این محصول متفاوت پورشه که مراحل آزمایش و تیون را پشت سر می گذارد ، با پوشش Martini Racing که الهام گرفته شده از خودروهای مسابقه ای دهه ی ۷۰ میلادی است بار دیگر شکار دوربین ها شد تا عطش دیدن نمو نه ی نهایی آن برای طرفداران محصولات پورشه لحظه به لحظه بیش تر شود . پوشش شرکت مارتینی برروی ۹۱۸ یادآور شکوه نمادین خودروهای مسابقه ای پورشه در دهه ی ۷۰ میلادی است .
اما شروع همکاری پورشه با شرکت مارتینی به سال ۱۹۷۱ برمی گردد ، زمانی که پورشه با مدل ۹۱۷ توانست مسابقات لمانز را با رتبه ی نخست به پایان برساند . همین امر سبب شد تا شرکت مارتینی شریک رسمی پورشه بین سالهای ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۸ بشود . پس از عقد قرار داد دوران طلایی پورشه در مسابقات مختلف شروع شد که از جمله ی این موارد می توان به پیروزی در مسابقات جهانی قهرمانی خودروهای مسابقه ای در سال ۱۹۷۶ و پیروزی های کلی در مسابقات لمانز سال های ۱۹۷۶ و ۱۹۷۷ اشاره کرد . در این مدت مدل های مختلفی از پورشه همانند ۹۰۸ ، ۹۱۷ ، ۹۳۵ ،۹۳۶،911RS و RSR لباس مارتینی را بر تن کردند و برای پورشه افتخار آفرینی کردند.
918 خودرویی است که از ترکیب یک موتور احتراق داخلی با کارایی بالا و درایوهای الکتریکی در محور جلو و عقب بهره می برد و قدرتی معادل ۷۷۰ اسب بخار را دارا می باشد . پیش بینی می شود که مصرف بنزین ۹۱۸ تنها ۳ لیتر در صد کیلومتر و میزان خروج گاز CO2 تنها ۷۰ گرم در کیلومتر باشد . از جمله مشخصه های مهم این خودرو استفاده از فیبرکربن تقویت شده با پلیمر CFRP ، بدنه ی کاملا آیرودینامیک ، سیستم فرمان تطبیقی محور عقب و خروجی های اگزوز آن می باشد . برنامه تست پورشه ۹۱۸ در حال پیشرفت است و مرحله ی بعدی آن ، دستیابی به رکوردی کمتر از ۷ دقیقه و ۲۲ ثانیه در پیست ۲۰.۸ کیلومتری نوربورگ رینگ می باشد .
سجاد
۲۷ مرداد ۱۳۹۱وای خدا اینا کجان ما کجاییم!!
قدرت ۷۷۰ مصرف ۳ لیتر!!!!!
استایلشم که خداست!!!!
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴شاهکاره
مرتضی بازیاری
۲۷ مرداد ۱۳۹۱منم تو همین موندم 770 اسب بخار با مصرف 3 لیتر در 100 کیلومتر واااااای
به این میگن معجزه
قیمتش چنده؟
jhiar
۲۷ مرداد ۱۳۹۱تازه این مدل مسابقه ایشه مدل اسپایدرش که جیگر ادمو کباب میکنه از بس خوشکله لاکردار.
نوید
۲۷ مرداد ۱۳۹۱این مدل اسپایدرشه… فقط پانل های سقفشو وصل کردن. چراغاش هم موقتیه.!
من فقط تو کف محل اگزوزاشم… فکر کن دور موتورت رو 8000 باشه و اگزوزا تا گوشات 80 سانت فاصله داشته باشن.
نوید
۲۷ مرداد ۱۳۹۱3 لیتر در 100 کیلومتر با 770 اسب قدرت فقط با استفاده از ترکیب نیرومحرکه برقی احتراقی ممکنه… وصد البته مهندسی بی نقص پورشه (تو آخرین آزمایشا قدرت رو تا 800 اسب هم رسوندن). در ضمن این مدل مدل مسابقه ای نیست این همون مدل 918 spyder شهریه که پانل های سقفشو وصل کردن (مثل نسل قبلیش carrera GT) همچنین جای اگزوزها عوض شده تا ایجاد یه محیط خنک پشت صندلی شاگرد برای باتری ها ممکن باشه. در ضمن چراغای این مدل در این عکس موقتیه… چراغای جلو از carrera gt و چراغای عقب از 911 مدل 991 هست. مدل نهایی و تأیید شده این ماشین تو این لینک هست:
http://www.scoopcar.com/heres-the-2013-porsche-918-spyder-released/2011/
از همه این چرت و پرتا بگذریم… فقط یه چیز میشه گفت… این ماشین خداست…!
هادی
۲۷ مرداد ۱۳۹۱واقعا اگه اشتباه چاپی نباشه مصرف 3 لیتر با این قدرت انقلاب حساب میشه
نوید
۲۷ مرداد ۱۳۹۱این یعنی مهندسی بی نقص پورشه به همراه خواص بی نظیر درایوهای الکتریکی از نظر گشتاور- سرعت.!
Ali
۲۸ مرداد ۱۳۹۱همه چیش عالیه … بالاخره پورشه یه دستی به سروروی ماشیناش کشید چون بعد ازکاررا GT تا قبل از همین باکستر نسل جدید واقعاً طراحیشون …! بود . اما این معرکس .
فرهود
۲۸ مرداد ۱۳۹۱اصلا حرفی واسه گفتن نمیمونه
آفرین به خالق موتورش.
SHELBY GT500
۳ اردیبهشت ۱۳۹۳محشر و زیبا