پورشه ۹۱۱ GT2 RS نه تنها قدرتمندترین ۹۱۱ تاریخ است بلکه یکی از سریعترین خودروهای پیست نوربرگ رینگ نیز محسوب میشود.
علاوه بر این، ۹۱۱ GT2 RS همچنین سریعترین خودروی تولیدی دیفرانسیل عقب در جهنم سبز بوده و توانسته یک دور پیست ۲۰.۶ کیلومتری را تنها در ۶ دقیقه و ۴۷.۳ ثانیه طی کند.
به لطف این رکورد گیرا، سوپرکار پورشه اثبات کرد تنها ۱.۴ ثانیه کندتر از سوپرکار الکتریکی NextEV Nio EP9 در نوربرگ رینگ بوده و سریعتر از خودروهای مشهور رادیکال SR8LM، لامبورگینی اوراکان پرفورمنته و دیگر محصولات پرفورمنس بالا میباشد.
در زمان آغاز فرایندهای توسعه خودرو ما هدف دستیابی به رکورد زیر ۷ دقیقه و ۵ ثانیه را برای این خودرو در نظر گرفتیم. بهبود ۱۷.۷ ثانیهای این رکورد به لطف تجارب مهندسان، مکانیکها و رانندگانی بوده که نشاندهنده تیم پرفورمنس فوقالعاده قویای هستند.
پورشه برای ثبت این رکورد عالی از دو راننده با نامهای لارس کرن و نیک تندی استفاده کرده است. البته لارس کرن بود که این رکورد خارقالعاده را در ساعت ۷ و ۱۱ دقیقه عصر روز بیستم سپتامبر ثبت کرده است. پورشه شرایط بیرونی برای ثبت این رکورد را ایده آل توصیف کرده و سرعت متوسط خودرو در زمان ثبت برابر با ۱۸۴.۱۱ کیلومتر در ساعت بوده است.
در این لحظه فقط میتوان گفت آفرین پورشه!
#ali.m#
۵ مهر ۱۳۹۶افرین پورشه
HORSE
۵ مهر ۱۳۹۶عااااالی واقعا شایستش بود! شکست لامبو اورکان هنر میخواست! پورش تونست!
تبریک به همه ی طرفدارای پورش و همه ی طرفدارای آلمانی!
Shervin
۵ مهر ۱۳۹۶جالب بود رتبه هورکان بالا تر از اونتادور بود
یانکی
۵ مهر ۱۳۹۶عالی بود چرا از تایمه وایپر 7.1 که چندی پیش ثبت شد مطلب ندارید با گیربگس دستی و وزنی که بر خلافه پورش برا تایم گیری کم نشد و در ضمن این تایم رو خوده داج نگرفته و اگر نه پایین تر بود حالا اگر گیربگسه توین کلاچ بود حداقل 10 ثانیه بهتر بود
ایلیا
۵ مهر ۱۳۹۶هیچی به اندازه ی بد دفاع کردن ی اتفاق خوب رو تخریب نمیکنه.
همه وایپر رو دوس داریم ولی اینجا جای این بحث نیست
Mohammadreza
۵ مهر ۱۳۹۶رکورد نوربرگ به برندی برگشت که شایستش بود
(King 911 (Daniel
۵ مهر ۱۳۹۶حاج مهران کجایی که بهرهمندمون کنی از اون نظرات نابت.
یوسف گمگشده باز آید به نوربرگ رینگ غم مخور
911 پیست را به آتش میکشد بازم غم مخور.
.
تبریک به همه هواداران پورشه و پورشه دوستان
طرفدار پورشه بودن خودش ی افتخار بزرگه که نصیبم شده و به افتخارش عکس پروفایلمو عوض کردم.
mehran911
۵ مهر ۱۳۹۶عزیزی دانیال جان
.
راستش اصلا نمی دونم چی بگم فقط شوکه شدم
اصلا تصور این رکورد رو نداشتم
راستش با توجه به اینکه اوایل زمستان پارسال پورشه در اولین تایم گیری GT2rs رکورد ۷:۰۵ رو زد انتظار داشتم که این ماشین حداکثر رکورد ۹۱۸ رو بشکنه اما کاملا غافل گیرم کرد
.
فقط جالبه که رئیس بخش توسعه ۹۱۸ هم در این رکورد گیری حضور داشتن ( در آخرین تصویر همون آقایی که عینک زده )
ایشان یکی از نوابغ مکانیک دنیا هستند که خب معمولا جایی افتابی نمیشن
(King 911 (Daniel
۵ مهر ۱۳۹۶یکی این رکورد منو شوکه کرد
دومی قرار گرفتن پورشه کیمن GT4 در جایگاه دوم لیست بهترین خودرو برای راننده که در پست قبلی بود.
ever ahead
(King 911 (Daniel
۵ مهر ۱۳۹۶اصلاح میکنم
کیمن S
KING 918 (محمدرضا)
۵ مهر ۱۳۹۶هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اقا تبریک
تبریک به همه اینقدر خوش حالم که انگار خودم رکوردو شکستم
علیx76
۵ مهر ۱۳۹۶تو اون لیست اسم وایپرو دیدم
دلم گرفت
KING 918 (محمدرضا)
۶ مهر ۱۳۹۶واقعا تا فهمیدن رکوردو از دست دادن سریع اقدام کردن ……….
اصلا لامبو بیچاره خیلی طولی نکشید پیروزیش …………
میترسم بنز بزنه همین اتفاقو برا پورش به وجود بیاره
ماتئوس
۵ مهر ۱۳۹۶پسرک بازیگوش ?❤️
الف.ی
۵ مهر ۱۳۹۶باریکلا پورشه یه بار دیگه همه آلمانی باز ها و طرفدارات رو خوشحال کردی
ارش
۵ مهر ۱۳۹۶WOooW پورشه تو بی نظیری ترکاندی به آتیش کشیدی نابود کردی همه را.
ایلیا
۵ مهر ۱۳۹۶پورشه واقعا آخر مهندسیه، بهترین اسپرت ساز و سوپر اسپرت ساز دنیا
:::فرشاد:::
۵ مهر ۱۳۹۶با وجود ۹۱۱، بهترین اسپورت ساز رو موافقم، اما واسه بهترین سوپراسپورتساز بودن، کار خیلی سختتری داره.
vahid 956
۵ مهر ۱۳۹۶?Holy moly
قوانین فیزیکو به سخره میگیره
کسی میدونه پورشه از تکنولوژی ala لامبو تو این ماشین استفاده کرده یا نه؟
:::فرشاد:::
۵ مهر ۱۳۹۶من که هر چی سرچ کردم جایی رو ندیدم که نوشته باشه پورشه از سیستم .ALA استفاده میکنه، خودش اونقدر سیستمهای پیشرفته داره که نیاز به .ALA لامبورگینی نداره.
Carbonado Aventador
۵ مهر ۱۳۹۶دیگه شرمنده با 60 اسب بخار بیشتر و 100 کیلو وزن کمتر 5 ثانیه سریعتر از اوراکان رفت!
اتفاقا اگه از سیستم ala استفاده میکرد حتی بهتر هم میتونست رکورد بزنه!!!
mehran911
۵ مهر ۱۳۹۶پرفورمنته که فوق العاده است
.
البته ۹۱۱GT2rs از پرفورمنته سنگین تره
پورشه دقیقا ۹۰ کیلوگرم سنگینتر از پرفورمنته است
امیرحسین
۵ مهر ۱۳۹۶و البته بدون سیستم چهار چرخ متحرک
Carbonado Aventador
۶ مهر ۱۳۹۶دیگه بیاییم قبول کنیم پورشه فقط این ماشینو توسعه داده واسه شکوندن رکورد پیست…
به نظرم هوراکان با اینکه یه نسخه پیستی هست ولی خب خیلی بیشتر از این 911 خیابونی تر و چندمنظوره تره!
البته منم حدس میزدم که رکورد رو جابجه کنه..
911 570 اسبی همه رو به خاک و خون میکشید..
این یکی که دیگه 700 اسب بود!!!!
:::فرشاد:::
۵ مهر ۱۳۹۶عالیه این رکورد، آفرین به قدرت مهندسی پورشه ? منتظر رکورد شکنی پروجکت ۱ هم هستیم.
آرش آمریکایی
۵ مهر ۱۳۹۶ایول پورشه
ترکوند
این یعنی استاندارد جدید برای هایپرکارهای آینده
فرید
۵ مهر ۱۳۹۶یادمه اونموقع که هوراکان پرفورمانته رکورد پورشه 918 رو 5 ثانیه ارتقا داد، بعضیا چنان جنجالی به راه انداختن که آقا امکان نداره رکورد 918 رو با این قدرت کم بزنه و صد در صد تقلب شده. حالا برای اون بعضیا معلوم شد که غیر ممکن ممکن میشه؟ پورشه هم اومد با یکم قدرت بیشتر از هوراکان، 5 ثانیه و 10 ثانیه نسبت به 918 رکوردش رو ارتقا داد. 5 ثانیه توی پیست خیلیه. با اینکه طرفدار متعصب لامبورگینی هستم ولی واقعا آفرین داره این کار پورشه. من که خیلی کیف کردم. آفرین
شاهین
۵ مهر ۱۳۹۶همونو بگو واس هوراکان چقدر شایعه درست کردن!!! با این حال اولین سوپر اسپرتی بود که رکورد هایپر هارو زد
درکل عالی بود قوی بودن 911 توی پیست هم مشخص شد
نه تنها توی درگ مستقیم بلکه توی پیست هم رقیب میطلبه
علی
۵ مهر ۱۳۹۶با سلام
باید آفرین و تبریک گفت به این کوچولوی تخث خندان با اون لبخندش
واقعا تبریک و لایک داره دمت گرم اسپورت کوچولوی زیبا
شاهین
۵ مهر ۱۳۹۶کارت درسته پورشه حال کردم واست
خیلی خوبه که بردتو سریع و بدون چون و چرا قبول کردن و مثل لامبو برات عووو نکشیدن!!!
بازم تنفس طبیعی بودن مثل لامبو سختیای خودشو داره و تونست با مهندسی آیرودینامیک کاری کنه غیر ممکن .این بردت هم مدیون انجین های خوبته که ماشین رو سریع به حداکثر سرعت میرسونه
mohammad_FM 480
۵ مهر ۱۳۹۶واقعا افرین پورشه.
911 یک اسطوره ست…
واقعا دوستش دارم
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۵ مهر ۱۳۹۶عه توش از اوراکان دیگه بخاری بلند نمیشه
شاید از پروجکت وان آتیش بلن شد یا بوگی
هرمز
۵ مهر ۱۳۹۶بوگاتی که مال پیرمردهایه که سر پیری میرن دختر بازی
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۶ مهر ۱۳۹۶سخت در اشباهی
فقط فرانسه فقط بوگاتی
۵ مهر ۱۳۹۶خدایا
درسته پورش دوس ندارم اما عالی بوووووود اوراکان با تنفس طبیعی رکورد زد اما پورشه با 911 پوز لامبو رو زد نه با 918
بهزاد
۵ مهر ۱۳۹۶در سالیان گذشته، رکوردهای این پیست که جولانگاه خودروهای اسپرت خیابانی بود کم کم به دست فراموشی سپرده شده و شرکت ها با تیم فنی مسابقه ای خود هر از چند گاهی رکوردها را جابه جا میکنند و کاپ های تک نفره ی خود را به عنوان نماد در کلکسیون های افتخاراتشون اضافه میکنند!
با این روند اگر فدراسیون جهانی موتوراسپرت بیاد و در تقویمش سری رقابت های رکورد نوربرگ رینگ را به همراه چندین شرکت برگزار کنه میتونه حداقل اعتبار بیشتری به اعداد و ارقام این پیست بده البته به شرطی که قوانین همان خودروهای استاندارد خیابانی باشه.
enzo
۱۱ مهر ۱۳۹۶وقتی هرسال داره مسابقات 24 ساعته نوربرگ رینگ برگزار میشه با کلی اسپانسر و هزینه و تشکیلات دیگه fia چه اهمیتی میده به رکورد زدن چنتا سوپر اسپرت
اصلا برا چی باید همچین چیزی براش مهم باشه ؟؟
ساسان
۶ مهر ۱۳۹۶تبریک میگم به طرفداران برند خوب و حرفه ای پورشه بابت این رکورد عالی…وازیه جهت دیگرهم خوشحالم اونم اینکه حداقل پورشه متهم نشد به تقلب و فریب.تا کام طرفداران وعلاقه مندان به این برندو تلخ و شیرینی این پیروزیو ازبین ببره..کاری که سررکورد پرفورمانته به شکل بیرحمانه ای صورت گرفت…به امیداینکه ازپیشرفت صنعت اتومبیل وخبرهای خوب اینچنینی لذت ببریم وگارد نگیریم….
Ferrari
۶ مهر ۱۳۹۶طرفداران لامبورگینی
دوستان تند نرید قضیه پورشه با لامبو فرق داره پورشه اول ماشینشو رونمایی کرد بعدش رکورد زد ضمن اینکه این اتومبیل تولید محدود بود وهمش فروش رفت قبل از اینکه تولید بشه و رکوردی که زد براش بازارگرمی ایجاد نکرد
اما لامبورگینی قبل از اینکه هوراکان پرفورمنته رو معرفی کنه با همون پوشش های استتاری تایم گیری کرد و 5ثانیه رکورد 918 رو بهبود بخشید که باتوجه به پرفورمنسش یکم تخیلی بود چون با 918 خیلی اختلاف داشت همش این نیست خیلی از کارشناسان رکورد پورشه رو لامبورگینی مقایسه کردن . دیدن که 918 تو 42 بخش پیست سریعتر بوده وذرعوض لامبورگینی 21 بخش سریعتر بود سرعت متوسط پورشه هم بالاتر از هوراکان پرفورمنته بود فقط ما نبودیم که میگفتیم درست نیست تو نمایشگاه ژنو هم خیلی ها تایم لامبورگینی رو قبول نداشتن و حتی جیمز گلیکنهاوس گفت این تایم از ماشینی با این مشخصات بعیده و از لامبورگینی خواست هوراکان پرفورمنته رو تو.یه تاریخ مشخص به پیست بیارن و دوباره تایم گیری کنن که لامبو اینکارو نکرد
حالا اگه فراری با 458 اسپشیال همچین تایمی میزد شماقبول میکردین؟؟
ساسان
۶ مهر ۱۳۹۶رکورد هوراکان معمولی در پیستmotor trend:
http://uupload.ir/files/is3i_13.hours.the.secret.soldiers.of.benghazi.2016.1080p.5.1ch.ganool_(1)%5B20-13-09%5D.jpg
هوراکان معمولی وقتی تونسته با یه راننده ی 60ساله (مقصودسن بالای رانندس سن دقیق ایشونو نمیدونم) همچین رکوردیو بزنه چرا نباید بتونه با پرفورمانته با اون همه تغیرات آیرودینامیکی افزایش قدرت وکاهش وزن ویک راننده ی حرفه ای اون زمانه بزنه؟…پوشش استتارهم چه فرقی داره خب قبل رونمایی بوده یک عمل تبلیغاتی خوب هم محصوب میشه واین زیرکی شرکتو میرسونه با یک حرکت چندنشانو زده…یک شرکت بزرگی مثل لامبورگینی مچل چندتا مجله نیست که بیاد دوباره رکورد بزنه بخاطر چندتا کارشناس کج فهم…همین رکورد پیست موتور ترندبرای اهل فن به وضوح روشنه که توانایی شکستن رکوردو پرفورمانته داره
فراری488اسپشیال بیادبا پوشش بی پوشش..رکوردو بزنه مابه شما تبریک میگیم دوست عزیز….موفق باشی…یاعلی
بهزاد
۶ مهر ۱۳۹۶شما یک موضوع مهم در اکثر تایم گیری های اخیر را درست متوجه نمیشید!
یک خودرو که منظور اصلی ما نسخه ی نهایی اون هست وقتی وارد پیست میشه و دارای ویژگی های کاملا خیابانی هست رکوردی را میزنه هیچ کارشناسی نمیاد ایرادی وارد کنه ولی زمانی که یک تیم مسابقه ای میاد وارد میدان میشه اوضاع متفاوته چون این تیم ابزار لازم برای بهتر کردن رکورد را در اختیار داره؛
سوخت با اکتان بالا که در اکثر رقابت ها به کار میره.
تنظیم سیستم تعلیق مناسب پیست.
تنظیم متعلقات آیرودینامیکی مختص اون پیست.
تایرهای سفارشی.
تنظیم قدرت و گشتاور موتور که این هم مناسب پیست برنامه ریزی میشه.
کاهش وزن مثل استفاده از فیبر کربن و مواد کامپوزیتی.
و استفاده از چندین راننده حرفه ای و زدن چندین و چند تایم لپ.
همه ی این موارد در صورت استفاده که صد درصد این کارها صورت میگیره شرایط تایم گیری را با خودروهایی که با شرایط استاندارد از خیابان وارد پیست شدن متفاوت میکنه!
اگر این تیم ها در عملکرد فنی مدعی هستند این همه رقابت GT در دنیا هست و میتونند اونجا بیان و عرضه اندام کنند و ما منکر توانایی این شرکت ها نیستیم همانطور که پورشه ، کوروت ، فورد GT و استون مارتین و… در سری رقابت های GT شرکت میکنند و مقام میارن و برای یادآوری شما و برخی دوستان لامبورگینی هوراکان GTLM یا اسم دیگری در مسابقات حضور داره و نمیتونه از پس فراری 488 و پورشه ، فورد GT و… بر بیاد و اونجا تایم لپ هاش یکم ضعیفتره! و شاید سالهای بعد بتونه عملکرد عالی از خودش به نمایش بزاره که مطمئن باشید هیچ فردی نمیاد ایرادی وارد کنه و بردشو تخریب کنه.
Ferrari
۹ مهر ۱۳۹۶ساسان
نمیدونم رکورد هوراکان تو پیست موتور ترند چه ربطی به پیست نوربرگرینگ داره
هوراکان معمولی تو نوربرگرینگ که توسط خود لامبورگینی تست شد تایم 7:28 زد یعنی 7 ثانیه کندتر از 488 که من نمیدونم توسط چه نشریه ای تایم زده ویا با چه تایری بوده جیزی که مشخصه اینه که لامبو باتیم مهندسی خودش با هوراکان این تایمو زده و هوراکان ضعیفتر از 488 بوده
488 هم با تیم مهندسی فراری وارد نوربرگرینگ بشه به راحتی تایم های فوق العاده میزنه این چیزها زیاد عجیب نیست
مهدی
۶ مهر ۱۳۹۶ببخشید من واقعا این جمله رو نمیفهمم که میگین لامبو با تنفس طبیعی زد و پورشه با توربو ! اگه بخوایم تخصصی حرف بزنیم موتورهای پرفورمنس تنفس طبیعی سازگاری بیشتری واسه پیستها دارن چون معمولا حداکثر گشتاور رو تو دور بالا میدن برخلاف توربو که ذاتا میدرنج هست
شاهین
۷ مهر ۱۳۹۶الان دیگه واس همه روشنه که توربو چقدر روی ماشین تاثیر داره! مثل الان که خیلیا چشم دیدن سورن رو ندارن بهش میگن سشوار!
فک کن ماشینت موتور وسط باشه و تنفس طبیعی.هوایی بهش نمیرسه.لامبو هم خیلی شاهکار کرده با اون همه هواکشی که روی ماشیناش کار میزاره(سپر جلو و رکاب های کناری و قسمت بالای محفظه موتور)
درحالی که اگه فقط ی توربو بزاره روی انجینش مطمئنا تاثیر چشمگیری داره.حالا نمیگیم تویین توربو و بای توربو و …
سروش
۶ مهر ۱۳۹۶دوستانی که با اعداد و ارقام توضیح میدادن که رکورد لامبو غیر ممکنه و تقلب الان دقیقا کجا هستند؟
ساسان
۶ مهر ۱۳۹۶توکامنتهای بالا تشریف دارن وکماکان بر طبل تقلب میکوبند…طرفداران شرکتی که لاستیک خودروهاشون برای رکورد گیری پیست نوربرینگ رو هم لمس نکرده…ولی نصبت به رکورد گیری شرکت رقیب نهایت سمپاشیو میکنن..وهمانا اینان ازگمراهانن و آنان را بشارت ده به عذابی که درآن جاودانند…(جهنم سبز)
Ferrari
۹ مهر ۱۳۹۶داستان نگو دوست من شما برای اثبات حرفت میری رکورد هوراکان از یه پیست دیگه رو مطرح میکنی بعدش نتیجه میگیری .گفتم حتی تو نمایشگاه ژنوهم خیلیها رکورد لامبورو قبول نکردن و جلوی مقامات لامبو گفتن رکورد شما دروغه ضمن اینکه فقط 21 بخش پیست هوراکان پرفورمنته سریعتر بوده و 42 بخش کندتر بوده خیلی خوبه نمیتونید یه چیزیو ثابت کنید شروع میکنید مسخره بازی درمیارین این خصلت اکثر طرفداران لامبورگینیه
Iman mclaren p1
۶ مهر ۱۳۹۶مگهطبق اون جدول رکود دست اون ماشین چینیه نیست؟؟؟
تو متنم که گفته ۱/۴ کندتر از اون بوده؟؟!!!!!!!
sevlan
۶ مهر ۱۳۹۶عاشقتم پورشه،تو مرد عملی ،نه ادعا!??????
Sarvin
۱۶ مهر ۱۳۹۶این خیلی جالبه این خبر رکوردشکنی تو خود سایت نوربرگرینگ نیست اما پدال این رکورد رو اعلام میکنه عجیبه …….