قطعات خالی و بزرگ زمین در لسآنجلس به ندرت دیده میشوند اما پورشه زمینی وسیع را پیدا کرده و مرکز آزمایش خود PEC را ساخته است. پس از سالها برنامهریزی و ساختوساز، مرکز آزمایش پورشه در لسآنجلس افتتاح گردید و پس از آتلانتا، لمانز، سیلورستون و لایپزیک پنجمین مرکز از این نوع به شمار میرود. پس از اولین بازدید از این تشکیلات ۴ نکتهی جذاب و هیجانانگیز را برای شما بازگو میکنیم.
- بزرگترین مرکز آزمایش پورشه در جهان
جاذبهی اصلی مرکز آزمایش پورشه در لسآنجلس هشت مسیر آموزشی با طول کلی ۶.۶ کیلومتر است که بیشتر از ۴ مرکز دیگر به شمار میرود؛ و البته چیزی برای هر مدل پورشه از جمله کاین و ماکان وجود دارد و آن مسیر ویژهی آفرود با تپه ها و فرازوفرودهای مناسب است. شاید اعتیادآورترین بخش مرکز آزمایش پورشه مسیری با اصطکاک کم و مسیر هندلینگ باشد که برای کمک به بهبود مهارتهای دریفت در مدلهای ۹۱۱، باکستر و کیمن طراحی شدهاند.
- جایی که نوربرگ رینگ و لاگوناسکا به هم میرسند
این مرکز دارای پیست هندلینگ ۲.۰۹ کیلومتری است که پورشه پیست مسابقه نبودن آن تأکید دارد اما آن را چالشبرانگیزتر از جادهی شهری مینامد. ایدهی جادهی شهری پورشه جایی است که در آن میتوان به سرعتهای بالا در راههای مستقیم و لذتبخش همانند پیست لاگوناسکا دست یافت. اگر این موارد برای شما کافی نیستند میتوانید تجربهی عبور از بخش همانندسازی شدهی Carousel نوربرگ رینگ را داشته باشید.
- خانهی جدید موتوراسپورت پورشه در آمریکای شمالی
مرکز آزمایش پورشه در لسآنجلس محل جدید موتوراسپورت آمریکای شمالی این شرکت نیز هست. محل قبلی در سانتا آنای کالیفرنیا قرار داشته است. در این مجموعه نمایی کامل از کارهای موتوراسپورت پورشه را شاهد هستیم. جایی که تعمیر و سرویس خودروهای مسابقهای قدیمی و جدید مثل ۹۱۱ GT3 Cup و کیمن GT4 کلاب اسپورت صورت میگیرد.
- مرکزی برای همه
اگر صندلی راننده را رد میکنید پس میتوانید از کافه، رستوران شیک و شبیهساز رانندگی برای مشغول شدن خود بهره بگیرید. به علاوه دربهای این مرکز صرفنظر از اینکه مالک پورشه باشید یا خیر به روی همه باز است؛ و فشاری برای تهیهی بلیتهای گرانبها حس نخواهید کرد. عضو هیئتمدیرهی پورشه میگوید:
ما خودروها را نمیفروشیم، ما تجربههایمان را میفروشیم. میخواهیم که یک خاطره را منتقل کنیم و برند خودمان را برای مردم ملموستر نشان دهیم.
Daniel
۱ آذر ۱۳۹۵(( ما خودروها را نمیفروشیم، ما تجربههایمان را میفروشیم. میخواهیم که یک خاطره را منتقل کنیم و برند خودمان را برای مردم ملموستر نشان دهیم.))
چه جمله هایی در این دو خط بود.
همیشه بدرخش پورشه … .
امپراتور لامبورگینی
۱ آذر ۱۳۹۵عاشقشم.
مخصوصا اون 911 سفید تو عکس دومی..
کلا ماشین های پورشه مفهومی به اسم “ناز و عشوه ” !! رو وارد دنیای ماشین ها میکنن.
جالبه که این ناز و عشوه با ابهت و وقار و قدرت همراه شده. چیزی که فقط در پورشه وجود داشت.و داره
شما به همین 911 سفید یا Cayman نگاه کنید.
مثل یک فرشته ی زیبا میمونه.
قند عسل من ❤❤❤ !!!
audi sq7
۱ آذر ۱۳۹۵به نظرم بین همه ی ماشین های دنیا ،آلمان بهترین مهندسی رو توی ماشین ها داره. و از بین آلمانی ها هم پورشه بیشترین تحقیقات و مهندسی رو برای ماشیناش پیاده میکنند .گواه این حرفم 911 است.
امپراتور لامبورگینی
۱ آذر ۱۳۹۵پورشه = نوک پیکان خودروسازی آلمان.
Ebi HGI
۲۱ آذر ۱۳۹۵حرف شما درسته ولی اگه یکم برای طراحی اکستریور همین مدل های مطرحش بیشتر وقت میگذاشت عالی تر هم میشد.
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۱ آذر ۱۳۹۵هی وای من ……////////////
شیطونه میگه دارو ندارو بفروشم برم بشینم پیش اینا و. بعد تک تک ماشین ها رو از نزدیک لمس کنم …..
اما نمیشه راهی ندارم نمیتونم من طاقت بیارم نمیتونم من طاقت بیارم اون که یه وقتی …. عه عه ببخشید اشتباه شد این یه شعر دیگه بود نمیدونم چی شد یهو پرید وسط …….. :-)
Daniel
۱ آذر ۱۳۹۵. …My King
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۱ آذر ۱۳۹۵faدات …………… سالار //////
Daniel
۱ آذر ۱۳۹۵عژیژی
عژیییییییییییژ… .
Saied
۱ آذر ۱۳۹۵پورشه میتونه تنهایی ابرویه المانو نگه داره.
سه تا برنده دیگه هم که جای خود دارد.
MPH
۱ آذر ۱۳۹۵پورشه گل سرسبد خودروسازی آلمان که نه جهانه
rrr
۱ آذر ۱۳۹۵آبدارچی نمیخوان واسه اینجا؟
KING 918 (سلطان اشتوتگارت)
۱ آذر ۱۳۹۵اتفاقا منم با این آرزو رفتم اونجا
گفتم اقا سلام علیکم آبدارچی نمیخواید
گفت سلام نه چندتا روبات داریم خودشون چایی میریزن و پذیرایی میکنن
گفتم جان عزیزت بذار زمینو بشورم
گفت نه چندتا روبات داریم خودشون طی میکشن
گفتم جون ننت بذار روبات ها رو بشورم گفت نه خودشون مجهز به سامانه کلین روباتن نیازی نیست
دیگه داشتم اون وسط خودمو با آجر میزدم دو نفر اومدن انداختنم بیرون نا مسلمونا لیاقتشون همون روباته …. والا /// :-(