پژو

پژو 508 با استیل لوکس‌تر

تقریباً چهار سال پس از ورود پژو ۵۰۸ به بازار، زمان برای تغییرات گل سرسبد محصولات خانواده پژو رسیده است. بنابراین با یک بروز رسانی آرایشی و بهداشتی! و فن‌آوری، خودرویی با چهره‌ای متفاوت‌تر، پیشرانه‌هایی تمیزتر و کارآمدتر را شاهد خواهیم بود.

2015 Peugeot 508
۲۰۱۵ Peugeot 508
طراحی بیرونی هر سه مدل سدان، استیشن و کراس اوور 508 هماهنگ با هم تغییر کرده‌اند. چراغ‌های مثلثی و نوک‌تیز سابق، جای خود را به سبک محافظه‌کارانه‌تری داده‌اند. حتی جلوپنجره بزرگ سابق نیز باریک‌تر و ساده‌تر شده است. مجموع این تغییرات با وجود استفاده از فن‌آوری جدید چراغ‌های LED و سپرهای جدید و ظرایف بکار رفته، نوعی حرکت از طراحی اسپرت و بی‌پروا به سبک لوکس‌تر و مردانه‌تر است.
در داخل کابین هم تغییرات خفیفی اعمال شده است. صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی نصب شده در مرکز داشبورد، اکنون بهینه‌تر عمل می‌کند و سیستم رابط کاربری آن با پیچیدگی کمتری همراه است. کیفیت مواد مورد استفاده داشبورد نیز ارتقا یافته‌اند. یک جعبه دردار هم در کنسول مرکزی قرار گرفته است. سیستم‌های سنسور و نشان دهنده نقاط کور، دوربین دید عقب، سیستم تهویه مجزای چهار منطقه‌ای، سیستم صوتی JBL، سیستم نمایش سربالا و اتصال نرم‌افزاری پژو نیز از جمله ارتقاهای صورت گرفته‌اند.
2015 Peugeot 508 Interior
۲۰۱۵ Peugeot 508 Interior
سه موتور جدید به صف پیشرانه‌های ۵۰۸ افزوده شده‌اند. از جمله موتور ۱.۶ لیتری بنزینی توربو شارژر که ۱۶۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند و میزان گازهای آلاینده آن به ۱۳۱ گرم در هر کیلومتر کاهش یافته است. این موتور با استاندارد یورو ۶ با گیربکس‌های ۶ سرعته دستی و یا اتوماتیک قابل خریداری است و جانشین موتور ۱۵۶ اسبی قبلی شده است. مدل هیبریدی ۵۰۸ با موتور های دیزلی و الکتریکی هم همچنان در برنامه تولید قرار دارد.
نیروگاه دیزلی ۲.۰ لیتری توربو نیز با ۱۵۰ اسب بخار نیرو و گیربکس شش سرعته دستی یا با ۱۸۰ اسب بخار نیرو و گیربکس شش سرعته خودکار، قابل سفارش می‌باشند.
مدل فیس لیفت ۵۰۸ در ماه آینده در نمایشگاه مسکو رونمایی خواهد شد و از ماه اکتبر در اروپا و از ژانویه سال آینده در آسیا به فروش خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. paydar

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اینا وارد میشدن خوب بود. خوب ماشینایین.

    1. meysam

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      با سلام. پژو واقعا داره تو طراحی بهت از قبل عمل میکنه، یه دوره خیلی در جا میزد. اما خیلی باید بیشتر تلاش کنه چون این مدل صندوق دارش در نمای عقب، منو یاد ماشین چینی mvm315 صندوقدار میندازه. در کل هنوز زیاد جالب نیستن. فرانسوی فقط هاچبک.

      1. حسن

        ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (52 ديدگاه)

        نمای شاسی بلندش هم خیلی شبیه سانافست!

        جلو پنجرشم که آدمو یاد میتسوبیشی asx مینداره…

  2. یه پسل باهوش

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    خوبه دیگه پژو یه ست کامل ازش زده

    اس یو وی ، سدان استیشن

    ولی در کل قشنگه

    به من حس پارس رو داد

  3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود .

    طراحیه جلوی ماشین از عقبش بهتره .

    اما موتورهای خیلی خوبی داره .

    در این کلاس از نظر من رنو بهتر عمل میکنه .

