چندی پیش خبرها حاکی از آن بود که مرسدس بنز قصد دارد در آیندهای نزدیک وارد کلاس پیکاپ تراکها شود، حالا باید اعلام کنیم که مرسدس در بازار پیکاپ تراکهای جدید تنها نیست.
ماکسیم پیکات مدیرعامل شرکت پژو در مراسم سخنرانی احداث خطوط جدید جامپی ونهای پژو سیتروئن در فرانسه سگمنت پیکاپ تراکها را یک فرصت برای رشد کمپانی پژو سیتروئن خواند.وی دراینباره گفت:
ما همیشه بازار پیکاپ ها را یک فرصت در نظر میگرفتیم. این سگمنت قسمتی از تاریخ شرکت ماست و حالا ما به این موضوع بیشتر فکر میکنیم. ما استراتژیهای شرکت را در روز سهشنبه پنجم آوریل دوباره بررسی میکنیم و تصمیم میگیریم که چه خودروهایی را به عنوان هدف انتخاب کنیم. بعد از اتخاذ تصمیمهای مهم خبرهای بیشتری دراینباره در اختیار شما قرار میگیرد.
بااینکه از پیکاپ تراک احتمالی پژو سیتروئن جزییاتی در دست نیست میتوان حدس زد که این شرکت بهتنهایی سراغ تولید چنین کلاسی نمیرود. طبق گزارش اتوکار شرکای احتمالی PSA احتمالاً تویوتا یا فیات خواهند بود که در سرمایهگذاری مشترک با تویوتا خودروی پروس به عنوان برادر جامپی و اکسپرت و یا در سرمایهگذاری مشترک با فیات دوکاتو، باکسر و جامپر خودروهای موردنظر هستند.
آخرین پیکاپ تراکی که PSA در اروپا عرضه کرد خودروی ۵۰۴ بود که تا سالهای اولیه دههی ۹۰ میلادی در بازار موجود بود. اگر درنهایت پیکاپ تراک جدید پژو سیتروئن به تولید برسد این خودرو باید با خودروهایی نظیر فورد رنجر، نیسان ناوارا، میتسوبیشی L200 و فولکسواگن آماروک به رقابت بپردازد. خودروسازان دیگری که مدلهای مشابه ای در این کلاس دارند هم رنو، فیات و مرسدس بنز هستند.
سعید
۱۴ فروردین ۱۳۹۵بله جانم چی فکر کردید!
همکاری با خودروساز های ایرانی قابلیت این رو داره که هر برندی رو وانت ساز کنه به هر حال ما دیگ الگو شدیم!
نوید جهرمی
۱۵ فروردین ۱۳۹۵اومدم بگم همینو. غلط نکنم اینام از خودروسازای ما یاد گرفتن :)
حالا این وانتو ب غیر از برزیل کجا میخوان بفروشن؟
(*مهرداد*)
۱۴ فروردین ۱۳۹۵این سایز تراک که در عکس هست هر دوتا تراک سایز کوچک هست و رقبایی که نام برده شد همه سایز متوسط هستند و اگر همچین تراکی تولید بشه قطعا نمیتونه رقیبی برای فورد یا نیسان ناوارا و آماروک باشه .
Nima
۱۴ فروردین ۱۳۹۵تمام این مواردى که گفت:
این خودرو باید با خودروهایی نظیر فورد رنجر، نیسان ناوارا، میتسوبیشی L200 و فولکسواگن آماروک به رقابت بپردازد. خودروسازان دیگری که مدلهای مشابه ای در این کلاس دارند هم رنو، فیات و مرسدس بنز هستند.
درست اما برنده امسال این سگمنت و کلاس رو نگفت: شورولت کلورادو
(*مهرداد*)
۱۵ فروردین ۱۳۹۵میشه بگید از کجا و از کدام منبع این رو میگید ؟؟؟ اونی که شما شنیدین در سگمنت فول سایز و شورلت سیلورادو بوده و در این سگمنت فورد رنجر در سال گزشته و فعلی پرفروشترین تراک سایز متوسط اروپا بوده و هست و کلرادو در پایین ترین رده !
(*مهرداد*)
۱۵ فروردین ۱۳۹۵http://s3.img7.ir/IRgqd.jpg
احمد باقری
۱۴ فروردین ۱۳۹۵فعلا که حرف زیاده، تا بیاد ببینیم چه کاری از دستش بر میاد.
