از زمانی که پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ معرفی شده، پرفورمنس خیرهکنندهای از خود نشان داده و بهطور مداوم اثبات کرده است که شایستهٔ این نام بزرگ است. حال جدیدترین ویدئوی کارواو نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته نمیخواهیم بگوییم این درگ تکراری یا کسلکننده است زیرا در اینجا نیسان GT-R نیسمو یا همان گودزیلای مشهور و آئودی R8 که میدانیم درواقع یک لامبورگینی اوراکان رام شده است در برابر ۹۱۱ توربو S قرار گرفتهاند.
در نگاه اول، شرکتکنندگان این درگ کاملاً متنوع به نظر میرسند زیرا در کوپهٔ ژاپنی پیشرانه در جلو قرار دارد درحالیکه یکی از آلمانیها پیشرانهٔ خود را در وسط قرار داده و دیگری آنرا در عقب نصب کرده است؛ اما با نگاه به اعداد و ارقام میبینیم که سه خودرو تقریباً در یک سطح هستند زیرا پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی پورشه ۶۵۰ اسب بخار، پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی آئودی ۶۲۰ اسب بخار و پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی نیسان ۶۰۰ اسب بخار قدرت تولید میکنند. بااینحال، عامل دیگری که در مسابقهٔ درگ میتواند تعیینکننده باشد وزن است که در اینجا آئودی با ۱۵۹۵ کیلوگرم از همه سبکتر و نیسان با وجود اقدامات کاهش وزن نیسمو، با ۱۷۲۵ کیلوگرم از همه سنگینتر است.
نیازی به گفتن نیست ۹۱۱ توربو S بهراحتی میتواند پیروز این درگ شود زیرا تاکنون بارها تواناییهای فوقالعادهٔ آنرا در ۴۰۰ متر دیدهایم. خب در اینجا هم همین اتفاق میافتد و در خط پایان ۴۰۰ متر، فاصلهٔ پورشه آنقدر با دو رقیب دیگر زیاد است که بهراحتی میتواند آنها در آینههای خود ببیند. این موشک آلمانی مسافت یکچهارم مایل را ظرف ۱۰.۱ ثانیه طی میکند که ۰.۷ ثانیه با خودروی دوم یعنی GT-R نیسمو فاصله دارد؛ اما در این ویدئو، مسابقهٔ رولینگ و آزمایش ترمز هم برگزار میشود که اگر میخواهید بفهمید آیا در آنها هم پورشه پیروز خواهد شد یا نه، ویدئوی زیر را تماشا کنید.
مشخصات فنی
آئودی R8 | نیسان GT-R نیسمو | پورشه ۹۱۱ توربو S | |
پیشرانه | ۵.۲ لیتری V10 | ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو | ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو |
قدرت | ۶۲۰ اسب بخار | ۶۰۰ اسب بخار | ۶۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۸۰ نیوتن متر | ۶۵۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته دوکلاچه | ۶ سرعته دوکلاچه | ۸ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ | چهارچرخ |
وزن | ۱۵۹۵ کیلوگرم | ۱,۷۲۵ کیلوگرم | ۱,۶۵۰ کیلوگرم |
قیمت | ۱۴۴,۱۳۰ پوند | ۱۸۰,۰۹۵ پوند | ۱۵۵,۹۷۰ پوند |
Porsche
۱۷ اسفند ۱۳۹۹شاهکار مهندسی آلمان اینجا معلوم میشه با معرفی نسل جدید توربو اس دیگه گودزیلا توان رقابت با اونو نداره و رقیب سر سختی واسه اون نمیشه
R8 هم احساس میکنم لانچ خوبی نزد ولی رخ اون خیلی جذاب و دوست داشتنیه و اون موتور V10 تز همه جذاب تره
?????????????
جالبه با این احوال GTR nismo با پورشه ۲۵۰۰۰ و با آئودی ۳۶۰۰۰ پوند اختلاف قیمت داره??
پس واضحه که رقبای آلمانی بیشتر ارزش خرید دارن❤
Dayan5775
۱۷ اسفند ۱۳۹۹نسل قبلش هم به راحتی نیسان رو میزد کلیپاش زیاد هست تو یوتیوب
این درگ که راحت قابل پیش بینی بود ولی باید یه درگ بین فراری و مک لارن و توربو اس بزارن اون دیدن داره
R@m!n
۱۷ اسفند ۱۳۹۹خودتو تو 10 تا پست قبلی کشتی. پدال این درگو نمیزاشت سکته می زدی ??
Porsche
۱۷ اسفند ۱۳۹۹واقعا ??????????
امیررضا
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ولی من بین این سه تا بازم جیتیآر انتخاب میکنم
سیاوش
۱۸ مهر ۱۴۰۰Me too
ツSAMURAIツ
۱۷ اسفند ۱۳۹۹از نظر من برنده این درگ GTR بود
بیشترین وزن
کمترین قدرت و گشتاور
قدیمی ترین ماشین ( ۱۴ سال پیش ساخته شده )
با این حال خیلی خوب عمل کرد
رقابت وقتی جالب میشه که R36 بیاد…..
پدر خودرو سازی جهان
۱۷ اسفند ۱۳۹۹۹۱۱ : پادشاه خودرو های پرفورمنس ?
??Amin_sto??
۱۷ اسفند ۱۳۹۹911 قاتل سوپر اسپرت ها شده واقعا که حرف نداره
مهندسی و طراحیه بی عیب و نقص آلمانی هم درش موج میزنه ?
Hadi
۱۷ اسفند ۱۳۹۹هر سه تاشون محشرن و احترام بینشون واقعاً سخته…
یکیشون سلطان درگه ?
یکی گودزیلای ژاپنیه ?
یکی دیگه هم با اون V10 سلطان صداست ?
عملکرد نیسان تو درگ زیاد جالب نبود ولی نباید انتظار زیادی هم داشت چون قدیمی شده و نسل جدیدش به زودی میاد…
انتخابم به ترتیب:
1: پورشه
2: نیسان یا آئودی
MahyarMAR
۱۷ اسفند ۱۳۹۹منم باهات مدافقم ولی قیمت گودزیلا باید ارزون باشه ولی یه چیزی هست طرفدار های گودزیلا میدونن چون موتور دست ساز هست همه اسب بخار یکسان ندارن و ایمکه تیون پذیری بیشتر مناسب قیمتش مناسب باشه ولی از رقبا عقبه و اینکه الان دوره المانی هاست مطمعنمپند سال بعد وقتی تویوتا 86 جدید گودزیلا جدید نیسان Z جدید میان یه نمونش همین یاریس اون زمان دوباره دوره ژاپنی هاست
abdi_porsche fan
۱۸ اسفند ۱۳۹۹درسه از 14 سال پیش هست اما بروز شده
R@m!n
۱۷ اسفند ۱۳۹۹GTR پیر پاتال بازم بد کار نکرد. نسل جدیدیم ک در کار نیست متاسفانه فیس لیفته. کم کم باید با این افسانم خداحافظی کنیم.
ツSAMURAIツ
۱۷ اسفند ۱۳۹۹فیس لیفت نیست مثل اینکه قراره رو پلتفرم اصلاح شده R35 ساخته بشه
مثل 400Z که رو پلتفرم 370Z ساخته شد اما همه چیش تغییر کرد
R@m!n
۱۷ اسفند ۱۳۹۹اتفاقا تو پست تایید نسل جدید نیسانم گفتم این ماشین نسل جدید حساب نمیشه و یه ارتقای فنی بیشتر نیست. البته با این اوضاع داغون نیسان نباید منتظر یه ماشین کاملا جدید با پلتفرم جدید باشیم.
??Amin_sto??
۱۷ اسفند ۱۳۹۹واقعا نیسان پیش خودش چی فکر کرده که 14 ساله داره gtr رو بدون هیچگونه تغییرات و به روزرسانی های اساسی تولید میکنه ! به نظر من نیسان داره به اون شخصیت شکست ناپذیر گودزیلا آسیب میزنه
رقبا تو این 14 سال حداقل 2 نسل عوض کردند نمونش مکلارن
حسین
۱۷ اسفند ۱۳۹۹پوشه تواناست دیگه.
محمد
۱۷ اسفند ۱۳۹۹رقابت سر دومی بود کلا
Porsche
۱۷ اسفند ۱۳۹۹الان این گودزیلایی که توی این رقابت حضور داشت مال ۱۴ سال پیش بود ؟؟؟؟؟ نه حتی اگه ساخت ۲۰۲۱ هم که باشه به پای ۹۱۱ turbo s نمیرسه
ایتالیایی های قدر نمیتونن باهاش رقابت کنن اونوقت انتظار دارید GTR بتونه؟?
درگی که همین carwow بین فراری ۸۱۲ سوپر فست و لامبورگینی اونتادور SVJ و پورشه ی خودمون گذاشت که پورشه اون هارو شکست داد نیسان باید یه فکری به حال GTR بکنه زیادی پیر شده
حمیدرضا
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ایتالیایی های قدر؟؟ اون اونتادور که مهندسیش مال بیست سال پیشه اون فراری هم که ی ماشین gt هست با کلی وزن که اصلا توی اون کلاس نیست. هروقت تونست از پس sf90 بربیاد میتونی این حرف رو بزنی.
علی
۱۷ اسفند ۱۳۹۹Sf90ازاین338اسب بیشترو حداقل ٬دقیق نمیدونم
دویست کیلو سبک تره.
Porsche
۱۷ اسفند ۱۳۹۹Sf90 هایپر کار حساب میشه نباید با یه سوپر اسپرت مقایسش کرد
حمیدرضا
۱۷ اسفند ۱۳۹۹اس اف ۹۰ هایپر کار هست و ۹۱۱ توربو اس گرند تورر؟؟ جک جالبی بود.
OMID
۱۷ اسفند ۱۳۹۹خود ۹۱۱ توربو اس گرند تورره بعد با sf90 مقایسش میکنی ؟
دیگه همه چیز رو که نمیشه با sf90 مقایسه کرد
یه نگاهی هم به اختلاف قیمتی شون بندازید با پول sf90 میشه سه تا توربو اس خرید !
Sf90 از طرف پورشه رقیبی نداره حالا حالا ها هم نخواهد داشت
Porsche
۱۷ اسفند ۱۳۹۹این بنده خدا اونتادور و… بقیه رو حریف قدر نمیدونه
پورشه تو چقدر خوبی آخه
SRT
۱۷ اسفند ۱۳۹۹پورشه خودتون؟
سهم شما از پورشه همین نام کاربری تون هست یا چیزای دیگه ای هم هست ک ما ازش بی خبریم?
Porsche
۱۷ اسفند ۱۳۹۹منظور من مال من نبود گفتم همین نمونه پورشه
MAHDI
۱۷ اسفند ۱۳۹۹در حق آئودی R8 ظلم کردن. درگ باید بازم تکرار میشد، کاملا مشخص بود با ماشین مشکل داشت در رقابت درگ. پس بازم باید تکرار میشد که نشد!!!!
البته درگ های قبلی R8 زمان 10.7 ثانیه رو ثبت کرد.
Porsche
۱۷ اسفند ۱۳۹۹دقیقا آئودی اینجا مشکل داشت و واضح بود که نمیتونه درست رقابت کنه ولی قطعا یه درگ چیزی از ارزش های R8 کم نمیکنه
مهدی موتور
۱۷ اسفند ۱۳۹۹R8 = ناحقی ائودی
SF90 STRADALE
۱۷ اسفند ۱۳۹۹هیچ ماشینی مثل ۹۱۱ توربو S توی درگ ثبات نداره
محاله ۴۰۰ متر رو بالای ۱۰.۲ بزنه و این فوق العاده هست
سهند
۱۷ اسفند ۱۳۹۹اگر فراری f8چهار چرخ محرک بود به نظرت میتوانست پورشه را در ۴۰۰ متر شکست دهد؟ از نظر علمی که بله ولی شاید بازم نتونه
SF90 STRADALE
۱۷ اسفند ۱۳۹۹آقا سهند
به نظرم دوره اما و اگرها گذشته و دنیایِ خودرو دیگه هیچکدام از این ها رو قبول نداره
اگر F8 تریبوتو AWD بود _ اگر وزنش کمتر بود _ اگر پیست درگ بود و ….
الآن خودروسازان تلاش میکنن تا بهترین ها رو تولید کنن و قافیه رو به رقبا نبازن و جای هیچ عذر و بهانه ای هم نیست
فعلاً پورشه در اکثر موارد دست بالا رو نسبت به رقبا داره با تیم مدیریتی قوی و مهندسین تاپی که داره
سهند
۱۷ اسفند ۱۳۹۹راست میگی
akrh78
۱۷ اسفند ۱۳۹۹همین توربو اس رو بدی کارلاو کاری میکنن تایم 11.7 بزنه و از ونتیج ببازه ?
علی
۱۷ اسفند ۱۳۹۹درگ خوبی بود.
گودزیلا قابل احترامه اما اژدها بی رحمه.
درکل چرا ائودی از اون موتور چرا گشتاور بیشتری نمیگیره؟؟
OMID
۱۷ اسفند ۱۳۹۹چون هوراکان هست
مرسدس فن
۱۷ اسفند ۱۳۹۹911 عشقههههههههههه
T.C.B.K
۱۷ اسفند ۱۳۹۹برگذاری این درگ دیگه نهایت مسخره گی بود.
نشون داد کار وا هیچی بلد نیست.
جی تی ار نیسمو همیشه تایم بالا 10.7 میزنه…. ( اینجا 10.8 زد و تو سایت موتور ترند 11)
آئودی r8 هم همیشه بالای 10.5 میزنه ( اینجا تایم 11 زد )
اصلا برنده مشخصه.
عین این میمونه من با پژو پارس بخوام با تیبا کورس بزارم . ( این یه مثال بود )
خب تابلو هست پژو پارس قوی تره و میبره.
اینجا هم تابلو هست که پورشه قوی تره و میبره.
بعضی درگ های کار وا مسخرس…
علی
۱۷ اسفند ۱۳۹۹هرچی باشه به مسخرگی درگ تایمز نیست.
Farzad
۱۷ اسفند ۱۳۹۹رامین بعضی درگ هارو خیلی راحت میشه پیش بینی کرد مثل این . اما به خاطر جذابیت های ماشین های مقابل انجام میشه و یه جور سرگرمیه ، الان این ویدیو در چنل carwow در یوتیوب تو یه روز بیش از یک میلیون بازدید داشته ،
بعضی ویدیوهاش ۸ میلیون رو هم رد میکنن .
Hamid
۱۷ اسفند ۱۳۹۹برنده درگ بی شک گودزیلا بود …
abdi_porsche fan
۱۸ اسفند ۱۳۹۹یکم منطقی تر فکن لطفا وزنو قدرتو گشتاورم در نظر بگیر
محمد رستمی نژاد
۱۷ اسفند ۱۳۹۹سلام خدمت کاربر های عزیز سایت پدال
آیا در سایت پدال میشود با کاربری
خصوصی صحبت کرد یا مثلا قسمتی باشد که بشود صحبت کرد به غیر از زیر پست های مختلف .
اگر میدانید ممنون میشم راهنمایی کنید
من چند ساله که توی سایت خوب پدال هستم
ولی حساب کاربری تشکیل ندادم
زیاد آشنا نیستم با قسمت ها مختلف حساب کاربری.
من به شخصه از سایت پدال و آقای سردبیر و نویسندگان سایت
چه آنها که هستند همچنان
چه آنها که رفته اند تشکر و قدر دانی فراوان میکنم
اگر در مورد سوالی که پرسیدم میدانید لطف میکنید بگویید
سردبیر
۱۷ اسفند ۱۳۹۹درود بر شما. بله اما ابتدا باید عضو سایت شوید تا از این امکانات بتوانید استفاده کنید.
علی
۱۷ اسفند ۱۳۹۹به نظر بهتره به جای به کار بردن ملیت آلمانی ، ژاپنی ، آمریکایی
تو جملاتی مثل :
مهندسی آلمانی
شاهکار ژاپنی
و…..
از اسم شرکت خودرو ساز استفاده بشه
مثلا بگیم مهندسی فوق العاده پورشه
چون به کار بردن ملیت تعصبی هست برای مردم خود اون کشور نه برای ما
اینطوری خیلی عاقلانه تره
Sina10
۱۷ اسفند ۱۳۹۹موشکی به نام ۹۱۱ توربو اس!!
هیچ کسی رقیب این هیولا نمیشه
حتی GT-R نیسمو و R8 با ده تا سیلندر
البته که نیسان GT-R خیلی قدیمی تره و تا همینجا هم که اومده بود فوق العاده بود ، نسخه نیسمو توی پیست هم فکر کنم از همشون سریعتر باشه
اما برای رانندگی هیجان انگیز تر آئودی با اون قیافه زیبا و موتور ۱۰ سیلندر عالیه
در کل اینجا طرفدار ۹۱۱ توربو اس بودم که کامل ترین پکیج رو ارائه داده
ツSAMURAIツ
۱۷ اسفند ۱۳۹۹درسته
جی تی آر نیسمو با تایم 7:08:67 تو نوربرگرینگ از همه اینا سریع تره
mehran911
۱۷ اسفند ۱۳۹۹در خوب بودن GTR شکی نیست
اما سایت carthrottle و pistonhead گزارش دادن که خودرویی که نیسان باش تایم زد با نمونه تولیدی تفاوت زیادی داشت
سایت carthrottle از این داستان به عنوان یک دروغ بزرگ یاد میکنه
اینو میشه از تایم های نیسمو در پیست های دیگه فهمید
سهند
۱۷ اسفند ۱۳۹۹mehran911 به نظر تو پورشه ۹۱۱ توربوs بهتر است یا فراری f8؟ از هر لحاظ
mehran911
۱۷ اسفند ۱۳۹۹سهند عزیز
توربواس و f8 دوتا دنیای مجزا هستن
توربواس ی گرندتور لوکس اسپرت محسوب میشه
از طرفی f8 ی سوپراسپرت به تمام معناست
اینجا بیشتر بحث سلیقه مطرح میشه که من خودم توربواس رو بیشتر قبول دارم و بیشتر دوستش دارم
سهند
۱۷ اسفند ۱۳۹۹به خاطر پاسخ دادن ممنون
مگر گرند تورر به ماشین های موتور جلو نمیگن؟ ۹۱۱ که موتور وسط است.
و یه سوال دیگه هم دارم شما از بین پورشه ۹۱۸ و لافراری کدام را ترجیح میدهید؟
Farzad
۱۷ اسفند ۱۳۹۹۳ تا ماشین دوستداشتنی که برنده و بازنده بینشون مهم نیست .
SRT
۱۷ اسفند ۱۳۹۹داش اینم لینک همون درگه ک گفتم دیمن فابریک تایم ۹.۲ زد.
https://www.instagram.com/p/CK3ZduMlbGt/?igshid=d05nmpskgrgo
M.A.S
۱۷ اسفند ۱۳۹۹این تایم رو زیر پست درگ چلنجر دیمن و پورشه 911
گذاشته بودم یکی از دوستان گفت این دیمن قدرتش1200 اسب بخاره و باعث شد شک کنم
اگه 1200 اسبه پس باید بتونه تایم کمتری بزنه فک کنم
و اگه استوکه چرا صدای سوپرچارجرش یه کم بلندتره؟(به خاطر نزدیکی بیش از حد صداش اونجوری تو فیلم افتاده یا دستکاری شده؟)
سرعتشم در انتهای مسافت چهارصد متر یه کوچولو انگار زیاده
من هرچی گشتم اصلیشو پیدا نکردم جناب SRT شما ویدیوی اصلیو دیدی؟ایا اونجا هم نوشته بود استوک؟
OMID
۱۷ اسفند ۱۳۹۹این از صداش معلومه استوک نیست
حداقل استریت پایپ شده
Farzad
۱۷ اسفند ۱۳۹۹به نظرم اگه استوک بود پدال مطلبشو میذاشت مثل اون قبلی که استوک بود و گذاشت .
ساسان
۱۷ اسفند ۱۳۹۹Gtr و اونتادور باید نسل جدیدشون تا الان میومد.
بین خودروهای توربوgtrیکی از جذابترین صداهارو داره
Benz309 1974
۱۷ اسفند ۱۳۹۹اون فصل جدید درگ های پدال پس کی میاد حداقل زمانش رو اعلام کنید.
محمد رستمی نژاد
۱۷ اسفند ۱۳۹۹بله آقای سردبیر
یعنی من که الان دارم این پیام رو مینویسم عضو سایت هستم دیگه
چون حساب کاربری تشکیل دادم
بعد باید به کدام قسمت سایت مراجعه کنم
(ممنون از اینکه به سوالات کاربر ها سریعا پاسخ میدهید)
AliREZA
۱۷ اسفند ۱۳۹۹عزیز سال ساخت خودروها هم مینوشتی اینجا نیسان کاملا پیرمرده ولی ببینید چقد قدرت داشته و داره که هنوز یک ملاک هست
Bayerische Motoren Werk
۱۷ اسفند ۱۳۹۹درگ خیلی جذابی بود
هر سه خودرو بهترین ها هستن
آئودی با اون موتور V10
GTR اونم با چاشنی nismo
911 اونم از نوع turbo s
واقعا بی نظیره
بهترین تایمی که در همین در carwow ثبت شده مال همین ۹۱۱ بوده که تایم ۱۰.۱ ثانیه ای داره!!!
لانچ عالی پرفورمنس محشر استایل جذاب و با اصالت از ویژگی های این غول کش هستن
Mercedes-AMG
۱۷ اسفند ۱۳۹۹واقعا حرف حق رو زدی
همه عالی بودن
در مورد توربو اس هم که مشخصه شاید روی کاغذ از رقبا قدرت کمتری داشته باشه ولی وقت عمل که میرسه غوغا میکنه طوری که هیچکس حریفش نیست
کلا آلمانی ها مهندسی عالی دارن
شاید جدیدا مخالفان زیادی پیدا کرده باشن به خاطر طراحی جلوپنجره ب ام و و طراحی های تکراری مرسدس و….
ولی اگه این اتفاق ها نمی افتاد هیجان نداشت باید ببینیم که با این تصمیماتی که گرفتن چطور پیش میرن
پس باید منتظر موند و ببینیم چیکار میکنن
حسین دهمرد
۱۷ اسفند ۱۳۹۹احتمالا راحت ترینش پورشه باشه. ماشین باید جوری باشه که یه راننده ی غیر حرفه ای با یه جفت کتونی بتونه باهاش حال کنه
Avan
۱۷ اسفند ۱۳۹۹اهمیت گشتاور در اینجا مشخص میشه
شاهین
۱۷ اسفند ۱۳۹۹پورشه ثابت شدس ولی ایکاش یه کیت اگزوز براش میزاشتن تا همه سوژش نکنن
اونجا که شیشه رو داد پایین تا صدارو بشنوه … ترکیدم از خنده
Mf1
۱۷ اسفند ۱۳۹۹معلومه یه خودرو جدیدتر و چهار چرخ محرک تو مسیر درگ کوتا رقباش شکست بده آیا میتونه تو پیست هم راحت شکست بده رقباش درحالی که توپیست اختلاف ۹۱۱ با رقبا زیاد هست
کمتر خودرویی هست که هم بتونه تو درگ حرف اول بزنه و تو پیست هم حرف اول بزنه
سرزمین آفتاب
۱۸ اسفند ۱۳۹۹من رکورد ۴۰۰ متر آئودی 10.7 دیدم نمیدونم الان چش بود همینطور نیسان هم 10.7 دیدم
ولی توی رولینگ و ترمز آئودی بهتر بود
من آئودی رو انتخاب میکنم بخاطر ظاهر و اون موتور v10 عالی و خوش صدا
پورشه مثل همیشه عالی بود و به غیر از این انتظار
نمی رفت
?Ali Hossein?
۱۸ اسفند ۱۳۹۹911 لایک
GTR دیسلایک
نظر شخصی 911?