پژو از نسخه فیس لیفت شده ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد. اگرچه تغییرات رخ داده در این خودرو خیلی چشمگیر نیستند اما باعث میشوند شاسیبلند فرانسویها تا زمان معرفی نسل جدید این خودرو چشم خریداران را به خود خیره کند. این خودرو هماکنون شباهت زیادی به برادر کوچکتر یعنی ۳۰۰۸ پیدا کرده است.
تغییرات ۵۰۰۸ فیس لیفت با بخش جلو آغاز میشوند جایی که جلوپنجره بدون فریم جدیدی دیده میشود. این قطعه دارای تیغههای زاویهدار جدید در زیر چراغها هستند. خب صحبت از چراغها شد و باید گفت آنها نیز جدید بوده و از تکنولوژی LED و دیلایت های تیز با عناصر کرومی سود میبرند. تریم های GT و GT پک این خودرو از چراغهای جلوی تمام LED سود میبرند.
با حرکت به سمت عقب شاهد چراغهای جدید با تکنولوژی تمام LED خواهید بود. مشتریان ۵۰۰۸ فیس لیفت میتوانند رنگهای متنوعی برای بدنه را سفارش دهند که از جمله آنها میتوان به آبی، مسی، سفید، خاکستری، مشکی و قرمز اشاره کرد.
داخل کابین نیز تغییراتی رخ داده و این خودروساز فرانسوی از جدیدترین طراحی کاکپیت دیجیتال i-Cockpit که شامل صفحه مرکزی ۱۰ اینچی و پشت آمپرهای ۱۲.۳ اینچی میباشد استفاده کرده است. این شاسیبلند تازهنفس همچنین از دکمههایی مشابه دکمههای پیانو برای عملکردهای کلیدی همچون رادیو، کولر، چراغها و ناوبری سود برده است.
تریم های متنوعی در دسترس بوده که از جمله آنها میتوان به پوشش چرم ناپا و عناصر مشکی آلکانترا اشاره کرد. تکنولوژیهای کلیدی زیادی نیز در ۵۰۰۸ فیس لیفت دیده میشوند که از جمله آنها میتوان سیستم دید در شب، کروز کنترل تطبیقی با عملکرد توقف و حرکت، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، تشخیص علائم ترافیکی و ترمز اضطراری خودکار را نام برد.
قوای محرکه این خودرو در اروپا شامل پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری بنزینی، ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری بنزینی، ۴ سیلندر ۱.۵ و ۲ لیتری دیزلی هستند.
قیمت پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ هنوز اعلام نشده اما این خودرو تا پیش از پایان سال روانه بازارهای اروپایی خواهد شد.
AMG///
۱۴ شهریور ۱۳۹۹این الان با 3008 چه فرقی داره؟؟؟
مرتضی
۱۴ شهریور ۱۳۹۹به شدت جادارتره … همین
REZA.ZMR
۱۴ شهریور ۱۳۹۹باورم نمیشه که حتی پژو پارس هم نمیتونم بخرم. مجبورم همون ۴۰۵ مدل ۸۲ خودمو یه دستی بهش بکشمو نگهش دارم!!!
Muty
۱۴ شهریور ۱۳۹۹باور کن
MOHAMAD.n.r
۱۴ شهریور ۱۳۹۹همون مدل ۸۲ سگش شرف داره به این ماشین های جدید.
ما دو سه سال پیش دنا صفر خریدیم تا اردیبهشت امسال که فروختیمش پدرمونو دراورد. یدونه پرشیا قدیمی هم داریم که از صفر دست خودمون بوده و اوایل دهه هشتاد حدود ۱۴ میلیون خریدیم و هنوز تو شهر ازش کارمیکشیم.
بعد از یه مدت خرابی جدیده از قدیمیه بیشتر شده بود که دیوونه شدیم و فروختیمش.
کلا ماشین های جدید خیلی اشغالن از پراید گرفته تا پارس و دنا و ۴۰۵ و ۲۰۶.
Reza.zmr غصه ماشین جدید هم نخور چون اگر بگیری شش ماه بعد خودکشی میکنی!!!!
REZA.ZMR
۱۴ شهریور ۱۳۹۹دقیقا حق با شماست برای همین هست که تابه حال دلم نیومده بفروشمش با اینکه خیلی قدیمیه کیفیت ساختش قابل مقایسه با تولیدات جدید حتی ده سال پیشم نیست. اما موضوع اینکه یه ماشین تا چند سال میتونه دووم بیاره نهایتا باید بفروشمش از اتوبوس تاکسی استفاده کنم اینجوری سنگینترم!
دی جی70
۱۴ شهریور ۱۳۹۹همین خودرو سال 1423تو ایران خودرو تولید میشه
سروش
۱۴ شهریور ۱۳۹۹برای این که بزرگ ترین خودروی پژو هست و ۲ تن وزنشه حداقل انجین لازم ۲لیتر توربو بود اونم برای پایه. سه سیلندر ۱.۲؟ اگه ۱۴۰ اسب هم داشته باشه شتابش بالای ۱۲ ثانیه است
زیزیگولو
۱۴ شهریور ۱۳۹۹با شاسی بلندای فرانسوی زیاد حال نمیکنم
حالا یکی
۱۴ شهریور ۱۳۹۹والا ما “تازه نفس” یا “نفس” را معمولاً تو پرفورمنس بالا و قوای محرکه عالی میبینیم. این شیر بی یال و دم با موتور ۱.۲ یا ۱.۶ با کدوم نفس میخاد دنبال شکار بدوه؟؟ تغییر ظاهری زیادی هم که میفرمایید نداشته.