عباس
۱۴ فروردین ۱۳۹۵چند شب پیش شبکه مستند خلاصه برنامه تخت گاز رو گذاشته بود قسمت تست محصولات پژو کلا مثل اینکه حق حساب رو پژو نداده بود!یک 407 سوار شده بودن چه بلاهایی سرش نیاوردن حالا ایران بود!!!کلا خیلی خنده دار بود میخواستن بگن پژو توی ساخت ماشین مزخرف عالیه,سر چهار راه ها نمیچیدن میزدن به دیوار,پیچ رو نمی پیچید میرفتن توی باقالیا خخخخخ
tv
۱۴ فروردین ۱۳۹۵پژو به غیر از چندتا انگشت شمار ماشین خوب(از جمله 504 ، کل افریقا رو با این پژو فتح کردن ) … هیچ حرفی برا گفتن نداره واکثر کسایی که تو خارج پژو -سیترون سوار میشن رانندگیشونم مثل ماشین افتضاحه…نماد ماشین خیلی عالی و خوب تو ایران زانتیاست که سر و تهش همون طراحی پژو سیترون مسخره است با امنیت کمتر از پژو 405 …
بهنام طیبی
۱۴ فروردین ۱۳۹۵منم اصلا با محصولات پژو حال نمیکنم.خودرو خوب خیلی کم داره.
ظاهرا رنو بهترین فرانسوی هاست
moein
۱۴ فروردین ۱۳۹۵من صد بار گفتم یه چی بگید بگنجه شما ها چی حالیتونه با این منطق مسخره پژو رو نقد می کنین شما فقط در حد نقد پراید وانتید اونم فقط در مورد صدای بوقش
دیس هاتونم برام بهم نیس
بهنام طیبی
۱۴ فروردین ۱۳۹۵اقا معین مدرک تحصیلی شما چیه؟؟؟چند سال مکانیکی کارکردی؟؟؟ چه مدرک بین المللی داری که بتونی خودرو طراحی و تولید کنی؟؟؟؟؟
من هیچ ادعایی ندارم و نظر خودمو دادم ولی شما با لحن تند به بقیه توهین میکنی خوب بفرما که پژو چی داره که خودروسازان دیگه ای ندارن؟؟؟
moein
۱۴ فروردین ۱۳۹۵بهنام طیبی عزیز
من شغلم مکانیکی نیست ولی خودم دس به آچارم و تمام نیاز های خودروی خودم رو مرتفع میکنم مدرک بین المللی ندارم ولی تمام دوره های مکانیکی پژو و بعضی از خودروهای دو دیفرانسیل رو گذروندم تو ایران انواع گواهی نامه از متور سیکلت تا پایه یک و ویژه رو دارم خیلی از ماشین های تو خیابون رو داشتم یا حداقل سواری گرفتم
من در مورد پژو نظری ندادم فقط کامنت های شما و هم فکراتونو نقد کردم که به چه منطقی خودرو رو تست می کنید منظورم آقای عباس بود
گفتن مطالب بالا رو لازم ندیدم بیان کنم چون شما گفتید من هم عرض کردم
بهنام طیبی
۱۵ فروردین ۱۳۹۵خوب معین عزیز بفرمایید کدوم دیدگاه اشتباه؟؟؟؟؟
بهنام طیبی
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ایول به شما پایه یک هم داره معین عزیز.خوب بگو از معلومات شما استفاده کنیم.
بهنام طیبی
۱۴ فروردین ۱۳۹۵پژو خداییش هیچ ایده جدیدی نداره
بهنام طیبی
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ایده و طراحی رنو خیلی خیلی بالاتر و بهتر از پژو
رنو خودرو متفاوت و طراحی های مختلف بازتولید میکنه ولی پژو چندین سال همه خودروهاش شبیه یکدیگر هستن.من تغییرات ندیدم درپژو حالا بازم سلیقه دوستان فرق داره و من احترام به همه دوستان در سایت میگذارم
مجتبی (ساروی)
۱۴ فروردین ۱۳۹۵احتمالا موتور ش 1600هستش
بهنام طیبی
۱۴ فروردین ۱۳۹۵به نظر من و با مطالعاتی که داشتم بهترین خودروسازان فرانسه از اول تا سوم این
رنو
سیتروئن
پژو
چون بعضی از مدل های رنو با خودروسازان ژاپنی هم رقابت داشته ولی پژو فقط در ایران جواب داده و بس.
پیرهن مشکی
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ولی به نظر من طراحی های پژو از اول هم خیلی زیبا و خشن بود و هست. تا اون جایی که یادم هست اولین طراحی های خشن ماشین های پژو بوده ولی من نمی دونم چرا شما ماشین های به این زیبایی رو زشت می دونید.
بهنام طیبی
۱۵ فروردین ۱۳۹۵پژو خودروساز زشتی نیست و خیلی هم باتجربه و قدیمی در عرصه خودروسازی
ولی من میگم بهترین و غول ترین خودروساز نیست.اخه بعضی دوستان خیلی تعریف میکنن ولی من میگم اینقدر خوب هم نیست
بهنام طیبی
۱۵ فروردین ۱۳۹۵پیرهن مشکی عزیز که اسم کامنتت منو کشته.منظور شما از خشن چیه؟؟؟؟
تا اونجایی که من شنیدم و دیدم خودروهای امریکایی میگن خشن ن پژو فرانسه که خودروهای مثلا لوکس تولید میکنه.