاب میباشند. موتور ۱.۶ لیتری بنزینی توربو که ۲۰۲ اسب بخار نیرو و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید مینماید. برای طرفداران سوخت دیزل هم موتور ۲.۰ لیتری از سری BlueHDI قابل انتخاب است که ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۲۰۰۰، حاصل آن است. موتور بنزینی از یک گیربکس ۶ سرعته دستی و مدل دیزلی از یک جعبهدنده ۶ سرعته اتوماتیک کارآمد بهره میبرند. مدل هاچ بک ۳۰۸ GT بنزینی، نیاز به ۷.۵ ثانیه زمان برای شتاب گیری از سکون تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دارد. در حالی که این زمان برای نسخه دیزلی به ۸.۴ ثانیه افزایش مییابد. در مدل SW که تنها با پیشرانه دیزلی ارائه میشود، شتاب صفر تا صد به ۸.۶ ثانیه میرسد. مصرف سوخت متوسط نیز در مدل بنزینی ۴.۶۶ لیتر و در مدل دیزلی هاچ بک ۳.۳۳ لیتر و در مدل SW دیزلی ۳.۴۱ لیتر در هر صد کیلومتر میباشد. به نظر میرسد که این خودرو به یکی از مقرون به صرفهترین خودروهای اروپایی برای استفاده روزمره با ویژگیهای اسپرت، تبدیل شود.۴۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
نوید
۶ بهمن ۱۳۹۳تغییر را احساس کنید
سجاد
۶ بهمن ۱۳۹۳تفاوت؟
خدایی من یه لحظه دیدمش گفتم MVM 315 مدل 2015 هستش!
پژو بدجوری افت کرده . . .
بدجور . . .
اگه آرم پژو رو از روش بردارید دیگه نشانی از پژو بودن نداره!
مصطفی
۶ بهمن ۱۳۹۳پژو افت نکرده جینی ها دارن شدید رشد می کنن !
ما هم می شینیم می بینیم سرعت کدوم بیشتر شد ! تا فهمیدیم دستمونو بالا می کنیم تا جایزه بگیریم.
سجاد
۶ بهمن ۱۳۹۳ربطی به پیشرفت چینی ها نداره!
منظورم اصالت طراحی بود . . .
یه زمانی تو اگه یه 504 و یه 405 رو کنار هم میدیدی ، بدون اطلاع قبلی هم میفهمیدی اینا یه ربطی بهم دارن!
چون یه رگه هایی از طراحی 504 تا چندین دهه در طراحی های بعدی پژو هست .
نمیگم مثل پورشه روی یک الگو تاکید کنن ، میگم اون اصالت سابق رو ندارن .
ALIUnited
۶ بهمن ۱۳۹۳انصافا هاچبک های پژو یه چیزه دیگس و بجز گلف هیچ هاچبک دیگه ای قابل قیاس با هاچبک های پژو نیست
علی
۶ بهمن ۱۳۹۳میتونم بپرسم که کدوم کمپانی چینی تا حالا تونسته یه همچین موتوری بسازه؟
اصلا شما یه چینی با موتور توربو مثال بزن . اصلا توانایی یه همچین مصرف سوختی رو ندارن این چینی ها .
به خدا که این موتور چیزی از توربو های آلمانی کم نداره. واقعا تکنولوژی خفنی داره.
نمی دونم این چین چه ماشینی درست کرده که شما اینقدر سنگش رو به سینه میزنی؟
آرمان
۷ بهمن ۱۳۹۳من از ماشین چینی بدم میاد ولی در تکمیل فرمایش شما S5 2.0 Turbo که کرمان خودرو داره می فروشه مشخصات مورد نظر شمارو داره ضمن اینکه دوستان در منطقه آزاد سوار شده و تست کرده اند
Amirhossein
۶ بهمن ۱۳۹۳کفر نگو مومن اسم MVM رو اصلن کسی تو دنیا نمیشناسه شاید یه چن نفر به عنوان سازنده دسته بیل بشناسن همین پژو رکورد دار مصرف سوخته پایین و کیفیته
4MATIC
۷ بهمن ۱۳۹۳اخه این کجا ام وی ام کجا خدایی ادم دیوونه می شه
[…]
مجتبی(ساروی)
۷ بهمن ۱۳۹۳سجاد دیسلایکاتو هیجده چرخ نمیکشه داداش
MAFIA
۶ بهمن ۱۳۹۳دوست داشتنی نیست ولی از 405 بهتره
ارمان
۷ بهمن ۱۳۹۳از عالم غیب خبر میدی ؟ عجب چیزی گفتی
kasra
۱۰ بهمن ۱۳۹۳بابا ایولا یه چیز گفت ما فهمیدیم تاحال نمیدونستم به قران!
سجاد
۶ بهمن ۱۳۹۳موتورش عالیه ایران خودرو باید خودش به روز می کرد با این خودرو نه ادامه بده تولید 405 سه دهه پیش رو
s.class
۷ بهمن ۱۳۹۳واقعا پژو لایک داره
چقدرم ظاهرش خوشگله مخصوصا تو عکس چهارم از بالا
GENERAL MOTORS
۶ بهمن ۱۳۹۳دوباره پژو داره پیشرفت میکنه
Mostafa&S
۶ بهمن ۱۳۹۳برای ایرانیها اسم پژو که میاد حس بدی بهشون دست میده هیچوقت نمی تونیم بهش اطمینان کنیم تو خود اروپا هم ماشینای فرانسوی رو قبول ندارن
Mohammad Reza
۶ بهمن ۱۳۹۳عزیز یه کم مطالعه داشته باش بعد بیا نظر بده
تو آلمان که بهترین صنعت خودرو رو داره پژو 508 شد با دوام ترین خودرو
همیشه پژو کم مصرف ترین ماشینا رو میسازه
در این که کمی افت کرده شکی نیست
ولی هنوزم یه خودروی اروپاییه
kasra
۱۰ بهمن ۱۳۹۳ا نه بابا مصطفا؟؟؟؟
پس عمه ی من بود تو المان شد با دوام ترین خودرو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امین
۶ بهمن ۱۳۹۳دیگه خیلی وقته با پژو حال نمیکنم. یه جورایی برام تکراری و بی حس و حاله
امیر محمد
۶ بهمن ۱۳۹۳خوبه خوشگله موتورش قویه احتمالا اپشناش هم خوبه طراحی داخلیش هم که به نظرم معرکس قیمت سوخت هم که با این مصرف سوخت کم میشه اسپرت هم که هست
فقط بدیش به اینه که تو ایران نیست احتمالا اینجا موفق میشد
E 36
۶ بهمن ۱۳۹۳هاچ بکشو هستم
محدثه
۶ بهمن ۱۳۹۳دیگه ماشینی نیس ک اصالت شو حفظ کرده باشه.ماشین فقط پورشه911که هم ب روزه هم اصالت شو حفظ کرده.همم با ماشینای دیگه خیلی فرق داره دیگه همه ماشینا شدم عین بنز.دیگه خلاقیت مرده
امین
۶ بهمن ۱۳۹۳جلوش بدون سپر شبیه راناس :|
behzad
۶ بهمن ۱۳۹۳من یه بار از پژو بد گفتم خیلی ها ناراحت شدن.اما من هم 301 هم 206 فرانسه سوار شدم.باور کنید افتضاحه.پزو داره خراب میکنه.تازه فهمیدم چرا جرمی کلارکسون همیشه از پژو بدش میاد
بی
۶ بهمن ۱۳۹۳خود خودروسازای انگلیسی که همشون یا تودست چینی ها هستن مث ام جی یا مث رولز که تو المانه
4MATIC
۶ بهمن ۱۳۹۳اصلا از طراحی داخلی وخارجی پزو خوشم نمی اد
4MATIC
۶ بهمن ۱۳۹۳پزو کلا ماشینای با دوامی داره
ارماااام
۶ بهمن ۱۳۹۳پسر با موتور ۱۶۰۰سی سی ۲۰۰اسب تولید میکنه،موتور دیزلی هاچ بک ۳/۳لیتر؟واقعا خوبه،شتابشم که خوبه…
با اینکه از پژو خوشم نمیاد ولی اینو دوست دارم
روزبه
۶ بهمن ۱۳۹۳دوستان اشتباه نکنین . من همین حس بی حال بودن و نداشتن اصالتو در مورد 508 شدیدا احساس میکردم . اصلا به دلم نمیشست . ولی وقتی تو استانبول از نزدیک دیدمش و یه سواری حدودا 10 دیقه ای ( البت به عنوان سرنشین عقب ) باهاش داشتم کاملا نظرم برعکس شد . پیش جنسیس پارک کردنی آدم دلش نمیخواست حتی نگاه کنه به جنسیس . از روی همون تجربه میگم که درباره اینم اشتباه قضاوت نکنین . 202 اسب در مقابل صدی 3.5 . این رقم فوق العاده نیست ؟؟؟
4MATIC
۶ بهمن ۱۳۹۳اقا روز به مطالبی که تو خود رو بانک هستش رو این جا با ز گو نکنین
روزبه
۷ بهمن ۱۳۹۳حاجی فورماتیک من صرفا چیزیو که تجربشو داشتم اینجا گفتم . حالا ربط این تجربه من به خودرو بانک چیه من نمیدونم …
MjM
۶ بهمن ۱۳۹۳یکی از هاچ بک هاییه که میشه رو ش حساب کرد(نسخه های اسپورت) …مثل مگان RS…کیلیو RS..و صدر همه هاچ بکها….گلف GT
kasra
۱۰ بهمن ۱۳۹۳من اینو رقیب جدی برای گلف ار میدونم با اینکه همه میدونن فولکس بازم
مهران72
۶ بهمن ۱۳۹۳سلام.
قبلا گفتم بازم میگم.
طراحی داخلی پژو خیلی شیک و جوان پسنده
سعید
۶ بهمن ۱۳۹۳طراحی خارجیش خیلی عالیه،قدرت و مصرفش هم که حرف نداره،کیفیتش هم خوبه،فقط طراحی داخلیش یکمی زشت و کسل کننده هست مخصوصا فرمونش
M.G
۶ بهمن ۱۳۹۳با اینکه از سیاست های پژوی فرانسه حالم بهم می خوره…..ولی
این ماشین مصرفش فوقولعادست و کار مهندساشون تحسین برانگیزه
رامتین
۶ بهمن ۱۳۹۳آخه مرد حسابی MVM را با این ماشین مقایسه میکنی؟؟؟؟
توان این ماشین و کیفیتش در برابر قراضه ای مثه MVM قابل مقایسه است؟
Lion26
۶ بهمن ۱۳۹۳عالی.
چه سازنده ای بااین حجم موتور،این مقدار اسب بخار را تا حالا تولید کرده؟؟؟؟
Just France.
ارمان
۷ بهمن ۱۳۹۳طراحی داخلیش هم شیکه و جوون پسند , خوشم اومد
فرزاد
۷ بهمن ۱۳۹۳امروز در شهرک نمایشگاههای اهواز سوار یک پژو208مدل 2014 شدم.به معنای واقی افتضاح بود.جلو داشبرد نسبت به 207 یک عقب گرد کامل از لحاظ کیفیت کرده است
احسان(احسان سابق)
۷ بهمن ۱۳۹۳بیرونش خیلی خوبه و مصرف سوختش دهن ادمو میبنده.فقط یکی به من بگه اون چیز چیه بالای اینه وسط که به سقف کابین چسبیده
پارسا
۷ بهمن ۱۳۹۳با سلام خدمت همه ماشین دوستان گرامی
یک سوال فنی دارم
خودروی بنده 405 می باشد، ماشین وقتی با سوخت گاز کار میکند وقتی که می خواهم از سرعت گیر رد شوم و سرعت را کم کرده و کلاچ را میگیرم تا دنده را کم کنم ماشین خاموش میشود و این اتفاق در هنگام رسیدن به فلکه و جاهای دیگر هم اتفاق می افتد ماشین هنگام در جا کارکردن خوب و منظم هست ولی این مشکل را دارد به چندین تعمیرکار مراجعه کرده ام ولی تابحال رفع نشده.
لازم بذکر است با سوخت بنزین خودرو مشکلی ندارد
پیشاپیش ممنون از راهنمایهاتون
tadano
۷ بهمن ۱۳۹۳منم 405 دارم بیا یه قرار بذاریم با هم جفت ماشینامونو آتیش بزنیم.
یه هیوندای ...!
۸ بهمن ۱۳۹۳بخاطر گازه.
پراید ما هم با گاز اینجوریه ولی چند جا دیگه گاز زدیم بهتر شد اما خوب نشد. در کل ماشین با گاز خوب کار نمیکنه.
kasra
۱۰ بهمن ۱۳۹۳درود
من استاد405 هستم
همه جور 405 سوار شدم.
خودمم 405 دو هزار دارم.
میشه بگید مدل ماشین شما چنده؟
sunmartin
۷ بهمن ۱۳۹۳پژو فقط 208 RC RC 308 انصا4ا خیلی اسپرتن ..یاد جزیره کیش بخیر
reza
۸ بهمن ۱۳۹۳خودروی اسپرت و در عین حال اقنصادی خوبیه.شما حساب کنید یه دیزلشو تو ایران داشته باشی چه حالی میده.
Reza.045
۸ بهمن ۱۳۹۳جای رفیق شفیق خالی…