پورشه

تجربه رانندگی با موشک خوش‌نام آلمانی: پورشه 911 توربو 2020

پورشه ۹۱۱ توربو عضو کنجکاو این خانواده مشهور دنیای خودرو است. این خودرو در هر دو تریم توربو و توربو S دارای بالاترین سرعت بوده و سریع‌ترین شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت را دارد. درعین‌حال ۹۱۱ توربو به‌طور سنتی لذت کمتری نسبت به مدل‌های ساده‌تر و سفارشی ارزان‌تر داشته و از نظر تئوری به سختی می‌توان این پرچم‌دار را توصیه کرد.

پورشه 911 توربو

ما قبلاً تحت تأثیر نسل جدید ۹۱۱ توربو S قرار گرفتیم اما این بار نوبت به بررسی ۹۱۱ توربو جدید رسیده است. این خودرو از پیشرانه‌ای با قدرت ۵۷۳ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متر سود برده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعتی دارد.

پورشه 911 توربو

این ارقام واقعاً فوق‌العاده هستند و ۹۱۱ توربو جدید در واقعیت کاملاً سریع و تیز احساس می‌شود. نه‌تنها آرام راندن با این خودرو سخت است بلکه شتاب گرفتن با آن به یک عادت تبدیل خواهد شد و در واقع راننده به تند و تیز بودن ۹۱۱ توربو اعتیاد پیدا خواهد کرد.

پورشه 911 توربو

وقتی در کروز کردن‌هایی با سرعت پایین کمی روی پدال گاز فشار دهید یک تأخیر سنتی را در پیشرانه حس خواهید کرد اما درست در دور زیر ۲ هزار توربوهای بزرگ خودرو وارد میدان شده و دنیا پیش چشمان شما تار و محو خواهند شد. در واقع پرفورمنس خامی وجود دارد که نشان می‌دهد این خودرو چقدر می‌تواند در خط مستقیم یا سبقت‌ها بی‌رحم و درنده باشد. شتاب ۸۰ تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت ۹۱۱ توربو تنها در ۱.۷ ثانیه رقم می‌خورد!

پورشه 911 توربو

نسل‌های پیشین این خودرو از نقصی در کاراکتر پیشرانه رنج می‌بردند که باعث می‌شد صدای نه چندان جالبی نسبت به نمونه‌های تنفس طبیعی مشهور تولید شود؛ اما این فاصله در نسل جدید کمتر شده چراکه مدل‌های عادی ۹۱۱ نه‌تنها توربو شده‌اند بلکه پورشه روی صدای اگزوز و خود توربوها نیز به دقت کار کرده است.

پورشه 911 توربو

در دورهای زیر ۲ هزار چیز زیادی برای هیجانی شدن وجود ندارد اما پس از آن است که تمامی ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور پیشرانه زیر پایتان خواهد بود. در واقع از دور حدود ۲۲۵۰ است که ۹۱۱ توربو خود را از مدل‌های عادی خانواده متمایز می‌کند و در دور حدود ۴ هزار شاهد کوهی از قدرت در پشت خودتان خواهید بود.

پورشه 911 توربو

توانایی کروز کردن کم سرعت با ۹۱۱ توربو و همچنین عملکرد نرم گیربکس ۸ سرعته PDK پورشه باعث شده‌اند این خودرو قابلیت استفاده زیادی داشته باشد و این امر برای کسانی که خواهان سریع‌ترین و درعین‌حال مناسب‌ترین خودرو برای استفاده روزمره هستند جذابیت زیادی خواهد داشت.

پورشه 911 توربو

مورد قابل‌توجه دیگر هندلینگ خودرو است که درگیر کننده ترین جنبه خودرو می‌باشد. ۹۱۱ توربو موردبحث بزرگ‌تر از قبل بوده و فاصله بین چرخ های روبرویی نیز بیشتر شده است. به این موارد باید فرمان پذیری چرخ های عقب را نیز اضافه کرد که باعث ایجاد حس اطمینان زیادی در هنگام عبور از پیچ‌ها می‌شود. فرمان نیز متوازن و دقیق بوده و در هر پیچ کشش زیادی وجود دارد.