پس کجاش تازه نفسه؟
بی ریا
۱۴ شهریور ۱۳۹۹گروه پژو سیتروئن با ادعام با گروه فیات کرایسلر خواب های تازه ای واسه دنیای خودرو داره که به نظرم با پیش بینی بنده آینده اینجوری خواهد شد :
بنز بی ام و و گروه فولکس واگن به عقب رانده خواهند شد و گروه فیات کرایسلر پژو سیتروئن بر مسند قدرت خودروسازی جهان خواهند نشست
در ادامه تسلا و فورد و همچنین جنرال موتورز از امریکا و نیسان از ژاپن و هیوندای و کیا از کره شروع به پیشروی در زمین آلمانی ها میکنن تا باقیمانده منصب های مربوط به آلمانی هارو تصاحب کنن تا دنیای خودرو شاهد سلاطین جدیدی به خودش باشد
لطفا سانسور نکنید
AMG///
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ای بنز و بی ام و و فولکس که دارید ورشکست میشید
کسی که ریموت جانی دپ رو دزدیده و بهش پس نمیده میخواد بیرونتون کنه از آلمان???
نمیدونم این حرفاتو از کجا در میاری ولی خدایی چرت و پرته????
(((لطفا سانسور نکنید)))
(Saeed(peugeot
۱۴ شهریور ۱۳۹۹به به …. ای جانم …. پدال جان اول صبح جمعه چیکارا که نمیکنید …….
فوق العاده زیبا شده ….. و نو نوار کردن به موقع محصولات پژو نشان از یه مدیریت حساب شده برای چندین سال هستش ….تا پژو به جایگاه واقعی خودش تو صنعت خودروسازی برسه ….
در ضمن در پاسخ به اقا سروش ….. این خودرو رقیب اشکودا کودیاک و سئات تارکو هست ….و همه تو نسخه های پایه موتور ۱.۲ توربو رو دارند و نسخه ۲ لیتری توربو دیزلش ۱۸۰ اسب دارند ….
و از همه مهم تر وزن این خودرو ۱/۵ تن بیشتر نیست ….
دقیق ۱۵۵۰ kg
سروش
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ممنون از پاسختون. درسته در مورد وزن اشتباه میکردم. من هم کلاس هاش در بازار آمریکا رو در نظر گرفتم که خب طبیعتا با انجین بزرگ تر و دیفرانسیل عقب وزن به ۲تن میرسه. اما در مورد شتاب سرچ کردم که در مدل پایه ۱۴ ثانیه است. البته که اقتضای بازار ها فرق داره
مانی
۱۵ شهریور ۱۳۹۹اولین باریه که از طراحی پژو بدم اومد(نمائ جلو)
همیشه خیلی خوشگل و شیک بود
(Saeed(peugeot
۱۴ شهریور ۱۳۹۹من نمیدونم بعضی از دوستان راجع به هم سگمنت های ۵۰۰۸ اطلاعاتی دارند …. و میدونن چقدر استاندارد های آلاینگی تو اروپا مهم و سخت گیرانه هست …
رقیب این ماشین اشکودا کودیاک هست …. که از پلتفرم MQB فولکس استفاده یه جورایی همه چیزش فولکسه …
انجین هاش : ۱.۴ توربو ۱۲۵ اسب و ۱۵۰ اسب
موتور ۲ توربو ۱۹۰ اسب
۲ لیتری توربو دیزل هم فک کنم ۱۸۰ اسب ….
خدا وکیلی یعنی بعضی از دوستان فکر میکنن پژو نمیتونه موتور با حجم بالا بسازه …..
پژو پیشتازه پاس کردن تست آلایندگی تو اروپا هست ….با همین ۱.۶ لیتری ها پا ب پای موتورهای حجم بالا هم داره پیشتازی میکنه
اون موقع که پژو موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر میساخت رو ۶۰۷ میزاشت ….بقیه کجا بودند …..
پس صلاح مملکت خویش خسروان دانند ….
Sina
۱۴ شهریور ۱۳۹۹چطوری ممکنه بزرگترین محصول یه شرکت با کوچکترین محصولش از یه انجین اسفتاده کنن
آخه ماشین ۷ نفره موتور سه سیلندر ???
این فقط بدرد جابجایی پرسنل توی محوطه شرکتهای بزرگ میخوره
Hadi
۱۴ شهریور ۱۳۹۹این کم کم با این هیکل موتور ۲ لیتری توربو میخواد…
از پژو بعیده که به روش چینی ها عمل میکنه
ولی ظاهرش مخصوصاً جلوپنجرش خوب شده ?
مهدی
۱۴ شهریور ۱۳۹۹این کجا میتونه دو تا بفروشه؟
Hami
۱۴ شهریور ۱۳۹۹پارسال تو اروپا فروش 5008 بیش از ۷۶هزار دستگاه بوده، که ۳ برابر X-trail نیسان ، ۸ برابر سانتافه ، ۱۵ برابر چروکی بوده.
ارشیاsvj
۱۴ شهریور ۱۳۹۹کلا اروپایی ها تو ساخت موتور فقط کم حجم بودنش رو ارجحیت میدن
الان فقط ماشینا هوا رو الوده میکنن.
اخه موتور یک لیتری سه سیلندر
اونم رو چیزی مثل این
یا کودیاک
یا تاراکو
واقعا بی معنیه!!!!
نیما
۱۴ شهریور ۱۳۹۹از برند پژو متنفرم ، و باعثو بانی این نفرت کسی نیست جزء ایران خودرو
Dr.Ahmadreza2002
۱۵ شهریور ۱۳۹۹از اولش شک نداشتم پزو همه چیزو با یه انجین مسخره خراب میکنه ک همینم شد