    1. مک میسل

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      عالیه…………یعنی تعریف نداره………………..پژو کجایی ببینی چی زده…………………….. ولی عقب سدانش زشته ولی پژو داره از رنو کم کم جلو میفته یه زمانی جلو بود و عقب افتاد و دوباره داره به رنو میرسه

      1. PEUGEOT

        ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (999 ديدگاه)

        مک مسیل جون اومدم

    2. PEUGEOT

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      میلاد جان رنو در این کلاس از چه نظری بهتر عمل می کنه؟

  4. امین

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    الان این باید جایگزین 405 باشه ها. تا کی باید این اهن پاره هارو توی خیابون ببینیم ؟

    1. علی آقا

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (583 ديدگاه)

      سری ۵ که جایگزین سری ۴ نمیشه.
      به نظرتون قشنگه؟ به نظر من که نه

      1. شهاب

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (266 ديدگاه)

        سری ها آدمو یاد باوریا میندازه!

    2. hOOman

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش وقتی پژو 405 تو ایران مونثاژ شد سال 62 بوده که اونموقع دیگه کارخانه پزو این مدلو تولید نمی کرده ما فقط باید بریم مدل 40 سال پیشو تولید کنیم ایشالا تا 40 سال دیگه شاهد مونتاژ این ماشین ههستیم(لا مصبا واردم نمیکنن)

  5. سام

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (899 ديدگاه)

    با عرض سلام و ادب خدمت کارکنان سایت پدال
    کاهش فروش پژو توی بازار اروپا، توی این چند سال اخیر باعث شده که مدیران پژو به خودشون بیان و انصافا ماشین های باکیفیتی رو بیرون بدن.یه بازار رقابتی واقعی همیشه به نفع مصرف کننده تموم می شه اما در مقابلش یک بازار ظاهرا رقابتی اما باطنا انحصاری همیشه به ضرر مصرف کننده است.

  6. زیگما

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    در مدل سدانش
    انگار سعی کردن چراغ های 206 رو به زور به عقبش بچسبونن!
    در مدل استیشن
    چراغ های عقب خیلی شبیه مدل استیشن فورد موندوو جدید هست.
    داخلش برای خودرو های این کلاس، کمی بی کلاسه!!
    ولی جلوش برام جذابیت خاصی داره.

    1. PEUGEOT

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      زیگما به جز قسمت دنده با کامنتت که گفتی داخلش برای این کلاس ماشین بی کلاسه موافقم

  7. Alpha

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    پژو یه موتور 1600 داره از 208 بگیر تا508 و 408 و 308 و 301 و RCZ R و … همون موتور رو استفاده میکنه ! روی ایرانخودروی ما رو کم کرده ! شما اگه تونستی یه مدل پژو بگی که موتور 1600 جزو انتخاب هاش نباشه جایزه داری

    1. مک میسل

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      .نکه الفارمایو ی شما موتور پرایدو گذاشته روش بعد اومده جند تا اسب کشته انرژیشو داده به موتور که مثلا قدرتش زیاد بشه..بابا1300 که ضایع تر از 1600.افا روتو کم کن

      1. مک میسل

        ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        دوستانی که دیسلایک دادن بدونن موتور میتو1300هست.پس لطفا کاسه و کوزتونو جم کنید و حرف مفت نزنید……الان دیگه دارم جوش میارما

        1. Alpha

          ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (544 ديدگاه)

          چه ربطی به آلفارومئو داشت ؟ چون نیک نیم من آلفا هست دلیل نمیشه طرفدار آلفارومئو باشم ! آلفا صرفا یه علامت هست ! در ضمن آلفارومئو رو همه ی مدل هاش موتور 1300 نمیزاره ! نشستی تو ایران فکر کردی آلفارومئو فقط میتو و جولیتا هست ؟ آلفارومئو مدل 159 ، 8c , 4c و اسپایدر و خیلی مدل های دیگه هم داره ! در ضمن آقای محترم درست صحبت کن اینجا چاله میدون نیست !

        2. مک میسل

          ۲۵ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          خیر فک نکردم ولی شما داری میگی پژو 1600 میزاره.پژو 3008 مدل داکار موتور6000 داره.407 مدل توربین توربو مدل2000 داره.در ضمن اینجا که گفتم کاسه کوزتونو جم کنید شوخی بود نه جدی!8c اسپایدر هم قبلا یه موتور1300 داشت.
          پس در مورد پژو حرف بد نزنید….همه باید قبول کنیم پژو شرکت خوب و با اصالتیه….الان هم داره خوب کار میکنه…دوباره داره از یه3 سالی که دوران سیاهش بود بیرون میاد.تازشم من فکر کردم شما طرفدار الفا رمیو هستی.