پورشه 911 توربو

البته نقصی در دینامیک خودرو وجود دارد. برای رسیدن به این چابکی اضافی و درعین‌حال هماهنگ بودن با پرفورمنس و وزن خودرویی حدود ۱۶۰۰ کیلویی مهندسان پورشه سفتی سیستم تعلیق را بالا برده‌اند. سواری خودرو در جاده‌های نرم باواریا مشکلی ندارد اما در جاده‌های دیگر همه‌چیز شکل دیگری به خود می‌گیرد.

پورشه 911 توربو

حتی در حالت میانه تنظیمات سیستم تعلیق نیز خودرو خیلی سفت احساس می‌شود؛ و انتخاب حالت اسپرت سواری باعث بدتر شدن این وضعیت می‌شود و ما می‌توانیم آن را عصبی بنامیم. بی‌شک دست‌اندازهای جاده را با دل و جان حس خواهید کرد و درعین‌حال کاملاً درگیر فرایند رانندگی خواهید بود.

پورشه 911 توربو

اما خود کابین دارای جدیدترین تکنولوژی‌های پورشه بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به صفحات نمایش مدرن و پشت آمپرهای سنتی پورشه اشاره کرد. دسته‌دنده خاص پورشه موقعیت نسبتاً متفاوتی نسبت به قبل داشته اما بی‌شک کیفیت متریال بکار رفته در این بخش عالی است.

پورشه 911 توربو

لیست آپشن های پورشه نیز زبانزد خاص و عام بوده و با هزینه‌ای که برای آپشن ها می‌کنید می‌توانید یک هاچبک داغ بخرید.

پورشه 911 توربو

پورشه ۹۱۱ توربو دیگر یک سنگ محک عجیب برای پرفورمنس خانواده ۹۱۱ نیست. این خودرو به لطف قوای محرکه منعطف و پرقدرت خود عملکردی شگفت‌انگیز دارد. البته جای تاسف دارد که شاسی تنظیمات بهتری نداشته و سواری خودرو واقعاً سفت احساس می‌شود.

مشخصات پورشه ۹۱۱ توربو

  • قیمت: 134,۴۰۰ پوند
  • پیشرانه: 6 سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربو
  • قدرت/گشتاور: 573 اسب بخار/۷۵۰ نیوتون متر
  • گیربکس: 8 سرعته دوکلاچه، چهار چرخ محرک
  • شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت: 2.۷ ثانیه
  • حداکثر سرعت: 320 کیلومتر در ساعت
  • مصرف سوخت: 12 لیتر در هر صد کیلومتر

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
autoexpress

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. ارشیاSVJ

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    اختلاف قیمت با توربو اس زیاده.
    اختلاف عملکردشون کمتر از قیمتشونه.

    موافقم 44
    مخالفم 6
    1. بهنام

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (994 ديدگاه)

      دقیقا
      بنظرم این ارزشش در قبل مبلغ پرداختی خیلی بیشتره

      موافقم 29
      مخالفم 6
      1. Hadi

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2197 ديدگاه)

        موشک زمین به زمین هیتلر ?
        جالبه اختلاف شتاب و حداکثر سرعتش با توربو s زیاد نیست…
        ولی قیمتش عقلانی تره و ارزش خریدش بالاتره ?
        فک کنم قیمت نسخه پایه 911 حدود 80000 پوند باشه که دوتاش میشه قیمت یک توربو s
        کدومش بهتره؟
        دوتا 911 پایه: لایک
        یکدونه توربو s: دیسلایک

        موافقم 31
        مخالفم 50
        1. SF90 STRADALE

          ۱۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (4063 ديدگاه)

          یک توربو S برای شکستن شاخ خیلی از مدعیان

          موافقم 34
          مخالفم 3
        2. Me

          ۱۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (311 ديدگاه)

          هیتل.ر باد کدوم معده ست
          این حرفا چیه میزنید ?

