اولین تصاویر نسل جدید پورشه کاین پیش از رونمایی رسمی آن در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور) افشا شده است. با نگاه به این تصاویر فوراً قابلتشخیص است که پورشه در طراحی کاین جدید رویهای تکاملی را در پیش گرفته است. بررسی را با نمای جلویی کاین شروع میکنیم. در این نما، جلوپنجرهای اصلاحشده با ورودیهای هوای بزرگتر و چراغهای روشنایی در روز LED باریکتر دیده میشوند؛ اما در اینجا همچنان چراغهایی آشنا به همراه کاپوتی جدید قابلمشاهده است.
به سمت عقب که حرکت میکنیم، کاین جدید از خط سقف اسپرتتری برخوردار شده و به نظر میرسد فاصلهٔ محوری آنهم بیشتر شده است. لچکیهای عقب نیز کوچکتر شدهاند که این امر به اسپرتتر به نظر رسیدن خودرو کمک کرده است؛ اما بزرگترین تغییر را با نگاه به نمای عقبی نسل جدید کاین درمیابیم یعنی جایی که از چراغهای جدید متصلبههم مشابه نسل جدید پانامرا استفاده شده است.
بااینحال درحالیکه نمای بیرونی کاین جدید آشنا به نظر میرسد، کابین آن کاملاً جدید بوده و به ویژگیهای پیشرفتهای هم مجهز شده است. در کابین این کراساوور لوکس، غربیلک فرمان سه پره، تودوزی چرمی، تریم چوبی و صفحه آمپر جدید دیجیتالی از موارد قابلتوجه هستند. در اینجا همچنین یک نمایشگر عریض برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی در نظر گرفته شده که در بالای کنسول مرکزی جدید قرار گرفته است. این کنسول به کنترلرهای دیجیتالی مشابه پانامرای جدید مجهز شده است.
جزئیات و مشخصات فنی نسل جدید کاین همزمان با رونمایی رسمی آن اعلام خواهد شد اما انتظار میرود موتورهای مختلف پانامرا برای آن ارائه گردد. در ابتدای عرضه، خریداران میتوانند از میان یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توربوشارژ با ۳۳۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور و یک واحد ۲.۹ لیتری V6 توئین توربو با ۴۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور یکی را انتخاب کنند اما بعداً موتورهای بیشتری به همراه یک نسخهٔ پلاگینهیبریدی هم ارائه خواهند شد.
فرشاد
۵ شهریور ۱۳۹۶کابینش به وضوح پسرفت کرده، کاش دقیقا شبیه پانامرا بود، کابین پانامرا خیلی تو جزئیاتی مثل دریچه خروجی هوا و. . . بهتره و همین باعث شده به وضوح شیکتر از کابین نسل جدید کاین باشه.
طراحی خارجیشم همونطور که پیشبینی میکردم، صرفا شبیه یه فیسلیفته، نه یه نسل کاملا جدید.
در کل توقع بیشتری از پورشه داشتم، نتونست حس و حالی که نسلهای قبلی دادن رو، بهم منتقل کنه.
AMIR SCHUMACHER
۵ شهریور ۱۳۹۶.
من که از داخل و خارجش خیلی خوشم آمد ،
ستاره های پرفروغ(Daniel)
۵ شهریور ۱۳۹۶خیلی هم خوبه.
پورشه خودش میدونه که داره چیکار میکنه.
حالا اگه کپ پانامرا میزد میگفتین شبیه هم هستن و پورشه خلاقیت نداره و از این حرفا.
داشبورد BMW تا ی مدت پیش قدیمی بود و میگفتین خیلی بیخود شده و تکراریه
اونوقت داشبورد اینفینیتی که تو دوئل بود رو با این که خیلی قدیمی تر بود رو میگفتین خوبه و جذابه و از این قبیل حرفا…
همیشه ی کسایی هستن که ساز منفی کوک میکنن اونم الکی.
من هم از کابین و هم از نمای بیرون کاین جدید خوشم اومده.
Amir_R18
۵ شهریور ۱۳۹۶کاملا موافقم.
peyman
۵ شهریور ۱۳۹۶فک نکنم پلاک ملی بشه مگر اینکه هیبریدیش وارد بشه
فرشاد
۵ شهریور ۱۳۹۶با توجه به بند پ قانون، هر خودرویی مجاز به ورود به ایران و گرفتن پلاک ملیه.
رضا
۵ شهریور ۱۳۹۶کاین یک اس یو وی هست،
نه حتی یک کراس اور
چه کسی علاقه داره که طراحی داخلی یک اس یو وی لوکس که هویتی کمی اسپرت ، کمی آفرودر و بیشتر شهری و جاده ای داره مشابه یک سدان اسپرت سوپرلوکس آوانگارد باشه؟
شما؟
من که علاقه ای ندارم.
اینجوری خیلی بهتره
تصور کن صندلی های پانامرا رو روی این کاین هم نصب میکردن…
اصلا با هم نمیخونن
چه به لحاظ ارگونومی چه به لحاظ بصری و چه به لحاظ کاربری و سلیقه مشتری که یک اس یو وی لوکس برای استفاده راحت روزانه میخواد داشته باشه
همین پانامرا هم توی آمریکا تقاضای زیادی برای نسخه پنج صندلیش وجود داره که کاربردی تر باشه، مطلبش رو هم پدال چند وقت پیش منتشر کرد
در مورد چراغای عقبش هم که همه پورشه ها همینجورین 911 کیمن باکستر ماکان و خود پانامرا که این نوع چراغ عقب اولین بار روی کانسپت توریزمو نمایان شد در سال 2011 یعنی شش سال قبل یعنی قبل تر از ارائه فیس لیفت کاینی که هنوز داره فروش میره. درسته که اون چراغا قشنگ بودن و هستن ولی این طراحی هم خیلی زیباست(اگه نگیم زیباتر) مصداقش هم باکستری که جوایز طراحی رو کسب کرده و داره دلبری میکنه
کاین زیباست …
مرسی پورشه
Kamran
۵ شهریور ۱۳۹۶صد در صد با نظر اقا فرشاد عزیز موافقم
فرشاد
۵ شهریور ۱۳۹۶ارادت داریم کامران جان ❤?
AMIR SCHUMACHER
۵ شهریور ۱۳۹۶.
بدون شک کسی نسل جدید یک ماشین رو برای پسرفت ارایه نمیکنه و از تجربیات نسل قبل برای بهتر شدن نسل جدید استفاده کردن.
در یک خودروساز به تجربه هنگام تغییر نسل کیفیت متریال و نحوه ی چینش اجزای کابین و … فقط در جهت بهتر شدن تغییر میکنه.
طراحی خارجی بیشتر از این در هیچ نسلی از محصولات خودروساز اصیلی چون پورشه تغییر نمیکنه.
فرشاد
۵ شهریور ۱۳۹۶نظر هر کسی متفاوته، شما میگی پیشرفت، من میگم پسرفت، کابین نسل قبل طراحی بهتری داره، شیکتره، با ابهتتره، این کابین نسخه ناقص و ارزونتر کابین عالیه پانامرا به نظر میاد، لطفا تصاویرشون رو کامل مقایسه کن. چراغ عقبش هم به تنهایی خوبه اما چراغ عقب نسل قبل، تناسب بیشتری با چراغهای جلو داشت. . .
Amir_R18
۵ شهریور ۱۳۹۶.
ممکن نیست محصولات یک برند پیشرو در زمینه ی هر چیزی غیر از طراحی (چون سلیقه ای هست) پسرفت کنن.
فرشاد
۵ شهریور ۱۳۹۶من اسم چیزی جز طراحی رو آوردم؟ قطعا از نظر کیفیت ساخت، سیستمهای فنی و رفاهی، ایمنی و. . . با توجه به پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی، سطحش بالاتره اما برای طراحی کم کاری و بد سلیقهگی به خرج دادن.
فرید
۵ شهریور ۱۳۹۶نسل قبلش از نظر طراحی خوب بود از لحاظ فنی عالی…ولی نسل جدیدش به نظرم از نظر طراحیم در حد عالی شده،چه طراحی خارجی چه کابین…دم پورشه گرم
MehdiTurbo
۵ شهریور ۱۳۹۶به نظر منم طراحی قبلیش خیلی اسپرت تر و بهتر چیده شده بود زیاد با جای دریچه هاش حال نمیکنم،طراحی سلیقه ایه،ولی اکثر کسایی ک رو برند خاصی تعصب ندارند فک کنم موافقند پسرفت کرده،البته رنگ کابینم اثر میزاره خیلی شاید اگ مثل قبل همش یک رنگ بود بهتر بود شاید یکی از رنگ بندیاش باشه،زمانی ک به طور رسمی معرفی شه معلوم میشه
Hemichan
۵ شهریور ۱۳۹۶حس و حال اس یو وی های سنگین وزنُ به خودش گرفته
قبلنا زیادی 911 بود
نمای عقبیش هم عالیه با ابهت تر شده