    2. PEUGEOT

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      آلفای عزیز منم از این موضوع ناراحتم که پژو چرا اینقدر از موتور 1600 داره استفاده می کنه. به نظر منم خیلی تکراری شده. اما اینو یادوری می کنم درسته حجمشون 1600 هست اما نوع و عملکرد موتور 1600 پژو با هم فرق دارن.
      اینو هم یادت باشه هرچقدر که زمان می گذره کمپانی های خودرو سازی به خاطر کاهش مصرف و آلودگی دارن از موتور های کوچک استفاده می کنن

  8. f

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام دوستان
    واقعا عالی شده خیلی حال کردم مخصوصا با سدانش ای کاش که به ایران هم بیان و اینکه دوستانی که میگن قدرت موتورش خوب نیست باید بگم که باید ببینید از قدرت موتور چه استفاده ای میگیرند لذا اینکه موتور 1600 165 اسب بخار نیرو میده ومیزان الایندگیش کاهش یافته این خودش برای پژو ی حسن به حساب میاد

  9. ROLLS R R ROYCE

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    من بااطمینانی که به ماشین های فرانسوی دارم،نخونده(متن)میگم

    عالیه!!!!!!!

    1. hero

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (593 ديدگاه)

      سلام رولزرویس جان!!!
      ای کاش میگفتی دقیقا به کودوم قطعه از ماشینای فرانسوی اطمینان داری!!!!!!!
      تا ما هم همصدا با شما بگیم عالیه!!!!!!

      1. SORENA down with ne`mat bakhsh

        ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (745 ديدگاه)

        دوست عزیز فک کنم منظورشون ماشین های فرانسوی بوده،نه ایرانی های شبه فرانسوی که تو خیابون ریخته

  10. امید

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    ای کاش ماشین های امریکایی هم وارد بشه با قیمت عادلانه

  11. Sadjad97

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (256 ديدگاه)

    پس آقای پژو عزیز کجاست تا درباره این پژو نظر بده

    1. PEUGEOT

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (999 ديدگاه)

      اومدم اومدم سجاد جان

  12. کیان

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (94 ديدگاه)

    استیشن و کراس اورش عین همند…

  13. رضا

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    خوبه
    باید دید قیمتش چنده

  14. خودروي ملي انحصار ملي

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (166 ديدگاه)

    ماشین خوبیه کاش وارد بازار ایران میشد با قیمت واقعی

  15. VAHID JINPACHI

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    اگه قیمتش مناسب باشه واقعا عالیه!…

  16. مک میسل

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2706 ديدگاه)

    این عمو دیسلایکی که اومده جدیدا تو پدال خیلی پر رو ها..به همه یدونه داده

  17. mohammadreza

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    واقعا فوق العادس…چراغاش…داخلش…وااای اون دسته دندش…ایول پژو داره جدیدا خوب میزنه کاش عمده وارد بشه

  18. PEUGEOT

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    و اما درباره این ماشین:

    چراغ های پشتش تقریبا شبیه 508 قدیمیه

    طراحی داخلیش هیچ فرقی با 508 قدیمی نکرده و فقط آپشن اضافه شده

    اما طراحی جلوش جذاب تر و بهتر از 508 قدیم شده

    از قسمت دندش خیلی خوشم اومد واقعا زیباست

    و همچنان موتورش برای این کلاس ماشین ضعیفه

  19. VAHID JINPACHI

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    نگید موتورش ضعیفه..

    توو جاده های ایران همینم زیادیه….

    ضمنا قیمت رو هم در نظر بگیرید اگر پژو از موتور قوی تر استفاده می کرد قیمت ماشین رو هم زیاد می شد و کسی دیگر نمی امد این رو بخره همه می رفتند دنبال ماشین ژاپنی و…

  20. مجتبی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    لعنت براین کمپانی […] که هر چی بدبختی داریم از اینه .صد رحمت به معرفت رنو که وقتی دیگه تحریما واقعا داشت بهش ضربه میزد رفت و بازهم گفت که قلبش با ایرانه .نه اون پژو ی عوضی که یه قرارداد ده ساله رو که به امضای دو رییس جمهور رسیده بود رو درجا انداختش تو سطل اشغال و از ایران رفت میدونستین 80درصد فرانسوی های تو تازه ترین اخبار (سایت بی بی سی29/3/93 )ایران رو نامحبوب میدونن این گربه صفتها باماشین های احمق جهان سومی شون .اخه چرا ما ژاپن رو با تویوتا نیسان مزدا سوزوکی هوندا لکسوس اینفینیتی سوبارو و….رها کردیم چسبیدیم به شرکت مزخرف کهاز زور بدبختی رفته خودشوبه دانگ فانگ چین فروخته؟؟؟؟؟؟؟؟

  21. PEUGEOT

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    مجتبی عزیز نظر شما محترم و تا حدودی هم درسته اما فکر کنم به خاطر عصبانیت شما اغراق و زیاده روی هم داخلش وجود داره.
    اگه مایل باشی در ایمیل داستان همکاری با ایران رو بهت توضیح میدم

  22. هويجوري

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من عاشق اینم که امکان خرید یه ماشین با آلایندگی پایین مثل موتورهای الکتریکی یا هیبریدی را داشته باشم

    خسته شدم از آلودگی

    وقتی سوار ماشین میشم عذاب وجدان میگیرم که هوا را با این بنزین های آشغال و خودروهای دستکاری شده آلوده می کنم

    به امید دنیایی بهتر و ایرانی آّبادتر

  23. مجتبی

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    peugeotعزیز از 720نظری که واسه پدال دادین مطمنم که فرد اگاه و صاحب نظری هستین ولی ای کاش یه کوچولو بهم حق بدین ببینید در واقع من 99/5درصد داخلی ها ی چپاول گر ر و مقصر میدونم که اینقدرخودشون رو ذلیل و دست پایین گرفتن و از زور تنبلی و سود جویی فقط مونتاژکاری کردن که اونا هم فهمیدن و کار به جایی رسید که با رفتن تنها پژو این افتضاح برای صنعت خودرو به وجود اومده چرا جوونای ما که اگه هیچی نباشن صد برابر از عربای …خوش تیپترو باهوشترن باید پراید سوارشن و اونا لامبورگینو مک لارن f1,…باور کنید وقتی نظرات بچه هارو تو پدال میخونم واسه ی ماشینای لوکس و حتی معمولی المانی و امریکایی و ژاپنی وغیره و این همه عشق رو میبینم اشکم در میاد .به خدا ما جوونا لیاقتمون خیلی بیشتر از ایناست درهر حال بی ادبی شد ببخشید

  24. PEUGEOT

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    شما لطف دارین مجتبی جان
    با تمام حرفات موافقم
    واقعا ایرانی ها لایق بهترین ها
    شما نگاه کن هیوندایی که تاریخ تاسیس کارخونش از ایران خودرو کمتره به کجا رسیده و خودروسازهای ما کجا هستن
    مسئولان ما کاری کردن که جز آه وافسوس کار دیگه نمیشه کرد
    واقعا براشون متاسفم

  25. e36

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (917 ديدگاه)

    این دیگه چه آشغالیه

  26. runtik

    ۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام دوستان چند شب پیش سدان 508 به دستمون رسید و امشب واس تست این ماشین (مدل 2013) رفتیم یه دوری زدیم باش و باید بگم خوشبختانه تونست ثابت کنه که یک ماشین اروپایی!
    ابتدا که وارد ماشین شدم و بر روی صندلی قرار گرفتم زیاد احساس راحتی نکردم اما وقتی استارتو زدم و درب خودرو بسته شد واقا حس می شد که پشت یک ماشین با کیفیت اروپایی نشستی و صدای محیط بیرون اصلا به داخل اتاق نفوذ نمی کرد.هندلینگ فوق العاده و امکانات ایده آل این خودرو حسن خوبی بود که نمی شد ازش چشم پوشی کرد.و اما عملکرد پژو در قسمت فنی مثله همیشه گل کاشت با فشردن پدال گاز و شروع غرش موتور در شتاب گیری چسبندگی به صندلی ها حس می شد و از تاپ اسپید بالایی برخوردار بود و نهایت سرعت ثبت شده بر روی صفحه کیلومتر 230 کیلومتر بر ساعت بود.در ترمز گیری هم بنظر من خوب عمل کرد و راضی کننده است.اما باید عرض کنم که باز هم کمبود فضای داخلی مشکل همیشگی خودروهای پژو هنوز رفع نشده.
    در کل پژو 508 تونست موفق عمل کنه و پیروز این آزمون بشه و صاحب خود را راضی از خرید خود راهی منزل کند..بزودی از سواری با آلفا هم براتون میگم.شرمنده اگر خیلی خلاصه گفتم و به جزئیات نپرداختم جاکرتونم جیزه لایک دارین ;)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا