پورشه

ثبت تصاویر جاسوسی از نسل بعدی پورشه 911

عکاسان جاسوسی به تازگی نشانه‌هایی از آنچه که می‌تواند نسل آینده‌ی پورشه ۹۱۱ باشد را یافته‌اند. این خودرو در حال تست در پیست نوربرگ رینگ شکار عکاسان شده است.

next-generation-porsche-911-mule-spotted-testing-02
نسل بعدی ۹۱۱ هنوز چند سالی از خط تولید فاصله دارد بنابراین بدنه‌ای جدید برای نشان داده شدن وجود ندارد. خودروی شکار شده از بدنه‌ی پورشه ۹۹۱ کررا ۴ به همراه برخی اصلاحات استفاده می‌کند که از برجسته‌ترین این تغییرات می‌توان به بال‌های پهن‌تر و قوس چرخ‌های عضلانی‌تر و کشیده‌تر اشاره کرد.

next-generation-porsche-911-mule-spotted-testing-01
منطق حکم می‌کند که پورشه برای نسل بعدی ۹۱۱ از زیرساخت پهن‌تر به منظور افزایش پایداری و بهبود هندلینگ و دینامیک سواری خودرو استفاده کند. همچنین انتظار می‌رود که تکنولوژی هیبریدی نیز در این خودرو در دسترس باشد.

next-generation-porsche-911-mule-spotted-testing-03
تصور می‌شود که نسل بعدی ۹۱۱ دارای مدلی پلاگین هیبریدی باشد بنابراین به منظور هماهنگی با قوای محرکه‌ی هیبریدی وجود زیرساخت پهن‌تر شاید ضروری باشد.

next-generation-porsche-911-mule-spotted-testing-04
پورشه قبلاً انگشت خود را در کیک هیبریدی فرو کرده و تعهد این شرکت به تکنولوژی الکتریکی با کانسپت تمام الکتریکی Mission-E ثابت شده است.

next-generation-porsche-911-mule-spotted-testing-05
سرمهندس ۹۱۱ دکتر ارهارد ماسل تأیید کرده که پورشه به دنبال قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی برای ۹۱۱ است اما چالش قرار دادن تکنولوژی هیبریدی زیر پوست ۹۱۱ به این معنی است که هنوز جای دادن آن در نسل بعدی این خودرو محل شک و تردید است.

next-generation-porsche-911-mule-spotted-testing-06
هیبریدی کردن ۹۱۱ به این معنی خواهد بود که این خودرو اقتصادی‌تر و پاک‌تر و البته یک مدل کارا خواهد بود و احتمالاً هنوز هم به استفاده از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر وفاداری نشان خواهد داد.

2017 Porsche 911 Carrera 4S
۲۰۱۷ Porsche 911 Carrera 4S
نسل فعلی ۹۱۱ هنوز در خط تولید قرار خواهد داشت و هنوز تا ورود نسل جدید این خودرو نسخه‌ی هیبریدی به بازار چند سالی زمان لازم است.

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. ماسل

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    تمام پورشه یه طرف این ۹۱۱ هرطرف
    آخه کسی که پول اینو داشته باشه خوب میره پانامرا میخره از نظر فنی هم خیلی به ۹۱۱ نزدیکه باقی مسائل هم یه سر و گردن بالاتره(زیبا .جادار.مطمئن.سریع.کاربردی.شیک.اسپورت) لامصب پانامرا آخرت ماشینه.فقط اسمش یه جوریه

    1. MPH

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (431 ديدگاه)

      پانامرا نصف 911 هم نیست

      1. Scuderia Italia

        ۲۲ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        اصلا پانامرا و 911 قابل مقایسه نیستن.
        هر ماشینی یک هدفی داره.

    2. Amin

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (118 ديدگاه)

      منم پانمرا رو ترجیح میدم ولی هرکس یه سلیقه و معیاری در انتخاب ماشین داره
      ممکنه بعضی ها وقتی پانامرا معرفی شد گفته باشن آخه کسی که پول اینو داشته باشه خوب میره ۹۱۱میخره !!!!!

      1. ونوم

        ۲۲ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (543 ديدگاه)

        این نسل بعده یا نسل قبله یه تغییرات ریزی بدی بد نیستا پورشه جان

    3. آرین

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (59 ديدگاه)

      زیبا، جادار، مطمئن یخچال فریزر امرسانِ داداش نه پانامرا

  2. X5

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (122 ديدگاه)

    فوق العادس

  3. Saied

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    أوج مهندسیه این ماشین. با این تعداد سیلندر و حجم کم موتور کل خیلی از ماشینارو میخابونه

  4. ارش

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (93 ديدگاه)

    شاهکاره.

