اگرچه پورشه تایکان جدید در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ معرفی شده اما نسخه پایه آن یعنی 4S چند ماه بعدتر رونمایی شده است و حالا هم به برادران دیگر خود یعنی توربو و توربو S ملحق میشود.
این خودرو نسخه پایه از تایکان بوده و قیمت آغازین ۱۰۳,۸۰۰ دلاری دارد. البته اگر پکیج پرفورمنس باتری پلاس را سفارش دهید قیمت خودرو به ۱۱۰,۳۸۰ دلار میرسد.
البته رفتن به شوروم پورشه و دیدن این خودرو از نزدیک با توجه به شیوع ویروس کرونا کار سختی است اما این به معنی عدم توانایی خرید تایکان 4S نخواهد بود. افرادی هم پیشفروش این خودرو را انجام دادهاند در روزهای آینده خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.
در برخی ایالتهای آمریکا میتوان به نمایندگیهای آمریکا سر زد و خودرو را خریداری نمود. البته هنوز هم میتوان این خودرو را بهصورت تحویل در خانه انتخاب کرد و این نیز بخشی از برنامهی پورشه در خدمت شماست که طی آن نیازی به ترک خانه نیست.
تایکان 4S قدرت ۵۲۲ اسب بخاری داشته اما شما میتوانید از طریق برخی روشها از جمله همان پکیج پرفورمنس باتری پلاس ۹۳.۴ کیلووات ساعتی قدرت خودرو را افزایش داده و در این مورد به ۵۶۳ اسب بخار رساند. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو به ۳.۸ ثانیه میرسد.
همچنین EPA گفته شعاع حرکتی نسخه پایهی تایکان ۳۲۷ کیلومتر میباشد.
یکی از مدیران پورشه دراینباره گفته است:
تایکان 4S جدید درست در قلب سبد محصولات الکتریکی شده ما قرار گرفته و پرفورمنسی قابلتوجه و دینامیک درگیر کنندهی قابلانتظار از یک خودروی اسپورت پورشه را به همراه فضا و ارتباطات مناسب سواری روزمره ارائه میکند. حتی در این زمانه چالشبرانگیز هم نمایندگیها ما روشهای خلاقانهای را برای حمایت از مصرفکنندگان در پیش گرفتهاند و بنابراین اولین نمونههای تایکان 4S طی روزهای آتی به دست مشتریان خواهند رسید.
car fan
۳۱ فروردین ۱۳۹۹اصلا جذاب نیس
این ماشینو شاید 100 سال دیگه تولید میکردن شاید خوشمون میومد
محمد
۳۱ فروردین ۱۳۹۹صد سال دیگه که ماشینا رو زمین نیستن…. همه پرندن
مگه اینکه کرونا و امثالهم قیچی کنه سیر پیشرفت صنعت رو
Ali Keyhani
۳۱ فروردین ۱۳۹۹من که هیچ نقصی تو این ماشین نمیبینم
محمد
۳۱ فروردین ۱۳۹۹بسکه لگنای وطنی دیدیم و نشستیم…. تو مخیلاتمم نمیتونم تصور کنم اینو
یعنی پشت فرمون این خودمو تصور میکنم…. ولی کلاچ مبگیرم و دنده میزنم
بعدشم…. صدای قیژ پدال و بلبرینگ کلاچم تو تصوراتم هست???
Hadi
۳۱ فروردین ۱۳۹۹این مدل ارزش خریدن نسبت به مدلهای بالاتر بهتره…
و به صرفه تره…
رضا
۳۱ فروردین ۱۳۹۹داخلش خیلی عالیه ولی چراغای جلوش خوب نیست ، نمای پشتش شبیه ۹۱۱ س ولی جلوش همه چیزو خراب کرده
کافر مقدس
۳۱ فروردین ۱۳۹۹با این هزینه میشه به ماشینهایی فکر کرد که 100تا 200 اسب بیشتر دارن اگه هدف پرفورمنس هست . دیگه خریدارش میدونه و جدال بین منطق الکتریکی یا سوخت فسیلی ما که دادمون به جایی نمیرسه ولی الکتریکی ها هم جذابیت خاص خودشون رو دارن بتونن در آینده این خروجی هارو با قیمت پایین تر عرضه کنن اون موقع قانع کننده تر میشن اگه مشکل محل شارژ و بُرد ها هم حل و بیشتر بشه که چ بهتر
علیرضا
۳۱ فروردین ۱۳۹۹دقیقا
amg 63
۳۱ فروردین ۱۳۹۹پدال تو یه ماه اخیر چقدر از پورشه خبر میزاری .. جای خبریه ؟؟؟!!??
Farzad
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ever ahead
Saeed
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹فکر کنم این تیکه کلام آقا مهرانه
خیلی وقته خبری ازش نیست?
911 lover
۳۱ فروردین ۱۳۹۹بنظرم این بهترین مدلشو با باتری های پلاس.قیمت توربو و توربواس یه عالمه از این بالاتره و تنها حسنش اینه که یک ثانیه از این سریعتر باشه.واسه کسی که یه استفاده عادی از ماشین میکنه بهترینه.
Khosrow
۳۱ فروردین ۱۳۹۹کسی که این شاهکار رو بد بدونه نهایت هنرش اینه که بد میبینه / وای که به یه دوزاری میگن ماشین / تو بهترین حالتش میتونه داگ دست باشه جلو در ..