          موافقم 7
          مخالفم 41
    2. زیزیگولو

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (6036 ديدگاه)

      پورشه ۹۱۱ توربو S تو حالت استاندارد ماشین خیلی قدرتمندیه که اگه تیونینگ بشه و توانش افزایش پیدا کنه این این ماشین به یه هیولای جاده ‌ای تبدیل میشه!! بارها شاهد قدرت ‌نمایی این خودروی ۵۶۰ اسب بخاری بودیم و دیدیم کمتر ماشینی پیدا میشه که بتونه ۹۱۱ توربو S را تو مسابقات درگ شکست بده و میشه گفت تقریباً پیدا نمیشه و نمونَش همین خبر راجب مسابقه درگ 400 متری 911 با مک لارن بودش که پدال دو سه ساعت پیش چند تا تیتر پایین تر خبرشو گذاشته که 911 مقتدرانه برنده شد، ۹۱۱ توربو S که یکی از پرشتاب ‌ترین ماشینای تولیدشده تا به امروز هستش???????

      موافقم 31
      مخالفم 4
  2. حسین وی

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (463 ديدگاه)

    کاش بقیه آلمانیا اصالت تو طراحی رو از پورشه یاد بگیرند !
    لامصب 100 سال دیگه هم همینو بزنه هیچوقت قدیمی نمیشه

    موافقم 43
    مخالفم 9
  3. SF90 STRADALE

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (4063 ديدگاه)

    میگ میگِ دنیایِ خودرو ??

    موافقم 32
    مخالفم 3
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (10474 ديدگاه)

    موفقیت یه بحثه ، تداوم موفقیت یه بحث ارزشمندتر .

    یک لحظه فکر بکنید چطور میشه با قالبی یکسان در طول ۵۰ سال ، کاری کرد که عاشق ۹۱۱ باشی و هروز عاشقترش بشی !

    ۹۱۱ و G کلاس چنین پتانسیلی دارند و لاغیر (( البته این بخاطر اینه که آلمانی‌ها بینظیرند و در هر کاری دست داشته باشند ، مطمئناً موفقیت به همراه میاره )) .

    البته ما هم نهنگ آبی داریما !!!
    اینقدر تولیدش کردیم و طرفدار داره که خود شرکت مادر خبر نداره اصلاً روزی چنین سلحشوری طراحی کرده بوده و خبرشو از ایرانی‌ها میگره ، کلاً تو آرشیوشون چنین اعجوبه‌ای پیدا نشده و احتمال دادند برای قبل دوره‌ی ساسانیان باشه ، البته ژاپنی‌ها هنوز تحقیقاتشون به اتمام نرسیده و همچنان این تاریخ‌نگاری ادامه داره !

    موافقم 14
    مخالفم 6
  5. [—{^AMIN_MC20^}—]

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2097 ديدگاه)

    یه چیزی!
    طبق گفته متن کررا هم توربو شده؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!!!😱😱😱😱
    نمیدونستم

    موافقم 8
    مخالفم 5
    1. ??Amin_sto??

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (292 ديدگاه)

      امین چند روزه دارم درباره ی مازراتی mc20 تحقیق میکنم سریع متوجه شدم ماشین فوق العاده ای، حالا میفهمم چرا انقدر دوسش داری
      رفتم تو سایت مازراتی تو یه قسمت میشد موتورش رو روشن کرد و توی موتورش از تکنولوژی فرمول 1 استفاده شده
      مازراتی کواتروپورته ترفئو هم واقعا بی نظیره خیلی ازش خوشم اومد

      موافقم 7
      مخالفم 6
      1. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2097 ديدگاه)

        اینو گفتی الان میگن اکانت دوم داری و اینا ?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️?‍♂️
        برای همین دیس دادن

        موافقم 5
        مخالفم 6
      2. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2097 ديدگاه)

        الان رفتم دیدم کواتروپورته دکمه های بالابر شیشه ، قفل در و چراغ ها رو با محصولات کرایسلر اشتراک داره اما mc20 تا اونجایی که گشتم فکر نمیکنم قطعه مشترکی با کرایسلر داشته باشه

        موافقم 6
        مخالفم 3
      3. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2097 ديدگاه)

        راستی رفتی سایتش یه کلیپ بود مال تولد 106 سالگیش جالب بود ببین

        موافقم 2
        مخالفم 1
  6. Reza ar

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (270 ديدگاه)