  5. احمد باقری

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    آخه این ماشین، نیاز به جاسوسی داره که وقتشون رو تلف کردن، با خیال راحت برن خونه هاشون، چون باز هم همونه و هیچ فرقی در طراحی اش دیده نمیشه، الکی خودشون رو خسته می کنن، همون قورباغه ای هست که بود. هر کاری میکنه بذار بکنه، بذار با شتاب و سرعتش، پوز همه ماشینارو بزنه، اما اولین و مهمترین پارامتر یه ماشین سوپر اسپرت و هایپر کارت، روحیه تهاجمی، خشن، پر ابهت و زیباست که این ماشین بویی از این چیزا نبرده، بذار تا صد سال دیگه هم یکه تاز میدون باشه.

    1. (new great britain(king mclaren

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2855 ديدگاه)

      (اما اولین و مهمترین پارامتر یه ماشین سوپر اسپرت و هایپر کارت، روحیه تهاجمی، خشن، پر ابهت و زیباست )
      احمد; هایپر کارت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? ? ?

    2. Scuderia Italia

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      .
      روحیه ی تهاجمی !!!!!!
      خخخخخخخخ
      به عکس 3 و 4 نگاه کن… دماغه ی هیچ ماشینی اینقدر تهاجمی نیست.
      خدا رو شکر که بچه های پدال متوجه هدف شما که 1- افزایش تعداد کامنت ! 2- جلب توجه هست شدن
      به هدف دومت نرسیدی
      اما ماشالله کامنت هات از نظر کمیت رکورد دارن البته بعد از میلاد … غصه نخور من شک ندارم با تلاش و پشتکار به هر هدف بزرگ و متعالی میشه رسید !!!!

      واقعا تبریک میگم.
      رسیدن به 4100 کامنت در پدال افتخاری هست که هر کسی لیاقت رسیدن بهش رو نداره … افتخاری هست برای خودش … مشاهیر به این افتخارات نرسیدن…

      میشه رمز موفقیتت رو بگی ؟؟!! کتاب تست چی میزنی ؟؟!! کلاس “افزایش کامنت” ثبت نام کردی ؟؟!! آزمون های قلمچی رو شرکت میکنی ؟؟!! پشتیبان داری ؟؟!

      ان شا الله یک برنامه بذار در یک کامنت رمز موفقیتت رو برای ما هم توضیح بده. مساله خیلی حیاتیه …
      4100 کامنت اونم کامنت های پربار شما واقعا یک دستاورد بزرگه. همه در حسرتش میسوزن و میسازن !!

      امیدوارم بنیاد نوبل امسال شما رو کشف کنه و جایزه ی نوبل رو برای زحمت و تلاشی که در پدال کشیدی و با خون دل 4100 کامنت گذاشتی به شما بدن !!!

      تلاش کن … ادامه بده … ناامید نشو …
      ان شا الله ببینم که به 10/000 رسیدی .

      1. بهنام

        ۲۲ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (994 ديدگاه)

        داداش حرف دله من رو هم زدی

        واقعا وقتی از این نوع نظرات تو پدال میخونم فقط به این سوال میرسم که با کیا شدیم 70 ملیون نفر !!!
        نمیدونم جایزه یا مقامی چیزی داره که تعدا کامنتت بالا باشه یا ….
        قدیمی های سایت اونایی رو که باید بشناسن میشناسن !
        نظر پر محتوا باشه کافیه ، حالا چه طرف 1000 کامنت داشته باشه یا 1 کامنت

        1. Scuderia Italia

          ۲۲ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          .
          بهنام جان آدم شناخته نشه بهتره تا اینکه اینطوری شناخته بشه

    3. نوید جهرمی

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (3793 ديدگاه)

      من که عاشق همین قورباغه ایم که شما میگی احمد جون.

  6. ارمان

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    وای چقدر تغییر کرده اصلا نشناختمش ?

  7. سیاوش

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    911 یه ماشین اسپرت با هندلینگ بالاست
    پانامرا لوکس و راحته
    جفتشو میخوام فانوسا

  8. Enzo

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (171 ديدگاه)

    911 از نظر فنی خیلی خوبه .ولی یکی به من بگه ظاهرش چه فرقی با نسل قبلیش کرده؟ هر سال همون طرح رو کپی میکنه دوتا زه پاینش اضافه میکنه . اصلا اسمشم فیس لیفت نمیشه گذاشت . بهتر بود این تکراری رو عوض کنه . دیگه فک کنم طرفدارای خوده پورش هم خسته شدن.

    1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      رفیق عزیزم این ماشین نیازی نداره به کل ظاهرش عوض شه این 911 یه مدله که زبان مهندسی و طراحی پورشه با این بوده و حالا طرفدار های خاص خودشو داره نمیشه که پورشه بیاد این 911 را با پلتفرمی شبیه کاررا جی تی یا 918 بزنه بعد بگه خوب این نسل جدید 911 …..
      بذار جور دیگه ایی بگم فراری 458 یه مدل از محصولات فراری ایا میشه هر سال قیافشو به کل عوض کنه بگه خوب اینم نسل جدید 458 برید حالشو ببرید ….. که نمیشه این طوری تمام طرفدار های نسل قبل شاکی میشن ….

      1. علیرضا

        ۲۲ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (757 ديدگاه)

        پورشه نباید طرفدار جدید پیدا کنه!!!پس فردا طرفدارای نسل قبل پیر میشن و میمیرن اونوقت دیگه طرفدار نداره در ضمن کمپانی ماشین واسه دل طرفدارا طراحی نمیکنه طراحی میکنه که بیشتر بفروشه جسارت نباشه ها ولی هزاران نفر مثه امثال شما هستن که طرفدارشن و تو خواب هم نمیتونن بخرن کمپانی باید واسه طرفی که پول داره طوری برنامه ریزی کنه که به جای خرید یه مک لارن یا فراری یا….یه پورشه بخره نه واسه من و شما که پوسترش به دیوارمونه

        1. Scuderia Italia

          ۲۲ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (11565 ديدگاه)

          اتفاقا خریدار ها خیلی بیشتر به ثبات چهره اهمیت میدن !!!
          شما دوست داری 150/000 دلار پول بدی به یک ماشین 3 سال بعد که نسل جدیدش اومد کسی دیگه به ماشین تو نگاه هم نکنه ؟؟

          مدیر عامل سابق پورشه در سال 1998 گفته بود مشتری های ما در مقابل کنار گذاشتن چهره ی خاص ماشین هامون و تغییر کلی در اون ها به شدت مخالفت میکنن و جبهه میگیرن.
          این رویکرد رو در مکلارن و پاگانی هم میتونی ببینی.

    2. بهنام

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (994 ديدگاه)

      داداش متن رو اگه با دقت بخونی متوجه میشی که نوشته
      نسل بعدی 911 هنوز چند سالی از خط تولید فاصله دارد بنابراین بدنه‌ای جدید برای نشان داده شدن وجود ندارد. خودروی شکار شده از بدنه‌ی پورشه 991 کررا 4 به همراه برخی اصلاحات استفاده می‌کند
      یعنی در حال حاظر فقط از لحاظ فنی داره تست میشه و بدنه ی 991 با یکم تغیرات روش گذاشتن ! وقتی نهایی شد بدنه ی اصلی با استاتر رو تست میکنن برای پانمرا هم همین کار رو کردن

      1. ونوم

        ۲۲ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (543 ديدگاه)

        نهایی هم بشه فرقی نمیکنه همینه

        1. ارمان

          ۲۳ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (1306 ديدگاه)

          اقا سعید وقتشه ادعاتو ثابت کنی
          پس پورشه با موتوردو لیتری پنج برابره وایپر قدرت داره ؟ میخوام ببینم چهطور از روی شکم اینقدر راحت حرف میزنی؟
          وایپر 650 اسب قدرت داره چون شمایی من 5 برابر شما رونادیده میگیرم
          3تا 650تا میشه؟—-> 1950 اسب بخار
          خوب دوتا راه داری یکی اینکه از ونوم عذرخواهی کنی
          یا اینکه بری ضربوتقسیم یاد بگیری
          هر طفلی میاد نظر میده خودشو وکیل کمپانی پورشه میبینه عزیز من اینجا هرکی نظرش رومیگه شما هم بیا نظرت روبگونیازنیست زیر هر کامنتی بیای به خودت فشار بیاری

  9. procshe

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    فقط کاش چراغ جلوهاشو جذاب تر کنن یه کار کنن حالتش خراب نشه ولى جذاب تربشه مثلا گرافیک داخلى چراغش یا توش مثله چراغ پانمرا سنسور بزارن کایمن هم خیلى چراغاى نازى داره ۹۱۸اسپایدرهم که دیگه نگو ولى همیشه چراغ جلوها 911دلمو میزنه ولى با این حال این ماشینو به تموم ماشیناى دنیا ترجیح میدم عاشقشم

    1. Nissan...japan

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (208 ديدگاه)

      دقیقا…بنظرم بهتره یه تغییرات ریزی توش بدن که حالت بدنش زیاد عوض نشه فقط یکم چراغای جلو باید جذابتر بشه…حیفه که چراغای عقب با اون خشونت و جذابیت با چراغای جلوی کاملا ساده و ملایم خنثی بشه.

