باید اذعان داشت تغییرات صورت گرفته در نسل جدید پورشه ۹۱۱ خیلی چشمگیر نیستند و تنها افراد تیزبین خواهند توانست تفاوتهای بین این نسل و نسل پیشین را تشخیص دهند؛ اما چه انتظاری دارید؟ هرچه باشد این یک ۹۱۱ است و پورشه مطمئن شده که همچنان فرمول سنتی پرچمدار خودش را حفظ کرده است.
اما یک تغییر در نسل جدید ۹۱۱ صورت گرفته و آن حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعت است که تنها چند کیلومتر با رسیدن به حداکثر سرعت مدل افسانهای ۹۱۱ GT2 RS فاصله دارد.
بله حداکثر سرعت مدل کررا S خیلی با مدل قبلی خود فاصله ندارد اما حداکثر سرعت مدل کررا 4S بالاتر از نسل پیشین همین خودرو میباشد. در کل میتوان گفت حداکثر سرعت مدلهای گوناگون ۹۱۱ جدید در مقایسه با نسلهای پیشین اندکی بهبود داشته است.
اما خب مورد جدید اشاره شده چیست؟ پاسخ به گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه اتوماتیک برگرفته از پانامرایی مربوط میشود که طراحی آن تغییر یافته است.
بنا به گفتهی مدیران پورشه، نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ میتواند در دنده ششم خود به حداکثر سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعت برسد. بله درست است. حداکثر سرعت در دنده هفت یا هشت نه بلکه در دنده شش.
بهروزرسانی: بنا به گفتهی پورشه، رسیدن به حداکثر سرعت در دنده ششم مختص نسل جدید ۹۱۱ نیست. مدلهای کررا و توربوی مجهز به گیربکس ۷ سرعته نیز صرفنظر از اینکه دارای گیربکس PDK باشند یا گیربکس دستی، قادر هستند به حداکثر سرعت خود در دنده ششم دست یابند.
همین نکته به دستاندرکاران تاپ گیر نیز اعلام شده است. به زودی با انتشار اولین بررسیهای فنی و تخصصی از این خودرو خبرهای دیگری را تقدیم شما عزیزان خواهیم کرد.
King918
۲۸ آذر ۱۳۹۷ای جان.. اون عکسی که اسپویلرش رو باز کرده خیییییییلی زیباس
Ahmad
۲۸ آذر ۱۳۹۷از اونجایی که من تیزبین هستم تغییرات دیگه رو هم متوجه شدم چراغ خطرهای عقب مثل پانامرا جدید به هم متصل هستند و چراغهای جلو داخل کاسه ضربدری و خوشگل شدن.بسه یا بازم بگم
Amirferrari
۲۸ آذر ۱۳۹۷کسی تو دنیا پیدا میشه از ۹۱۱ بدش بیاد!؟
Khosrow
۲۸ آذر ۱۳۹۷زیباترین نسل ش میتونه باشه / ولی اون تیز بودن در پوش جلو خام به نظر میرسه / تو Face Lift برطرف بشه نقصی نمیمونه ..
vahid evo
۲۸ آذر ۱۳۹۷فقط به محل قرار گیری موتور و گیربکس توجه کنید
هنر مهندسی