    کسی که پول خرید اینو داشته باشه توان خرید توربو sرو هم داره و معمولا خریدارای ۹۱۱مخصوصا مدل توربو دنبال بیش ترین پرفورمنس هستن وگرنه میرفتن کاررا می گرفتن ولی این ماشین با عملکرد در حد توربوsو قیمت اقتصادی شاید برای پلیس و ماشین مخصوص پیست و تیونر ها که تغییرات زیادی رو ماشین اعمال میکنن جذاب باشه ولی باز من gr3 تورینگ یاrsرو ترجیح میدم
    مگه چقدر میشه از پرفورمنس این ماشین توی جاده استفاده کرد؟یه نیش گاز با این یعنی رد شدن از سقف سرعت ! (بجز اوتوبانای آلمان)ولی در کل پورشه دست خریدار رو باز میذاره و این خوبه برعکس آپشانش که باهاشون سر میبره این خصوصیتشو از آبی های مخصوص یاد گرفته?

    موافقم 4
    مخالفم 3
    1. R@min

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (918 ديدگاه)

      خیلیا که ماشین لوکس یا سوپراسپرت میخرن فقط به فکر گاز دادن بالای 200 کیلومتر سرعت نیستن. برای خیلیا وجهه و کلاس ماشین اهمیتش بیشتره. وقتی یه نفر کارش با 911 پایه هم راه میوفته و اوج استفادش رفتن به سرکارو و برگشتن خونس نیازه نداره پول بیشتر بده

      موافقم 3
      مخالفم 4
  7. ??Amin_sto??

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (292 ديدگاه)

    مازراتی mc20 خیلی بهتره ، پرفورمنس بهتری داره وزنش سبک تره و قدرتش هم بیشتره و تازه او ایتالیایی

    موافقم 11
    مخالفم 17
    1. Ahmedreza2002

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (1460 ديدگاه)

      پورشه رو به قابلیت اعتماد فوق العاده میشناسن و علی رقم عملکرد فوق العاده و پیچیدگی و تکلونوژی که تو دنیا نظیر نداره و پرفورمنس فضایی بازم پا به پای تویوتا و لکسوس پیش میره تو قابلیت اعتماد
      و مازراتی و کلا فیات کرایسر (به جز فراری) به عدم قابلیت اعتماد مشهورن
      حالا بقیه موارد بماند

      موافقم 14
      مخالفم 7
      1. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2097 ديدگاه)

        اولا که فراری الان جز فیات کرایسلر نیست
        دوم هنوز mc20 نیومده که بخواییم دربارش نظر قطعی بدیم
        سوم اینکه ظاهرا فیات کرایسلر داره مازراتی رو غلتک میندازه وقتی افتاد رو غلتک هم احتمالا میره سراغ آلفا
        چهارم اینکه#یک_اکانتم

        موافقم 3
        مخالفم 6
        1. Ahmedreza2002

          ۱۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1460 ديدگاه)

          خب همین دیگهmc20 نیومده این اقا میگه از پتدشاه این کلتس بهتره
          شما اگخ به مازراتی علاقه داذی تصلا بحثی نیست سلیغس و قابل احترام
          اما فاصله فکر تا عمل زیاده
          و مازراتی مسیر خیلی درازی داره تا به پورشه برسه
          فقط هم همین کلاس نیست
          شما لوانته رو کایین مقایسه کنی داستام دستت میاد

          موافقم 9
          مخالفم 2
        2. [—{^AMIN_MC20^}—]

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2097 ديدگاه)

          فعلا فیات گندی که به مازراتی زده رو داره جمع میکنه
          به نظر من راه زیادی نمونده تا به لامبورگینی و پورشه برسه

          موافقم 4
          مخالفم 4
      2. Ahmedreza2002

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (1460 ديدگاه)

        فراری زیر مجموعه فیات کرایسر هست
        منتها استقلال مالی داره

        موافقم 8
        مخالفم 2
    2. OMID

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      راجب پرفورمنس بهتر به شدت شک دارم
      ایتالیایی بودن هم ( به خصوص در مورد مازراتی و لانچیا ) بیشتر نقطه ضعف یه حساب میاد

      موافقم 6
      مخالفم 14
      1. ??Amin_sto??

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (292 ديدگاه)

        ایتالیا زادگاه سوپر اسپرت هاست لامبورگینی ، فراری ، پاگانی ، آلفارومئو ، مازراتی و لانچیا ایتالیایی هستند
        بعد میگی ایتالیایی بودن نقطه ضعف به حساب میاد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Im^sorri

        موافقم 8
        مخالفم 3
        1. Ahmedreza2002

          ۱۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1460 ديدگاه)

          *پادشاه
          *کلاس
          *داری
          *اصلا

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. Ahmedreza2002

          ۱۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1460 ديدگاه)

          اقا این اصلاحیه کامت بالا بود اینجا اومد

          موافقم 1
          مخالفم 2
        3. Ahmedreza2002

          ۱۸ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1460 ديدگاه)

          در رابطه با این برندا:
          لامبو و پاگانی که (عاشق دومیم شدیدا) در اصل به کمک المانیاس که زنده ان
          آلفا و لانچیا و مازراتی هم که معلوم الحالن
          میمونه فراری که کلا بحثش از همه برندا و کمپانیا جداس و حرفی در این باره نمیمونه

          موافقم 6
          مخالفم 1
        4. [—{^AMIN_MC20^}—]

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2097 ديدگاه)

          مازراتی یه دورانی از فراری هم پرافتخار تر بوده

          موافقم 3
          مخالفم 4
        5. OMID

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2171 ديدگاه)

          اره در مقابل آلمان که زادگاه خودرو هست به حساب میاد
          ولی اصلا بحثم اینی که شما فکر میکنی نبود
          منظورم مشکلات کیفیتی خیلی از برند های ایتالیایی از جمله مازارتی و آلفا رومئو و لانچیا هست
          اصلا بحث فراری و لامبورگینی و اون برندا نبود

        6. Mr.X

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (1464 ديدگاه)

          پاگانی که همش هایپر اسپورته!

        7. Porsche

          ۴ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (261 ديدگاه)

          همین پاگانی زوندا موتورش V12 مرسدس هستش??
          GERMANY ??

      2. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2097 ديدگاه)

        WTF!!!!!!
        #یک_اکانتم

    3. R@min

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (918 ديدگاه)

      فک نکنم بجز ایران بقیه جاها مازراتی انقدر طرفدار داشته باشه که پورشه و … بزار کنار، مازراتی بخره. در ضمن هنوز تو دنیای واقعی پرفورمنس این ماشینو ندیدیم

      موافقم 8
      مخالفم 5
      1. [—{^AMIN_MC20^}—]

        ۱۸ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (2097 ديدگاه)

        نه من میرم نظرات رو تو یوتیوب میخونم میبینم همچین کم طرفدار نداره
        #یک_اکانتم

        موافقم 3
        مخالفم 3
        1. R@min

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (918 ديدگاه)

          فروش جهانیش خیلی پایین تر از رقباشه. مهم کسایی هستن که ماشینو می خرن

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. [—{^AMIN_MC20^}—]

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (2097 ديدگاه)

          مشکل اینجاس کسایی که عشق ماشینن مازراتی میخرن چون حوصله دردسر هاشم دارن
          ولی کسی که ماشین گرون ولی کم دردسر میخواد میره اس کلاس یا پانامرا یا سری هفت میگیره(درمقابل کواتروپورته)
          من خودم به مازراتی خوشبینم
          چون میبینم فیات داره یه حرکتی برای مازراتی میزنه
          به نظرم آلفیری رو به مرحله تولید برسونه فروشش چند برابر میشه

  8. Ramin

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    از پورشه زیاد خوشم نمیاد. ولی واسه یه خودروی بنزینی اونم نسخه توربو اس شتابش خیلی بالاس با اینکه بنزینی هست.

    ولی. ولی. ولی. قیمت ها. اگه پورشه از اون پول برند گیریش دست بر داره واقعا توربو اس 2020 میشه پر فروش ترین خودرویی 2021 !!

    قیمت پایه = 80 هزار پوند.
    قیمت توربو ساده = 134 هزار پوند.
    قیمت توروبو اس = 168 تا 200 هزار قابل تغییر هست بسته به سفارشات.

    ولی خیلی گرونه. هر چقدر هم پول مهندسی شو بگیره نباید اینقدر گرون باشه.

    موافقم 3
    مخالفم 5
  9. سهند

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (670 ديدگاه)

    با خواندن این مقاله علاقه ام نسبت به ۹۱۱ کمی کاهش یافت (مدل های توربو)
    یه سوال سیستم تعلیق ۹۱۱ توربو s سفت تر است یا فراری f8 ؟(اگر جواب پورشه باشد به نظرم فراری f8 بهتر است)

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. SF90 STRADALE

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (4063 ديدگاه)

      اگه سیستم تعلیق خوب و سواریِ نرم و راحت میخواهی باید مکلارن 720S رو انتخاب کنی که به گفته دوستان با سیستم تعلیق رولز رویس مقایسه شده !!!!

      موافقم 10
      مخالفم 2
    2. OMID

      ۱۸ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (2171 ديدگاه)

      خب معلومه که توربو اس راحت تر هست
      F8 یه سوپر کار تمام عیار هست و باید انتظار سفتی رو داشته باشی
      ۹۱۱ توربو بیشتر حالت گرند تورر اسپورت داره و در مقایسه با رقبای گرند توررش خشک به نظر میاد( مثل dbs )
      ولی مثلا ممکنه gt2rs از f8 سفت تر باشه

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. سهند

        ۱۹ آذر ۱۳۹۹
        سوابق: (670 ديدگاه)

        از کجا میدانی فراری سفت تر است؟ در کدام سایت گفته؟ با حدس زدن که نمیشه نظر گفت

        1. SF90 STRADALE

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (4063 ديدگاه)

          آقا سهند در کلاس ماشین های اسپرت و سوپر اسپرت سواری نرم و آرامش بخش معنی نداره
          در این کلاس شتاب ، قدرت و سرعت حرف اول رو میزنه ؛ این ماشین ها برای تایم زنی در پیست ساخته میشن نه مسافرت با خانواده
          میخوام بگم در هر کلاسی الویت ها کاملاً مشخص هست

        2. سهند

          ۱۹ آذر ۱۳۹۹
          سوابق: (670 ديدگاه)

          من میتونم که در این کلاس هدف پرفورمنس است ولی باید از راحتی اذیت کننده ای برخوردار نشوند و لامبورگینی در این مورد اصلا خوب نیست. در بالا از سواری پورشه زیاد عیب گرفت می‌خواهم بدونم فراری f8 سواری بهتری نسبت به توربو است دارد یا نه؟

  10. Me

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (311 ديدگاه)

    مقاله واقعا خوب ترجمه شده. آفرین
    لذت بردم از خوندنش

    موافقم 4
    مخالفم 1
  11. Mahdi

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (55 ديدگاه)

    حالت خروجی اگزوز و دیفونیزر در مدل توربو s خیلی بهتر با طراحی کل ماشین در اومده

    موافقم 4
    مخالفم 1
  12. امیررضا

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (102 ديدگاه)

    مهندسی این ماشین واقعا شاهکاره

    موافقم 3
    مخالفم 1
  13. Mahdi

    ۱۸ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (140 ديدگاه)

    فکرشو بکنید درستو تموم کنی تو کارخونه پورشه مشغول باشی یکی از این جواهرات هم زیر پات باشه چه زندگی بشه صد حیف که تا ما فارغ بشیم احتمالا 911 هم الکتریکی بشه

  14. MOHAMMAD

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (261 ديدگاه)

    پدال عزیز لطفا درست اطلاعات قرار بده شتاب ۰ تا ۱۰۰
    پورشه ۹۱۱ توربو اس جدید ۲.۵ ثانیه و نهایت سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعته

    1. joojoo

      ۱۹ آذر ۱۳۹۹
      سوابق: (277 ديدگاه)

      این متن درباره ی توربو عه نه توربو اس
      توربو هفتاد اسب و پنجاه نیوتون متر ضعیفتر از توربو اسه

  15. Khosrow

    ۱۹ آذر ۱۳۹۹
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    سر اگزوزهای AMG / زیباست ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا