چالشهای تاپ گیر برای هیجانانگیز بودن نیازی به تبلیغ چشمگیر ندارند. این چالش ویژه نیز تمامی آنچه که انتظار داریم را برآورده میکند: ریسک، جایزه، خطر، رقابت، هیجان و ارزش آموزشی.
مت لبلانک و کریس هریس در ابتدای یک باند فرودگاهی حضور دارند و پشت فرمان دو خودروی اسپورت سرشناس قرار گرفتهاند: پورشه پانامرا اسپورت توریسمو و فراری GTC4Lusso. در انتهای باند فرودگاه هم اقیانوس قرار دارد. هدف این چالش چیست؟ رسیدن به حداکثر شتاب ممکن قبل از فشار دادن ترمز. بازنده خودرویی است که کندتر میباشد.
مت لبلانک با فراری خود از نظر پرفورمنس مزیت بیشتری داشته و حداقل روی کاغذ که اینگونه است. البته مهارت و شجاعت راننده هم فاکتور مهمی است که باید در نظر گرفت. چه کسی دیرتر ترمز خواهد کرد؟!
فراری قبل از اینکه ترمز کند به سرعت ۲۸۵ کیلومتر در ساعت میرسد و چند متری تا انتهای باند فاصله دارد. نتیجهای که لبلانک با فراری به دست آورده واقعاً احساسبرانگیز است.
حالا نوبت کریس هریس است که با پانامرا اسپورت توریسمو خودی نشان دهد. او از ویژگی اوربوست پانامرا استفاده میکند. این ویژگی باعث میشود قدرت خودرو تا ۲۰ ثانیه بیشتر شود که در این مورد بیش از حد نیاز است.
البته این قدرت اضافی هم در برابر فراری بکار نمیآید. پورشه قبل از آنکه هریس ترمز کند به سرعت ۲۶۵ کیلومتر در ساعت میرسد که پایینتر از فراری قرار میگیرد.
اگرچه هریس و لبلانک موافق این موضوع هستند که هریس دیرتر ترمز کرده اما خب فراری هنوز هم سریعتر بوده و برندهی این چالش محسوب میشود.
بهاري
۲۸ بهمن ۱۳۹۷وای فراری عاشقشم???
ساسان
۲۸ بهمن ۱۳۹۷کریس هریس یه رابطه ی تنگاتنگی با پورشه ومکلارن داره.با اکثر مهندسین پورشه درارتباطه…و مقابل این دوبرند در شو تلوزیونی هرخودرویی که قرار بگیره محکوم به نقدهای تلخ میشه چندتابرند که له میشن توسطش…بگذریم…همیشه گفتم GTc4یکی از محبوبترین خودروهای منه.بشدت استایلشو میپسندم..بخصوص اگربا انجین12باشه
M
۲۸ بهمن ۱۳۹۷بعضی جاها خیلی دارن از گرند تور تقلید میکنن!
Danial
۲۸ بهمن ۱۳۹۷داداش تفلید نیست این همون برنامس فقط آداس عوض شدن فک کنم از سال 2002 تاپ گیر در شبکه bbc در حال پخش هستش
M
۲۸ بهمن ۱۳۹۷بزرگوار منظور ایده هاشن گرند تور با جگوار های قدیمی یه همچین کاری انجام داده بود(جرمی و جیمز و ریچارد)
حالا این دو نفر تو تاپ گیر با فراری و پورشه
اولین ایده تقلیدی هم نیست و به احتمال زیاد آخریشم نیست
Danial
۲۸ بهمن ۱۳۹۷سلطان تمام خودرو های دنیا فراری ♥
NAVID۰۰۹۸
۲۸ بهمن ۱۳۹۷با این تاپ گیر جدید و این مجریهای خُنَک ، آبم تو یه جوب نمیره ، اصلاً حال نمیککم با اجراشون .
نه اینکه بد باشن ها ، نه ، مجریهای قبلی زیادی خوب بودن که سطح توقُع ما را بالا بردن .
Ferrari Fxx K Evo
۲۸ بهمن ۱۳۹۷اسب سرکش فراری در مقابل شتر گاو پلنگ پورشه
–
🚩Forza Ferrari 🚩
ایمان
۲۸ بهمن ۱۳۹۷به قول Archi Khan خودروساز یعنی فراری و پورشه
سایرین باید خیلی خوب باشن که با این دو مقایسه بشن
شاهین
۲۸ بهمن ۱۳۹۷چرا همه چی مثل فیلم های سینمایی شده؟ چرا همه چی از قبل هماهنگ شده چرا همه چی ساختگیه و ……
تو قسمت اول فراری تقریبا 6 متر عقب تر از خط زرد متوقف شد اما تو قسمت دوم فراری روی خط زرد بود و تقریبا یک متر با پورشه اختلاف داشت!
مگه قرار نیست اینا مستند واقعی از عملکرد ماشینا بسازن چرا فیلم بازی میکنن؟!
به این نتیجه رسیدم این برنامه های ماشینی همش سناریو داره اما بستگی به کارگردانش داره کارش تمیز باشه یا نه. واقعا موندم به کدومشون اعتماد کنم
تستای خیابونی اعتبارش از اینا بیشتره
ساسان
۲۹ بهمن ۱۳۹۷حالا که بحثشو بازکردی به این دوتا عکس توجه کن:
این جاییه که اوروس بقول جرمی توبرف گیرکرد(به شیب به سمت بالا دقت کن)
http://uupload.ir/files/3plh_5.mkv_20190218_000747.658.jpg
اینم لوکیشن بعدیه که جرمی پیاده میشه(به شیب روبه پایین دقت کن)
http://uupload.ir/files/p9a1_5.mkv_20190218_000831.847.jpg
شاهین
۲۹ بهمن ۱۳۹۷یکی جرمی یکی جیمز خودشونو ثابت کردن از نظره دیدشون راجبه ماشینای بریتانیایی این هیچ شکی درش نیست باز ریچارد کمتر ازش دیده شده از این مورد ها
درکل واقعا ناامید کنندس اینجور برنامه های پر طرفدار بیان سناریو بازی کنن. بابا مثل آدم خوب و بد ماشین مورد تستو بگو دیگه چرا بزور میخواین بد جلوش بدین و یکی دیگه رو بکشین بالا