پس از افشای تصاویر رسمی، حالا پورشه رسماً خانوادهٔ کاین GTS جدید را معرفی کرده است. کاین GTS که در دو نسخهٔ معمولی و کوپه ارائه میشود، بجای پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 نسل قبلی به یک موتور ۴ لیتری V8 توئین توربوی جدید مجهز شده است. این موتور جدید با ۴۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور، ۲۰ اسب بخار قدرت و ۲۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد. کاین GTS جدید به لطف این نیروی بیشتر، در صورت تجهیز به پکیج Sport Chrono ظرف ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.
اما ارتقاءهای کاین GTS جدید فراتر از زیر کاپوت است زیرا پورشه این کراساوور اسپرت را به سیستم تعلیق با تنظیم اسپرت هم مجهز کرده که ارتفاع خودرو را ۲۰ میلیمتر کاهش داده است. این ماشین همچنین بهصورت استاندارد به سیستم مدیریت فعال تعلیق پورشه و سیستم کنترل گشتاور بُرداری پورشه هم مجهز است درحالیکه خریداران میتوانند آپشنهایی مثل کنترل پویایی شاسی، فرمان پذیری چرخهای عقب و سیستم تعلیق بادی سه محفظهای را هم برای آن سفارش دهند.
کاین GTS در ظاهر در صورت تجهیز به پکیج Sport Design از چراغهای جلوی دودی، تریم بیرونی مشکیرنگ، سیستم اگزوز اسپرت و رینگهای ۲۱ اینچی RS اسپایدر برخوردار خواهد بود. در پشت این رینگها، سیستم ترمزی با دیسکهای ۱۵.۴ اینچی در جلو و ۱۴.۱ اینچی در عقب و کالیپرهای قرمزرنگ قرار گرفتهاند؛ اما کسانی که خواهان قدرت توقف بهتری هستند میتوانند ترمزهای روکشدار کاربید تنگستن یا نمونههای سرامیک کامپوزیتی را سفارش دهند.
از ویژگیهای داخلی کاین GTS جدید هم میتوان به تودوزی آلکانترا در کنسول مرکزی، رو دریها و سقف به همراه تریم آلومینیومی بُرس خورده و صندلیهای اسپرت اختصاصی اشاره کرد. همچنین نشان GTS نیز در قسمتهای مختلفی مثل پشتسریها، صفحه آمپر و پارکابیها به چشم میخورد.
پورشه کاین GTS جدید در حال حاضر در آلمان قابل سفارش است و تحویل آن به خریداران از اوایل ماه آینده آغاز میشود. قیمت پایهٔ این خودرو برای نسخهٔ معمولی ۱۱۴,۰۸۷ یورو و برای نسخهٔ کوپه ۱۱۸,۴۹۰ یورو اعلام شده است. عرضهٔ این کراساوور اسپرت در ایالاتمتحده اما برای پاییز آینده برنامهریزی شده است. قیمت هردو نسخهٔ معمولی و کوپهٔ کاین GTS در آمریکا از ۱۰۷,۳۰۰ دلار آغاز شده و برخلاف اروپا در اینجا اختلاف قیمتی باهم ندارند.
Mohsen. G
۲۴ خرداد ۱۳۹۹تو آلمان 114 تا 118 هزار یورو… تو آمریکا 107 هزار اونم دلار!!! ؟؟؟؟ یعنی بیمه و مالیات تو خاک آلمان بیشتر از بیمه و مالیات و گمرگ تو آمریکا…
حسین دهمرد
۲۴ خرداد ۱۳۹۹اینا رو کجا میسازه؟هرجای اتحادیه هم بسازه گمرکی که بهش نمیخوره چجوریه که تو آمریکا ارزونتره؟ اینا هم مثه چینیا دمپینگ میکنن یا مثه ایران واسه فروش داخلی مالیات بیشتری میگیره دولت؟ البته درآمد آلمانیها هم بیشتره نسبت به آمریکاییها ولی دلیل قانع کننده ای نیست. تازه تو آلمان ۴ هزارتا اختلاف قیمت دارن ولی تو آمریکا نه.
شاهین
۲۴ خرداد ۱۳۹۹4/5 ثانیه برا پورشه تو این سری زیاد جالب نیست
انتظارات تو این کلاس با این حجم موتور خیلی بیشتره مخصوصا تو قیاس با رقبای هموطنش
Moein
۲۴ خرداد ۱۳۹۹اووووف
چه قدر محشر شده
هیچ فکرش رو هم نمیکردم موتور هشت سیلندر رو دوباره برای این مدل بذاره
خوش به سعادت خریداراش?
مهزیار
۲۴ خرداد ۱۳۹۹چه جیگریییی
Hadi
۲۵ خرداد ۱۳۹۹چقدر خوشگله ?…