  10. porsche

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (21 ديدگاه)

    اسممو اشتباه نوشته بودم ?

  11. مهدی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    اینکه ظاهر تغییر کنه یا نه بیشتر از هرچیزی به بازار فروش اون خودرو بستگی داره. معمولا تا زمانی که نمودار فروش اون مدل وارد شیب نزولی نشه هیچ دلیلی وجود نداره که شرکت هزینه تراشی کنه. البته بازار رو تیم اقتصادی شرکت قبلا رسد کرده و برنامه تحقیق و توسعه و آزمایش و ساخت و تولید مشخصه

    1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      دقیقا درسته
      وقتی فروش بالا و مشتری خواهانه چرا باید همه چی رو عوض کنه
      اگه دوستان یادشون باشه 911 زمانی که چراغ های جلوی ماشین رو عوض کرد به کل فروشش پایین اومد …..

  12. علیرضا

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (757 ديدگاه)

    دوست عزیز برای فروش بیشتر هرظاهر جذاب میتونه یکی از فروش خودرو های رقیب کم کنه و به فروش خود کمپانی اضافه کنه سیاست شما مثه خودروسازان وطنیه پورشه این چند وقت اخیر نشون داده هرنسلی که معرفی میکنه متاسفانه برخلاف باطنش که کاملا عوض میشه و بهبود پیدا میکنه ظاهرش عوض نمیشه اینم ضعف تیم طراحیشه نه اصالت دوستان متاسفانه متعصبانه قضاوت میکنن حرفشون مثه اینه که الان فورد فیستا نیاز به طراحی نداشت و باید شکل همون پراید خودمون طراحی میشد دیگه الان نمیشه گفت این نسل جدیدشه این یه مدل دیگست دیگه فیستا نیست !!!بابا پورشه که خدا نیست که همه کارش درست باشه و ضعف نداشته باشه ضعفش تو طراحیه برید از هر متخصصی میخواید بپرسید

  13. فرشاد سجادیان

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    میشه گفت تنها ماشینیه که تصویر جاسوسیش کاربرد خاصی نداره چون تغییراتش‌ زیر بدنست، نه تو ظاهرِ ۹۹ درصد آشنا

    1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)

      ۲۲ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      رفیق بنز هم همینه دیگه ……..
      بی ام و هم همینه دیگه ……..
      حالا باز خوبه پورشه فقط نمونه های 911 شبیه همن از کامیون بنز تا amgt همش یه قیافه ست
      بی ام و که چیزی نگم بهتره
      پس تنها ترین ماشین نیست ……………..

  14. مهدی

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    جناب علیرضا باید عرض کنم بنده هیچ حس خاصی نسبت به برند پورشه ندارم پس متعصب هم نیستم. بنده از روی واقعیات موجود عرض کردم
    میشه گفت دو نوع سایست کلی تو تعیین خط مشی ظاهری خودرو وجود داره
    یه شرکتی مثل فراری که هر چند سال یکبار کل ماشین رو دگرگون میکنه و انتظار مشتری رو تو همچین سیاستی میبینه
    یکی هم مثل پورشه که هرساله تغییرات جزعی و اندک تو 911 انجام میده و مشتریهاشون راضی نگه میداره. این کار یه مزیت داره اون هم اینه که فرضا من نویی به عنوان مشتری 911 خیلی راحت میرم و یک مدل رو خریداری میکنم بدون اینکه ترس و دغدغه این رو داشته باشم که ممکنه یک یا دو سال دیگه ظاهر ماشین دگرگون بشه در حالی که به عنوان مثال ممکنه مشتری محصولی مثل 488 دست نگه داره که مدل به روز خودرو وارد بازار بشه و این عملا باعث میشه یکی دو سال آخر فروش اینجور محصولها استقبال کم باشه
    در کل بازاریابی یه علم هست و مطمعنا در مورد 911 هم سیاست خاصی وجود داره

  15. joshan

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    قورباغه ی دوست داشتنی !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا