یکی از جذابترین آپشنهای ارائهشده بر روی پورشه کلاسیک ۹۳۰ سری ۹۱۱ توربو، تحت نام تجاری “Sonderwunschprogramm” در سال ۱۹۸۱، پکیج کیت بدنه “Flachbau” و یا “Slantnose” بود.در این آپشن، با الهام از ۹۳۵ گروه ۵ racecar، تکنسینهای پورشه کل قسمت جلویی ۹۱۱ توربو را با یک کاپوت کاملاً تخت جایگزین میکردند و سپس دماغه آئرودینامیکی با چراغهای جلو پاپآپ و عریضتر و گلگیرهای جلو louvered بر روی آن قرار میدادند.
این پکیج همچنین شامل گلگیرهای عقب عضلانیتر، ورودی هوا همراه strakes، پانلهای برجسته، اسپویلر عقب بزرگتر که اینترکولر و خنککنندههای اضافی روغن در زیر آن مستقر بود، میشد. بسته Slantnose در آن زمان برای هر دو مدل کوپه و کانورتیبل ۹۳۰ در دسترس بود و باقیمتی معادل ۲۳،۲۴۴ دلار عرضه میشد، که برابر قیمت یک بامو 325i جدید بود. اعتقاد بر این است که کمتر از ۶۰۰ عدد از Slantnose توربو کانورتیبل در ایالاتمتحده آمریکا از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۸۹ ساختهشده و بنابراین این یک ماشین بسیار نادر است. چطور ممکن هست که امروز بتوان چنین خودرویی را پیدا کرد؟ اما یکی برای فروش وجود دارد که تنها ۲۲۵۱۵ کیلومتر کارکرد داشته و مالک آن مارینو پرفورمنس موتورز است. فروشنده میگوید که برخی ارتقاءهای RUF ازجمله گیربکس ۵ سرعت RUF، رینگها و اگزوز RUF بهطور اختصاص بر روی آن نصب است. البته قیمت آن کمی تند است: ۱۹۹،۰۰۰ دلار. ولی اگر با فروشنده چکوچانه بزنید ممکن است کمی تخفیف دهد!۷ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مصطفی
۳۰ خرداد ۱۳۹۴خیلی نازه.
آرمااااان
۹ تیر ۱۳۹۴اگه اشتباه نکنم تو فیلم PAIN&GAINاز این پورشه استفاده شده از همین مدل
امیر مرادی
۳۰ خرداد ۱۳۹۴وای که با این کیت عجب جیگری شده
رضا
۳۰ خرداد ۱۳۹۴من باشم با 199000 دلاریه 911 معمولی کلاسیک میگیرم بقیشم یه ماشین دیگه.
البته اگه قرار باشه حتما 911کلاسیک بگیرم!
mohsen
۳۰ خرداد ۱۳۹۴اصلا با قیافه های قدیمیه پورشه حال نمیکنم تا سال 2009 ولی بعد اون عالیا مخصوصا 911 Turbo S یه چیزه دیگس
Archi KHAN
۳۰ خرداد ۱۳۹۴لااقل … !!!
خوبه ما تو یه زمانی هستیم که 911 هاش خیلی خوشگل ترن…
فقط میمونه مکان مون که اونم خوده هر کسی میتونه درستش کنه
AHMADREZA
۳۱ خرداد ۱۳۹۴خییلی خوشکله عالیه