هفتهی پیش تصاویر جاسوسی باکیفیتی از پورشه تایکان که تقریباً هم فاقد پوششهای استتاری بود منتشر شد. جدای از ظاهر خاص محصولات پورشه، نسخهی پیشتولیدی تایکان از برخی ویژگیهای کانسپت میشن E سود برده و به آنچه که ژرمنها قول داده بودند کاملاً وفادار باقی مانده است.
همین داستان دربارهی طراحی کابین تایکان هم صدق میکند. در این تصاویر جاسوسی که برای اولین بار از کابین محصول تمام الکتریکی پورشه منتشر شدهاند، شاهد همان طراحی کانسپت میشن E هستیم.
این شباهت زیاد در طراحی داشبورد که دارای صفحهنمایش دیجیتالی افقی میباشد مشهود است. این صفحهنمایش کل طول داشبورد را به خود اختصاص داده است. همچنین پانل کنترل صفحه لمسی در کنسول مرکزی نیز نسبت به میشن E تغییری نداشته است. تنها تفاوت بین این دو خودرو به انتخاب رنگها مربوط میشود که به نظر میرسد در تایکان تولیدی رنگ تیره انتخاب شده درحالیکه این طرح در میشن E از نوع روشنتر بود.
همچنین باید خاطرنشان ساخت صندلی سرنشین از تنظیمات متنوع سود برده و خب این موضوع از یک لوکس ساز مشهور همچون پورشه مورد انتظار است.
با نگاه به تصاویر میتوانیم پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال تایکان را نیز ببینیم. البته اعضای تیزبین فروم تایکان در فضای مجازی اظهار داشتهاند ظاهراً این خودرو که در تصاویر دیده شده از پکیج اسپورت کرونو سود برده و بنابراین پرفورمنس بالاتری خواهد داشت. البته پورشه فعلاً این موضوع را تأیید نکرده است.
petman56
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸واقعا زیباست.بجز چراغهای عقب
احمدرضا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸چراغ عقبش شبیه چراغای مازراتی شده
af.1024
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸بخاطر پوشش استتاریه که روش نصب شده
King 918
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸خدا خیرتون بده حداقل نمونه های پروتوتایپ رو میدید اخه مگه متوجه نشدید این یه پوششه??
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸کابینش جذاب در اومده
کاملا کابین خودروهای لوکس آینده است
زیبا اما نه ساده
پر از تکنولوژی
پر از مانیتور
مانتیور های شخصی برای سرنشینهای عقبی و مخصوصا سرنشین کناری در کنسول جلو در کنار مانیتورهای راننده
.
این سبک از کابینهای تکنولوژی محور رو به کابینهای بیش از حد ساده سبک تسلا ترجیح میدم
:::فرشاد:::
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸همه لوکسسازها باید تو طراحیهای بعدیشون، رو سیستم اینترتیمنت اختصاصی سرنشین کنار راننده کار کنن. اینجوری خودروها خیلی جذابتر میشن.
عرفان
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸اره مثل فراری
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸و حتی سرنشینهای عقبی
هر سرنشین یه مانیتور اختصاصی
با امکان اتصال به گوشی هوشمند خودش
مثل سیستم های گرمکن-سردکن مخصوص هر سرنشین
سیستم های تهویه متبوع مخصوص هر سرنشین
…
قطعا خودروهای آینده تحولات چشمگیری در کابین خواهند داشت
و کابینها امکان شخصی سازی بسیار بیشتری خواهند داشت
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸حتی صحبت از امکان ایجاد بلندگوهای ویژه هر سرنشین هست که تنها در محدوده همون سرنشین پخش بشه
یعنی ۴ سرنشین ۴ آهنگ مختلف با بلندی صدای مختلف رو گوش بدن بدون مزاحمت واسه بقیه سرنشینها
هادی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸چراغ های عقبش فکر کنم پوشش استتاری باشه،مگه میشه چراغ اینجوری باشه اینم از کارخانه پورشه!!!
VIPER
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸داداش پوشش استتاری
هست
Omid622
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸داشبورد ماشین الکتریکی به ابمین میگن
یک سرو گردن از تسلا جلوتره
یک ایرادی که به این ماشین وارد چراغ عقب هستش که به نسبت حجیم هستش کاش در حد پانامرا میبود نازک و خوشکل
sina7
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸یعنی واقعا واضح نیس که اونا پوشش و برچسبه؟!?
فکر کنم با فوتوشاپ چراغ عقبای 911 رو بزرگ کردن چاپ کردن
مهدی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸بی نهایت جذابه.
نمیدونم اینکه بعضی از دوستان دارن میگن چرا طراحی چراغ های عقبش تااین حدبزرگه! واقعا شوخی میکنن یا دارن جدی میگن.
اینکه داره فریاد میزنه پوشش هستش.وچراغ های باریک وکشیده عقبش کاملا مشخصه
احمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸این چراغ عقب یا رژ لب زده استتار کرده
سینا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸خیلی حیف شد دیگه چراغ های پورشه بیضی نیستن
MR Hamid
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸جالبه بدونید صدای مصنوعی پیشرانه ۸ سیلندر رو به همراه صدای پیشرانه برقی ترکیب کردند و تایکان از یک صدای ترکیبی حال و آینده بهره میبره
فیلمی که اخیرا ازش دراومد به صورت واضح این صدای پیشرانه شنیده میشد که بسیار هم جذاب بود